HS: Miesten lapsettomuus maailman kovinta Suomessa
Heikosti koulutetut miehet eivät pääse isiksi. Harvaa saa edes naista. Jopa puolet miehistä jää ilman lapsia. Miksi?
Kommentit (649)
Itse olen halunnut lapsia ja perheen melkein niin kauan kuin muistan, tai ainakin ylä-asteelta lähtien.
Juuri tässä syyskuussa olen ehkä kenties ns. sattuman kaupalla luopunut lähes täysin näistä haaveista ja naisista, nykyään sisälläni palaa aivan joku muu. Tai ainakin olen nukkuva solu ja katson vain kun yhteiskunta hajoaa.
Hoitamattomat nuorten miesten mielenterveysongelmat ovat myös yksi suuri syy jäädä ilman lapsia. Eivät miehet noita ongelmiaan välttämättä itse tunnista. Mutta nuoret naiset ovat valveutuneita ja valppaita ja seulovat tarkkaan kenen kanssa alkavat lapsia tekemään. Seulaan jäävät ne, joilla on puutteita sosiaalisissa taidoissa, toisen huomioimisessa, arvostamisessa, kunnioittamisessa, jne. Ja usein nuo puutteet kertovat mielenterveysongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
45-vuotiaalla Jukalla on asiaa vauvapalstalaisille:
"Monilla nelikymppisillä naisilla lukee Tinderissä, että lapset tehty. Lapsista haaveilevat reilut kolmikymppiset naiset taas eivät lähtökohtaisesti etsi keski-ikäistä miestä, Manni sanoo.
Lue ja sisäistä. Jos haluat lapsia, aikaa ei ole rajattomasti. Jos olet lapseton vielä 35-vuotiaana, se indikoi jo vahvasti loppuelämän lapsettomuutta. Jos olet lapseton vielä 45-vuotiaana, sun on parasta olla presidentti tai rokkitähti jos meinaat vielä lapsen saada.
Jos mies ei 35-vuotiaana ole vielä hankkinut lasta, on todennäköistä, ettei hän niitä koskaan haluakaan. Kyse ei ole siitä, etteikö 35-vuotias löytäisi hedelmällistä naista, jonka kanssa niitä hankkisi, jos niin HALUAA, vaan juuri siitä, että kyseiset miehet EIVÄT HALUA lapsia. Miehet eivät keskimäärin rupsahda niin pahasti kuin naiset, joten turha esimerkiksi vertailla 35-vuotiaita naisia ja miehiä keskenään. Moni 35 v mies voi helposti löytää esimerkiksi 25 v naisen - itse olen 32 ja tyttöystäväni 19, joten minulla on vuosikaudet aikaa hankkia lapsia nuoren naisen kanssa, JOS niin haluan, oli kyse sitten nykyisestä tyttöystävästä tai lukuisista muista hypoteettisista naisista. Samaten ok säilynyt 45 v mies voinee löytää noin kolmekymppisen naisen, jonka kanssa hankkia lapsia. On totta, että 50+ ikäisten miesten kohdalla pitää jo alkaa olla jotain spessumpaa, kuten rahaa ja kuuluisuutta, jotta voi pariutua vielä hedelmällisen naisen kanssa.
Olen siinä samaa mieltä, että jos ei 35 v mennessä ole lapsia, se indikoi myös loppuelämän lapsettomuutta, mutta tässä on lähinnä kyse henkilökohtaisesta päätöksestä olla hankkimatta lapsia kuin kykenemättömyydestä, ellei kyse sitten ole todella epäviehättävästä miehestä, jolla ei ole koskaan vientiä ollutkaan, ei edes nuoruudessa. Hedelmällisten naisten kohdalla taas lapsettomuus on lähes 100% henkilökohtainen päätös, sillä naiset kyllä löytävät miehen, jos niin haluavat.
Kirhjoitit pitkän viestin täyttä paskaa.
Miehet rupsahtavat nuorempana kuin naiset. Se on tilastollinen fakta.
Luitko edes tuota aloituksen juttua? Siinä nimenomaan kerrotaan miehestä, joka haluaa lapsia, mutta ei löydä naista, koska hän on liian vanha naisille.
