UMK 2024 OFFICIAL
UMK finaaliin päiväksi on varmistunut 10.2.2024, finalistien julkaisuun noin 100 päivää ja ekat vihjeet artisteista saatu tänään. Millä fiiliksillä odotat viisu-keväältä? Voiko mikään säväyttää Käärijä-huuman jälkeen?
Katso lähetysajat : UMK25 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (20622)
Jaa, tuohon artistinimisotkuun vielä. Onhan meillä näköjään myös samantyylistä rap-poppista vetävä Sara Bee, ettei vaan enempää enää sekaisin menisi ;D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Sippola uusi Behm?
Ei todellakaan oo, on todella kaukana Behmin tasosta. Behmillä on paljon laadukkaampaa sanoitukset, syvällisempää.
Joo, niinkuin Et hdi edes laskemaan kahteen
Kun sä huomaat mun jo livahtaneen junalla Lahteen. Todella syvällistä.
No jos nyt on yks vahingossa lipsahtanu tommonen, mut eipä se ole paljoa haitannut kuulijoita. Paremmin Behmillä menee kuin Siipolalla ja mistähän mahtaa johtua?
Ei ole tullut Härdeltä mitään instapäivityksiä eilisen jälkeen, eli ainakin se on varmaan tullut takaisin Suomeen M ja S kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut Härdeltä mitään instapäivityksiä eilisen jälkeen, eli ainakin se on varmaan tullut takaisin Suomeen M ja S kanssa.
V*ttu väärä ketju.
Eihän Behmiä ja Siipolaa voi millään verrata keskenään. Mut kokonaisuutta katsoen niin onhan Behm tyylikkäämpi musiikin että tyylinsä suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pisteet laskee entisestään, Siipolan koira hankittu Venäjältä, eikö mistään muualta oo voinu koiraa hankkia.
Ei kai se sen koiran vika ole, että Puuttini on siellä pressana. Mikael Gabriel on itse puoleksi venäläinen.
Eikös hän ole puoliksi virolainen? Äiti on muistaakseni Virosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pisteet laskee entisestään, Siipolan koira hankittu Venäjältä, eikö mistään muualta oo voinu koiraa hankkia.
Ei kai se sen koiran vika ole, että Puuttini on siellä pressana. Mikael Gabriel on itse puoleksi venäläinen.
Kyllä on virolainen.
Vierailija kirjoitti:
Onko Sippola uusi Behm?
Siipola
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V*ttu väärä ketju.
No voi paska!
Saara Siipola oli melkein alasti. Katsoisi, mitä päälleen pukee.
Tissit näkyivät melkein kokonaan. Olisi vetänyt ne kokonaan näkyviin, kun niitä esitellä halusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Sippola uusi Behm?
Ei todellakaan oo, on todella kaukana Behmin tasosta. Behmillä on paljon laadukkaampaa sanoitukset, syvällisempää.
Joo, niinkuin Et hdi edes laskemaan kahteen
Kun sä huomaat mun jo livahtaneen junalla Lahteen. Todella syvällistä.
"Tosi hienosti pärjäilen. Tää vuosi ollu vaan tällainen." Jää epäselväksi että millanen, että ompa tosiaan syvällistä tekstiä ja muutenki ton biisin teksti on💩
Vierailija kirjoitti:
Siippola. Romani vai Venäläinen. Siis blood.
Ei ainakaan suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Se Putin tatuointi sit sekoitti. Luulin, että venäläinen.
Minulla on odotus windowsista, mutta onko ne karvajalat aina näkyvissä?
Luulisi, että simultaanilla on hyvä artikulointi, nyt luultavasti eng. kielelle. Toivon parasta, että se pääsisi mukaan.
Olisi myöhemmin myös lapsilla hauskaa kun on tuttu ääni lastenohjelmista.
Muistakaa, että meillä on toisetkin vaalit, pressaa vaihdetaan.
Verratkaa nyt Siipolaa saman tien jokaiseen suomalaiseen, ruskeahiuksiseen naisartistiin. Onko uusi Jenni Vartiainen? Uusi Bess? Uusi Erin? Mitään muuta yhtymäkohtaa Behmiinkään ei ole kuin hiusten väri.
Vierailija kirjoitti:
Tissit näkyivät melkein kokonaan. Olisi vetänyt ne kokonaan näkyviin, kun niitä esitellä halusi.
Äsken luin mtv.ltä jutun, missä hänen äitinsäkin oli alkanut itkemään kuultuaan paskana. Jutussa oli kuva Sarasta liian avonainenen mekko päällä. Roikkui hassusti, kun niitä silikooneja ei kai vielä ole otettu. Mietin, että miksi pitää yrittää olla seksikäs, eikä voi olla tyylikäs?
Jonkun toisen tyyli.
Miks Sara Siipola ei näytä suomalaiselta lainkaan?
Vierailija kirjoitti:
Sentään pöntöllä ollessaan huutaa: Nyt ne verhot kii, ettetkste nää, mä oon paskalla!
Vierailija kirjoitti:
Ookko paskona?
Siitähän se laulaakin, Mä oon paskona! Sitä tuotosta pitäisi sitten koko maailma pysäyttää ihastelemaan,,,