Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
3581/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla Williamilla on noussut kusi päähän. Hänn ei ole mikään euroviisuyleisönjumala.

Ei tietenkään ole eikä varmaan itseään sellaisena pidäkään. Saa kai sitä silti mielipiteitä olla. On se kumma että kukaan ei triggeröidy kenenkään jumalkomplekseista silloin, kun joku kehuu kilpailijaa ja sanoo että tämän pitäisi ehdottomasti päästä viisuihin.

Näin juuri, on muka kyseessä narsisti tai kusipää, jos ei olla samaa mieltä kuin joku toinen tai mielipide ei myötäile mitenkään omaa Kiva se kuitenkin on nähdä reaktiovideoissa oikeita mielipiteitä, kaikesta kun ei kukaan voi pitää.

Vierailija
3582/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisäpiirin huhu. Jesse lähtee Göteborgiin.

Miksi sinne lähtee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3583/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle nuo wiwibloggsin tyypit on ihmisiä siinä missä muutkin ja heillä on oma makunsa kuten kaikilla muillakin. Tänä vuonnakin on erityisesti nähty, miten eri tavalla ihmiset kokee ja kuulee biisit ja musiikin. Itse olin ihan fiiliksissä tuosta Winmanin ja Henrin parodiasta ja sitten kun avasin myöhemmin Viisukuppilan, niin siellä suunnilleen hävettiin, jos huomasi pitävänsä siitä ja olin ihan et miten nämä kokee sen aivan eri tavalla kuin minä. :D Mutta semmosia me ollaan ja tylsäähän se olisi, jos kaikki tykkäsi samasta. 

Vierailija
3584/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kiinnostaa kahden jenkin aito reaktio No rulesiin, niin tsekatkaa tää. Nää ei ees tiedä mikä on UMK, mutta tietävät että liittyy viisuihin jotenkin. Ja siis tää on niiden ainoa viisureaktiovideo.

(Sori,ymmärrän että kaikki ei tykkää reaktiovideoiden linkeistä, mutta tää on ainoa, jonka ite tänne nyt laitan, kun tää on niin kiinnostava.)

hyvä muuten, mutta nämä ovat kyllä pesunkestäviä ausseja, eivät jenkkejä :) 

Ok, my bad, en tunnistanut aksenttia oikein. No, kiva reaktio joka tapauksessa tyypeiltä, jotka ei muutoin oo tän vuoden viisuihin reagoineet.

Vierailija
3585/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskotteko, että Sexmanella saattaa olla aika isokin mahdollisuus sen laajan fanikunnan ansiosta? Vähän niinkuin Portion boys viime vuonna, ja tuli toiseksi. Ei sitä kukaan hyvää musiikkimakua omaava ainakaan äänestänyt.

En usko että nuoriso äityy niin innokkaasti äänestämään. No mistä sitä silti tietää. 

Sexmanea kyllä kuuntelee nuorison lisäksi myös paljon nuoria aikuisia. Itse olen reilusti keski-ikäinen ja Mania on omaan makuuni paras julkaistuista studioversioista. Sexmane voi saada paljonkin yleisöääniä, jos vain hänen iso kuulijakuntansa aktivoituu äänestämään.

Täyttä paskaaa se on ja tarkoitettu alle 20v teineille.

Sen jälkeen kun Mania julkaistiin, kävin kuuntelemassa Sexmanen muitakin (perheen teinit kuuntelee) ja on siellä ihan hyviäkin. Tiedän kyllä että en oo kohderyhmää. Mut kävi niin että mulla nyt soi koko ajan päässä "fiilis ku Jussi Halla-aho, fiilis ku Sanna Marin". Tsiisus. 😀

Vierailija
3586/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa Yle satsaisi hyvin toimitettuihin kulttuuriohjelmiin tämän hölynpölyn sijasta.

Vierailija
3587/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nämä "super" euroviisuasiantuntijoiden lyttäykset yllättää. Eva Frantz ei sietänyt viime vuonna Pasha Parfenia, ja tyyliin koska 'Moldovan kuuluu lähettää jotain hauskaa'. Kuuntelin suu auki 😆 se oli hieno kappale jolle suomalaisetkin antoivat jokusen pisteen.

