Kakkosnaisia paikalla? Miten joulu sujui?
En tarkoita pahalla kysyä vaan ihan vilpittömästi tuntemuksia kun mies viettikin joulun perheensä kanssa, mitä teit itse ja miltä tuntui? Monesko joulu näin?
Kommentit (86)
lasten isä, jos ei äitikään.
Lapsethan tuosta kuitenkin kärsii eniten. Ja eipä kovin ihana ole tuollainen isä
Tunnetteko oikeasti tätä ihmistä? Jos ulkonäkö on vähän rupsahtanut lasten jälkeen niin onko se sinusta syy suhtautua halventavasti johonkin ihmiseen? Ihan kuin olisitte miehen kanssa vain ollaksenne pirullisia hänen vaimolleen.
Yksikin kertoo miten söivät gourmet-ruokia kun vaimo oli laittanut laatikoita. Mikä tässä oli pointtina? Kunnon inho sinusta paistaa vaimoa kohtaan, mutta miksi?
Fakta on se, ukot jotka pettää tekevät sen vain seksistä. Seksielämä alkaa jossain vaiheessa tökkimään joka suhteessa. Fiksu mies/nainen tajuaa asian ja tekee asian eteen jotain eli keksitään uusia virikkeitä. Tyhmä mies taas ajattelee vaan molollaan ja luulee, että asia korjaantuu sillä että hankkii ns. salarakkaan ja sitten seksi taas pelaa!
Mutta kun se vaimo saa lopulta tietää niin se siitä! Siinä ei seksi tunnu miltään kun menettää vaimon ja lapset!
Minulla on tästä ihan omakohtaista kokemusta. Mies meni ja petti, aloitti ihan suhteen. Kun sain tietää ja pistin luun kurkkuun (en kuitenkaan kirjaimellisesti vaikka olisi mieli tehnyt) mutta pihalle kuitenkin, niin eipä seksi tämän salarakkaan kanssa tuntunutkaan enää yhtä ihanalle. Yhtäkkiä se minun peti alkoikin kiinnostaa. Minä en ikinä alentuisi olemaan kenellekään mikään hetken ilo seksin parissa.
Tämä viestiketju vaan vahvistaa tietoni siitä millaisia naisia nämä toiset ovat.... en kyllä puhuisi fiksuudesta. Kauneutta varmasti löytyy, varsinkin kun kauneus on katsojan silmissä.
Ajatelkaapa vähän sitä, että jos mies menee jonkun kanssa naimisiin, saavat lapsia, ovat olleet pitkään naimisissa, niin luuletteko ihan oikeasti, että se vaimo on joku ruma,tyhmä idiootti, joka ei osaa pitää miehestään huolta?!!! Älkää olko niin naiiveja. Minun ukkonikin salarakas tämän tajusi, tosin vähän liiiian myöhään. Ei saanut miestä itselleen, yritti jopa tulla raskaaksi (valehteli käyttävänsä ehkäisyä, eikä käyttänyt), sai keskenmenon. Siitä mies kiittää vielä tänäkin päivänä Jumalaa!
Nyt tuosta suhteesta on jo aikaa, otin miehen takaisin, onhan meillä lapsia. Tehtiin yksi lisääkin. Nyt ei miestä toiset naiset enää kiinnosta. Meillä ei siis muuten ole mennyt päin puuta kuin miehen mielestä seksiä ei ollut tarpeeksi. Vika löytyi kyllä sitten hänen omasta kopastaan, sillä minun haluttomuuteni (harrastettiin kerran viikossa noin) johtui siitä, että hän sanoi minulle tyyliin " haluan seksiä" ja meni sänkyyn odottaan ja todellakin odotti, että MINÄ teen kaiken.
Ok, tulipa stooria...
Vierailija:
Tunnetteko oikeasti tätä ihmistä? Jos ulkonäkö on vähän rupsahtanut lasten jälkeen niin onko se sinusta syy suhtautua halventavasti johonkin ihmiseen? Ihan kuin olisitte miehen kanssa vain ollaksenne pirullisia hänen vaimolleen.Yksikin kertoo miten söivät gourmet-ruokia kun vaimo oli laittanut laatikoita. Mikä tässä oli pointtina? Kunnon inho sinusta paistaa vaimoa kohtaan, mutta miksi?
