Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UMK 2024 OFFICIAL

Vierailija
03.10.2023 |

UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (20622)

Vierailija
2201/20622 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää tämä Saran ulkonäön ja vaatteiden parjaaminen. Nätti nuori nainen, lienee hänen oma asiansa jos jotain huulitäytteitä haluaa laittaa. Ja vaatteiden vähyys, come on, paljon pienemmissä hepenissä monet tähdet esiintyy toivottavasti Sara ei erehdy lukemaan tätä ketjua.

itse biisi on minusta ihan hyvä. Ei maailman paras, mutta melodia on kiva, sanoitus rikasta Suomen kieltä, kaunis ja koskettava ja osaahan Sara selvästi laulaa. 

Mieluummin tämän lähettäisin viisuihin kuin Sexmanen, mutta makunsa kullakin.

Vierailija
2202/20622 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siipolan fanit nyt väittävät näköjään että se on ainoa biisi, josta ulkomaiset viisufanit ovat tykänneet :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2203/20622 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätän tämän paskana biisin nyt ruotimatta ja keskityn jo seuraavaan biisiin.

Vierailija
2204/20622 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siipolan fanit nyt väittävät näköjään että se on ainoa biisi, josta ulkomaiset viisufanit ovat tykänneet :D

Kuka väitti näin?

Jos sanoo, että joku kehuu yhtä kappaletta, niin se ei ole sama kuin sanoisi, että muita on haukuttu. Tai että vain sitä olisi kehuttu.

Olette vähän liian herkkiä, te fanit.

Vierailija
2205/20622 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pisteet laskee entisestään, Siipolan koira hankittu Venäjältä, eikö mistään muualta oo voinu koiraa hankkia. 

Ei kai se sen koiran vika ole, että Puuttini on siellä pressana. Mikael Gabriel on itse puoleksi venäläinen.

Ei kai se Mikaelin vika ole.

Vierailija
2206/20622 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö nää, tuo siippolan biisi aiheuttaa riitaa. Olkaa hyvät ja ottakaa nyt viimein ne ummetuslääkkeet, ainakin ennen klo. 20.00. kiitos 

Vierailija
2207/20622 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pisteet laskee entisestään, Siipolan koira hankittu Venäjältä, eikö mistään muualta oo voinu koiraa hankkia. 

Ei kai se sen koiran vika ole, että Puuttini on siellä pressana. Mikael Gabriel on itse puoleksi venäläinen.

Ai, että  Saralla on venäläinen koira? Vai mikä?

Vierailija
2208/20622 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kyrsisi jos se Jesse Markinin biisi olisi ihan tykki eikä hän aio edes edustaa Suomea.

Se pikkupätkä kuulosti mun mielestä vähän siltä miltä jotkut eurooppalaisten DJ:den biisit kuulostaa. Tuotetulta, tasalaatuiselta, menevältä kesäbiisiltä. Ihan hyvältä siis, joten siinä mielessä harmi, että sitä ei voi äänestää. Pitäisi diskata, olen pettynyt Yleen.

Vierailija
2209/20622 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siippola on tähänastisista paras. Itse en kiinnitä ihmisten huuliin niin paljon huomiota tai ole kauhean kiinnostunut heidän pukeutumisestaan tai ulkonäöstään. Eikä haittaa biisin nimikään.

Et vissiin kiinnitä ihmisten nimiinkään huomiota... :D

Siipola. Noin, niin ei jää paha mieli sinne. :)

Vierailija
2210/20622 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä Siipolan tavasta laulaa. Itse laulu on perinteistä Itä-Eurooppalaista viisupoppia, ei jää erityisemmin mieleen. 

Vierailija
2211/20622 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi Jesse Markia äänestää?

Vierailija
2212/20622 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, että  Saralla on venäläinen koira? Vai mikä?

Ei varmaan sekään.

Vierailija
2213/20622 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivat vessapaprua kaikille Nokia Areenalla, jos alkaa paskottaa

Vierailija
2214/20622 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kyrsisi jos se Jesse Markinin biisi olisi ihan tykki eikä hän aio edes edustaa Suomea.

