Muita ihan hoikkia, jotka eivät ikinä käyttäisi trikoita muualla kuin salilla?
Kommentit (82)
Minä käytän esim kotona, en vaihda vaateita jos tarvitsette käydä kaupassa joten käytän myös kaupassa. Sitten välillä lähden kesken päivän lasta vastaan kun hän pääsee koulusta, eli tulee käytettyä siinäkin. Saatan lähteä käväisemään kaverilla, en näe tarvetta vaihtaa vaateita. Ja niin pois päin.
En käy salilla mutta siis te salilla käyvät menette sinne muissa kun trikoissa ja vaihdatte housut siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä. Pidän tätä tyylikysymyksenä. En ole mikään snobi, mutta kyllä kodin ulkopuolella kuuluu olla oikeat housut. Trikoot menee kotihousuina ja jumpassa, lenkillä. Mutta ei kauppaan, kaupungille, töihin. Farkut tai kangashousut oltava.
Kaikki ei pysty pitämään farkkuja tai napitettavia, kankeita housuja.
Nykyään on tarjolla siistejä housuja joka lähtöön niin malliltaan kuin materiaaliltaan.
En ole superhoikka, mutta peppuni luonnostaan hyvänmallinen. Tästä syystä en mielelläni esittele sitä trikoissa, koska se näyttää hyvältä suunnilleen kaikissa vaatteissa. Poislukien ehkä tosi vältät vaatteet, joiden alta varralomalli ei tule yhtään esiin edes ihmisen liikkuessa. Treenaan maltillisesti, jotta siitä ei tulisi sellaista tekemällä tehdyn näköistä, joita yleensä trikoissa esitellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä. Pidän tätä tyylikysymyksenä. En ole mikään snobi, mutta kyllä kodin ulkopuolella kuuluu olla oikeat housut. Trikoot menee kotihousuina ja jumpassa, lenkillä. Mutta ei kauppaan, kaupungille, töihin. Farkut tai kangashousut oltava.
Kaikille ei myydä soivia housuja. Itse olen, hui kamala, mennyt verkkareissa toimistolle kun talvella oli kylmä ja kaikki tarpeeksi lämpöiset sukkahousut pesussa. Kohtasin, minä tyylitajuton, vielä mennä kaupaankin niissä verkkareissa töiden jälkeen! Tästä tyylitajuttomuudestani joutuvat useat ihmiset lisäksi kärsimään niin junassa kuin bussissakin sekä lapsen päiväkodilla. Toivottavasti jokainen tähän tukalaan tilanteeseen pakotettu sai tarvitsemansa avun, vaikka sitten palstalla päivittelemällä toisten vaatteita.
Minusta nyky muoti on kamala -Trikoot jotka menee persvakoon- tietynlaiset ihmiset näyttelevät persettään ja toiset tissejään. Kamalan näköistä ja naista halventavaa, miehet eivät ole näin typeriä.
Enpä ihmettele että naisia halveksitaan ja huoritellaan kun itse sitä hakevat.
Käytän jollain määritelmällä trikoita aina. Lenkeillä ja metsäretkillä ja muissa harrastuksissa niitä perinteisiä, ja sitten töissä "trikoita" eli ihonmyötäisiä joustavia housuja, jotka ovat parempaa / paksumpaa materiaalia ja tehty "tavallisen housun" näköisiksi = taskuja, joskus jopa vekkejä, kuoseja ym., mutta tuntuvat samalta päällä. Mulla on aikoinaan ollut vakavia selkäongelmia, ja olen huomannut, että kiristämättömät, mukavat vaatteet ovat yksi tärkeä keino estää esim. Si-nivelen kiputiloja. Farkkujen kanssa en pysty esim. istumaan lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt 29-vuotias ja monet ystävät käyttävät trikoita jopa töissä. Olen yläkoululla aineenopettajana.
Mielestäni on fiksua ja huomaavaista käytöstä pukeutua tilanteen mukaan, eli töissä töihin sopivat perussiistit housut. Minusta tuntuu, että trikoot nuolevat takapuolta ja olisi itselleni kiusallista olla sen tyyppisissä vaatteissa teinien edessä auktoriteettiasemassa.
Nuorilla naisilla on oikeus pukeutua juuri niin kuin haluavat, itse taidan olla vähän vanhanaikainen.
No hui, olen itse lähes 40v ja opettaja. Käytän urheilutrikoita pitkien neuleiden ja tunikoiden kanssa, koska ne ovat mukavan joustavat eivätkä paina tai hierrä mistään. Mielestäni eivät eroa mitenkään legginseistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on tarjolla siistejä housuja joka lähtöön niin malliltaan kuin materiaaliltaan.