Ja suurin paskapuhe tuossa viestissä oli, että hänellä olisi 19-vuotias tyttöystävä. Sama inkkeli on väittänyt tuota useammassa muussa ketjussa ja puhunut toistuvasti itsensä pussiin. Mielikuvitustyttöystävällä kun on niin paljon uskomattomia ominaisuuksia, ettei niitä voi kaikkia aina muistaa. Mutta mammat muistavat :D
Kyllä akkaa katkeroittaa nyt kovasti se, että miehellä on nuorempi tyttöystävä haha. Saan tästä nautintoa. Huvittavinta tässä on se, että minulle tämä on täysin luonnollista ja arkipäiväistä olla nuoremman kanssa. Kyllähän näitä on riittänyt. Todennäköisesti et edes huomaisi ikäeroa, jos näkisit meidät yhdessä tosielämässä. Katsopas kaikki eivät rupsahda niin kuin te lihavat ja ryppyiset mammat. Itke rauhassa, eukko.
Voi kyllä te rupsahdatte. Eksäni oli yli 35-vuotias ja olevinaan ikinuori. Pukeutui huppareihin ja muihin, mutta kyllä ne rypyt ja juonteet löytävät tiensä miestenkin naamaan. Ei todellakaan näyttänyt parikymppiseltä, vaikka olikin niin sanotusti hyvin säilynyt. Toinen eksäni oli minua 8-vuotta vanhempi ja kukaan ei olisi voinut kuvitellakaan, että olemme saman ikäisiä. Nykyinen mieheni ja lapseni isä on minua pari vuotta nuorempi, juuri sopivan ikäinen tosissaan otettavaksi isäksi ja puolisoksi.
Ei kukaan sinua kadehdi eikä pidä ikäeroanne positiivisena asiana, vaan se pikemminkin kielii sitä samaa mitä kirjoituksesi: olet henkisesti jälkeenjäänyt ja haluat alistaa, olla niskan päällä. Ikäisesi naiset eivät suostu roskaämpäreiksi ja äidiksesi, teini-ikäiset eivät vielä paremmasta ymmärrä. Tuollainen ikäero on vain säälittävää ihan molempien osapuolten takia, mutta huomattavasti nolompaa se on miehelle.
Älä pliis alenna itseäsi enempää vastailemalla noin onnettomalle trollille.
Trolli tai ei, tuollaisia ihmisiä ihan oikeasti on. Mm tuo minun yli 35-vuotias eksäni, on nyt jo yli 40 ja edelleen kuvittelee, että hän on nuorekas parikymppisille ja papparaisena kelpaa nuorelle naiselle.
Ja koska hän on eksä, ilmeisesti hänelle puhuminen ei hyödyttänyt mitään? Sama koskee myös tuota trollia. Hän kääntää kaiken mitä hänelle sanotaan tukemaan omaa harhaansa.
Omaa käytöstä alkaa miettimään vasta silloin, kun menettää kaikki leikkikaverit ympäriltään ja nyt kaikki hänelle vastailevat tukevat hänen huonoa käytöstään alkamalla hänelle leikkikavereiksi.
Tämä on keskustelupalsta, täällä keskustellaan yleisesti. Jokainen vastaa omista valinnoistaan, jos joku pitää tätä omana leikkikenttänään, niin säälittäväähän sellainen on. Meidän muiden vastuulla se asia ei silti ole, näistä asioista voi keskustella kaikesta huolimatta, koska lukijoina ja vastaajina on muitakin kuin yksi reppana.
Omat kirjoitukset ovat omalla vastuulla ja silloin voi pohtia, että miksi haluaa tuhota asiallisen keskustelun täyttämällä ketjun trollin kanssa tappelulla. Omalla vastuulla on myös oma hyvinvointi ja koska trollailu on tutkitustikin tapa purkaa omaa pahoinvointiaan, tulisi kyetä kysymään itseltään miksi voi niin huonosti että täytyy vajota trollin tasolle?
Kuten joku tuossa aiemminkin kirjoitti, itse aiheesta olisi mielenkiintoista keskustella, mutta se ei ole mahdollista kun nämä miesnaisjankkaajat taas spämmäävät ketjun täyteen.
