Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-mies kirjoittelee viestejä vähän harvakseltaan ja yleensä mä olen se joka laittaa viestin ekana

Pohtiva
03.10.2023 |

Kirjoittelimme ensin melkein kuukauden Tinderissä ja sitten siirryimme viime viikolla whatsappiin. Mies on myös soittanut mulle kaksi kertaa. Ollaan mietitty tapaamista.

Mietin vain, että onko mies oikeasti kovin kiinnostunut kun ei kauhean paljon viestejä laita? Vai onko vain tyypillinen keski-ikäinen suomalainen mies joka ei viestittelyä pahemmin harrasta. Miehen aloite oli se, että puhutaan puhelimessa ennen tapaamista. Puhelun aikana sanoi kyllä, että kovasti haluaa mut tavata. Tinderissä mies kyllä laittoi jonkun verran enemmän viestejä ensin eikä aloite tullut aina mun suunnalta.

Ei ole kiva olla aina se aloitteellinen viestittelyssä. Oli puhe, että jos tapaamme tulevana viikonloppuna, mutta ei siitä sovittu vielä mitään tarkemmin. Olisi kiva tietää ajoissa, mutta mietin, että missä vaiheessa voi alkaa kyselemään tapaamisen perään vai annanko olla koko miehen? En haluaisi vaikuttaa tyrkyltä ja liian innokkaalta.

Kommentit (287)

Vierailija
1/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ei kauhean kiinnostunut ole.

Omista virheistäni oppineena en enää lähtisi tuollaiseen vetovastuuseen.

Vierailija
2/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olet varasijoilla. Jos se ei sinua haittaa niin jatka vaan aloitteiden tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoisempi aina aloittaa viestittelyn ja kirjoittaa enemmän kuin toinen.

Vierailija
4/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä vähäsen kiinnostaa tai sit on epätoivoinen?

Ite oon vetänyt sitä linjaa, että jos ei mimmi viikon sisään kerkeä tapaamaan edes kahvittelun merkeissä, niin ei hänellä ole aikaa millekään seurustelulle. Poistoon .

Vierailija
5/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa kokemuksella että 95% naisista EI TEE MITÄÄN ALOITTEITA IKINÄ KENELLEKÄÄN.

Se on tosi uuvuttavaa, siitä ottaa itsekin malliksi ja viestittelee yhtä paljon.

Joudut nyt kokemaan sen mitä toiset naiset ovat tälle miehelle opettaneet.

Vierailija
6/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epätoivoisempi aina aloittaa viestittelyn ja kirjoittaa enemmän kuin toinen.

Näinhän se valitettavasti on.

Vierailija
7/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä vähäsen kiinnostaa tai sit on epätoivoinen?

Ite oon vetänyt sitä linjaa, että jos ei mimmi viikon sisään kerkeä tapaamaan edes kahvittelun merkeissä, niin ei hänellä ole aikaa millekään seurustelulle. Poistoon .

Viikko on toki aika brutaali aikaikkuna, mutta olen sinänsä aika samaa mieltä kanssasi.

Poistan itsekin hyvin nopeasti naiset joilla ei meinaa millään aikaa löytyä edes 45 min kahvitreffeille. Minkälaista olisi olla parisuhteessa tuollaisen ihmisen kanssa? Tuskin kovin mukavaa...

Vierailija
8/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa kokemuksella että 95% naisista EI TEE MITÄÄN ALOITTEITA IKINÄ KENELLEKÄÄN.

Se on tosi uuvuttavaa, siitä ottaa itsekin malliksi ja viestittelee yhtä paljon.

No miten se mun syy on jos toiset naiset kohdelleet huonosti?!

Vierailija
9/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjekaveriako etsit? Ei mitään järkeä "keskustella" kuukautta jonkun sovelluksen kautta! Tapaaminen heti viikon sisällä, jos suhdetta oikeasti etsii.

No on välimatkaa eikä ole ollut mahdollista noin vain tavata. Miehestä saanut kuvan, että haluaa edetä rauhallisesti. Tai sitten ei vain ole niin kiinnostunut vaikka sanoinkin kovasti haluavansa tavata mut.

Vierailija
10/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohtiva kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se vaan menee, älä mussuta.

Kyllähän naisetkin kutsuu kaikkia miehiä sioksi/raiskaajiksi/väkivaltaisiksi kun joku yksittäinen mies on joskus ollut törkeä.

Ole hyvä!

Vierailija
11/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei sitten päde yli seitsemänkymppisiin naisiin. Kauheeta vonkaamista pitävät vaikkei niistä tiedä edes mihin ne enään pystyy seksin saralla ja että hajooko joku paikka vanhuuttaan jos siihen alkavat.

Vierailija
12/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti olet varasijoilla. Jos se ei sinua haittaa niin jatka vaan aloitteiden tekemistä.

Niin voihan se olla näinkin. Ehkä en enää sitten laita viestiä.

Vierailija
13/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohtiva kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjekaveriako etsit? Ei mitään järkeä "keskustella" kuukautta jonkun sovelluksen kautta! Tapaaminen heti viikon sisällä, jos suhdetta oikeasti etsii.

No on välimatkaa eikä ole ollut mahdollista noin vain tavata. Miehestä saanut kuvan, että haluaa edetä rauhallisesti. Tai sitten ei vain ole niin kiinnostunut vaikka sanoinkin kovasti haluavansa tavata mut.

No uskoisit, kun hän sanoo. Miksi teet tästä näin vaikeaa?

Vierailija
14/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohtiva kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se vaan menee, älä mussuta.

Kyllähän naisetkin kutsuu kaikkia miehiä sioksi/raiskaajiksi/väkivaltaisiksi kun joku yksittäinen mies on joskus ollut törkeä.

Ole hyvä!

Oletpa lapsellinen tapaus.

Vierailija
15/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pohtiva kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No uskoisit, kun hän sanoo. Miksi teet tästä näin vaikeaa?

No väkisin tulee mieleen, että oli vain sananhelinää. Sanoi vielä kauniiksi vaikka on vain nähnyt musta kuvia. Ihan tavallisen näköinen olen.

Vierailija
16/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävä viestii harvakseltaan. Tinderissä kun matchattiin, niin siihen saakka, että saatiin sovittua treffit (2 päivää viestittelyn aloituksesta), hän oli aktiivinen. Seuraavan kerran oltiin yhteydessä treffejä edeltäneenä päivänä aloitteestani. Ekoilla treffeillä sovittiin (hänen aloitteestaan) sijainti ja ajankohta toisille treffeille. Koko suhteen ajan mies on ollut aika vähäisesti yhteyksissä erossa ollessamme. Hän voi olla poissa wa:sta pari kolmekin päivää.

Joo, tämä on joskus harmittanut. Mutta tällaisessa miehessä on paljon hyvää. Olisi hyvin vaikea kuvitella hänet lirkuttelemassa muille, kun ei tee sitä minullekaan. Mies ei ole aktiivinen missään somessa, eikä roiku puhelimella, kun olemme yhdessä. Mies osoittaa kiintymyksensä teoin ja hellyydellä, ei ensisijaisesti sanoin.

Ap:lle: mieshän on osoittanut selvän kiinnostuksensa ehdottamalla puhelua. Etene vaan rauhassa, voit löytää hänestä hyvän miehen.

Vierailija
17/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai me olemme opettaneet miehille olla kiinnostumatta kaikista?

Vierailija
18/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on miehestä joka on tasosi yläpuolella? Enkä tarkoita pahalla mutta näinhän se yleensä menee.

Vierailija
19/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystävä viestii harvakseltaan. Tinderissä kun matchattiin, niin siihen saakka, että saatiin sovittua treffit (2 päivää viestittelyn aloituksesta), hän oli aktiivinen. Seuraavan kerran oltiin yhteydessä treffejä edeltäneenä päivänä aloitteestani. Ekoilla treffeillä sovittiin (hänen aloitteestaan) sijainti ja ajankohta toisille treffeille. Koko suhteen ajan mies on ollut aika vähäisesti yhteyksissä erossa ollessamme. Hän voi olla poissa wa:sta pari kolmekin päivää.

Joo, tämä on joskus harmittanut. Mutta tällaisessa miehessä on paljon hyvää. Olisi hyvin vaikea kuvitella hänet lirkuttelemassa muille, kun ei tee sitä minullekaan. Mies ei ole aktiivinen missään somessa, eikä roiku puhelimella, kun olemme yhdessä. Mies osoittaa kiintymyksensä teoin ja hellyydellä, ei ensisijaisesti sanoin.

Ap:lle: mieshän on osoittanut selvän kiinnostuksensa ehdottamalla puhelua. Etene vaan rauhassa, voit löytää hänestä hyvän miehen.

Niin ehkä mies haluaa edetä rauhallisesti. Tai sitten ei vain oikeasti niin paljon kiinnosta. Tai ei vain osaa tuntemattoman kanssa vielä viestitellä. En tiedä. Itse olen vähän kärsimätön tapaus. :D

Vierailija
20/287 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on miehestä joka on tasosi yläpuolella? Enkä tarkoita pahalla mutta näinhän se yleensä menee.

Taasko tämä tasolässytys alkaa? En mä osaa sanoa jostakin typeristä ja lapsellisista tasoista.