Vierailija
3588/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa kun William lyttäsi No rulesin, niin samaan hengenvetoon hehkutti Portion boysin viime vuoden "taiteellisia ansioita". Salli mun nauraa 😜 Windows95mania vertasi SNL-sketsiin, ja jos yhtään on katsonut, ne on paikoittain oikeasti tasokkaita. Hah, otan kehuna. Se toinen tyyppi joka oli videolla, kuitenkin ymmärsi kappaleen hyvyyden ja kehui videota. Eli 50/50

Ei William sentään hehkuttanut PB:n taiteellisia ansioita, vaan vertasi Windows95mania PB:hen pitäen PB:ta kuitenkin musikaalisempana ja taiteellisesti ansiokkaampana.

Ja tottahan se onkin. Uusi laulaja on oikeasti todella taitava. Myös esiintyjinä ovat huippuja.

Vierailija
3589/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpa Yle satsaisi hyvin toimitettuihin kulttuuriohjelmiin tämän hölynpölyn sijasta.

Sillä lailla. Haluat viedä meiltä viimeisenkin hauskuuden.

Vierailija
3590/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ymmärrän että nykyaika ja homotkin tarttee viihdettä mutta ei se ole oikein että hyviä musiikkiohjelmia lakkautetaan ja tuo höttö jatkuu.

Vierailija
3591/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus nämä "super" euroviisuasiantuntijoiden lyttäykset yllättää. Eva Frantz ei sietänyt viime vuonna Pasha Parfenia, ja tyyliin koska 'Moldovan kuuluu lähettää jotain hauskaa'. Kuuntelin suu auki 😆 se oli hieno kappale jolle suomalaisetkin antoivat jokusen pisteen.

No ei kyllä ollut kovin kummoinen kappale se! Rakastan yleensä kappaleita joissa etnovaikutteita ja kaikkea ihme håmyilyä, mut tuosta vaikka yritin tykätä, niin haukotus.

Vierailija
3592/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla Williamilla on noussut kusi päähän. Hänn ei ole mikään euroviisuyleisönjumala.

Ei tietenkään ole eikä varmaan itseään sellaisena pidäkään. Saa kai sitä silti mielipiteitä olla. On se kumma että kukaan ei triggeröidy kenenkään jumalkomplekseista silloin, kun joku kehuu kilpailijaa ja sanoo että tämän pitäisi ehdottomasti päästä viisuihin.

Hän ei edes kuunnellut biisoä, alkoi vääntelemään naamansa heti. Tuli fiilis, että muna suuhun, niin loppuu irvistely.

Vierailija
3593/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei edes kuunnellut biisoä, alkoi vääntelemään naamansa heti. Tuli fiilis, että muna suuhun, niin loppuu irvistely.

Kyllähän hän alun kuunteli, mutta biisi ja koko homman idea oli hänelle total no no.

Vierailija
3594/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää jos hakisitte viisuihin, ja William täräyttänyt ettei halua kuulla tätä enää kertaakaan 🤣 siis sen jälkeen kun tuut valituks, niin en handlais haastatteluja sen kanssa. Stana kun oot pistänyt sydämes taiteeseen.....

Vierailija
3595/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko UMK = Euroviisut tosiaankin vain homo- ja naisväestölle? 😡

Vierailija
3596/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena en ymmärrä naisvihaa. Naisia aina liikaa kaikissa kilpailuissa, varsinkin laulu sellaisissa. Ja paljasta pintaa, rinnat avoinna ja takapuoli näkyvissä. Ei ole edes kaunista.

Vierailija
3597/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotteko, että Sexmanella saattaa olla aika isokin mahdollisuus sen laajan fanikunnan ansiosta? Vähän niinkuin Portion boys viime vuonna, ja tuli toiseksi. Ei sitä kukaan hyvää musiikkimakua omaava ainakaan äänestänyt.

Juuri tästä syystä tarvitaan raateja.

Vierailija
3598/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa miten windowsin saa lavaesitykseksi?

Vierailija
3599/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

William kuvittelee itsestään liikoja. Vai mikä hänestä tekee asiantuntijan euroviisuissa?

Vierailija
3600/20622 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko UMK = Euroviisut tosiaankin vain homo- ja naisväestölle? 😡

Meillä mies ei suostu katsomaan viisuja, joten vain naisväki eli minä ja tyttäret ollaan innostuttu. Ei sitä mörökölliä kukaan kaipaakaan 😂

Ketju on lukittu.