Se että sinä haluat käydä jotain ihme arvotaistelua täällä ei tarkoita siitä, että muiden tarvitsisi tai edes pitäisi. Voit toki jankata keskustelun tasosta, kiukutella siitä miten muut alentavat (miten alentavaa itseasiassa edes sanoa noin) omaa tasoaan keskustelemalla trollin kanssa. Valitettavasti keskustelupalstalla sinun on vain hyväksyttävä se, että kaikki eivät ensinnäkään käy valtataisteluita eivätkä mieti jatkuvasti sitä, onko keskustelu riittävän tasokasta. Katso vauvapalstan etusivua, lue mikä tahansa keskusteluketju ja mieti ihan tosissasi hetki realistisesti, että millaista tasoa täällä kannattaa vaalia ja onko järkevää käyttää energiaansa tasosta kiukutteluun?
Jos haluat tasokasta ja oikeasti järkevää keskustelua, olet aivan väärässä paikassa. Vauvapalstaan kannattaa suhtautua lähes huumorilla, täältä et tule tasoa löytämään oikeastaan mistään. Siksi tätä ei kannata ottaa niin kuoleman vakavasti. Trolleja täällä nyt vain valitettavasti on, sille ei voi oikein mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat havahtuneet, ettei heikon aineksen kanssa kannata lisääntyä. Toivotaan parasta, että miehet alkaisivat vähän tsemppaamaan. Hyvä koulutus, kohtelias käytös, kommunikointitaidot ja empatiakyky vievät jo pitkälle. Huonosti käyttäytyvä, itsesäälissä rypevä ja naisia vihaava amis ei saa naisten hormoneja hyrräämään.
Jos nainen oikeasti haluaisi lapsen, hän voisi baarista valita komean miehen, joka siittäisi lapsen. Nainen voisi ottaa lapsen omiin nimiinsä ja isä olisi virallisesti tuntematon.
Ei niitä miehiä noin vain valita. Miehillä on oma tahto.
Hyvin harva mies kieltäytyy ravintolan valomerkin jälkeen tarjotusta seksistä.
Riippuu seksin tarjoajasta. Kai tajuat, että kaikki naiset eivät ole parikymppisiä laihoja missitason naisia? Silloin miehet kieltäytyvät seksistä.
Tiedän kokemusta, että tuossa tilanteessa melkein kuka tahansa nainen kelpaa. Ainoastaan todella reilusti ylipainoinen nainen todennäköisesti jää ilman seksiä.
No siinä onkin naiselle hyvä asema, kun "kelpaa" random-suomimiehen baarikaadoksi. :D
Pakko sanoa, näin reilusti ylipainoisena naisena, että minä olisin halunnut ihan perinteisen suomalaismiehen. Ei ulkonäkövaatimuksia, ei kiinnostanut pituus tai paino. Kunhan suihkussa käy päivittäin ja harjaa hampaansa.
Olisi saanut istua koneella, myös reissata kavereiden kanssa. En ollut kiinnostunut edes siitä rahapussista, työtönkin mies olisi käynyt, kunhan ei olisi ollut juoppo. Omat lapset tai lemmikit myös ok.
Mutta kelpasinko minä, lihavana naisena, suomalaisille miehille? Ei, en kelvannut. Ei heitä kiinnostanut älyni, harrastukseni, persoonani. Ei se, että olen hyvin naisellinen ja tykkään pukeutua mekkoihin ja korkoihin. Olinhan lihava, joka tuntuu olevan tässä maassa naisen suurin synti. Se riitti diskaamaan minut.
Tapasin sitten töiden kautta etelä-eurooppalaisen miehen. En ole koskaan ollut kiinnostunut sen alueen miehistä, mutta hänpä oli ensimmäinen joka näki minut kunnolla naisena. Ihmetteli, miten kaltaiseni nainen voi olla vapaana. Kun selvisi että meillä on paljon yhteistä (aina harrastuksista tavoitteisiin muilla osa-alueilla), lämpenin hänelle. Sitten rakastuin- ja se oli menoa. Olemme edelleen, yli 15 vuotta myöhemmin, yhdessä ja lapsiakin löytyy.
Jos joskus eroan, en aio katsoakaan kotimaisiin miehiin päin.
Vierailija kirjoitti:
Otetaanko taas väliin pieni reality check:
Kuinka moni siskoistasi, serkuistasi, työkavereistasi/opiskelukavereistasi/harrastuskavereistasi, naapureistasi tai muista tuntemistasi naisista on perustanut perheen em. maista tulevien miesten kanssa? Tai ylipäänsä ulkomaalaisten kanssa?
