Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä perheissä ongelmia syntyy eniten? Älkää hyvät ihmiset erotko!

Vierailija
01.10.2023 |

Koko ajan saa lukea uutisia mt-ongelmista ja rikollisuudesta, tiedetään että suuri osa näistä lapsista ja nuorista jotka ongelmien keskelle joutuu ovat usein yksinhuoltajaperheistä. Lapselle paras ja turvallisin koti on sellainen jossa biologiset äiti ja isä ovat yhdessä.

Nyt on korkea aika muuttaa yhteiskuntaa perhekeskeisemmäksi, pois minäminä-ajattelusta!

Kommentit (139)

Vierailija
61/139 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan väite ei pidä paikkaansa. On tehty tutkimus esimerkiksi koulussa pärjäämisessä ja siinä todettiin, että yh-perheitten lapset pärjäsivät yhtä hyvin koulussa kuin ns. ehjien perheiden. Ei ollut mitään eroja. Tämä kertoo omaa kieltään myös siitä, että perheen muotonei aiheuta mt-ongelmia, vaan ne johtuvat aina minkä tahansa perheen, köyhän, rikkaan, pienen, suuren, keskeisistä ihmissuhteista, siitä, miten lapsista pidetään huolta ja miten heitä kasvatetaan.

Kouluthan ovatkin pahimpia aivopesupaikkoja.. Kyllä kaikki tilastot kertoo ydinperheen puolesta.

Vierailija
62/139 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskelan h i rv i öt olivat ydinperheestä. Ihanan terveitä mieleltään..not.

Poikkeus vahvistaa säännön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/139 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ydinperheessä eläminen ei takaa mitään. Lapsuuteni pelasti se että äiti erosi ja muutti meidän lasten kanssa muualle.

Vierailija
64/139 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jäisi kotiäidiksi kirveelläkään. Haluan edistyä urallani ja että minulla on omat rahat käytössä. En voisi kuvitella nöyrtyväni pyytämään mieheltä mekkorahaa... Ne olkoot kuka tykkää.

Minäminäminä, kuvottavaa ja syy miksi yhteiskunta hajoaa

Vierailija
65/139 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan väite ei pidä paikkaansa. On tehty tutkimus esimerkiksi koulussa pärjäämisessä ja siinä todettiin, että yh-perheitten lapset pärjäsivät yhtä hyvin koulussa kuin ns. ehjien perheiden. Ei ollut mitään eroja. Tämä kertoo omaa kieltään myös siitä, että perheen muotonei aiheuta mt-ongelmia, vaan ne johtuvat aina minkä tahansa perheen, köyhän, rikkaan, pienen, suuren, keskeisistä ihmissuhteista, siitä, miten lapsista pidetään huolta ja miten heitä kasvatetaan.

Kouluthan ovatkin pahimpia aivopesupaikkoja.. Kyllä kaikki tilastot kertoo ydinperheen puolesta.

Joillain on patologinen tarve julistaa vastuutonta ydinperherasisimiaan.

Vierailija
66/139 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän erään perheen, jossa isä juoksi vieraissa minkä ehti ja piti sivusuhdetta pitkään. Lisäksi alkoholi maistui työssä ja vapaalla. Hänen työnsä sisälsi paljon reissaamista ja kun hän oli kotona, makasi krapulassa sohvalla. Olivat alunperin muuttaneet monen sadan kilometrin päähän, mutta sitten kun tuo sivusuhde paljastui, muuttivat lähemmäksi tukiverkkoja. Lapsilla meni siinä tutut koulut ja kaverit. Toki lapset sopeutuvat ja ehkä vanhemmat ovat jotenkin osanneet suojata lapsiaan noilta parisuhdeongelmilta, mutta minun on vaikea uskoa, että kodin ilmapiiri olisi ollut jotenkin rento ja rakastava. Nuoremmasta lapsesta lisäksi huomaa, ettei häntä ole oikein jaksettu kasvattaa vaan menty siitä mistä aita on matalin. Lapsi on niin pilalle hemmoteltu kuin vain voi olla.

Eli summa summarum, ei se ydinperhe automaattisesti ketään onnelliseksi tee. Tämänkin perheen vanhemmat ovat hyvätuloisia ja koulutettuja. Silti heidän perhe-elämänsä näyttäytyy kamalalta. Onneksi matkustelevat yhdessä ulkomailla niin voi aina esittää onnellista perhettä.

Mä tiedän ainakin heti 50 onnellista ydinperhettä.

Vierailija
67/139 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa miten jotkut puolustaa ydinperhettä pakonomaisesti pitäen sitä ainoana vaihtoehtona.

Vierailija
68/139 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän erään perheen, jossa isä juoksi vieraissa minkä ehti ja piti sivusuhdetta pitkään. Lisäksi alkoholi maistui työssä ja vapaalla. Hänen työnsä sisälsi paljon reissaamista ja kun hän oli kotona, makasi krapulassa sohvalla. Olivat alunperin muuttaneet monen sadan kilometrin päähän, mutta sitten kun tuo sivusuhde paljastui, muuttivat lähemmäksi tukiverkkoja. Lapsilla meni siinä tutut koulut ja kaverit. Toki lapset sopeutuvat ja ehkä vanhemmat ovat jotenkin osanneet suojata lapsiaan noilta parisuhdeongelmilta, mutta minun on vaikea uskoa, että kodin ilmapiiri olisi ollut jotenkin rento ja rakastava. Nuoremmasta lapsesta lisäksi huomaa, ettei häntä ole oikein jaksettu kasvattaa vaan menty siitä mistä aita on matalin. Lapsi on niin pilalle hemmoteltu kuin vain voi olla.

Eli summa summarum, ei se ydinperhe automaattisesti ketään onnelliseksi tee. Tämänkin perheen vanhemmat ovat hyvätuloisia ja koulutettuja. Silti heidän perhe-elämänsä näyttäytyy kamalalta. Onneksi matkustelevat yhdessä ulkomailla niin voi aina esittää onnellista perhettä.

Et voi tietää mitä perheen kodin seinien sisäpuolella tapahtuu.

Vierailija
69/139 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nämä huutelijat katkeroituneet siitä että heistä haluttiin erota vai onko taustalla omien vanhempien ero?

Olisi ehkä hyvä käsitellä asia.

En ole katkera erosta. Olen onnellisesti parisuhteessa.

Vierailija
70/139 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän koska olen kuullut niistä tarinoita. Aito onnellista elämää ilman kulisseja joihin jotkut heikot ja epärehelliset ihmiset menevät jopa itsensä kanssa.

Vierailija
71/139 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa miten jotkut puolustaa ydinperhettä pakonomaisesti pitäen sitä ainoana vaihtoehtona.

On muitakin mutta tasapainoinen ja aikuista kypsää rakkautta sisältävä ydinperhe tulee olla ensisijainen koska tutkitusti paras lapsille.

Vierailija
72/139 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän koska olen kuullut niistä tarinoita. Aito onnellista elämää ilman kulisseja joihin jotkut heikot ja epärehelliset ihmiset menevät jopa itsensä kanssa.

Siis et tiedä.

Vierailija
73/139 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai. Mä olin helkkarin onnellinen kun vanhemmat lopulta erosi, ei tarvinnut enää pelätä heidän tappeluitaan ja kestää jatkuvaa kireää ilmapiiriä kotona.

Kaikki osapuolet olivat todennäköisesti onnellisempia kun ero lopulta tapahtui. Joten älä yleistä, koska syitä on monia.

No mitä teet nykyisin, saatko tukia?

Korkeakoulutettuna asiantuntijatöissä yksityisellä sektorilla, niin huonosti tässä on mennyt. Verokoneesta on päässyt jo useamman vuoden stalkkaamaan tulotiedot, tukia en ole parin ekan opiskeluvuoden jälkeen nostellut. Onnellinen avoliitto ilman lapsia. Mutta ilmeisesti sitten elämäni on mennyt tuon sinun hyvin kapea-alaisen ydinperhekeskeisen näkemyksesi perusteella täysin päin honkia.

Vierailija
74/139 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feminismi saanut tämänkin aikaan, yritetään olla kuin miehet, lähdetään avioliitoista oman "onnen" perässä.

Ei mun tartte yrittää olla kuin mies, olen miehekäs juuri sopivasti. Feminismi ajaa myös miesten etua!

Tottakai ydinperhe paras jos ei väkivaltaa tms.

Vierailija
75/139 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on väkivaltainen kakkiainen niin jotenkin se puolison lähtö pitäisi saada estettyä. Ei kai kukaan muu tällaista aloitusta tee.

Vierailija
76/139 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kärsin koko lapsuuteni, kun vanhemmat eivät eronneet, vaan näyteltiin ulospäin, että kaikki on kunnossa. Tuo jatkuva salailu aiheutti minulle lapsuudessa ja nuoruudessa ahdistusta ja pelkotiloja, toivoin koko lapsuuteni vanhempien eroa. Vasta oma itsenäistyminen toi helpotuksen ja rauhan elämään.

Vierailija
77/139 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on väkivaltainen kakkiainen niin jotenkin se puolison lähtö pitäisi saada estettyä. Ei kai kukaan muu tällaista aloitusta tee.

Väkivaltaisista suhteista pitää lähteä heti.

Vierailija
78/139 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ydinperheestä ja vanhempani ovat edelleen yhdessä. Kamala lapsuus mulla on kyllä taustalla, mutta osittain olen onnellinen, että äitini ja isäni ovat edelleen saman katon alla.

Mun mies on eroperheestä, jossa äiti päätti pettää, erota ja kuitenkin jäädä lasten varjolla asumaan mieheni isän omistamaan asuntoon. Laittoi mieheni isän maksamaan elatusavustuksen ja kaiken muun. Tätä naista kohtaan ei ole kovin korkea arvostus, hyvin tulemme juttuun, mutta joku hänessä on hieman epäilyttävää. En olisi uskonut itse koskaan, että kukaan voisi noin tehdä toiselle.

Mieheni on luvannut, että jos joskus meille tulee lapsi(a) ja päätän erota niin hän tappaa itsensä. Toki tämäkään ei kovin kivalta kuulosta, mutta ajattelen myös sen trauman minkä mieheni on joutunut läpikäymään tuollaisessa kuviossa ja en todellakaan haluaisi yhdellekään lapselle sellaista. Itse en tiedä millaista on kasvaa eroperheessä, mutta en halua myöskään sellaista toiselle tarjota. Ollaan toisillemme luvattu, että käyköön ihan mitä tahansa niin ei me erota eli katsellaan vaikka läpi sormien toistemme töhöilyjä ja pyrimme käyttäytymään siihen saakka, kunnes saamme mahdollisen lapsen maailmalle. Arvostus toista kohtaan täytyy aina löytyä ja toisessa on aina jotain hyvää kuitenkin.

Vierailija
79/139 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jäisi kotiäidiksi kirveelläkään. Haluan edistyä urallani ja että minulla on omat rahat käytössä. En voisi kuvitella nöyrtyväni pyytämään mieheltä mekkorahaa... Ne olkoot kuka tykkää.

Minäminäminä, kuvottavaa ja syy miksi yhteiskunta hajoaa

Mene persu sinne haukkumisketjuun missä olitkin. Persut haluaisi naiset tossun alle kotiäidiksi. Nykyään se ei vaan enää käy. 😄😄😄😄

Vierailija
80/139 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ydinperheestä ja vanhempani ovat edelleen yhdessä. Kamala lapsuus mulla on kyllä taustalla, mutta osittain olen onnellinen, että äitini ja isäni ovat edelleen saman katon alla.

Mun mies on eroperheestä, jossa äiti päätti pettää, erota ja kuitenkin jäädä lasten varjolla asumaan mieheni isän omistamaan asuntoon. Laittoi mieheni isän maksamaan elatusavustuksen ja kaiken muun. Tätä naista kohtaan ei ole kovin korkea arvostus, hyvin tulemme juttuun, mutta joku hänessä on hieman epäilyttävää. En olisi uskonut itse koskaan, että kukaan voisi noin tehdä toiselle.

Mieheni on luvannut, että jos joskus meille tulee lapsi(a) ja päätän erota niin hän tappaa itsensä. Toki tämäkään ei kovin kivalta kuulosta, mutta ajattelen myös sen trauman minkä mieheni on joutunut läpikäymään tuollaisessa kuviossa ja en todellakaan haluaisi yhdellekään lapselle sellaista. Itse en tiedä millaista on kasvaa eroperheessä, mutta en halua myöskään sellaista toiselle tarjota. Ollaan toisillemme luvattu, että käyköön ihan mitä tahansa niin ei me erota eli katsellaan vaikka läpi sormien toistemme töhöilyjä ja pyrimme käyttäytymään siihen saakka, kunnes saamme mahdollisen lapsen maailmalle. Arvostus toista kohtaan täytyy aina löytyä ja toisessa on aina jotain hyvää kuitenkin.

Semmonen ilmapiiri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän