Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-mies kirjoittelee viestejä vähän harvakseltaan ja yleensä mä olen se joka laittaa viestin ekana

Pohtiva
03.10.2023 |

Kirjoittelimme ensin melkein kuukauden Tinderissä ja sitten siirryimme viime viikolla whatsappiin. Mies on myös soittanut mulle kaksi kertaa. Ollaan mietitty tapaamista.

Mietin vain, että onko mies oikeasti kovin kiinnostunut kun ei kauhean paljon viestejä laita? Vai onko vain tyypillinen keski-ikäinen suomalainen mies joka ei viestittelyä pahemmin harrasta. Miehen aloite oli se, että puhutaan puhelimessa ennen tapaamista. Puhelun aikana sanoi kyllä, että kovasti haluaa mut tavata. Tinderissä mies kyllä laittoi jonkun verran enemmän viestejä ensin eikä aloite tullut aina mun suunnalta.

Ei ole kiva olla aina se aloitteellinen viestittelyssä. Oli puhe, että jos tapaamme tulevana viikonloppuna, mutta ei siitä sovittu vielä mitään tarkemmin. Olisi kiva tietää ajoissa, mutta mietin, että missä vaiheessa voi alkaa kyselemään tapaamisen perään vai annanko olla koko miehen? En haluaisi vaikuttaa tyrkyltä ja liian innokkaalta.

Kommentit (287)

Vierailija
21/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohtiva kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa kokemuksella että 95% naisista EI TEE MITÄÄN ALOITTEITA IKINÄ KENELLEKÄÄN.

Se on tosi uuvuttavaa, siitä ottaa itsekin malliksi ja viestittelee yhtä paljon.

Joudut nyt kokemaan sen mitä toiset naiset ovat tälle miehelle opettaneet.

No miten se mun syy on jos toiset naiset kohdelleet huonosti?!

Kukaan nainen ei ole kohdellut tuota miestä huonosti, vaikka ei olekaan tehnyt aloitteita tuolle huutoraivoajalle.

Vierailija
22/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystävä viestii harvakseltaan. Tinderissä kun matchattiin, niin siihen saakka, että saatiin sovittua treffit (2 päivää viestittelyn aloituksesta), hän oli aktiivinen. Seuraavan kerran oltiin yhteydessä treffejä edeltäneenä päivänä aloitteestani. Ekoilla treffeillä sovittiin (hänen aloitteestaan) sijainti ja ajankohta toisille treffeille. Koko suhteen ajan mies on ollut aika vähäisesti yhteyksissä erossa ollessamme. Hän voi olla poissa wa:sta pari kolmekin päivää.

Joo, tämä on joskus harmittanut. Mutta tällaisessa miehessä on paljon hyvää. Olisi hyvin vaikea kuvitella hänet lirkuttelemassa muille, kun ei tee sitä minullekaan. Mies ei ole aktiivinen missään somessa, eikä roiku puhelimella, kun olemme yhdessä. Mies osoittaa kiintymyksensä teoin ja hellyydellä, ei ensisijaisesti sanoin.

Ap:lle: mieshän on osoittanut selvän kiinnostuksensa ehdottamalla puhelua. Etene vaan rauhassa, voit löytää hänestä hyvän miehen.

Minun exäni ei kyllä viestitellyt minulle, ei aina vastannut, hermostui alkuun että minä viestittelen liikaa. Hän käytti tuntikausia päivässä aikaa selatakseen somea ja pyydellen kavereiksi nuoria kauniita naisia ja näiden kuvia selaillen.

Siinä vaiheessa kun suhde alkoi puoleltani lopahtaa, niin hän alkoi aktivoitua laittelemaan viestejä jopa päivittäin, koska minä en enää aloittanut viestittelyä ollenkaan.

Mutta, liian vähän liian myöhään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohtiva kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on miehestä joka on tasosi yläpuolella? Enkä tarkoita pahalla mutta näinhän se yleensä menee.

Taasko tämä tasolässytys alkaa? En mä osaa sanoa jostakin typeristä ja lapsellisista tasoista. 

Tiedätkö, nuo tasolässyttäjät kuitenkin etsivät (seksi)kumppaneita. Erehdyin sekaantumaan tuollaiseen. Hän luultavasti mietti mielessään, että minun pitäisi olla kiitollinen siitä, että hän suo mennä sänkyyn kanssani. Hoh hoijaa. Oli vielä huonokin. 

Vierailija
24/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ongelmat...

