Vuosipalkka yli 70000€, mitä teet työksesi?
Ei sijoituksia eikä pääomatuottoja mukaan, vain työnimike kiinnostaa. Ja vain siksi, että tavoittelen itse tuollaista.
Kommentit (194)
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en ole tajunnut tätä, että pistetään palkkatavoite ja sen perusteella valitaan itselle oma ala :O Hirvittävän materialistista, ei jatkoon.
Tämä on varmasti sote-alan tt:n kommentti.
80.000€/vv. IT-konsultti (ei mitään koodausta).
Vierailija kirjoitti:
DI.
Lisäys: CEO.
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en ole tajunnut tätä, että pistetään palkkatavoite ja sen perusteella valitaan itselle oma ala :O Hirvittävän materialistista, ei jatkoon.
Mutta sillä tavalla ei tarvitse valittaa sitä, että minulta viedään asumistuki, joka ei edes ole omaa rahaa, vaan valtion tukea liian kalliisti asuvalle.
Myynti/Konsultointi hommissa IT-alalla.
Hyvä tavoite, työtähän tehdään useimmiten palkan vuoksi. Harrastuksia hyvän mielen vuoksi. Kutsumukset on sitten erikseen, mutta kutsumustyötä tekeviä en juuri tunne. Työstään tykkääviä paljonkin. Ihte olen konsultti henkilöstö puolella.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Jos tekisin kokoaikaista työtä, it-alalla (lähinnä koodaushommia) mun palkka olisi yli tuon. Mutta tein ensin 4-päiväistä työviikkoa ja nyt loppuvuoden 3-päiväistä työviikkoa.
Koodaushommia on monenlaisia ja palkkahaitari on suuri. On webbidevaajia ja sitten oikeita ohjelmistokehittäjiä. Palkka voi olla mitä vaan 24 000 - 240 000 € välillä vuodessa.
AMK-inssi, senioritason ohjelmistoarkkitehti isossa pörssiyrityksessä.
Peruskoodari. Pomona tienasin reilusti enemmän, mutta downsiftasin vapaaehtoisesti vähemmän vastuullisiin hommiin viimeisiksi vuosiksi eläkettä odotellessa.
Verokoneen mukaan vuosituloni ovat yli 70 000 euroa. Kuitenkin kuukaudessa verojen jälkeen pankkitilille siirtyy vain 3 150 euroa. Kahdesti vuodessa saattaa jäädä käteen ekstrana noin 5 000 euron bonus. Käteen jää about sama määrä kuin silloin, kun vuositulot olivat alle 50 000 euroa.
Juristi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sillä tavalla ei tarvitse valittaa sitä, että minulta viedään asumistuki, joka ei edes ole omaa rahaa, vaan valtion tukea liian kalliisti asuvalle.
Noin tyhmä kommentoija kuuluu itse johonkin laitokseen, ei ihmisten ilmoille.
Aika lyhyt ketju tämä :) Ja todistaa sen, että päästäkseen hyville ansioille on syytä kouluttautua. Toki poikkeuksiakin on.
Ai? No minusta taas töitä tehdään nimenomaan sen vuoksi, että palkalla saadaan katettua ne asiat, joita vapaa-ajalla halutaan. On toki oikein mukavaa, kun työstään vielä tykkääkin ja tekee sitä mielellääån, mutta en mä huvin vuoksi töitä tee.
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/