Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisessa kahvilassa kävisit mieluiten?

Vierailija
25.09.2023 |

No, otsikossa se kysymys olikin. Suunnittelen kahvilaa ja ajattelin tehdä täällä halpaa (ilmaista) markkinointitutkimusta.

Kommentit (577)

Vierailija
1/577 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tavallista valikoimaa eli ei liian erikoista. Kahvin ja leivoksen pitäisi saada alle kympillä. Viimeksi maksoin 11.40.

Vierailija
2/577 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanpa ensin itse, että en tykkää kovin valoisista kahviloista vaan tunnelmallisesti valaistuista. En myöskään liian ahtaista, ahdistaa jos täytyy pujotella pikkupöytien ohi päästäkseen kassalle tai istumaan.

Itse asiassa vihaan pikkuisia kahvilapöytiä, en tiedä olenko yksin tämän kanssa. Inhoan myös sitä jos kahvilassa on istumapaikkoja vain suoraan ikkunoiden ja kaikkien muiden asiakkaiden edessä. Tykkään sohvista ja nurkkauksista, mutten tiedä sitäkään, johtuuko tämä kaikki vain siitä että introverttina haluan olla piilossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/577 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaanpa ensin itse, että en tykkää kovin valoisista kahviloista vaan tunnelmallisesti valaistuista. En myöskään liian ahtaista, ahdistaa jos täytyy pujotella pikkupöytien ohi päästäkseen kassalle tai istumaan.

Itse asiassa vihaan pikkuisia kahvilapöytiä, en tiedä olenko yksin tämän kanssa. Inhoan myös sitä jos kahvilassa on istumapaikkoja vain suoraan ikkunoiden ja kaikkien muiden asiakkaiden edessä. Tykkään sohvista ja nurkkauksista, mutten tiedä sitäkään, johtuuko tämä kaikki vain siitä että introverttina haluan olla piilossa.

Oletko sinä minä? Meinasin tulla vastaamaan tänne, mutta ei mun tarvitsekaan, kun tässä oli jo kaikki olennainen. :D

Vierailija
4/577 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisessa, jossa on hyvä valikoima vegaanisia tuotteita ja koiran saa tuoda sisälle kahvilaan.

Vierailija
5/577 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon tavallista valikoimaa eli ei liian erikoista. Kahvin ja leivoksen pitäisi saada alle kympillä. Viimeksi maksoin 11.40.

Kiitoksia! Tarkoitus olisi pitää hinnat kohtuullisina, kauhistelin itsekin kesällä kun jossain kahviloissa kallein leivos maksoi jopa 9 e.

En tiedä ovatko suunnittelemani leivokset ja kakut liian erikoisia. Kahvi olisi tarkoitus pitää simppelinä, mutta tuntemani kahvifanit ovat ihan eri mieltä. Pitäisi olla kuulemma laaja valikoimia kaikkia erikoiskahveja. Eivät kuitenkaan tajua miten älyttömästi nuo laitteet maksaa.

Vierailija
6/577 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaisesta. Meille kaikille luusereille kannettaisiin herkut pöytään, että mitään pitäisi tehdä. Tulisin kyllä joka päivä!

Vierailija
7/577 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä minä? Meinasin tulla vastaamaan tänne, mutta ei mun tarvitsekaan, kun tässä oli jo kaikki olennainen. :D

Kiva että on muitakin samanhenkisiä! :D Voisin antaa kahvilalleni nimeksi Introverttinurkkaus.

Vierailija
8/577 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitoksia! Tarkoitus olisi pitää hinnat kohtuullisina, kauhistelin itsekin kesällä kun jossain kahviloissa kallein leivos maksoi jopa 9 e.

En tiedä ovatko suunnittelemani leivokset ja kakut liian erikoisia. Kahvi olisi tarkoitus pitää simppelinä, mutta tuntemani kahvifanit ovat ihan eri mieltä. Pitäisi olla kuulemma laaja valikoimia kaikkia erikoiskahveja. Eivät kuitenkaan tajua miten älyttömästi nuo laitteet maksaa.

Tavallinen suodatinkahvi ja aina tuoreena. Moni kaipaa tavallista kahvipaikkaa hyvällä pullalla tai leivoksella. Ei näitä Coffee ja espresso houseja.

Vierailija
9/577 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisessa, jossa on hyvä valikoima vegaanisia tuotteita ja koiran saa tuoda sisälle kahvilaan.

Kiitos vastauksesta! Kummankin olisi tarkoitus järjestyä. Vähän kyllä jännittää, onko koirien tuominen sisälle kuinka iso turn-off osalle asiakkaista. Itse olen koiraihminen mutten ole koskaan vienyt koiraa kahviloihin.

Vierailija
10/577 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnelmallinen valaistus, rauhallinen ja melko hiljainen musiikki, suojaisia paikkoja missä voi istua muilta piilossa. Hyvää cappuccinoa. Vaihtoehtona myös jotain ihan pientä suolaista ja makeaa. Monessa paikassa joudut ottamaan jättimäisen kakkupalan tai leivän mistä jää puolet syömättä. Pieniä suupaloja voisi myös yhdistellä.

Vierailija
11/577 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmien kahvila olisi hämyinen, lemmikkiystävällinen kahvila, mikä olisi yhdistetty kirjakauppaan, sellaiseen vanhanajan versioon, ei uusinta uutta. Ois kiva jos siellä olisi kissoja jotka kulkee vaan seassa, mikä ehkä mahdotonta, mutta kuvailen nyt paikkaa mikä tuntuisi ajatuksena ihanalta. Tavallisia pöytiä sekä looseja, sohvia nojatuoleja, rentoja kalusteita. Valintamahdollisuus onko mukana kahvilan rennossa ilmapiirissä vaiko suojassa jossain loosissa, voisi olla muutama sellainen missä olisi samettiverho loosin suojaksi vedettävissä.

Ja mitä pidemmälle mietin niin sitä enemmän haluaisin illaksi muuttaa paikan rauhalliseksi baariksi, eli flyygeli nurkkaan, rauhallista musiikkia maltillisella äänenvoimakkuudella, erilaisia kahvipohjaisia drinkkejä ja maltaista olutta.

Vierailija
12/577 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wieniläistyyppisessä kahvilassa.

Vierailija
13/577 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä koiria kahvilaan! Ellei ole tarkoitus perustaa nimenomaan koirakahvilaa (vrt kissakahvila).

Vegaanip askastakaan en suostu maksamaan ylimääräistä. Mulla ei ole mitään kananmunia vastaan.

Vierailija
14/577 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodinomaisessa, rauhallisessa. Isoja upottavia nojatuoleja ja sohvia, kirjoja, kasveja, yksityisen oloinen tila. Sitten ihan perus pöperöt. En välitä makukahveista enkä muustakaan erikoisesta. 

Vierailija
15/577 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/577 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava ja tunnelmallinen, myös sohvia ja nojatuoleja. Hyvää tavallista tummapaahtoista kahvia ja hyvää kauramaitoa. Itse leivottuja oikeasti hyviä houkuttelevannäköisiä leivonnaisia, kuten esim. isoja tuoreita korvapuusteja.

Vierailija
17/577 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/577 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/577 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava ja tunnelmallinen, myös sohvia ja nojatuoleja. Hyvää tavallista tummapaahtoista kahvia ja hyvää kauramaitoa. Itse leivottuja oikeasti hyviä houkuttelevannäköisiä leivonnaisia, kuten esim. isoja tuoreita korvapuusteja.

Maailman parhaat kahvit paahdetaan vaaleapaahtoisiksi.

Vierailija
20/577 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se miljöö. Eli kivijalkakahvila ehdottomasti, ei mikään ostoskeskus. Jos ei olisi vanha historia, niin ainakin olisi saatu näyttämään siltä sisustuksella, että olisi voinut olla siinä jo 100 vuotta. Eli puuta löytyisi, ei modernia lookia. Ei ketjukahvila.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän