Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
2881/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markinin biisi on toistaiseksi ainoa, jossa on hyvä rytmi. Vaikka sen KUUMAA-yhtyeen rumpalin pitäisi vetää näille joku kurssi hittibiisien rumpuraidoista, etenkin toi CK:n rumpuraita kuulostaa ihan robotin piereskelyltä.

Hieno vertaus. :D

Vierailija
2882/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain Window95man biisitäkin puuttuu.

Niinpä. Keskiverto ysärin perusralli. Jotain, omaa ja rohkeaa kiiiitooos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2883/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain Window95man biisitäkin puuttuu.

On siinä sentään hyvää bilemeininkiä ja hyvät sanat. 

Is there something wrong with the way I look?

Is there something wrong with who I am?

If I'm not alright, tell me why do I

Feel so beautiful tonight?

Aivan helmi! 

Vierailija
2884/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättäen Jessen biisi on parasta kuunneltavaa. Ihan kansainvälistä tasoa. Hyvin tuotettu.

Ihan omassa sarjassaan muihin verrattuna.

Vierailija
2885/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muillakin mailla oikeesti ysäripoppia viisuissa?

Ei tietääkseni ole valittu vielä. 

Mitäs tuo Itävalta sitten on?

Biisiä ei ole virallisesti julkaistu vielä.

-eri

Ei julkaistu, mutta valittu ja vuotanut.

Vierailija
2886/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan joskus pelkän instrumentaalikappaleen aika? Joku rauhallinen, jazzahtava esim.pianolla. Vai saako siellä olla instrumentaaleja? 

Ei saa olla pelkkiä instrumentaaleja.

Vierailija
2887/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Rules! 

Vierailija
2888/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Win95n biisi on täydellinen ja video on täydellinen. Eka UMK-biisi tänä vuonna joka sai aikaan vahvan tunnereaktion (wtf-huutonaurua alusta loppuun), ja jota oon luukuttanut nyt jo kymmeniä kertoja. Mutta ymmärrän kyllä, ettei ysärinostalgia iske kaikkiin. Minut klassinen eurodance kaikissa muodoissaan herättää aina eloon, ja tuo parodia-aspekti kohottaa sen vielä toiseen potenssiin tässä tapauksessa.

En jaksa laskelmoida, mikä biisi voisi mahdollisesti menestyä viisuissa, kun on aivan selvää, ettei Suomella tänä vuonna kuitenkaan voittoon ole mahkuja, joten mitä väliä, mikä se sijoitus sitten muutoin on. Voitaisiin ottaa rennosti tällä kertaa, ja pitää vaan hauskaa. Tää ois oikeestaan sellanen statement-biisi, että pitäkää viisunne ja jurynne. No rules!!

Vierailija
2889/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Winmies näkyy ottaneen tavaramerkikseen tuon leveän äijähaaran eli manspreadingin, jota korostaa nostamalla kädet niskan taakse. Tällä viisuvoittoon -ajatuksella kai.

Vierailija
2890/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirvee tuo windows95. Raadeilta tuliusi euroviisuissa 0 pistettä. Ihan tyhjä jumputus, joka ei naurata. 

Mitä väliä, vaikka raadit ei tykkäis? Uskotko oikeasti että Suomella ois mitään voittopotentiaalia millään muullakaan tän vuoden kappaleella? Ihan turhaa laskelmoida tykkääkö raadit jne, kärkeen ei kuitenkaan oo asiaa tällä kertaa.

Vierailija
2891/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Win95n biisi on täydellinen ja video on täydellinen. Eka UMK-biisi tänä vuonna joka sai aikaan vahvan tunnereaktion (wtf-huutonaurua alusta loppuun), ja jota oon luukuttanut nyt jo kymmeniä kertoja. Mutta ymmärrän kyllä, ettei ysärinostalgia iske kaikkiin. Minut klassinen eurodance kaikissa muodoissaan herättää aina eloon, ja tuo parodia-aspekti kohottaa sen vielä toiseen potenssiin tässä tapauksessa.

En jaksa laskelmoida, mikä biisi voisi mahdollisesti menestyä viisuissa, kun on aivan selvää, ettei Suomella tänä vuonna kuitenkaan voittoon ole mahkuja, joten mitä väliä, mikä se sijoitus sitten muutoin on. Voitaisiin ottaa rennosti tällä kertaa, ja pitää vaan hauskaa. Tää ois oikeestaan sellanen statement-biisi, että pitäkää viisunne ja jurynne. No rules!!

