Kuka teidän kodissa imuroi?
Meillä se kuka ehtii ja haluaa. Isompi imurointi noin kerran viikossa. Mukavaa on ollut.
Kommentit (34)
Minä ehkä 2/3 osaa kaikista imuroimiskerroista. Nykyään siis näin, aiemmin mies ei imuroinut lähes koskaan, mutta lapsen myötä hän on onneksi alkanut panostaa enemmän kotitöihin. Muutenkin siis kuin vain imuroimalla silloin tällöin.
Minä tai Unelma. Unelma on robotti-imuri.
Mieheni Tänään viimeks minä eilen
kiitos kissanlaatikon on hiekkaa imuroitava 🐾
Mies 1-2x/vkossa Dysonin lattiaimurilla, minä päivittäin keittiön Dysonin varsi-imurilla (ihana vempain ).
Vierailija kirjoitti:
Robotti ja mies.
Tiskaamisestako huolehtii vastavuoroisesti kone ja nainen?
Jaha, tänne ei saa laittaa sydäntä.
-10 ja sydän oli tuon vempain-sanan jälkeen-
Minä ja Donatello. Donatello hoitaa suurimman osan imuroinnista ja minä viimeistelen käsi-imurilla.
Viime perjantaina minä imuroin 2/3 talosta ja 17 vuotias poika 1/3. Viikko sitten mies imuroi koko huushollin ja sitä ennen muistaakseni 22 vuotias tyttäremme.
Meillä kaikki tekevät tällaisia asioita, eivät ne ole kenellekään vaikeita tai vastenmielisiä kotitöitä. Keskuspölkkäri on tehokas ja hiljainen, eikä meillä ole liikaa roinaa, joten imurointi on helppoa.
Meillä kaikki imuroivat, pesevät pyykkiä ja ripustavat kuivumaan, kokkaavat ja tiskaavat. Aamulla jokainen huolehtii huoneestaan ja roskat viedään ulos just ennenkuin minun ajamani auto lähtee katoksesta lasten kanssa. Iltapäivällä/illalla on kylppäriensiivousvuoro, iltapalanauttovuoro (salaattia ja pöydänkattamista j.n.e) ja pyykinviikkausvuoro. Minulla olohuonekeittiön ja oman huoneen siivous. Olen 3 pojan yksinhuoltaja enkä ymmärrä, miten muuten tämä edes toimisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Robotti ja mies.
Tiskaamisestako huolehtii vastavuoroisesti kone ja nainen?
Mies täyttää myös tiskikoneen. Minä siivoan vessan, teen ruokaa, pyykkään, ja usein roskat.
Minä, koska ei täällä asu lisäkseni muita kuin laiska kotitonttu joka ei ikinä siivoa.
Robotit. Meillä on useita robotti-imureita.