Paljonko laitatte rahaa ilotulitusraketteihin?
Kommentit (18)
minusta turhempaa huvia ei olekaan kuin laittaa rahaa savuna ilmaan, sen jälkeen koko tienoo vielä roskaa täynnä kun ei korjata jälkiä- suututtää :(. Lisäksi toinen koiramme pelkää kuollakseen uutta vuotta juuri paukuttelun takia.
Nyt varmaan ostetaan muutama paukku, kun ollaan kaupungissa.
Mielestäni ne ovat turhia & vaarallisia, mutta edes silmät säästyy, kun pitävät suojalaseja.
Pienemmät lapsemme saavat katsella sisältä, kun nuo ampuvat tiellä. Ja tod. keräävät kaikki roskat, muuten tulee huutia!
Mielummin rakettirahat hyväntekeväisyyteen, kuin taivaantuuliin.
Kyllä sitä näkemistä riittää, kun tsekkaa kaupungin ilotulitusta ja muiden paukuttelua.
niitä mä voin ostaa yhden paketin, en muuta. Mies saattaa taas ostaa muutaman paukun, varsinkin jos äiti tulee miesystävänsä kanssa iltaa viettämään.
Katsotaan sitten mitä tulevina vuosina tehdään.
Paljoa rahaa tuskin tähän sijoitamme.
pääasia että lapsilla on hauskaa!!!
Käydään katsomassa ilotulitus kaupungilla.
Hyvä kun saan ruokaa ostettua! Lapsiööe paketti tai kaks tähtisadetikkuja!
Musta ne vois kieltää yksityishenkilöiltä. Kaikkien taas raketeista vammautuneitten hoito maksaa maltaita veronmaksajille.
Pitäähän sitä lasten uudenvuoden viettoon sijoittaa...
Kiinan ilotulitetehtaiden yöntekijät tekevät työtä kellon ympäri, eikä työturvallisuudesta olla kuultukaan. Ihmisiä vammautuu ja kuolee jatkuvasti työnsä äärelle. Ostajalla on valta vaikuttaa!
Meillä minä innokkaampi paukkujenostaja kun mies. Ei varmaan ostettaisi yhtään, jos minä en haluaisi. Uutta vuotta on perheessämme juhlittu aina raketein ja juhlitaan jatkossakin. Lapsuuden uuden vuoden vietoista on erittäin lämpimiä muistoja, kun jännityksellä sitä keskiyötä odotettiin. Ja isä yhtä innoissaan kun lapset.
Kyllä ne minusta kuuluu uuteenvuoteen. Mikäs vuodenvaihde se olisi jos ei paukuteltaisi?
Vähän liikaa minusta taivaalle tuulettaa, mutta eipä tuollakaan rahalla hirveästi tulitteita saanut.
turhaa tuhlausta mielestäni. ainakin toistaiseksi meille riittää ihan vain muiden rakettien katselu, saa nähdä miten sitten, kun lapset ovat isompia.
Ei ole raha- vaan puhtaasti turvallisuuskysymys. Vaaratonta ilotulitetta ei ole.