Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni on hyvä mies, mutta haluan silti erota, koska haluan alkaa elämäni uudelleen

Vierailija
27.09.2023 |

Nuorin lapsi lensi juuri pesästä, kun lähti opiskelemaan muualle.

Minä haluan nyt jotain täysin uutta. Olen halunnut jo pitkään.

Miehessä ei ole mitään isoa vikaa, hän on minulle rakaskin.
Mutta ajatus siitä, että jämähdän tähän kahdestaan hänen kanssaan loppuelämäksi, tuntuu masentavalta. Haluan isoja muutoksia. Muuttaa, olla niin vapaa kuin mahdollista, tutustua uusiin ihmisiin. Monella tasolla.

Tiedän että tämä on itsekästä. Mieheni rakastaa minua ja haluaa olla loppuelämänsä kanssani. Mutta en kai voi jäädä vain siksi, että hän niin haluaa, kun itse en?

Kommentit (805)

Vierailija
1/805 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan kertoa tuo mielummin hänelle kuin tänne.

Vierailija
2/805 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synninpäästöäkö sä meiltä haet? Elät elämäsi just niin kuin tuntuu, ei siihen meillä muilla ole mitään kommentoitavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/805 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synninpäästöäkö sä meiltä haet? Elät elämäsi just niin kuin tuntuu, ei siihen meillä muilla ole mitään kommentoitavaa. 

Haen näkökulmia. Miten ihmiset reagoivat. Osaan varautua siten ehkä lähipiirinkin reaktioihin?

Ap

Vierailija
4/805 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle käy niinkuin Hjallis Harkimolle. Erosi hyvästä vaimostaan ja nyt on loppuelämän yksin. Kysyi Leenaa jopa takaisin, mutta hänellä oli jo uusi.

Vierailija
5/805 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle käy niinkuin Hjallis Harkimolle. Erosi hyvästä vaimostaan ja nyt on loppuelämän yksin. Kysyi Leenaa jopa takaisin, mutta hänellä oli jo uusi.

Kannattaa miettiä kaksi kertaa kannattaako. Välttämättä et löydä uutta yhtä hyvää.

Vierailija
6/805 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä ei ole mitään vikaa? En ikinä jättäisi ketään jota rakastan. Sinä rakastat sitten vain itseäsi. Se on ..

Vierailija
7/805 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä vaan se sika.

Vierailija
8/805 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät minulle käyvän näin? Mikä on sinun motiivisi maalailla tällainen tulevaisuudennäkymä? Puhdas huoli hyvinvoinnistani? Oma kokemus? Vai omat pelkosi ja syysi jäädä omaan suhteeseesi?

Ap

Vierailija
9/805 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ap sinuna eroaisin jos pärjäisin taloudellisesti yksin. Itselläni on kohta sama edessä muutaman vuoden päästä ja jos saan talousasiat kuntoon niin eroan. Yksin on kuitenkin kaikista kivointa. Saa tehdä mitä tykkää.

Vierailija
10/805 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät minulle käyvän näin? Mikä on sinun motiivisi maalailla tällainen tulevaisuudennäkymä? Puhdas huoli hyvinvoinnistani? Oma kokemus? Vai omat pelkosi ja syysi jäädä omaan suhteeseesi?

Ap

Yhdelle ihmiselle ei ole liikaa hyvää tarjolla täällä, sen olen oppinut. Ei kannata olla ylimielinen.

Vierailija
11/805 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haen näkökulmia. Miten ihmiset reagoivat. Osaan varautua siten ehkä lähipiirinkin reaktioihin?

Ap

Eli se on sulle on tärkeintä? Se mitä muut ihmiset susta ajattelevat? 

Vierailija
12/805 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee mitä huvittaa, ei se meitä liikuta 🤷

Vierailija
13/805 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki halua uutta miestä. Itselläni on ainakin ollut ihan tarpeeksi miehiä ja parisuhteita, että jos pystyn eroamaan, niin yksin todellakin haluan olla loppuelämäni. T. Nro 9 ei ap.

Vierailija
14/805 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-iän kriisi? Kannattaa harkita tarkkaan. Menetettyä ei välttämättä koskaan takasin saa. 

https://askelterveyteen.com/kuinka-selvita-keski-ian-kriisista/

Vierailija
15/805 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siperia opettaa.

Vierailija
16/805 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ap sinuna eroaisin jos pärjäisin taloudellisesti yksin. Itselläni on kohta sama edessä muutaman vuoden päästä ja jos saan talousasiat kuntoon niin eroan. Yksin on kuitenkin kaikista kivointa. Saa tehdä mitä tykkää.

Kuppausmentaliteetin kautta siis.

Vierailija
17/805 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jokseenkin harhaiselta tuo haluan alkaa elämäni uudelleen. 

Vierailija
18/805 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli se on sulle on tärkeintä? Se mitä muut ihmiset susta ajattelevat? 

Pitää käydä ovelta ovelle- kysely, suomen ainakin kattava, että miten muut haluaisivat hänen elävän.

Vierailija
19/805 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti käy. Siitä on esimerkkejä minunkin tuttavapiirissäni.

Ikinä ei hyvää puolisoa kannata jättää minkäänlaisten hetkellisten harhojen ja intohimojen tähden.

Vierailija
20/805 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse avasin Onlyfans-tilin. Jotenkin olen niin paljon voimaantuneempi ja elämä hymyilee.

N43