Tesla ajoi lätäkköön, akun vaihto 20 000 euroa
Kommentit (43)
Näitä piisaa.
https://www.is.fi/autot/art-2000009776893.html
Kuka uskaltaa laittaa n. 50 tonnia kuus-8 vuotta vanhaan autoon?
Uskon oltava kova.
Vierailija kirjoitti:
Niin, se on auto eikä vene.
Lätäkköjä suomen teillä piisaa.
Noi Teslat imee sen roiskuvan veden sisäänsä.
Pitäis parin vuoden välein avata ja kuivatella.
Teslalta kärähti joku valtava akkulaitos juuri ja asia hoidettiin tyylillä "antaa sen vaan palaa" koska asialle ei ollut tehtävissä mitään. Tämä akkupelleily tulee kuse maan jaloille aika huolella, veikkaan.
Lätäkköön? Sehän oli uinut seinäpaneeleita myöten.
Helkkärin hyviä nuo patteriautot Suomen afrikkaluokan teille.
Sähköautokusetus on iso kusetus.
"Tesla oli otettu käyttöön vuonna 2013. Kuluttaja oli ostanut sen käytettynä kesällä 2019 ja autolla oli ajettu 151000 kilometriä. Hintaa autolla oli ollut 51000 euroa."
Tän täytyy olla uskonto. Mikään muu ei selitä tänkaltaista tyhmyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Teslalta kärähti joku valtava akkulaitos juuri ja asia hoidettiin tyylillä "antaa sen vaan palaa" koska asialle ei ollut tehtävissä mitään. Tämä akkupelleily tulee kuse maan jaloille aika huolella, veikkaan.
Ne on Teslan myymiä isoja akkulaitoksia (akkukontteja) Australiassa. Yksi paloi joskus vuosia sitten ja nyt toinen, ne annetaan palaa loppuun, ei ole sen ihmeellisempi juttu. Ovat olleet tyytyväisiä niihin ja ne on tuottanut voittoa todella hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Teslalta kärähti joku valtava akkulaitos juuri ja asia hoidettiin tyylillä "antaa sen vaan palaa" koska asialle ei ollut tehtävissä mitään. Tämä akkupelleily tulee kuse maan jaloille aika huolella, veikkaan.
Palavista akuista pääsee ilmoille varmasti pahempia myrkkyjä kuin palavasta polttoaineesta.
Vierailija kirjoitti:
"Tesla oli otettu käyttöön vuonna 2013. Kuluttaja oli ostanut sen käytettynä kesällä 2019 ja autolla oli ajettu 151000 kilometriä. Hintaa autolla oli ollut 51000 euroa."
Tän täytyy olla uskonto. Mikään muu ei selitä tänkaltaista tyhmyyttä.
Uskontohan se, punavihreä uskonto.
Aivopestyjä raukkoja.
Puoli miljoonaa kilometriä taxi käytössä ja vain 10% akku kulunut.
Polttisautosta ei ole mitään jäljellä tuon jälkeen🤣
https://www.is.fi/autot/art-2000009882875.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, se on auto eikä vene.
Lätäkköjä suomen teillä piisaa.
Noi Teslat imee sen roiskuvan veden sisäänsä.
Pitäis parin vuoden välein avata ja kuivatella.
Nyt ei puhuttu lätäköstä vaan lammikosta jossa auton pohja on vedessä upoksissa. Tällaisiin sammuilee polttiksetkin kun konehuone täynnä vettä, johtosarjat kostuu ja kone hörppää vettä. Sitten kiertokanki hajoaa.
Vierailija kirjoitti:
Lätäkköön? Sehän oli uinut seinäpaneeleita myöten.
Korjausfirma suosittelee parin vuoden välein avaamista ja kuivatusta.
En kyllä uskaltaia koskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, se on auto eikä vene.
Lätäkköjä suomen teillä piisaa.
Noi Teslat imee sen roiskuvan veden sisäänsä.
Pitäis parin vuoden välein avata ja kuivatella.Nyt ei puhuttu lätäköstä vaan lammikosta jossa auton pohja on vedessä upoksissa. Tällaisiin sammuilee polttiksetkin kun konehuone täynnä vettä, johtosarjat kostuu ja kone hörppää vettä. Sitten kiertokanki hajoaa.
Polttiksen pitää olla kyllä lähes tuulilasia myöten upoksissa että jotenkin hörppää vettä ja sammuu, ei se sieltä moottorin pohjasta mitään vettä ime sisäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Puoli miljoonaa kilometriä taxi käytössä ja vain 10% akku kulunut.
Polttisautosta ei ole mitään jäljellä tuon jälkeen🤣
https://www.is.fi/autot/art-2000009882875.html
Montakos kertaa on akut ja sähkömottorit vaihdettu?
Jääny pikkuyksityiskohtia kertomatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lätäkköön? Sehän oli uinut seinäpaneeleita myöten.
Korjausfirma suosittelee parin vuoden välein avaamista ja kuivatusta.
En kyllä uskaltaia koskee.
Saahan sitä suositella mutta kilpailija suosittelee että ne alkupään S akut avataan kerran, vaihdetaan huohottimet nykyaikaisiin malleihin ja tyyppivika on sillä korjattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoli miljoonaa kilometriä taxi käytössä ja vain 10% akku kulunut.
Polttisautosta ei ole mitään jäljellä tuon jälkeen🤣
https://www.is.fi/autot/art-2000009882875.htmlMontakos kertaa on akut ja sähkömottorit vaihdettu?
Jääny pikkuyksityiskohtia kertomatta?
Lukee ihan jutussa että orggis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoli miljoonaa kilometriä taxi käytössä ja vain 10% akku kulunut.
Polttisautosta ei ole mitään jäljellä tuon jälkeen🤣
https://www.is.fi/autot/art-2000009882875.htmlMontakos kertaa on akut ja sähkömottorit vaihdettu?
Jääny pikkuyksityiskohtia kertomatta?
Opettele pöllö lukemaan.
Kanadalainen taksifirma kertoo nimittäin X:ssä (ent. Twitter), että kyseisessä autossa on edelleen alkuperäinen ajoakku, jonka turvin toimintasäde on 412 kilometriä. Uutena vastaava luku oli 455 kilometriä, eli akkukapasiteetti on puolen miljoonan kilometrin aikana heikentynyt vain hieman reilulla 10 prosentilla.
Akun ohella alkuperäisiä ovat tosin yhä muun muassa auton ajomoottorit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoli miljoonaa kilometriä taxi käytössä ja vain 10% akku kulunut.
Polttisautosta ei ole mitään jäljellä tuon jälkeen🤣
https://www.is.fi/autot/art-2000009882875.htmlMontakos kertaa on akut ja sähkömottorit vaihdettu?
Jääny pikkuyksityiskohtia kertomatta?
Sulla vaan toi lukutaito ei ole kehittyhyt vielä.
https://www.is.fi/autot/art-2000009784735.html
Parissa vuodessa teholadattu akku sökö.
Kalliiks käy patterienvaihdot.