HS: Miesten lapsettomuus maailman kovinta Suomessa
Heikosti koulutetut miehet eivät pääse isiksi. Harvaa saa edes naista. Jopa puolet miehistä jää ilman lapsia. Miksi?
Kommentit (649)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsia ei enää haluta. Kamala totuus myöntää väestötieteilijöille.
Oikea tutkimuksen aihe olisikin "miksi hyvät miehet eivät kiinnostu naisista"
Nimenomaan kiinnostuvat ja saavat lapsia heidän kanssaan. Kolmekymppisissä parhaat miehet ovat poikkeuksetta isejä.
Ei pidä paikkaansa. Suuri osa hyvistä miehistä on ihan vain töissä, harrastuksissa, eivät juokse baareissa jne. Onnellisia sinkkuja jotka eivät tarvitse naista mihinkään, puhumattakaan siitä että tekisivät lapsia niiden kanssa.
Se että sä näet keskivertomiehen hyvänä kertoo omaa karua tarinaansa sinun piireistäsi.
Mitä ihmettä minä just luin?
Useammankin pitäisi nähdä keskivertoihminen hyvänä, ei siinä ole mitään karua paitsi jonkun nousukassnobin mielestä.
EI PITÄISI!
Ongelma on juuri tuo, että keskivertoihmiset nähdään hyvinä. Keskivertoihmiset ovat huonoja, ja keskivertomiehet vielä sitäkin huonompia.
Oliko jutun alkutilanne siis se että kaikki miehet haluavat lapsia? Ensimmäinen väärä tieto tuli siinä.
Liian monella suomalaisella, sukupuoleen katsomatta on se sama harhainen mentaliteetti, joka on noilla kehopositiivisilla yms. Eli siis eletään kuin maailma ois jotain velkaa ja vaikka kukaan ei pitäis sua miellyttävänä, komeana/kauniina jne, niin vika on aina muissa.
Vierailija kirjoitti:
Liian monella suomalaisella, sukupuoleen katsomatta on se sama harhainen mentaliteetti, joka on noilla kehopositiivisilla yms. Eli siis eletään kuin maailma ois jotain velkaa ja vaikka kukaan ei pitäis sua miellyttävänä, komeana/kauniina jne, niin vika on aina muissa.
Tuo koskee miehiä, ei naisia.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kelpaa naisille joten siksi olen lapseton mies. Toki jos minä seurustelisin niin en tiedä riittäisikö rahani lapsiin edes koska suomessa palkat on surkeita.
Suomessa tavismiehet ei meinaa kelvata naisille koska naiset vaatii ihan liikoja, esimerkiksi pullukkanainen etsii myös sitä pitkää korkeakoulutettua miestä joten tasot ei kohtaa.
Ei kai kumppania etsiessä voi vaatia liikoja? Sitä haluaa sellaisen kumppanin kuin haluaa. Jos arvostaa koulutusta ja pituutta niin sellaisen perään kannattaa mennä. Ja jos mies arvostaa nättiä pärstää ja nuoruutta niin ei kun sitä tavoittelemaan!
Vierailija kirjoitti:
Minä en kelpaa naisille joten siksi olen lapseton mies. Toki jos minä seurustelisin niin en tiedä riittäisikö rahani lapsiin edes koska suomessa palkat on surkeita.
Suomessa tavismiehet ei meinaa kelvata naisille koska naiset vaatii ihan liikoja, esimerkiksi pullukkanainen etsii myös sitä pitkää korkeakoulutettua miestä joten tasot ei kohtaa.
Mitä teidän muiden palstan naisten lentäjäkirurgit tekevät parhaillaan? Omani lentää Boeing 737:ää Singaporeen, missä hän suorittaa ensin avosydänleikkauksen ja sen jälkeen poseeraa mallina Sports Illustrated ja Men's Hair lehdille.
Minusta on ihan aiheellista, että tästä asiasta puhutaan. Fakta on se, että osa miehistä havahtuu 40-55 vuotiaan siihen, että lapsijuna meni huomaamatta ohi. Tämä aihe on iso näille miehille. Ja koskettaa tulevaisuudessa isompaa joukkoa miehiä. Se, että asiasta ei oikein puhuta, ei tee siitä olemattomaksi.
Ja en ole tyrkyttämässä lapsiperheellistä elämää ihmisille, jotka ovat asiaa pohtineet ja todenneet, eivät halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän on pakko kommentoida sen verran, että moni on nykyään lapsenton ihan omasta halusta. Kaikki aika ja raha menee lapsiin jos niitä hommaa.
Höpö höpö. Jos on kaksi vanhempaa perheessä, niin ihan hyvin jää aikaa omille menoille ja ei ne lapset kaikkia rahoja vie. Vain lapsettomat luulee, että lapsi on pelkkä kuluerä.
Miehetpä ei halua toimia sinä toisena vastuullisena vanhempana. Kaikki paska vanhemmuudesta edelleen on viimekädessä sen äidin niskoilla. Joten ei kiitos pskaa parisuhdetta ja kakaroita.
Ai kamala. Kyllä se on fiksumpaa sitten pysyä naisista erossa ihan täysin. Niillä mennään.