Vuosipalkka yli 70000€, mitä teet työksesi?
Ei sijoituksia eikä pääomatuottoja mukaan, vain työnimike kiinnostaa. Ja vain siksi, että tavoittelen itse tuollaista.
Kommentit (194)
Kehityspäällikkö, julkinen sektori noin 85.000 e/vuosi.
Kyttään ihmisiä eli valvontaa valtiolle.
Laadusta vastaava päällysmies eli QA manageri, koulutus sähkö/automaatioalan ins-DI-arska mutta nyt "kouluttamattomana" ICT-alalla.
Suunnittelen monimukaisia laitteistonläheisiä (automaattisia/etävalvottuja) testijärjestelmiä & niiden toimitiloja, joita alaiseni toteuttavat ja joskus jopa itse sorrun likaiseen tekemiseen. Toki normaali metriikkahumppa etc ja käynpä silloin tällöin asiakkaillekin puhelemassa mukavia.
Veroja maksan kuussa lähes 7k€ - johtajan liksa melkein rivi-inssin vastuilla. Toisaalta, yksi suunnittelemani testisysteemi löysi ongelman joka olisi maksanut firmalle miljoonia takaisinkutsujen/huoltojen merkeissä joten pelkästään tuo löydös maksoi minulle palkan moneksi vuodeksi.
80-100ke/vuosi.
Duunari. Vuorotöissä, 20v työkokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä toimitusjohtajat, joiden palkka yli 100.000 vuodessa
Taidettiin kysyä niiltä, jotka tienaa sen yli 70000 ja heti ekat vastaavat arvailevat omiaan. 90% toimitusjohtajista ei tosiaankaan tienaa 100 tuhatta. Valtaosa on pk- ja mikrofirmojen tuomareita, joille ei tosiaankaan makseta noin paljon.
Keikkalääkärit 12k€/kk, tästähän oli hiljattain uutista.
Mulla hiukan yli 180.000€ vuosi ja ns. urani huipulla, myynnin johtotehtävissä isossa jenkki-firmassa vastuualueena Pohjois-Eurooppa ja Pohjoismaat. 20 vuotta uraa takana, koulutus tuta DI
Terkkarilääkäri joka tekee päivystystä myös. Taidan viimeaikaisten uutisten perusteella siirtyä täysin keikkalääkäriksi tai ainakin yksityiselle vakkariksi.
Professori. Palkka noin 90000 vuodessa.
Aloitetaan siitä että en asu suomessa eli veroja maksan huomattavasti vähemmän. Vuositulot 135 000e plus verovapaa kulukorvaus 700e/kk, bonus reilu 20k vuodessa. Tittelinä Director, ei alaisia. Koulutukseltani olen tradenomi.
Laivaliikenteen hoito. Akt satama.
Olen asiantuntijana. kehityshommia kansainvälisessä pörssiyhtiössä.
Tässä on aika kattava listaus. Yhdistävä tekijä kaikille on pitkä koulutus ja paljon työkokemusta. Lisäksi mitä isompi vastuu, niin se nostaa aina palkkaa.