Ei pelkoa, vaikuttaa aika yllätyksettömältä ja kevyeltä, toki ihan hyväntuuliselta ja energiseltä.

Vierailija
2215/20622 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin kaivannut voimakasta laulajaa (tulee tunne ettei noista kukaan osaisi laulaa,kun tota effing autotunea tungetaan jokapaikkaan). Yhdessä kohtaa odotin,että biisi lähtee nousuun,mutta tulikin joku konekaiku tms. En tiedä miten hyvin siippola osaa laulaa?

Yksi umk:n hehkuttama reagoija menetti nyt uskottavuutensa minulle. Kehuu Suomen biisejä niin umk menee kirjoittamaan sinne,että rakastaa sitä, siis "we love you". Kiitti. Ei varmaan uskalla sanoa mitään negaa yhdestäkään biisistä. 

Huom tuo reagoija ei viime vuonna esim. Uskonut Italian mahdollisuuksiin,mutta itse tunnistin heti balladin,jossa tunnetta ja erittäin taitava laulaja ja hyvin italia pärjäsi.

Eli käytännössä mun mielipiteella on yhtä paljon merkitystä,kuin jonkun random nettireagoijan.

Vierailija
2216/20622 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää tämä Saran ulkonäön ja vaatteiden parjaaminen. Nätti nuori nainen, lienee hänen oma asiansa jos jotain huulitäytteitä haluaa laittaa. Ja vaatteiden vähyys, come on, paljon pienemmissä hepenissä monet tähdet esiintyy toivottavasti Sara ei erehdy lukemaan tätä ketjua.

itse biisi on minusta ihan hyvä. Ei maailman paras, mutta melodia on kiva, sanoitus rikasta Suomen kieltä, kaunis ja koskettava ja osaahan Sara selvästi laulaa. 

Mieluummin tämän lähettäisin viisuihin kuin Sexmanen, mutta makunsa kullakin.

Joo antaa vaan laittaa huuliin täytettä, mutta sen seuraukset voi näkyä sitte myöhemmin. Jos pitää muokkailla ulkonäköään noin, niin eikö se kerro siitä että ei ole itseensä tyytyväinen, eikä luonnollisuutta arvosta ollenkaan. Voi olla myös huonoa itsetuntoa.

Vierailija
2217/20622 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen elinaikanaan Putin on ollut koko ajan Venäjällä vallassa, myös Medvedevin aikana. Ehkä siksi koki tatskan tärkeäksi aikoinaan. Tai sitten tuli vaan paha arviokyvyn pettäminen.

Ja jos tatuointi on paha asia, niin eihän tuo viime vuonna haitannut Ruotsia yhtään. Juhuhuu.

Oma asenteeni Putin-tatskaan olisi ollut, jos semmoisen olisin joskus erehtynyt ottamaan, ei suinkaan sen peittäminen, vaan päälle selkeä tähtäinristikko otsaan.Tai hakaristi. Mut joo, mä otankin kantaa yleensä aika suoraan. Pitää jatkossa vaan varoa ikkunoita.

-winner-

Vierailija
2218/20622 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi Jesse Markia äänestää?

Tottakai voi, jos haluaa hänet UMK-voittajaksi.

Vierailija
2219/20622 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omana itsenään luulisi itsetunnon kasvavan, jos ihmiset hyväksyy sellaisenaan. Mutta minusta Saran paljastavat vaatteet, täytehuuleet ja tekoripset tuovat feikin vaikutelman. 

Olen tänään jo sanonut, olisi luonnollinen ja käyttäisi tyylikkäitä vaatteita. Ihmiset vaistoaa tälläiset.

Vierailija
2220/20622 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisivat vessapaprua kaikille Nokia Areenalla, jos alkaa paskottaa

Joku vessapaperifirma sponsoriksi? Sarahan voisi esittää biisinsä sen firman mainoksessa jonkun ehdottamalla kultaisella tai glitteröidyllä pöntöllä istuen.

Ketju on lukittu.