Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita ihan hoikkia, jotka eivät ikinä käyttäisi trikoita muualla kuin salilla?

Vierailija
01.10.2023 |

En vain tajua sitä villitystä.

Kysyn: miksi?!

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei, ja ei trikoille. Salilla ja juostessa ymmärrän, mutta ei muuten missään paitsi kotona olohousuina

Trikoot ei yleensä ikinä näytä hyvältä jalassa. Ja vaikka olisi kuinka timmi kroppa, se näyttää paremmalta muissa vaatteissa.

Vierailija
62/82 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tekee pahaa kun joutuu katselemaan ihmisiä alusvaatteisillaan kaupungilla. Tunnen myötähäpeää. Katseetta ei voi aina nostaa yläilmoihin tai omiin varpaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi edes hoikille. Jumppavaatteet pitäis jättää jumppasaleille, ei ne kuuluarkipäiväkäyttöön.

Nykyäänhän kaikenkokoiset, jopa todella isokoiset nuoret kulkee "sukkahousujen" ohuissa trikoissa päivittäin. Ruokalaupoissakin joutuu (huom joutuu) näkemään kun kaikki makkarat löllöttelee vapaasi ees taas siinä sun naaman edessä eikä tiedä mihin silmänsä kääntäs kun jonku persvako ja valtoimenaan hyllyvät pakarat vilahtelee siellä täällä.

Järkyttävää sanon minä!

Vierailija
64/82 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. Pidän tätä tyylikysymyksenä. En ole mikään snobi, mutta kyllä kodin ulkopuolella kuuluu olla oikeat housut. Trikoot menee kotihousuina ja jumpassa, lenkillä. Mutta ei kauppaan, kaupungille, töihin. Farkut tai kangashousut oltava.

Kaikki ei pysty pitämään farkkuja tai napitettavia, kankeita housuja.

Nykyään on tarjolla siistejä housuja joka lähtöön niin malliltaan kuin materiaaliltaan.

No vinkkaa nyt edes yhdet. 

https://kaikoshop.com/collections/women-essentials/products/comfy-slack…

Tämäntapaisia on vaikka millä merkillä. Nämä nyt ovat kotimaisen firman ja eettiset.

Eri

Pitäisi kyllä olla 100 % luomupuuvillaa että pystyn käyttämään. Näyttää aika leveiltä lahkeet(talvella pitkät saappaat) ja rumilta. Mitä mekkokin näyttäisi noiden päällä eikä minulla ole mitään sopivaa yläosaa tuollaisiin.  Voisin toki kokeilla jos olisi lähikaupassa mutta en lähtisi tilaamaan noin kalliita.

Vierailija
65/82 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen pidän aina trikoita. Syy on se, että löydän hyvin vähän muita sopivan pituisia missä lahkeet ei mene kengän alle tai tuhannen rullalle tämmöisellä pätkällä. No farkkuja löydän ja käytän jonkin verran mutta eihän ne niin mukavat ole. Toisaalta en pidä mitään napapaitoja tai muita lyhyitä paitoja trikoiden kanssa vaan paita on vähintään puoleen takapuoleen enkä käytä stringejä korostamaan persvakoa niin tuskin takapuoleni herättää huomiota. En nyt trikoita juhliin laittaisi mutta kyllä ne kauppaan käy.

Vierailija
66/82 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä vaikka hyvä kroppa onkin. Ärsytti vielä Prismassa kun edessä oleva nuori nainen tuli sellasissa pyllyä korostavasta sali legginseissä mun ja miehen eteen ja oikeen pyllisti ottaessaan tuotetta alahyllyltä.

Mies jäi kattomaan ja sanoin voisitko lopettaa, mies sano no itekin katsoit ja tää nainen hymyili ihan maireena ja lähti peppu pitkällä meidän eteen hitaasti kävelemään. Jotain kicksejä ne tosta saa.

Vierailija
67/82 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tekee pahaa kun joutuu katselemaan ihmisiä alusvaatteisillaan kaupungilla. Tunnen myötähäpeää. Katseetta ei voi aina nostaa yläilmoihin tai omiin varpaisiin.

Judt näin ja toi käsittämätön muoti että nuorilla naisilla on sellasia legginssejä (tai mitä ne nyt ikinä onkaan) jossa ahterin kohdalla keskisauma vedetään persausvakoon niin että pakarat todella korostuu ja sit tietysti pitää olla mapapaita tai lyhyt pusakka että ne kankut varmasti näkyy.

Tiedän että eräässä työpaikassa näin pukeutunut nuori nainen oli lähetetty samantien kotiin vaihtamaan vaatteet kun oli tullut salitrikoot persaukseen vedettynä työpaikalle....

siis voi kiesus ettei ihmisillä oo mitään tajua mikä on sallittua (tai hyvän tavan rajoissa) mikä ei.

Vierailija
68/82 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset toki pukeutuu miten haluaa, valitettavasti. Moni nainen ei tosiaan tajua, miten käytännössä alastomalta se oma perse täysin ihonmyötäisen ohuen kankaan läpi näyttää. Tai ei välitä. Koska se ei ole itselle seksuaalinen asia, niin mitäpä väliä jos muille on. Sama juttu narubikineissä, joissa käytännössä esitellään alastonta takamusta narulla koristeltuna. Nakumekolla voi sitten esitellä alastomia tissejään vaikka gaalajuhlassa. 