Vierailija
25/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystävä viestii harvakseltaan. Tinderissä kun matchattiin, niin siihen saakka, että saatiin sovittua treffit (2 päivää viestittelyn aloituksesta), hän oli aktiivinen. Seuraavan kerran oltiin yhteydessä treffejä edeltäneenä päivänä aloitteestani. Ekoilla treffeillä sovittiin (hänen aloitteestaan) sijainti ja ajankohta toisille treffeille. Koko suhteen ajan mies on ollut aika vähäisesti yhteyksissä erossa ollessamme. Hän voi olla poissa wa:sta pari kolmekin päivää.

Joo, tämä on joskus harmittanut. Mutta tällaisessa miehessä on paljon hyvää. Olisi hyvin vaikea kuvitella hänet lirkuttelemassa muille, kun ei tee sitä minullekaan. Mies ei ole aktiivinen missään somessa, eikä roiku puhelimella, kun olemme yhdessä. Mies osoittaa kiintymyksensä teoin ja hellyydellä, ei ensisijaisesti sanoin.

Ap:lle: mieshän on osoittanut selvän kiinnostuksensa ehdottamalla puhelua. Etene vaan rauhassa, voit löytää hänestä hyvän miehen.

Minun exäni ei kyllä viestitellyt minulle, ei aina vastannut, hermostui alkuun että minä viestittelen liikaa. Hän käytti tuntikausia päivässä aikaa selatakseen somea ja pyydellen kavereiksi nuoria kauniita naisia ja näiden kuvia selaillen.

Siinä vaiheessa kun suhde alkoi puoleltani lopahtaa, niin hän alkoi aktivoitua laittelemaan viestejä jopa päivittäin, koska minä en enää aloittanut viestittelyä ollenkaan.

Mutta, liian vähän liian myöhään.

MIehen arvio riittävistä leivänmuruista ei mennyt nyt sitten nappiin teidän tapauksessa. Ap on vielä toistaiseksi tyytynyt. 

Vierailija
26/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa kokemuksella että 95% naisista EI TEE MITÄÄN ALOITTEITA IKINÄ KENELLEKÄÄN.

Se on tosi uuvuttavaa, siitä ottaa itsekin malliksi ja viestittelee yhtä paljon.

Ai me olemme opettaneet miehille olla kiinnostumatta kaikista?

Ootte näyttäneet miehille, että te ette laita pienintäkään efforttia mihinkään treffailuun tai yhteydenpitoon, niin miksi miehenkään pitäisi sen enempää vaivautua?

Miehet kun ei saaneet vastakaikua aktiivisuudelleen, niin he vähentivät aktiviisuuttaan.

Mikä tässä on niin ihmeellistä? Tekisitkö sä ektratunteja ja miksei ylimääräsiä päiviä duunissa jos siitä ei mitään maksettaisi? Maksaisitko kaupassakin ylimääräistä jos et kuitenkaan saisi lisää elintarvikkeita? Ihan vaan koska?

Miehet oppii ja adaptoituu. Tää on nyt se meininki ja itteenne saatte syyttää.

Vierailija
27/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi taso on näin alhaalla? Totta kai ilmaiselle pesälle pyritään heittämään almuja. Ei välttämättä vielä lirkuttele muille. Senkin aika kyllä tulee. Maksullisiin pääsee suht helposti.

(Näiden logiikalla maksulliselle voidaan antaa.Sulle ei ikinä)

Vierailija
28/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootte näyttäneet miehille, että te ette laita pienintäkään efforttia mihinkään treffailuun tai yhteydenpitoon, niin miksi miehenkään pitäisi sen enempää vaivautua?

Miehet kun ei saaneet vastakaikua aktiivisuudelleen, niin he vähentivät aktiviisuuttaan.

Mikä tässä on niin ihmeellistä? Tekisitkö sä ektratunteja ja miksei ylimääräsiä päiviä duunissa jos siitä ei mitään maksettaisi? Maksaisitko kaupassakin ylimääräistä jos et kuitenkaan saisi lisää elintarvikkeita? Ihan vaan koska?

Koska jos laitamme alatte pitää itsestäänselvyyteenä (mitä teette muutenkin)

Suosittelen satisfyeria.

Vierailija
29/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohtiva kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ehkä mies haluaa edetä rauhallisesti. Tai sitten ei vain oikeasti niin paljon kiinnosta. Tai ei vain osaa tuntemattoman kanssa vielä viestitellä. En tiedä. Itse olen vähän kärsimätön tapaus. :D

Edellinen kommentoi. Olin itsekin epävarma suhteen alussa, onko miesystäväni kiinnostunut. Hänkin kertoi myöhemmin minulle pelänneensä ainakin puoli vuotta suhteen alussa, että voisin tosta noin vain lähteä jonkun toisen matkaan - joka on ikävän yleistä nykyään. Mitäs, jos olisit nyt vain ihan oma-aloitteinen ja löisit treffit ajankohtineen ja sijaintineen lukkoon? Hän kuitenkin oli käsittääkseni jo aloitteellinen tapaamista ehdottaessaan? Hän voi olla epävarma, oletko riittävän kiinnostus ja haluaa myös vahvistusta siitä.

