Kakkosnaisia paikalla? Miten joulu sujui?
En tarkoita pahalla kysyä vaan ihan vilpittömästi tuntemuksia kun mies viettikin joulun perheensä kanssa, mitä teit itse ja miltä tuntui? Monesko joulu näin?
Kommentit (86)
Jos suhde on todella onnellinen, ei siihen pääse kolmatta osapuolta väliin!!!
Jos jompikumpi katsoo tai tapaa muita, on siinä jo jotain häikkää.
Eikä kaikki kakkosnaiset ole seksikumppaneita, toki aikuiset sitäkin harrastaa, mutta aina se ei mene myöskään näin. Ihmisiä on erilaisia ja erilaisilla haluilla/tarpeilla.
Ja miksi ne miehet aina juoksee vieraisiin? Eikö oma vaimo osaa enää miestä tyydyttää seksuaalisesti? Täysin tyydytetty mies ei näe vaivaa pokata muita naisia.
hassua, että kakkosnaiset aina syyttävät sitä vaimoa:)
Jos vaimo olisi niin kauhea niin miksi se mies ei ole siitä jo aikoja sitten eronnut?
jos nää kakkoset pääsee ykkösiks niin kohta ne huomaa taas olevansa kakkosia
Täällä haukutaan vain näitä kakkosia, mutta mites on näiden mieskultien kanssa?
Ihan vaan naisten vieteltävissä, kuin lumottuja ja täysin syyttömiä!
Pahoitteluni kaikille vaimoille! Itse otan vain ne parhaat palat ja säästän p...t teidän pestäviksi. En kenenkään miestä omaksi haluakaan!!
haukkuvat vain sitä ykköstä ja panevat kaikki sen syyksi, vaikka se ja lapset tässä kaikkein viattomin osapuoli on.
Vierailija:
Täällä haukutaan vain näitä kakkosia, mutta mites on näiden mieskultien kanssa?
Ihan vaan naisten vieteltävissä, kuin lumottuja ja täysin syyttömiä!Pahoitteluni kaikille vaimoille! Itse otan vain ne parhaat palat ja säästän p...t teidän pestäviksi. En kenenkään miestä omaksi haluakaan!!
Toivottavasti on itsensä kanssa niin sinut, että pystyy katsomaan miehen lapsia silmiin jos käry käy.
Liitot eivät rikkoutuneet ja minä löysin myöhemmin hyvän miehen. Haittahan tuosta ei kellekään ollut-.
Ja näissä miehissä on se yhteinen piirre, että he osaavat todella hyvin ilmaista itseään ja tunteitaan niin suullisesti kun kirjallisestikin. Muutama kaveri on ollut kakkosnaisen asemassa ja näyttänyt miehen hempeitä tekstareita - ai, että, kyllä meikäläiselläkin pyörisi sukat jalassa jos joku mies sellaisia minulle lähettäisi!!!
No, homma jatkuu sitten niin ettei sitä lopullista avioeroa tulekaan (asumuseroja ehkä kyllä) ja kakkosnainen dumpataan joko ykkösvaimon tai kolmosnaisen hyväksi. Ja kaverina olenkin saanut tarjota olkapään, jota vasten itkeä miesten petollisuutta.
Vinkki: varokaa kauniita sanoja viljeleviä miehiä (ja myös niitä, jotka ostavat paljon tulipunaisia ruusuja)! Niillä saattaa olla ykkösvaimo ja lapsikatras kotona.
Mutta tuskin. Seikkailuistani opin sen, että millaista miestä en itselleni ainakaan halua. Uskottoman miestyypin oppii aika äkkiä tuntemaan.
Vierailija:
Mutta tuskin. Seikkailuistani opin sen, että millaista miestä en itselleni ainakaan halua. Uskottoman miestyypin oppii aika äkkiä tuntemaan.
Uskottoman miestyypin ja myös naistyypin oppii tunnistamaan. Tälle mies/naistyypille on yhteistä se, että he ovat AINA ja KAIKKIEN kanssa uskottomia. Kolmoselle he haukkouvat kakkosta ja jos kakkonen tai kolmonen muuttuu ykköseksi, löytyy nopeasti uusia kakkosia ja kolmosia.
Säälittää vain lapset. Miten aikuiset voivat olla niin julmia lapsille?
lla vaan niillä miehillä. Jos se en olisi ollut minä niin sitten joku toinen.
eli voihan sitä aina pestä kätensä tyylin: Jos en mä niin joku toinen.
Itse olen sinkku ja en ikinä alentus varattuihin, sen verran arvostan itseäni
Seikkailua, vaihtelua, ihan mitä vaan erilaista kuin se tavallinen arki joka tulee väistämättä kaikkiin parisuhteisiin.
Ongelma on siinä ettei osata siirtyä siitä huumavaiheesta hyvään yhdessäoloon eikä kestetä vaikeuksia ja elämän mukanaan tuomia vastoinkäymisiä.
Helppo tapa mennä vieraisiin ja hakea unohdusta omasta arjesta, sitä voisi verrata jopa alkoholiin tai huumeisiin jotka turruttaa. Pettäminen on helppoa ja kun sen tekee kerran ja huomaa ettei se jälkeä jätä tekee entistä helpommin uudelleen ja uudelleen.
Sen tiedän omasta kokemuksesta pettäjänä ja petetyksi tulleena että vaikeampaa oli tulla petetyksi kun sitä itselleen sallii helpommin asioita kun kumppanilleen.
Parasta olisi kuitenkin rehellisyys parisuhteessa ja sitoutuminen puolin ja toisin siihen yhteen kumppaniin elämä onnelisempaa ja ei turhia jännitteitä ja uhkia.
pelkuri eikä uskalla lähteä suhteesta ulos ellei
tie uuteen ole valmiiksi avattuna. Mieshän on niin
mukavuudenhaluinen, ettei lähde huonostakaan
liitosta pois, vaikka seksikäs kakkonen olisi valmiina.
Koska hän ei ole varma, haluaako sittenkään,
koska vaimokultakin on aika ajoin ihan kiva. Jos oikein
pahaksi pääsee tilanne menemään, mies lähtee mutta
ei ilman varmistusta että pääsee uuteen kotiin
asettumaan. Mies ei asu välillä yksi ja tottuttele sinkkuelämään.
entinen kakkosnainen vain hetken aikaa, nyt kaksi
lasta ja avioo takana jo vuosia.
Itse olen eronnu noin vuosi sitten ja tällä hetkellä suhteessa varatun miehen kanssa, jonka avioliitto kuollut ja yhdessä lasten ja omaisuuden takia näin pelkistettynä.
Itse en mistään hinnasta haluaisi että mies eroaisi ja roikkuisi minussa sen jälkeen vaan haluan juuri tälläisen suhteen nyt. Näemme silloin tällöin, emmekä läheskään aina harrasta edes seksiä. En voisi koskaan kuvitellakaan enää suhdetta, jossa asuisin miehen kanssa, 2 lasta riittää.
Tiedän että tämä suhde kestää aikansa, mutten todellakaan odota tätä miestä tai ajattele kuinka vietti joulunsa. Ihana ihminen, muttei " se oikea" juuri minulle.