Näin naisiin päin kallellaan olevana naisena tykkäisin, jos mun ei tarttis nähdä kenenkään muun alastonta persettä tai tissejä kuin niiden, joiden haluan ja siinä tilanteessa kuin haluan. Mutta ei, naisten pukeutumista ei saa mitenkään rajoittaa, mitään sääntöjä ei saa olla, naisten ei tarvii yhtään ottaa toisten näkökulmia ja kokemuksia huomioon ja jos sellaisia toivoo, on heti hirveä taleban ja naisvihaaja. 

Silti, monikohan heteronainen tykkäis, jos kaikenlaiset miehet kulkis kaikissa tilanteissa yhtä paljastavissa vaatteissa kuin naiset. Jotkut varmaan tykkäis ja joistakin miehistä, mut moni todennäköisesti kokisi arkisetkin tilanteet ei-toivotusti seksuaalissävytteisinä. Mutta kun miehet ei tota tee, niin ei tartte naisten tätä näkökulmaa ottaa huomioon. 

Vierailija
69/82 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojalle kiitos trikoohousuista. Nam!

Toki lihaville trikookielto.

Vierailija
70/82 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gym sharkit salilla ja kaupungilla 👍

Vierailija
71/82 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se nyt enää mikään villitys ole, ihan menneen talven lumia. Nykyäänhän housuina käytetään oikeasti housuja.

Vierailija
72/82 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä edes salilla. Ei ole trikoita.

Vierailija
73/82 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkeillä ja ulkotreeneissä käytän.

Ja saatan jopa samalla reissulla kulkea bussilla ja käydä kaupassa. Hui, kamala.

Muuten ne eivät kuulu mun arkivaatetukseen. Ne päällä harrastetaan liikuntaa.

Vierailija
74/82 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä sukelluspukuakaan muutoin kuin sukeltaessa.

Vierailija
75/82 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen käyttänyt ns. jazz-housuja eli lahkeesta leveneviä trikoita niin kauan kun niitä on ollut olemassa. Ihan yhtä siistiltä näyttää kuin mitkä tahansa housut. En pidä farkuista kun ne ovat kovia ja kiristäviä.

En nyt sitten tiedä tarkoitettiinko tällä aloituksella jotain tiettyjä trikoita esim. leggingsejä, mutta en tiedä kauheasti ihmisiä jotka käyttää mitään puvun housut tyyppisiä housuja muualla kuin virallisemmissa töissä tai juhlissa. Kyllä suurin osa kaupoissa myytävistä naisten housuista on puuvilla- tai polyesteritrikoota.

Vierailija
76/82 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Vierailija
77/82 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää yhtäkkiä lähteä maitokauppaan ja trikoot jalassa niin en mä niitä varta vasten vaihda.

Muutoin on siistit housut jalassa.

Vierailija
78/82 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen lihavana täysin samoja asioita mitä hoikkana. Pidän myös legginssejä. Sinulta en kysy lupaa.

Vierailija
79/82 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. Pidän tätä tyylikysymyksenä. En ole mikään snobi, mutta kyllä kodin ulkopuolella kuuluu olla oikeat housut. Trikoot menee kotihousuina ja jumpassa, lenkillä. Mutta ei kauppaan, kaupungille, töihin. Farkut tai kangashousut oltava.

Kaikki ei pysty pitämään farkkuja tai napitettavia, kankeita housuja.

Nykyään on tarjolla siistejä housuja joka lähtöön niin malliltaan kuin materiaaliltaan.

No vinkkaa nyt edes yhdet. 

https://kaikoshop.com/collections/women-essentials/products/comfy-slack…

Tämäntapaisia on vaikka millä merkillä. Nämä nyt ovat kotimaisen firman ja eettiset.

Eri

Pitäisi kyllä olla 100 % luomupuuvillaa että pystyn käyttämään. Näyttää aika leveiltä lahkeet(talvella pitkät saappaat) ja rumilta. Mitä mekkokin näyttäisi noiden päällä eikä minulla ole mitään sopivaa yläosaa tuollaisiin.  Voisin toki kokeilla jos olisi lähikaupassa mutta en lähtisi tilaamaan noin kalliita.

Ensin pyydetään mitä vain esimerkkiä ja sitten ladotaan kymmenen uutta ehtoa päälle, kun sellaisen saa.

Laita sinä minulle linkki sataprossaisiin luomupuuvillatrikoisiin, kiitos!

Vierailija
80/82 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse olen käyttänyt ns. jazz-housuja eli lahkeesta leveneviä trikoita niin kauan kun niitä on ollut olemassa. Ihan yhtä siistiltä näyttää kuin mitkä tahansa housut. En pidä farkuista kun ne ovat kovia ja kiristäviä.

En nyt sitten tiedä tarkoitettiinko tällä aloituksella jotain tiettyjä trikoita esim. leggingsejä, mutta en tiedä kauheasti ihmisiä jotka käyttää mitään puvun housut tyyppisiä housuja muualla kuin virallisemmissa töissä tai juhlissa. Kyllä suurin osa kaupoissa myytävistä naisten housuista on puuvilla- tai polyesteritrikoota.

Sekin että miten semmoiset lahkeista levenevät, mutta ylhäältä tiukat housut eroaa paljastavuudeltaan peruslegginseistä? Leggingsit toki on ihonmyötäiset myös sääristä, mutta eihän säären paljastelu ole nykyaikana mikään juttu. Toki nuo ohuet persvakolegginsit on melko törkeän näköiset, mutta trikoita ja legginsejä on tosi monenlaisia olemassa. Itse en kyllä tykkää käyttää legginsejä ilman pitkää paitaa/tunikaa/mekkoa kuin siellä lenkillä tai salilla, toki saatan kaupassa käväistä samoissa housuissa matkalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi