Milläs köyhä vuokran maksaa, jos asuntotuki pienenee?
Aivan käsittämätöntä leikata köyhän asuntotukea. Minkäs minä vuokran maksan ilman sitä? Pakkohan se on valtion maksaa joka tapauksessa.
Kommentit (864)
Ethän sinä ole sitä muutenkaan maksanut vaan maksattamut yhteiskunnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi ihmeessä toisten pitäisi maksaa sun asuminen? Koska demarit lupasi niin?
Miksi ihmeessä meidän pitäisi maksaa rikkaiden veroalennukset? Koska kokkelit lupasi niin?
Ei köyhä mitään muille maksa vaan on saamapuolella.
Vierailija kirjoitti:
Tämä mene töihin -huutelu tulee toivottavasti vanhemman kansan suusta, kun työelämään hypättiin suoraan kansakoulusta ja samassa työpaikassa pysyttiin eläkeikään asti. Töitä vaan mentiin kysymään ja niitä sai, aina tekevälle töitä riitti. Nykypäivän ihmiseltä tuollainen ajattelu on vain hölmöyttä.
Nykypäivien elätit ne vasta hölmöyttä edustavat. Menisivät töihin.
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinä ole sitä muutenkaan maksanut vaan maksattamut yhteiskunnalla.
Pelkällä asumistuella ei koskaan ole vuokraa maksettu. Aika moni työssäkäyvä pienituloinen saa asumistukea.
Miksi sinä riistokapitalisti et maksa kunnon palkkaa, jotta ei tarvitsisi hakea tukia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi ihmeessä toisten pitäisi maksaa sun asuminen? Koska demarit lupasi niin?
Miksi ihmeessä meidän pitäisi maksaa rikkaiden veroalennukset? Koska kokkelit lupasi niin?
Et sinä niitä maksa, ne ovat varakkaiden itse tienaamaa rahaa.
Ei ole, kun orponen ja spurku purra ottaa lisää velkaa verojen alennukseen.
Ei, vaan velkaa tukien makseluun.
Vierailija kirjoitti:
On muutettava asumaan sellaiselle paikkakunnalle, josss pystyy maksamaan vuokransa.
Mikä tämä paikkakunta olisi minulle joka käyn töissä Helsingissä?
Anna kun avaan. Et tiedä. Olet vain taas yksi papukaija.
KEKSI
KEKSI
KEKSI
KEKSI
Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muutettava asumaan sellaiselle paikkakunnalle, josss pystyy maksamaan vuokransa.
KEKSI
KEKSI
KEKSI
KEKSIOle hyvä.
Karjaa
Vierailija kirjoitti:
Tämä mene töihin -huutelu tulee toivottavasti vanhemman kansan suusta, kun työelämään hypättiin suoraan kansakoulusta ja samassa työpaikassa pysyttiin eläkeikään asti. Töitä vaan mentiin kysymään ja niitä sai, aina tekevälle töitä riitti. Nykypäivän ihmiseltä tuollainen ajattelu on vain hölmöyttä.
Toivon että jokainen nyt menee töihin missä ei tukea tarvitse. Tai ainakin jättää huono palkatut hoitoalan työt. Saa sitten vanhempi väestö huudella "tulkaa töihin" kun kukaan ei niitä hoida. Tai hoitaa jos rahaa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyllä hölmöyttä vaan ihan on se perse penkistä itse nostettava. Ikää 56v ja uudelleen kouluttauduin. Eiköhän enemmän ole asenteesta kiinni. Nykyään kun yhteiskunnan pitäisi elättää ja itse vaan olla tekemättä mitään
Vierailija kirjoitti:
Mistä hemmetistä tämä käsitys, että jonkun muun pitäisi maksaa vuokra ja ruoka kuin itsensä on pesiytynyt Suomeen? Tein 41 vuoden työuran ja kasvatin lapset, maksoin veroja ja kaiken elämäni, eikä tullut mieleenkään olettaa, että jonkun muun pitäisi maksaa esim asumisestani.