Mun mielestä tässä ei ollut statementtia. Sama on nähty jo miljoona kertaa, joten ei tullut edes mitään ihmetystä tai hassua. Täytyy kuunnella vielä ilman videota, jos sanat olisivat hyvät ja toimisi paremmin vaikka asiallisella lavaesityksellä.

Vierailija
2892/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirvee tuo windows95. Raadeilta tuliusi euroviisuissa 0 pistettä. Ihan tyhjä jumputus, joka ei naurata. 

Mitä väliä, vaikka raadit ei tykkäis? Uskotko oikeasti että Suomella ois mitään voittopotentiaalia millään muullakaan tän vuoden kappaleella? Ihan turhaa laskelmoida tykkääkö raadit jne, kärkeen ei kuitenkaan oo asiaa tällä kertaa.

Niinpä. Minulle on ainakin sama tykkääkö raadit. (Nehän eivät sitä paitsi ikinä tykkää Suomesta) Pääasia että kansa tykkää ja saadaan hyvät bileet. 

Vierailija
2893/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Winmies näkyy ottaneen tavaramerkikseen tuon leveän äijähaaran eli manspreadingin, jota korostaa nostamalla kädet niskan taakse. Tällä viisuvoittoon -ajatuksella kai.

Se on ollut sillä kauan, ei oo viisuja varten mietitty.

Vierailija
2894/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Windows95 ei tulisi pärjäämään, vaikka ihan menevä ja tarttuva rallatus onkin ja itsekin eurodancesta tykkään. Oisko ollut itävältä, joka valinnut myös biisinsä, joka on taitavasti tehtyä ysäriä. Paljon parempi kuin Windows95.

Vierailija
2895/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Minulle on ainakin sama tykkääkö raadit. (Nehän eivät sitä paitsi ikinä tykkää Suomesta) Pääasia että kansa tykkää ja saadaan hyvät bileet. 

Montako kertaa olet jo jankuttanut tätä samaa "hyvät bileet" -mantraa tässä keskustelussa!

Ei, tuolla biisillä ei saada edes niitä hyviä bileitä, koska biisi on huono.

Vierailija
2896/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua Jessen biisin hehkutusta. Mun mielestä se biisi on todella sekava, en jaksa kuunnella sitä ollenkaan. Varmaan sinänsä laadukkaasti tuotettu joo, mutta aivan liian paljon sälää, ja jotenkin hämmentävän sekava, ei saa otetta. Ja jostain syystä jää pinnalliseksi, ei kosketa millään tasolla.

Mutta näin se menee, me ihmiset ollaan vissiin kukin omalla taajuudellamme, ja se musiikki joka mätsää siihen taajuuteen, niin se kolahtaa. Varmaan koskaan ei mikään biisi kolahda ainakaan tunnetasolla ihan joka ikiselle.

Vierailija
2897/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tässä ei ollut statementtia. Sama on nähty jo miljoona kertaa, joten ei tullut

Asiallisuus ei ole tuossa pointti, vaan parodia, joten toivottavasti parodia säilyy lavashowssa.

Vierailija
2898/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättäen Jessen biisi on parasta kuunneltavaa. Ihan kansainvälistä tasoa. Hyvin tuotettu.

Samaa mieltä. Genre ei kuulu yleensä omiin suosikkeihini, mutta kyllähän tämä näistä vaihtoehdoista on selvästi parhaiten toteutettu. Menee hyvin taustalla vaikka pitempäänkin.

Vierailija
2899/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako kertaa olet jo jankuttanut tätä samaa "hyvät bileet" -mantraa tässä keskustelussa!

Ei, tuolla biisillä ei saada edes niitä hyviä bileitä, koska biisi on huono.

Luuletko että täällä on vain yksi kommentoija?  Ja luuletko, että sinun mielipiteesi on ainoa oikea? Minun mielestäni Saran biisi on huono, mutta en minä sitä täällä huuda kaikille jotka sitä kehuvat. 

Vierailija
2900/20622 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että tosikot ottaa liian tosissaan tän kisan, eikä siksi tykkää windows95manista. Liikaa laskelmoivat mikä voisi menestyä.

Ketju on lukittu.