Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vilkaskaas kohdetta Etuovessa! Olisi kiva nähdä asukkaat...

Vierailija
01.09.2008 |

439692 kohdenumero.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti se Lidlin kauppakassi siinä keittiön tuolilla.

Vierailija
2/20 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulis valokuvausta varten laittavan enimmät roinat piiloon, tai ehkä olivat laittaneetkin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kun tykkää krääsästä. Se mikä minua ihmetytti niin hinta! Kyllä Annetaan sielläpäin Suomea taloja ilmaiseksi!

Vierailija
4/20 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mua jotenkin ällöttäis ostaa tuollainen talo. Ts. en edes ilmaiseksi ottais.

Vierailija
6/20 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

millanen kämppä. Mulla tuli oikeesti pikkasen etova olo tuosta vaikka en mikään sisustusfriikki olekaan. Kauhee sekasotku. Paljon pikkutavaraa (ja isompaakin kamaa) pitkin poikin. Pusseja, tuoleja, pehmoja, kankaita, peittoja, leluja, laatikoita, romuja jne. Siis ihan hirveä. Ja se sisustus muutenkin. Kauhea. Kammottavat seinät, lattiat ja kaapistot. Ja miten ihmeessä joku voi kasata noin paljon kamaa myös saunaan. Ja sit se suikuhuone: keltaset paneeli?seinät. Ei ummarra, ei!

Vierailija
7/20 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun mielestä ihan tavallinen koti. Jotkut on tollasia, ihan ilman mielenterveysongelmia.

Ja talohan oli remontoimaton, siksi ne keltaiset seinät pesuhuoneessa.

Olipas vessassakin paljon tavaraa...

Vierailija
8/20 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää suurinpiirtein tullaiselta. Millään tyylillä mitään väliä, kunhan on pottuja ja jauhelihaa tarpeeksi iltaruualle.

Vierailija
9/20 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntoa tai taloahan ei yleensä osteta irtaimistoineen ja remonttihan on ihan luvallinen toimenpide, tässä tapauksessa varsin suotavakin... ;)

Mutta niin kai se on, että nykyaikana on kaikki myytävät kämpät stailattava tietynlaisiksi, kun ei ostajien oma mielikuvitus riitä mihinkään...

Vierailija
10/20 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla ole hajua siitä, että vähempi on parempi. Eivät ymmärrä että ylimääräinen krääsä tulisi ottaa valokuvausta varten pois. Tai sitten omistajat ovat kuolleet ja joku omainen sitä kauppaa.

Oli kyllä järkky sisustus, mutta aika tavallinen varmaan luulisin, erityisesti vanhempien ihmisten kohdalla! Olen kyllä aika järkkyjä taloja nähnyt, maaseudulta löytyy ainakin. Remppaa ei ole ollut 50 vuoteen jne.

Vierailija
11/20 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisa yksityiskohta sinänsä, että olen asunut melkein tuon talon naapurissa lapsena! En kyllä enää muista, ketä siinä silloin asui... Aika raju kämppä, mutta alue on kivaa.

Vierailija
12/20 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen nähnyt useitakin vastaavia.

Vierailija
13/20 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillain ihmisillä (esim. itselläni;) ei ole järjestyksen silmää. Tyyliin vappupallot/joulukoritit ovat ties miten pitkään esillä jne. Kiinnyn myös tavaroihin, eli jokin käsittämätön juttu saattaa olla "esillä" koska sillä on tunnearvoa...

Varsinkin jos säilytystilaa ei ole riittävästi, niin erilaisia krääsäpinoja saattaa kertyä mihin sattuu...

Uskon että vanhemmiten voi myös huonekalut ymv. olla vanhahtavia, koska mitäpä sitä uusia ostamaan...;)

Ja ylipäätään aika harvalla on "sisutuslehtien kuvaama" koti...! Kyllä nekin kodit puunataan ja stailataan ennen kuvauksia. Ja se mikä on muotia nyt, onkin sitten jonkin ajan kuluttua so last season =näyttää järkyltä vaikka aikanaan oli niin tyylikäs.

Jos miettii vaikkapa kohteen olohuone kuvassa olevaa vaaleanpunaista pehmovillakoiraa, niin eihän sillä sisutuksellsta arvoa ole (vert. vaikkapa vanha antiikkinalle tmv.) mutta se saattaa olla rakas muisto (vaikkapa tivolin pallonheitto-voitto rakkaan kanssa tehdyltä Tanskanmatkalta tmv.)

Ja ylipäätään vaikka ei tuollaista sisutusta tahtoisi, niin taloahan ollaan ostamassa eikä sisutusta. Jos miettii omaa lähipiiriä, niin vaikka kauniita sistuksia tutuilla olisikin, niin ei niistä 100% kaikki itselleen kelpuuttaisi (toinen pitää modernista, toinen antiikkisesta, kolmas marimekosta, neljäs ruuskuviosta jne.) tärkeintä on että itse viihtyy omassa kodissa omien tavaroidensa parissa!:)

Vierailija
14/20 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasemmalla alakulmassa?

Hellyttäviä ne tontut kirmaamassa keittiön seinällä keskikesällä...

Vierailija
15/20 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 93v mummi asuu yksin yli sadan neliön taloa, jossa ei remppaa tehty sitten 60-luvun. Mutta aina hänellä siistiä ja puhdasta, ja tavarat paikoillaan. Tuo koti on kuin kaatopaikka....

Vierailija
16/20 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ostaako sitä kukaan kun se näyttää tuolta?? Kyllä se pelottaa pois osan ostajaehdokkaista. Stailaus on tärkeämpää kuin uskoisimmekaan.

Tuo koti on tosiaan kuin kaatopaikka:((.

Vierailija
17/20 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisimme nykyisen talomme täällä PKS:n kupeessa myydyksi, niin rempparahaa jäisi aika reippaasti ja kyllähän sitä muutaman kuukauden etsiskelisi töitäkin niillä rahoilla. Pitäisiköhän ihan oikeasti harkita..?

niin ostaako sitä kukaan kun se näyttää tuolta?? Kyllä se pelottaa pois osan ostajaehdokkaista. Stailaus on tärkeämpää kuin uskoisimmekaan.

Vierailija
18/20 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisimme nykyisen talomme täällä PKS:n kupeessa myydyksi, niin rempparahaa jäisi aika reippaasti ja kyllähän sitä muutaman kuukauden etsiskelisi töitäkin niillä rahoilla. Pitäisiköhän ihan oikeasti harkita..?

Mutta tämän palstan tarkoitushan on nostaa AV mammojen itsetuntoa, kauhistelemalla ja haukkumalla muiden tapaa elää ja olla:-)

Vierailija
19/20 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdenkään suurperheen (itseni mukaan lukien) koti missä olen käynyt ei ole ollut tuossa kunnossa. Ja väitän nähneeni paljon työni ja ystävieni kautta.

Vierailija
20/20 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen koti jossa asuu ehkä vanhuksia.

Ja miksei kelpaisi, tohon hintaanhan on lähes ilmainen oli missä hyvänsä,

ja varmaan aina voi yrittää tinkiä. Rojuilla tai ilman, aina niitä lavoja saa mihin voi kärrätä ne vanhat kamat ja rojut ja viedä kaatikselle, tai jostain tavaroistahan voi saada jopa rahaa myydessä.

Enpä ole silti ostamassa. Onhan se totta, että tyhjä asunto jossa ei tarvitse tehdä remonttia on aina houkuttelevampi. Mutta vanhoissa kodeissa on tunnelmaa.

Ja saa tehdä just oman mieleiseksi.