Itselläni on laaja tuttavapiiri mutta ainakaan äkkiseltään en tiedä kuin yhden. Siis niistä yli 300 ihmisestä, jotka tunnen ainakin siinä laajuudessa, että olemme tutustuneet sekä livenä että verkostoituneet somessa. Hän kuuluu tiettyyn uskonlahkoon (ei i:llä alkavaan) ja tehnyt lähetystyötä ja tutustunut sitä kautta mieheen.
Se on silti naisilla verissä, vieraan haluaminen.
Eli fakta: kukaan tuntemistasi naisista ei ole perustanut perhettä em. maista tulleen miehen kanssa. MOT.
Mulla on miehen kanssa ikäeroa 7 vuotta. Ollaan oltu nuoresta saakka yhdessä ja aina puhuttu, että lapsi tehdään joskus.
Miehelle oli silti jotenkin järkytys, kun 30 vuotta täytettyäni rupesin puhumaan lapsen saamisesta. Hän oli tosissaan sitä mieltä, että onhan meillä aikaa vaikka kuinka! Jouduin oikeasti kaivamaan hänelle faktaa hedelmällisyydestä. Ettei se lähes 4-kymppisen miehenkään hedelmällisyys enää täysin priimaa ole, ja naisella lasku alkaa jo kolmen kympin jälkeen.
Voisi näitä faktoja toitottaa jo vaikkapa yläkoulun ja lukion terveystiedossa, niin ei tulisi niin yllätyksenä kenellekään.
Edellytän lasteni äidiltä yliopistotasoista korkeakoulutusta, hyväpalkkaista kokopäivätyötä, terveellisiä elämäntapoja, savuttomuutta, länsimaisen demokratian hyväksymistä ja mielellään myös kannattamista, sivistynyttä käytöstä ja uskollisuutta. Montako kättä nousi? Itse edustan kaikkea edellä mainittua ja lisäksi yritysten kautta riittävää varallisuutta hyvän elintason ja myös elämisentason takaamiseksi. Palstan kirjoitusten taso nyt ei muutenkaan kovin häävi ole mutta erityisesti näissä tämän ketjun asioissa se onnistuu toistuvasti alittamaan senkin. Alun listauksen kokee suurin osa suomalaisista naisista loukkaavana, koska nyky-yhteiskunta on kasvattanut juuri naiset uskomaan, että he ovat jo lähtökohtaisesti jotain erityistä ja suurta, ilman, että vaadittaisiin myös omakohtaista panostusta tai uhrauksia asioiden saavuttamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset vaativat suurta panostusta myös rahallisesti. Jos on tottunut vaikka matkustelemaan paljon eikä olisi siihen lapsen kanssa varaa niin kyllä sitä varmasti miettii mistä on valmis luopumaan. Miksi synnytyksiä lasketaan puhtaasti siitä mitä edellisvuosina on syntynyt? Jos kerran vanhusten määrä prosentuaalisesti väestöstä kasvaa jatkuvasti ja nuorten määrä ei niin pakkohan syntyvien lasten määrä on oltava vähemmän. Itselläni on neljä joten tasoitan ainakin yhden lapsettoman pariskunnan verran.
Missään tapauksessa matkustuksen ei tarvitse loppua lasten tuloon. Olemme matkustaneet paljon pienten lasten ja nykyisin teini-ikäisten/aikuisten lastemme kanssa. Välillä perheen kesken ja välillä tuttavaperheen kanssa. Mikään kiva elämässä ei lopu lasten tuloon, ellei itse muotoile elämäänsä sellaiseksi.
Päinvastoin ollaan nautittu koko perheinä Disneylandissä ja Universal Studioilla, jonne ei aikuisten kesken ehkä olisi tullut edes lähdettyä.
Uskon, että lasten kanssa voi matkustaa, mutta itse en lähtisi Disneylandiin edes maksusta 😬
Kukaan ei ole koskaan pystynyt selittämään, millä tavalla lasten hankkiminen parantaisi elämääni. Tähän eivät ole pystyneet sen enempää Väestöliiton asiantuntijat kuin seurustelukumppanitkaan. Kyseessä on suuri puhallus.
Luulen että näistä miehistä ei kukaan oikeasti halua isäksi. Kai he lopettaisivat juomisen, tupakoimisen, pelaamisen ja naisten mollaamisen jos tahtoisivat ja keskittyisivät hankkimaan hyvän työpaikan ja pitämään itsestä ja omasta kodista huolta
Vierailija kirjoitti:
Edellytän lasteni äidiltä yliopistotasoista korkeakoulutusta, hyväpalkkaista kokopäivätyötä, terveellisiä elämäntapoja, savuttomuutta, länsimaisen demokratian hyväksymistä ja mielellään myös kannattamista, sivistynyttä käytöstä ja uskollisuutta. Montako kättä nousi? Itse edustan kaikkea edellä mainittua ja lisäksi yritysten kautta riittävää varallisuutta hyvän elintason ja myös elämisentason takaamiseksi. Palstan kirjoitusten taso nyt ei muutenkaan kovin häävi ole mutta erityisesti näissä tämän ketjun asioissa se onnistuu toistuvasti alittamaan senkin. Alun listauksen kokee suurin osa suomalaisista naisista loukkaavana, koska nyky-yhteiskunta on kasvattanut juuri naiset uskomaan, että he ovat jo lähtökohtaisesti jotain erityistä ja suurta, ilman, että vaadittaisiin myös omakohtaista panostusta tai uhrauksia asioiden saavuttamiseksi.
- yliopistotasoinen korkeakoulutus: check
- hyväpalkkainen kokopäivätyö: riittääkö 3800 e/kk brutto + luottamustehtäväpalkkiot niin että vuosibrutto on lähes 50 000 e?
- terveelliset elämäntavat: check
- savuttomuus: check
- länsimainen demokratia: tietysti kannatan!
- sivistynyt käytös: check, etiketti hallussa isojakin juhlia ajatellen
- uskollisuus: check
En pitänyt ollenkaan pahana listana enkä usko että moni muukaan. Lapseni olen kyllä jo tehnyt.
Jokainen mies on yksilö. Jokainen nainen on yksilö. Ei kannata tuijottaa tilastoja. Jos haluaa lapsen, kannattaa tehdä suunnitelma lapsen saamiseksi. Mahdollisuuksia on. Esim. 45v. mies ei ole vielä vanha isäksi ja hän voi aivan hyvin löytää alle 40v. naisen, joka myös haluaa lapsia. Nettideitit kannattaa hyödyntää. On paljon muitakin kuin Tinder. Eräs miestuttuni löysi naisystävän, vaimon vähän alle 50-vuotiaana ja sai hänen kanssaan lapsen.
Ihan mielenkiinnosta, miten näet naisten toimivan tänä aikana? Viittaan kysymyksellä siihen, että naisten lapsettomuus on myös korkea.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä veikkaat miten paljon miehiä tuollaisille naisille on tyrkyllä? Voin kertoa että paljon, ja silloin sulta ei riitä pelkästään se että täytät nuo asiat itse. Mun käsi ei noussut ylös koska mulla ei ole hyväpalkkaista kokopäivätyötä, mutta siitä huolimatta on ollut tarjolla riesaksi saakka miehiä, jotka täyttävät listan kaikki kohdat.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies on yksilö. Jokainen nainen on yksilö. Ei kannata tuijottaa tilastoja. Jos haluaa lapsen, kannattaa tehdä suunnitelma lapsen saamiseksi. Mahdollisuuksia on. Esim. 45v. mies ei ole vielä vanha isäksi ja hän voi aivan hyvin löytää alle 40v. naisen, joka myös haluaa lapsia. Nettideitit kannattaa hyödyntää. On paljon muitakin kuin Tinder. Eräs miestuttuni löysi naisystävän, vaimon vähän alle 50-vuotiaana ja sai hänen kanssaan lapsen.
45v mies on jo ihan liian vanha isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että näistä miehistä ei kukaan oikeasti halua isäksi. Kai he lopettaisivat juomisen, tupakoimisen, pelaamisen ja naisten mollaamisen jos tahtoisivat ja keskittyisivät hankkimaan hyvän työpaikan ja pitämään itsestä ja omasta kodista huolta
Ja jos näitä muutoksia ei tee ja valittaa että kyllä tahtoo lapsia niin kyseessä on keskenkasvuinen mies joka olettaa että äiti hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
45-vuotiaalla Jukalla on asiaa vauvapalstalaisille:
"Monilla nelikymppisillä naisilla lukee Tinderissä, että lapset tehty. Lapsista haaveilevat reilut kolmikymppiset naiset taas eivät lähtökohtaisesti etsi keski-ikäistä miestä, Manni sanoo.
Lue ja sisäistä. Jos haluat lapsia, aikaa ei ole rajattomasti. Jos olet lapseton vielä 35-vuotiaana, se indikoi jo vahvasti loppuelämän lapsettomuutta. Jos olet lapseton vielä 45-vuotiaana, sun on parasta olla presidentti tai rokkitähti jos meinaat vielä lapsen saada.
Tämä! 40+ miehet elelevät jossain illuusiossa, että totta kai 30 vuotiaat naiset haluavat heidän kanssaan hankkia lapsia. Miksi haluaisi? Poikkeuksia toki on, mutta itse ainakin halusin, että kumppani on suht saman ikäinen kuin itse. Ihan jo jaksamisen kannalta ja toki myös siksi, että joskus aikoinaan päästäisiin eläkkeellekin suht samoihin aikoihin.
Täälläkin jo tulleet vastaukset henkii sitä, että naisten vika sekin ettei nämä miehet saa lapsia. Ei kun ehkä olisi peiliin katsomisen paikka?
Tämän vuoksi slaavilaiset ja kaikoidän naiset ovat miesten suosiossa kun ikäerolla ei ole niin suurta merkitystä. Itsellänikin on 21 vuotta nuorempi 24 v nainen kanssani parisuhteessa. Itse olen 45.
On muuten aika huvittavaa, että suomalainen nainen on heti lompakkoloinen, jos hän elää miehen tuloilla tai jopa pariutuu sen takia, että mies on hyvätuloinen. Mutta kun kaukoidän ja slaavinaiset toimivat näin, niin se ei yhtäkkiä olekaan pahasta. Aika ristiriitaista, luuletko, että ne rakkaudesta tänne pohjolaan tulee teidän jurottajien seuraan.
Se johtuu siitä kun feministi-suominainen on julistanut olevansa itsellinen, voimakas, uhkea ja rohkea, parempi kuin yksikään mies! Siksi niitä ei oteta lompakkoloisiksi vaan saavat tienata omat rahansa, niin kuin ovat jo vuosikymmenet halunneet. Teille tällainen pieni ero on tietenkin vaikea ymmärtää.
Mee hei välillä käymään ulkona oikeasssa maailmassa, niin huomaat että suurin osa meistä naisista on ihan normaaleja. Ja se, että me suominaiset halutaan olla itsenäisiä ja rohkeita vaivaa vaan niitä miehiä, joilla on surkea itsetunto, eikä pääsekään purkamaan sitä toiseen. Naisten itsenäisyys on aina uhannut vain niitä ukkoja, joilla on tarve kontrolloida
Sen verran tulee oltua naisten kanssa tekemisissä, että tiedän kyllä minkälaisia te olette. Todella suuri prosenttiosuus on jollain tasolla femahtaneita, ja sitä ei kyllä jaksa hetkeäkään. Kaksoisstandardit elävät vahvana, ollaan niin feministiä niin feministiä ja toisaalta miehen pitäisi silti maksaa naisen kuluja. Muuten ei ole OIKEA MIES. Ja oikea mieshän on tietenkin naisten määriteltävissä oleva asia, kuten myös oikea nainen. Miehet eivät missään nimessä saa määritellä itselleen sopivaa ja oikeaa naista.
Hyvänen aika muruseni, tietenkin saat määritellä itsellesi sopivan kumppanin! Sitten se on etsimistä ja odottelua, onnea siihen.
Vierailija kirjoitti:
Eihän naiset saa pidettyä miehiä suhteissa. Olisi näillä patjoillakin vähän miettimisen paikka miksei kukaan halua jäädä viereen pitemmäksi aikaa.
Sinun kaltaisita miestä ei kukaan nainen edes halua pitää vaan ne taluttaa sinut kädestä pitäen ulos ja lähtevät itse toiseen suuntaan.
Olis kiva tietää kans 😂😂