Missä perheissä ongelmia syntyy eniten? Älkää hyvät ihmiset erotko!
Koko ajan saa lukea uutisia mt-ongelmista ja rikollisuudesta, tiedetään että suuri osa näistä lapsista ja nuorista jotka ongelmien keskelle joutuu ovat usein yksinhuoltajaperheistä. Lapselle paras ja turvallisin koti on sellainen jossa biologiset äiti ja isä ovat yhdessä.
Nyt on korkea aika muuttaa yhteiskuntaa perhekeskeisemmäksi, pois minäminä-ajattelusta!
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biologinen "isäni" tappoi pikkusisarukseni ja vaimonsa. Olivat siis keskenään ydinperhe, missä biologiset vanhemmat.
Uusperhe se oli. Kaiken pahan alku ja juuri.
Eikä ollut, kun minä en siellä asunut.
Kyllä oli. Oletko tosiaan noin typerä?
Oletko itse?
Hahah, erosta katkeroituneet naisvihaajat huutaa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi voi.. Mun lapsella ei ole ongelmia.
Vielä. Ja ei se tarkoita etteikö niitä poikkeuksia ole. Myös nainen on onnellisin kun on naimisissa.
Jaa, en mä ainakaan ole ja siksi on ero tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biologinen "isäni" tappoi pikkusisarukseni ja vaimonsa. Olivat siis keskenään ydinperhe, missä biologiset vanhemmat.
Oletko itse?
Isälläsi oli toisen naisen kuin äitisi kanssa lapsi, joten hänellä oli uusperhe. Asumisesi ei liity siihen mitenkään.
Pari kärsii lapsettomuudesta ja päätyy lopulta adoptoimaan. Siitä pari vuotta ja sitten ero, koska mies muuttuu yllättäen itsekin lapseksi. Tuloksena lapsi, joka on menettänyt jo kaksi perhettä. Lisänä vielä kummankin vanhemman jatkuvasti vaihtuvat uusperhekuviot..
Onhan näitä.
Kyllä mä olisin ottanut mieluummin kaksi erillään olevaa vanhempaa kuin pariskunnan, joka räyhää toisilleen joka asiasta ja purkaa ylimääräisen turhautumisen minuun. Ei eroamisesta pidä syyllistää eikä väittää, että yhdessä olevien vanhempien lapset ovat automaattisesti onnellisia. Olisin ollut onnellisempi turvallisessa kodissa yhden vanhemman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mä toivoin vanhempien eroa koska olin mutsin inhokkilapsi ja eron myötä olisin päässyt eroon hänestä. En tosin ole koskaan tajunnut miksi faija ylipäätään päätti lisääntyä kolme kertaa sellaisen akan kanssa.
Vähän sama homma, tosin me kaksi lasta oltiin äidin inhokkeja molemmat. Mitään en niin toivonut lapsena kuin että eroaisivat ettei tarvitsisi kestää sitä äidin henkistä väkivaltaa.
Isäni oli alkoholisti ja humalassa pahoinpiteli äitiäni. Kerran alakoululaisena isäni löi minuakin kun menin väliin hänen hakatessa äitiäni. Joskus uhkasi tap paa molemmat äitini ja minut. Yleensä uhkaili vain äitiäni, että tap paa hänet kun nukun. Yritin sitten 5-6-vuotiaana pysytellä hereillä jotta voisin mennä väliin jos isäni toteuttaisi uhkauksensa. Olin helpottunut kun vanhempani lopulta erosivat.
Ennen oli paremmin kun pidettiin kulissit yllä, mies voi pah oinpidellä lapsiaan ja vaimoaan, pettää minkä kykeni mutta ulospäin perhe-elämä vaikutti täydelliseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin kapea näkemys asiasta. Ex-mieheni on aggressiivinen alkoholisti, joka valehtelee niin paljon, että tuskin edes itse tietää mikä on totta. Ydinperheenä minä ja lapset elimme pelossa. Nyt olemme vapaita ja hermostomme on rauhoittunut. Pystyn olemaan parempi äiti lapsilleni.
Muuttuiko miehesi tuollaiseksi yhtäkkiä vai valitsitko huonosti jo alun alkaen?
Ai niin lisään vielä lähinnä muille tiedoksi... Erot suurimmalta osin ei johdu tilastollisesti tämmöisistä syistä, vaan naisen itsekkyydestä.
Osasi hyvin piilottaa pahimmat piirteet alkuvuosina. Alkoholismillakin on taipumusta pahentua sairauden edetessä.
Olipa tosi onnellista ja ihanaa perhe-elämää kun se ns. isä riehui raivokohtauksissaan. Uhkasi itsarilla vähän väliä ja uhkasi myös meitä lapsia, oltiin kuulemma nyrkillätapettavia. Onneksi teki vaan itsarin.
Siis jos isä on lapsiaan hyväksikäyttävä pedari, niin on kaikkien etu että vanhemmat ei eroa?
Lienee sanomattakin selvää ketkä sitä eroa vastustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä. Ja ei se tarkoita etteikö niitä poikkeuksia ole. Myös nainen on onnellisin kun on naimisissa.
Lapsi on aikuinen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän vaikeaa kun mies ei halua naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Hahah, erosta katkeroituneet naisvihaajat huutaa täällä.
Voin kuulla kuinka aivopesusi huutaa.. tiedoksenne että olen nainen, haluan vain parasta kaikille ja etenkin naisille koska näen mitä yhteiskunnassa tapahtuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekö sitten olisi ollut parempi että teko olisi kohdistunut minuunkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekö sitten olisi ollut parempi että teko olisi kohdistunut minuunkin?
Siitäkö oli kyse? Kyse oli siitä ettet edes ymmärrä mitä uusperhe tarkoittaa.
Noinko ap sanoi? Tilastollisesti tuota tapahtuu äären vähän.