Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-mies kirjoittelee viestejä vähän harvakseltaan ja yleensä mä olen se joka laittaa viestin ekana

Pohtiva
03.10.2023 |

Kirjoittelimme ensin melkein kuukauden Tinderissä ja sitten siirryimme viime viikolla whatsappiin. Mies on myös soittanut mulle kaksi kertaa. Ollaan mietitty tapaamista.

Mietin vain, että onko mies oikeasti kovin kiinnostunut kun ei kauhean paljon viestejä laita? Vai onko vain tyypillinen keski-ikäinen suomalainen mies joka ei viestittelyä pahemmin harrasta. Miehen aloite oli se, että puhutaan puhelimessa ennen tapaamista. Puhelun aikana sanoi kyllä, että kovasti haluaa mut tavata. Tinderissä mies kyllä laittoi jonkun verran enemmän viestejä ensin eikä aloite tullut aina mun suunnalta.

Ei ole kiva olla aina se aloitteellinen viestittelyssä. Oli puhe, että jos tapaamme tulevana viikonloppuna, mutta ei siitä sovittu vielä mitään tarkemmin. Olisi kiva tietää ajoissa, mutta mietin, että missä vaiheessa voi alkaa kyselemään tapaamisen perään vai annanko olla koko miehen? En haluaisi vaikuttaa tyrkyltä ja liian innokkaalta.

Kommentit (287)

Vierailija
281/287 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt sitten kuitenkin laitoin viestin ja kysyin kiinnostaako vai ei. Ei kuulemma. Munaton mies kun ei voinut suoraan sanoa.

Vierailija
282/287 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai todennäköisesti välit kuntoon jonkun toisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/287 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohtiva kirjoitti:

Mä nyt sitten kuitenkin laitoin viestin ja kysyin kiinnostaako vai ei. Ei kuulemma. Munaton mies kun ei voinut suoraan sanoa.

Kaikki tuohon kyllä valitettavasti viittasikin. Tuo äidin luona käyminen kuulosti niin tekosyyltä. Ja vaikka olisi ollut totta, niin eiköhän viestiä olisi kuitenkin tullut pian, että milloin nähdään uudestaan.

Mysteeri vain, että miksi edes tavata matchia, joka alunperinkään ilmeisesti ei tuntunut kovinkaan kiinnostavalta.

Vierailija
284/287 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohtiva kirjoitti:

Kaikki tuohon kyllä valitettavasti viittasikin. Tuo äidin luona käyminen kuulosti niin tekosyyltä. Ja vaikka olisi ollut totta, niin eiköhän viestiä olisi kuitenkin tullut pian, että milloin nähdään uudestaan.

Mysteeri vain, että miksi edes tavata matchia, joka alunperinkään ilmeisesti ei tuntunut kovinkaan kiinnostavalta.

No sitä mäkin ihmettelen, että miksi kuitenkin suostui tapaamaan mut. Ja miksi ei heti perjantaina sanonut, että etköhän lähde kotiisi. 

No suuntaan katseeni takaisin erääseen tällä paikkakunnalla asuvaan mieheen josko jotenkin pääsisin hänen kanssaan tekemisiin. En kyllä uskalla tehdä aloitetta. Käyn vain välillä stalkkaamassa faceprofiiliaan.

Vierailija
285/287 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohtiva kirjoitti:

Hyvä kun laitoit, ei jää kummittelemaan

Vierailija
286/287 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta matoa koukkuun vaan ap.

Vierailija
287/287 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutta matoa koukkuun vaan ap.

No joo katsoo nyt. Mua on jo ennen tätä tympäissyt Tinder ja Badoo. Olen miettinyt jo jonkun aikaa niiden poistamista.