Tinder-mies kirjoittelee viestejä vähän harvakseltaan ja yleensä mä olen se joka laittaa viestin ekana
Kirjoittelimme ensin melkein kuukauden Tinderissä ja sitten siirryimme viime viikolla whatsappiin. Mies on myös soittanut mulle kaksi kertaa. Ollaan mietitty tapaamista.
Mietin vain, että onko mies oikeasti kovin kiinnostunut kun ei kauhean paljon viestejä laita? Vai onko vain tyypillinen keski-ikäinen suomalainen mies joka ei viestittelyä pahemmin harrasta. Miehen aloite oli se, että puhutaan puhelimessa ennen tapaamista. Puhelun aikana sanoi kyllä, että kovasti haluaa mut tavata. Tinderissä mies kyllä laittoi jonkun verran enemmän viestejä ensin eikä aloite tullut aina mun suunnalta.
Ei ole kiva olla aina se aloitteellinen viestittelyssä. Oli puhe, että jos tapaamme tulevana viikonloppuna, mutta ei siitä sovittu vielä mitään tarkemmin. Olisi kiva tietää ajoissa, mutta mietin, että missä vaiheessa voi alkaa kyselemään tapaamisen perään vai annanko olla koko miehen? En haluaisi vaikuttaa tyrkyltä ja liian innokkaalta.
Kommentit (287)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin sanoa kokemuksella että 95% naisista EI TEE MITÄÄN ALOITTEITA IKINÄ KENELLEKÄÄN.
Se on tosi uuvuttavaa, siitä ottaa itsekin malliksi ja viestittelee yhtä paljon.
Joudut nyt kokemaan sen mitä toiset naiset ovat tälle miehelle opettaneet.
Ai me olemme opettaneet miehille olla kiinnostumatta kaikista?
Ootte näyttäneet miehille, että te ette laita pienintäkään efforttia mihinkään treffailuun tai yhteydenpitoon, niin miksi miehenkään pitäisi sen enempää vaivautua?
Miehet kun ei saaneet vastakaikua aktiivisuudelleen, niin he vähentivät aktiviisuuttaan.
Mikä tässä on niin ihmeellistä? Tekisitkö sä ektratunteja ja miksei ylimääräsiä päiviä duunissa jos siitä ei mitään maksettaisi? Maksaisitko kaupassakin ylimääräistä jos et kuitenkaan saisi lisää elintarvikkeita? Ihan vaan koska?
Miehet oppii ja adaptoituu. Tää on nyt se meininki ja itteenne saatte syyttää.
Jos ei kuukauden vietittelyn aikana saada sovittua edes ensimmäistä tapaamista niin sanoisin että puolin ja toisin kannattaa unohtaa koko juttu. Miksi olla hakemassa seuraa deittipalvelusta jos ei sitten sitä seuraa halua?
Olisi kyllä ihan kamalaa yrittää viritellä mitään suhdetta aloittajan kaltaisen ihmisen kanssa, joka ei usko mitä mies hänelle sanoo ja arvuuttelee jotain piilomerkityksiä ja vielä kyselee niiden tulkintoja miesvihasta tunnetulta anonyymiltä provopalstalta.
Vierailija kirjoitti:
Jos se on keltanokka tinderissä ja meno on noin hidasta niin annapa nyt miehen liidata ja katso mitä tapahtuu. Oikeasti kiinnostunut mies tekee itseään aktiivisesti tykö ja pelkää, että joku muu ehtii napata naisen.
Mitä oikeasti kiinnostunut nainen sitten tekee?
Eikö tuollaiset omituiset sukupuoliroolit vain turhaan vaikeuta sinun elämääsi, kun voisit valita elää myös ilman niitä? Minulla itselläni ainakin on helpompaa, kun ajattelen ihmisiä ihan vain ihmisinä, enkä odota jotain irrationaalista käyttäytymistä sukupuolen perusteella.
Soittakaa videopuhelu, nopea tapa selvittää kiinnostus ja tietää toisen persoonasta.
Mutta jos nyt ei ole aikaa viestiä, niin ei ehkä suhteessakaan. Sehän riippuu, mitä haet. Itse en kaipaa suhdetta, jossa viestitään pitkin päivää.
Mutta jos tosissaan olisi kiinnostunut, niin kannattaisi olla aktiivisempi. Ehkä hänellä muutakin elämää, eikä ehdi viestiä.
Ei pimpeliiniä.
Ymmärrät varmaan että naiset ghostaa niin paljon että ennen pimpeliiniä
viestittely on ajanhaaskausta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla koko ajan viestittämässä jotain tyhjänpäiväistä, varsinkaan kun ei olla vielä edes tavattu? Ihmiset on jotenkin kamalan epätoivoisia ja epävarmoja itsestään. Kauhea kiire eikä yhtään sais olla omaa elämää, vaan pitäis panostaa täysillä johonkin tuntemattomaan.
