Vuosipalkka yli 70000€, mitä teet työksesi?
Ei sijoituksia eikä pääomatuottoja mukaan, vain työnimike kiinnostaa. Ja vain siksi, että tavoittelen itse tuollaista.
Kommentit (194)
HSEQ päällikkönä isossa yhtiössä yli 15v
Sairaanhoitaja, tosin lisät mukaanlaskettuna
IT-alalla en niinkään vaativassa hommassa. Senior statuksella kuitenkin.
Luotsi. Tienaan aika paljon yli 70 000e vuodessa. Työ on kyllä sitten rankka ja vastuu on iso.
Monenlaisia ohjelmistokehitykseen liittyviä tehtäviä.
Liike-elämässä manager tietyllä harvinaisemmalla osaamisella
Vierailija kirjoitti:
Lukion opettaja. Vaatii kyllä täydet ikälisät, ylitunteja ja erityistehtäviä (esim. ryhmänohjaus). Pari kertaa olen aiemmin päässyt yli 70 000€ vuosiansioihin. Tänä vuonna on kolmas kerta, ellei satu mitään poikkeavaa.
Sama homma.
Viime vuonna oli 69 te tulot, tänä vuonna palkankorotuksen ansiosta menee eka kertaa 70 te rikki.
Ei huomo, kun miettii miten pitkät lomat, lyhyet työpäivät ja helpot hommat.
Epäsuoria hankintoja Keski-Euroopassa.
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en ole tajunnut tätä, että pistetään palkkatavoite ja sen perusteella valitaan itselle oma ala :O Hirvittävän materialistista, ei jatkoon.
No en mä sitä ainoastaan palkan perusteella valitse, vaan ensin määrittelin sen mitä kaikkea muuta haluan elämältä sen työn lisäksi ja paljonko palkkaa tarvitsen kustantamaan sen haluamani elämäntyylini. Sitten mietin mikä työ niillä hyväpalkkaisilla aloilla olisi sellainen mikä minua kiinnostaa. Vastasin jo tuossa aiemmin, että minulla on oma yritys ja tämän avulla saan A) tehdä sellaista työtä mitä halua B) enemmän itsemääräämisoikeutta ja vapautta esim. työaikojen ja lomien suhteen ja C) huomattavasti parempaa palkkaa verrattuna siihen, että tekisin vastaavaa työtä jonkun toisen palveluksessa.
70000€/v = 5600/kk... No pääsen tuohon niinä vuosina kun tulee hiukan bonusta. Ilman niitä jään muutaman satasen alle.
Ohjelmistoarkkitehti
Ihan peruspalkka IT-hommissa. Jopa duunaritasolla.
Ympäristö- ja energiatekniikan insinööri
Reippaasti yli tuon rajan - erityisasiantuntija rahoitusalalla.
Ravivalmentaja ja hevoskasvattaja, yrittäjä
IT-alalla päällikkötason tehtävissä. Alanvaihtaja vieläpä, it-alan työkokemusta alle 5 vuotta, mutta oon reipas ja positiivinen, ilmeisesti se riittää etenemiseen.