UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Vierailija kirjoitti:
Jotain Window95man biisitäkin puuttuu.
Niinpä. Keskiverto ysärin perusralli. Jotain, omaa ja rohkeaa kiiiitooos.
Vierailija kirjoitti:
Jotain Window95man biisitäkin puuttuu.
On siinä sentään hyvää bilemeininkiä ja hyvät sanat.
Is there something wrong with the way I look?
Is there something wrong with who I am?
If I'm not alright, tell me why do I
Feel so beautiful tonight?
Aivan helmi!
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen Jessen biisi on parasta kuunneltavaa. Ihan kansainvälistä tasoa. Hyvin tuotettu.
Ihan omassa sarjassaan muihin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muillakin mailla oikeesti ysäripoppia viisuissa?
Ei tietääkseni ole valittu vielä.
Mitäs tuo Itävalta sitten on?
Biisiä ei ole virallisesti julkaistu vielä.
-eri
Ei julkaistu, mutta valittu ja vuotanut.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan joskus pelkän instrumentaalikappaleen aika? Joku rauhallinen, jazzahtava esim.pianolla. Vai saako siellä olla instrumentaaleja?
Ei saa olla pelkkiä instrumentaaleja.
Mun mielestä Win95n biisi on täydellinen ja video on täydellinen. Eka UMK-biisi tänä vuonna joka sai aikaan vahvan tunnereaktion (wtf-huutonaurua alusta loppuun), ja jota oon luukuttanut nyt jo kymmeniä kertoja. Mutta ymmärrän kyllä, ettei ysärinostalgia iske kaikkiin. Minut klassinen eurodance kaikissa muodoissaan herättää aina eloon, ja tuo parodia-aspekti kohottaa sen vielä toiseen potenssiin tässä tapauksessa.
En jaksa laskelmoida, mikä biisi voisi mahdollisesti menestyä viisuissa, kun on aivan selvää, ettei Suomella tänä vuonna kuitenkaan voittoon ole mahkuja, joten mitä väliä, mikä se sijoitus sitten muutoin on. Voitaisiin ottaa rennosti tällä kertaa, ja pitää vaan hauskaa. Tää ois oikeestaan sellanen statement-biisi, että pitäkää viisunne ja jurynne. No rules!!
Winmies näkyy ottaneen tavaramerkikseen tuon leveän äijähaaran eli manspreadingin, jota korostaa nostamalla kädet niskan taakse. Tällä viisuvoittoon -ajatuksella kai.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirvee tuo windows95. Raadeilta tuliusi euroviisuissa 0 pistettä. Ihan tyhjä jumputus, joka ei naurata.
Mitä väliä, vaikka raadit ei tykkäis? Uskotko oikeasti että Suomella ois mitään voittopotentiaalia millään muullakaan tän vuoden kappaleella? Ihan turhaa laskelmoida tykkääkö raadit jne, kärkeen ei kuitenkaan oo asiaa tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Win95n biisi on täydellinen ja video on täydellinen. Eka UMK-biisi tänä vuonna joka sai aikaan vahvan tunnereaktion (wtf-huutonaurua alusta loppuun), ja jota oon luukuttanut nyt jo kymmeniä kertoja. Mutta ymmärrän kyllä, ettei ysärinostalgia iske kaikkiin. Minut klassinen eurodance kaikissa muodoissaan herättää aina eloon, ja tuo parodia-aspekti kohottaa sen vielä toiseen potenssiin tässä tapauksessa.
En jaksa laskelmoida, mikä biisi voisi mahdollisesti menestyä viisuissa, kun on aivan selvää, ettei Suomella tänä vuonna kuitenkaan voittoon ole mahkuja, joten mitä väliä, mikä se sijoitus sitten muutoin on. Voitaisiin ottaa rennosti tällä kertaa, ja pitää vaan hauskaa. Tää ois oikeestaan sellanen statement-biisi, että pitäkää viisunne ja jurynne. No rules!!