Vierailija
30/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä riehut? Jos kiinnostaa, silloin nähdään vaivaa. Jos ei kiinnosta, silloin ei nähdä vaivaa. Ole niin epäaktiivinen kuin haluat. Jos sinusta ei ole kiinnostuttu ennenkään, kukaan ei kaipaa jatkossakaan.

Vierailija
31/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi taso on näin alhaalla? Totta kai ilmaiselle pesälle pyritään heittämään almuja. Ei välttämättä vielä lirkuttele muille. Senkin aika kyllä tulee. Maksullisiin pääsee suht helposti.

(Näiden logiikalla maksulliselle voidaan antaa.Sulle ei ikinä)

Aloitapa kuule vaikka joku kiva mielialalääke tai kirjoita vaikka kiitollisuuspäiväkirjaa - jotta pääsisit tuosta itseäsi tuhoavasta kyynisestä elämänasenteesta. Täällä maailmassa on meitä kivojakin tyyppejä.

Vierailija
32/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata usein kirjoitella naiselle koska nainen pihtaa kuitenkin. Tuurhaan vaan mies kuluttaa aikaa naiseen.

Vierailija
33/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Ei kannata usein kirjoitella naiselle koska nainen pihtaa kuitenkin. Tuurhaan vaan mies kuluttaa aikaa naiseen.

En mä pihtaa ja kyllä mä haluan tavata miehen ja saada seksiä. Katse peiliin jos kaikki naiset sun kanssa pihtaa.

Vierailija
34/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuukausi lässytystä tinderissä, viikko whatsappissa ja pari puhelua on jo aika paljon. Pitäs olla jo melko spesiaali tapaus että jaksaisin käydä tollasen ruljanssin läpi ihmisen kanssa jota en ole tavannut kertaakaan naamatusten. Toki olen ikisinkku introvertti ja en ole ollut sinkkumarkkinoilla vuosikausiin, mutta minulla olisi kadonnut mielenkiinto ap:ta kohtaan jo ajat sitten.

Vierailija
35/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohtiva kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

En mä pihtaa ja kyllä mä haluan tavata miehen ja saada seksiä. Katse peiliin jos kaikki naiset sun kanssa pihtaa.

Minä pihtaan naisilta. Enkä minä tuhlaa kuukausia naisen kanssa kirjoitteluun.

Vierailija
36/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kuukausi lässytystä tinderissä, viikko whatsappissa ja pari puhelua on jo aika paljon. Pitäs olla jo melko spesiaali tapaus että jaksaisin käydä tollasen ruljanssin läpi ihmisen kanssa jota en ole tavannut kertaakaan naamatusten. Toki olen ikisinkku introvertti ja en ole ollut sinkkumarkkinoilla vuosikausiin, mutta minulla olisi kadonnut mielenkiinto ap:ta kohtaan jo ajat sitten.

Miten tämä nyt mun syyksi kääntyi?? Mä olisin ollut jo aiemmin valmis tapaamaan, mutta mies halusi ensin puhua puhelimessa. En mä ole tässä se joka tätä juttua pitkittää.

Vierailija
37/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se unohtui kertoa, että mies sanoo olevansa keltanokka Tinder-treffien suhteen. Tai no ainakin näin väittää.

Vierailija
38/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on keltanokka tinderissä ja meno on noin hidasta niin annapa nyt miehen liidata ja katso mitä tapahtuu. Oikeasti kiinnostunut mies tekee itseään aktiivisesti tykö ja pelkää, että joku muu ehtii napata naisen. 

Vierailija
39/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohtiva kirjoitti:

Niin se unohtui kertoa, että mies sanoo olevansa keltanokka Tinder-treffien suhteen. Tai no ainakin näin väittää.

No nyt sitten narsistitutka jo ulvoo. Sanooko vielä, ettei ole ollut naisen kanssa vuoteen/kahteen vuoteen/ viiteen vuoteen?

Ei ole ollut mistään tuollaisesta puhe. Kysyin koska on eronnut ja vastasi siihen, mutta ei me olla seksistä puhuttu tai viestitelty.

Vierailija
40/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla koko ajan viestittämässä jotain tyhjänpäiväistä, varsinkaan kun ei olla vielä edes tavattu? Ihmiset on jotenkin kamalan epätoivoisia ja epävarmoja itsestään. Kauhea kiire eikä yhtään sais olla omaa elämää, vaan pitäis panostaa täysillä johonkin tuntemattomaan.