No vinkkaa nyt edes yhdet.
Olen hoikka ja käytän lähes yksinomaan leggingseja ja mekkoja/ pitkiä tunikoita.
En ole muuttamassa tyyliäni.
Minä en kyllä ikinä käyttäisi pelkkiä trikoita.180 cm 94 kg..
Munapussit paistaa liikaa läpi..lenkillä trikoo voi olla alusasuna talvella esim juoksu shortsien alla mutta miksi jotkut käyttää pelkkiä teikouta kun ne näyttää alusasuilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt 29-vuotias ja monet ystävät käyttävät trikoita jopa töissä. Olen yläkoululla aineenopettajana.
Mielestäni on fiksua ja huomaavaista käytöstä pukeutua tilanteen mukaan, eli töissä töihin sopivat perussiistit housut. Minusta tuntuu, että trikoot nuolevat takapuolta ja olisi itselleni kiusallista olla sen tyyppisissä vaatteissa teinien edessä auktoriteettiasemassa.
Nuorilla naisilla on oikeus pukeutua juuri niin kuin haluavat, itse taidan olla vähän vanhanaikainen.No hui, olen itse lähes 40v ja opettaja. Käytän urheilutrikoita pitkien neuleiden ja tunikoiden kanssa, koska ne ovat mukavan joustavat eivätkä paina tai hierrä mistään. Mielestäni eivät eroa mitenkään legginseistä.
Silloinhan se takapuoli ei näy.
Naisten mukavuuden halu ja huomion haku.
+laumakäyttäytyminen, kun joku asia tulee suosituksi
Vierailija kirjoitti:
Minusta nyky muoti on kamala -Trikoot jotka menee persvakoon- tietynlaiset ihmiset näyttelevät persettään ja toiset tissejään. Kamalan näköistä ja naista halventavaa, miehet eivät ole näin typeriä.
Enpä ihmettele että naisia halveksitaan ja huoritellaan kun itse sitä hakevat.
Sellaista naisvihaa tähän päivään.
En ole hoikka, käytän trikoita juoksulenkillä. Kiva mennä myös maastossa, kun eivät takerru ryteikköön.
En tajua, mikä hoikkuuskysymys tämä muka on.
Vierailija kirjoitti:
En ole hoikka, käytän trikoita juoksulenkillä. Kiva mennä myös maastossa, kun eivät takerru ryteikköön.
En tajua, mikä hoikkuuskysymys tämä muka on.
Eikös tälläinen houkuttele puskaraiskareita
Mä luulin että löysin youtubesta hyvän kanavan Korpimuija. Mutta jo ensimmäisen viiden minuutin aikana tulin silmärais katuksi tällaisten trikoiden pingottamilla ja kangottamilla perseposkilla. Ihmiset ei ymmärrä että perseen näkeminen niin tarkkarajaisesti todella ällöttää, se on väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin että löysin youtubesta hyvän kanavan Korpimuija. Mutta jo ensimmäisen viiden minuutin aikana tulin silmärais katuksi tällaisten trikoiden pingottamilla ja kangottamilla perseposkilla. Ihmiset ei ymmärrä että perseen näkeminen niin tarkkarajaisesti todella ällöttää, se on väkivaltaa.
Asiahan ratkeaa sillä, ettet seuraa ko. kanavaa. Korpimuija saa pukeutua kuten haluaa.
Trikoot on mukavat pöksyt. Emmä ne jalassa ehkä Helsingin keskustassa viitsisi pyöriä mutta täällä lähiössä ei kiinnosta pahemmin mitä ihmiset ulkonäöstäni miettivät.
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka ja käytän lähes yksinomaan leggingseja ja mekkoja/ pitkiä tunikoita.
En ole muuttamassa tyyliäni.
Kiva tyyli.
Talvella mielestäni esim. neulemekko on fiksumman näköinen legginssien kanssa kuin sukkahousujen tai paljaiden jalkojen. Kyllä tuo paljaiden jalkojen esittely mielestäni on enempi huomiohakua kuin legginssien käyttö.
Itse tänä kesänä pidin ensimmäistä kertaa elämässäni mekkoja ilman legginssejä, kiitos tämän palstan ja vaihdevuosien. Lyhyitäkin mekkoja pidin ilman legginssejä vaikka kuinka nolotti omat reidet, pidin vaan mielessä tämän palstan kertomat totuudet: legginssit on rumat ja tyylittömät.
Jos kumartuessa alkkarit vilahtivat niin onneksi muistin että se on kuitenkin tyylikästä, toisin kuin alkkarien peittäminen legginsseillä.
Ei vois vähempää kiinnostaa miten muut pukeutuu.