Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni on hyvä mies, mutta haluan silti erota, koska haluan alkaa elämäni uudelleen

Vierailija
27.09.2023 |

Nuorin lapsi lensi juuri pesästä, kun lähti opiskelemaan muualle.

Minä haluan nyt jotain täysin uutta. Olen halunnut jo pitkään.

Miehessä ei ole mitään isoa vikaa, hän on minulle rakaskin.
Mutta ajatus siitä, että jämähdän tähän kahdestaan hänen kanssaan loppuelämäksi, tuntuu masentavalta. Haluan isoja muutoksia. Muuttaa, olla niin vapaa kuin mahdollista, tutustua uusiin ihmisiin. Monella tasolla.

Tiedän että tämä on itsekästä. Mieheni rakastaa minua ja haluaa olla loppuelämänsä kanssani. Mutta en kai voi jäädä vain siksi, että hän niin haluaa, kun itse en?

Kommentit (805)

Vierailija
801/805 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni katuu jälkeenpäin. Ja hyökkää sitten normaaleja vastaan. Koska ei kestä sisällään olevaa häpeää ja syyllisyyttä.

Vierailija
802/805 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästikin mies on sulle itsestäänselvyys etkä rakasta häntä, joten todellakin, päästä hänet menemään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/805 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilttimiehen kohtalo. 

Tämä! Tätini jätti ensimmäisen aviomiehensä, koska tämä oli hänen mukaansa niin arkisen tylsä. No, toinen aviomies olikin sitten väkivaltainen juoppo. Että "kannattipa" vaihtaa puolisoa!

Tätisi on l u t k a.

Vierailija
804/805 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilttimiehen kohtalo. 

Tämä! Tätini jätti ensimmäisen aviomiehensä, koska tämä oli hänen mukaansa niin arkisen tylsä. No, toinen aviomies olikin sitten väkivaltainen juoppo. Että "kannattipa" vaihtaa puolisoa!

Tätisi on l u t k a.

Tiedän. (sama)

Vierailija
805/805 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette voi puolison kanssa yhdessä tehdä muutoksia elämään? Myykää kaikki omaisuus ja muuttakaa Himalajalle, tehkää maailmanympärysmatka, opiskelkaa uudet ammatit tai mitä ikinä haluattekaan. Se elämän uudelleen alkaminen alusta ei onnistu, mutta uuden suunnan ottaminen kyllä - myös yhdessä.