Eikös siinä ole tarkoitus tehdä siitä tuntemattomasta itselleen läheisin ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Soittakaa videopuhelu, nopea tapa selvittää kiinnostus ja tietää toisen persoonasta.
Mutta jos nyt ei ole aikaa viestiä, niin ei ehkä suhteessakaan. Sehän riippuu, mitä haet. Itse en kaipaa suhdetta, jossa viestitään pitkin päivää.
Mutta jos tosissaan olisi kiinnostunut, niin kannattaisi olla aktiivisempi. Ehkä hänellä muutakin elämää, eikä ehdi viestiä.
Varattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla koko ajan viestittämässä jotain tyhjänpäiväistä, varsinkaan kun ei olla vielä edes tavattu? Ihmiset on jotenkin kamalan epätoivoisia ja epävarmoja itsestään. Kauhea kiire eikä yhtään sais olla omaa elämää, vaan pitäis panostaa täysillä johonkin tuntemattomaan.
Eikös siinä ole tarkoitus tehdä siitä tuntemattomasta itselleen läheisin ihminen?
Jos hyvin käy, mutta useinkaan ei käy. Tuntuisi oudolta vuodattaa jollekulle koko elämänsä ja suunnilleen tunnustaa rakkautensa vain mennäkseen treffeille ja huomatakseen, ettei toinen nappaa livenä sitten yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Jep, selkeästi varattu mies.
No mies kutsui mut kotiinsa, että...
Jos olette Hämeestä, teidän tahtihan on ihan pöyristyttävän nopeaa. Hämeessä yleensä Whatsupiin siirrytään vuoden seurustelun jälkeen. Tapaaminen sitten 5 vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin sanoa kokemuksella että 95% naisista EI TEE MITÄÄN ALOITTEITA IKINÄ KENELLEKÄÄN.
Se on tosi uuvuttavaa, siitä ottaa itsekin malliksi ja viestittelee yhtä paljon.
Joudut nyt kokemaan sen mitä toiset naiset ovat tälle miehelle opettaneet.
Tuo ei sitten päde yli seitsemänkymppisiin naisiin. Kauheeta vonkaamista pitävät vaikkei niistä tiedä edes mihin ne enään pystyy seksin saralla ja että hajooko joku paikka vanhuuttaan jos siihen alkavat.
Tuon ikäisillä kaikki kontrolli on kadonnut, lähettelevät rakkausviestejä mihin sattuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hyvin käy, mutta useinkaan ei käy. Tuntuisi oudolta vuodattaa jollekulle koko elämänsä ja suunnilleen tunnustaa rakkautensa vain mennäkseen treffeille ja huomatakseen, ettei toinen nappaa livenä sitten yhtään.
Ei kai siinä tarvitse mitään elämäänsä vuodattaa vaan viettää aikaa yhdessä. Jutella vaikka jalkapallosta tai talventulosta tai harrastuksista tai lempikirjoista tai elokuvista. Siinähän sitä tutustuu ja selviää, haluaako tutustua syvemmin.
Turha kiirehtiä, kannattaa vielä pari kuukautta tuumailla ihan rauhassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohtiva kirjoitti:
Niin se unohtui kertoa, että mies sanoo olevansa keltanokka Tinder-treffien suhteen. Tai no ainakin näin väittää.
No nyt sitten narsistitutka jo ulvoo. Sanooko vielä, ettei ole ollut naisen kanssa vuoteen/kahteen vuoteen/ viiteen vuoteen?
Itse asiassa joo
Mihin sä vastaat? Sä et ole ap vaan mä olen. Ei olla miehen kanssa puhuttu mitään seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Niin mies tässä on se hidastelija, en mä. Mä olisin kyllä valmis tapaamaan vaikka heti ja olen kärsimätön.
Pohtiva kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, selkeästi varattu mies.
No mies kutsui mut kotiinsa, että...
Et kai tosissasi aio mennä suoraan vieraan ihmisen kotiin ekalla tapaamisella?! Jos taas puhe oli "sitten joskus", niin puhe on halpaa.
Pohtiva kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mies tässä on se hidastelija, en mä. Mä olisin kyllä valmis tapaamaan vaikka heti ja olen kärsimätön.
Eli mies ei itse viesti, ja ei suostu tapaamaan. Kuinka huono itsetunto sulla on, että vielä roikut tuollaisessa? Säälittävää.
Olen samaa mieltä. Turha on tuhlata aikaa viestittelyyn. Livenä näkee heti tuleeko jutusta mitään vai ei.