Hienoa, että onnistuit saamaan töitä, etkä koskaan sairastunut vakavasti tai joutunut omaishoitajaksi. Kyseessä on pitkälti onnenpotku, koska moni muu ei onnistu löytämään töitä tai joutuu työkyvyttömäksi jne.
Sinullekin olisi voinut käydä paljon huonommin, joten nyt on sitten hyvä huudella omaa erinomaisuuttaan 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon että jokainen nyt menee töihin missä ei tukea tarvitse. Tai ainakin jättää huono palkatut hoitoalan työt. Saa sitten vanhempi väestö huudella "tulkaa töihin" kun kukaan ei niitä hoida. Tai hoitaa jos rahaa riittää.
Miksi ei hoitoalan työtä? Hyvin palkattua ja tyhmempi kun pärjää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaa? Ei rikkaille makseta mitään. Niiltä viedään vähemmän.
Joku maksaa aina, tässä on tulonsiirto köyhiltä ja keskituloisilta rikkaille. Rikkaat maksavat vähemmän veroja, niin muut maksavat enemmän. Etkö ymmärrä?
Ei ole tulonsiirto köyhiltä rikkaille tämä.
Se on pienempi tulonsiirto rikkailta köyhille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KEKSI
KEKSI
KEKSI
KEKSIOle hyvä.
Karjaa
Et sitten katsonut vuokria ja mitä työmatkat maksaisi. Itse katsoin. Elämiseni kallistuisin Karjaalle muuttamisesta.
Muita paskoja ideoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä hemmetistä tämä käsitys, että jonkun muun pitäisi maksaa vuokra ja ruoka kuin itsensä on pesiytynyt Suomeen? Tein 41 vuoden työuran ja kasvatin lapset, maksoin veroja ja kaiken elämäni, eikä tullut mieleenkään olettaa, että jonkun muun pitäisi maksaa esim asumisestani.
Hienoa, että onnistuit saamaan töitä, etkä koskaan sairastunut vakavasti tai joutunut omaishoitajaksi. Kyseessä on pitkälti onnenpotku, koska moni muu ei onnistu löytämään töitä tai joutuu työkyvyttömäksi jne.
Sinullekin olisi voinut käydä paljon huonommin, joten nyt on sitten hyvä huudella omaa erinomaisuuttaan 🙄
Kolme ammattia joissa aina on töitä minulla. Kyllä on kipuja mutta ihan pienestä selkäkivusta ei jäädä kotiin itkemään. Ja ikää 58v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin.
Voin aloittaa huomenna, laitatko osoitteen mihin voin tulla?
En päässyt siivoamaan. Varmaan katsottiin, ettei kuusikymppinen eukko pysty reipastahtiseen fyysiseen työhön, kuten tuolla pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyllä hölmöyttä vaan ihan on se perse penkistä itse nostettava. Ikää 56v ja uudelleen kouluttauduin. Eiköhän enemmän ole asenteesta kiinni. Nykyään kun yhteiskunnan pitäisi elättää ja itse vaan olla tekemättä mitään
Opiskelu työttömyyskorvauksella edellyttää lupaa työkkäriltä ja maksimi 2 vuotta.
Kulukorvauksen saa vain työkkärin sivuilla oleviin koulutuksiin.
Omistusasuntoon ei saa asumistukea enää vuoden päästä ja irtisanomissuojaa heikennetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KEKSI
KEKSI
KEKSI
KEKSIOle hyvä.
Karjaa
Ja tälläistä ehdottava saa ilmeisesti äänestää? Huolestuttavaa jos näin.
Ansiosidonnaista huononnetaan niin ihmiset eroavat liitoista ja silloin saa poistaa vuorolisät.
Jos hoitajat irtisanoutuu niin on leikattu ansiosidonnainen. Omistusasuntoon ei saa asumistukea enää vuoden päästä.
Sitten köyhä muuttaa kimppakämppään toisen köyhän kanssa. Niin Saksassakin on tehty.
Ja se on asumistuki eikä asuntotuki.
Älä viitsi - nimenomaan kaikki työttömät lyödään samaan kategoriaan ja haukutaan maan rakoon. Suurin piirtein sanotaan, ettei saisi elää. Se on fakta, jos nyt osaat lukea tätäkin ketjua.