Mun mielestä tässä ei ollut statementtia. Sama on nähty jo miljoona kertaa, joten ei tullut edes mitään ihmetystä tai hassua. Täytyy kuunnella vielä ilman videota, jos sanat olisivat hyvät ja toimisi paremmin vaikka asiallisella lavaesityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirvee tuo windows95. Raadeilta tuliusi euroviisuissa 0 pistettä. Ihan tyhjä jumputus, joka ei naurata.
Mitä väliä, vaikka raadit ei tykkäis? Uskotko oikeasti että Suomella ois mitään voittopotentiaalia millään muullakaan tän vuoden kappaleella? Ihan turhaa laskelmoida tykkääkö raadit jne, kärkeen ei kuitenkaan oo asiaa tällä kertaa.
Niinpä. Minulle on ainakin sama tykkääkö raadit. (Nehän eivät sitä paitsi ikinä tykkää Suomesta) Pääasia että kansa tykkää ja saadaan hyvät bileet.
Vierailija kirjoitti:
Winmies näkyy ottaneen tavaramerkikseen tuon leveän äijähaaran eli manspreadingin, jota korostaa nostamalla kädet niskan taakse. Tällä viisuvoittoon -ajatuksella kai.
Se on ollut sillä kauan, ei oo viisuja varten mietitty.
Windows95 ei tulisi pärjäämään, vaikka ihan menevä ja tarttuva rallatus onkin ja itsekin eurodancesta tykkään. Oisko ollut itävältä, joka valinnut myös biisinsä, joka on taitavasti tehtyä ysäriä. Paljon parempi kuin Windows95.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Minulle on ainakin sama tykkääkö raadit. (Nehän eivät sitä paitsi ikinä tykkää Suomesta) Pääasia että kansa tykkää ja saadaan hyvät bileet.
Montako kertaa olet jo jankuttanut tätä samaa "hyvät bileet" -mantraa tässä keskustelussa!
Ei, tuolla biisillä ei saada edes niitä hyviä bileitä, koska biisi on huono.
En tajua Jessen biisin hehkutusta. Mun mielestä se biisi on todella sekava, en jaksa kuunnella sitä ollenkaan. Varmaan sinänsä laadukkaasti tuotettu joo, mutta aivan liian paljon sälää, ja jotenkin hämmentävän sekava, ei saa otetta. Ja jostain syystä jää pinnalliseksi, ei kosketa millään tasolla.
Mutta näin se menee, me ihmiset ollaan vissiin kukin omalla taajuudellamme, ja se musiikki joka mätsää siihen taajuuteen, niin se kolahtaa. Varmaan koskaan ei mikään biisi kolahda ainakaan tunnetasolla ihan joka ikiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tässä ei ollut statementtia. Sama on nähty jo miljoona kertaa, joten ei tullut
Asiallisuus ei ole tuossa pointti, vaan parodia, joten toivottavasti parodia säilyy lavashowssa.
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen Jessen biisi on parasta kuunneltavaa. Ihan kansainvälistä tasoa. Hyvin tuotettu.
Samaa mieltä. Genre ei kuulu yleensä omiin suosikkeihini, mutta kyllähän tämä näistä vaihtoehdoista on selvästi parhaiten toteutettu. Menee hyvin taustalla vaikka pitempäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa olet jo jankuttanut tätä samaa "hyvät bileet" -mantraa tässä keskustelussa!
Ei, tuolla biisillä ei saada edes niitä hyviä bileitä, koska biisi on huono.
Luuletko että täällä on vain yksi kommentoija? Ja luuletko, että sinun mielipiteesi on ainoa oikea? Minun mielestäni Saran biisi on huono, mutta en minä sitä täällä huuda kaikille jotka sitä kehuvat.
Musta tuntuu että tosikot ottaa liian tosissaan tän kisan, eikä siksi tykkää windows95manista. Liikaa laskelmoivat mikä voisi menestyä.
Hieno vertaus. :D