Vierailija:
Tunnetteko oikeasti tätä ihmistä? Jos ulkonäkö on vähän rupsahtanut lasten jälkeen niin onko se sinusta syy suhtautua halventavasti johonkin ihmiseen? Ihan kuin olisitte miehen kanssa vain ollaksenne pirullisia hänen vaimolleen.Yksikin kertoo miten söivät gourmet-ruokia kun vaimo oli laittanut laatikoita. Mikä tässä oli pointtina? Kunnon inho sinusta paistaa vaimoa kohtaan, mutta miksi?
Oikeastaan, mitä pidemmälle suhteeni on miehen kanssa edennyt, sitä enemmän minulla on suurta sympatiaa, ajoittain jopa lämpöä vaimoa kohtaan. En koskaan haluaisi loukata hänen vaimoaan, alusta alkaen olen tuntenut näin. Se tunne, mitä koen miestä kohtaan on aivan erillinen asia, samanaikaisesti tunnen kunnioitusta, jos sitä voi tuolla termillä luonnehtia, vaimoa kohtaan. On toki heikkosieluisuutta puhua pahasti miehen vaimosta. Itse en ole sitä koskaan tehnyt, en ole oikeastaan koskaan koskettanut koko aihetta miehen kanssa.
Vierailija:
En tunne tätä vaimoa, mutta mies kertoo, että on hyvä äiti ja taloudenpitäjä, mutta siihen se jääkin... Lasten saannin jälkeen seksielämä kuoli ja henkinen yhteys katosi. Naisesta tuli " pelkkä" äiti. Se ei vain riittänyt miehelle.
Pointti on siinä, että jos tämä vaimo olisi vähän panostanut parisuhteeseen lasten syntymän jälkeen, niin ehkä minä en olisi kuvioissa gourmet-ruokieni kanssa. Mies yritti monesti, että lähtisivät kahdestaan pitkälle viikonloppureissulle, lapset mummolaan hoitoon, mutta ei. Ja muutenkin yritti pelastaa suhdetta, ehdotti terapiaa, jne. Mutta ei. Mitä ihmisen pitäisi tuollaisessa tilanteessa tehdä? Kuolla pystyyn, kieltää kaikki tunteet? Mies kävi läpi tosi kovan prosessin ja tajusi, että vaimo ei rakasta häntä enää, mutta ei halua hänestä erotakaan, kun on talo, kesämökki, autot, lapset, jne.
t. 60
En nyt puolustele pelkästään tätä vaimoa, mutta tiedätkö miksi vaimon rakkaus loppui miestään kohtaan? Siis ihan objektiivisen version? Mieshän voi kertoa sinulle oman tarinansa ja itse asiassa uskon, että näin kävikin, mutta mikä johti tähän?
Ehkä alussa synnytyksen jälkeen vaimo oli masentunut, olisi kaivannut mieheltään tukea. Mies ei sitä osannut antaa, pakeni muualle, painosti seksiin. Naista alkoi inhottaa koko seksi kun siihen painostettiin ja hormonit sanoi muuta. Ei tähän tarvita mitään muuta kun normaali hormonitoiminta synnytyksen jälkeen. Sitten mies ajautui sinun syliin ja loppu onkin miehen näkökulmasta kerrottua " vaimoa ei enää rakasta minua" - no ei varmaan jos tajuaa, että mies hylkäsi hänet herkällä hetkellä ja alkoi viettää öitä pois kotoa.
Voisiko asiat olla näin? Mitä olet mieltä?
Eli mies hakee sinulta vain gourmet ruokaa ja seksiä? Haluaisin nähdä millainen ukko hän on..
Vierailija:
En nyt puolustele pelkästään tätä vaimoa, mutta tiedätkö miksi vaimon rakkaus loppui miestään kohtaan? Siis ihan objektiivisen version? Mieshän voi kertoa sinulle oman tarinansa ja itse asiassa uskon, että näin kävikin, mutta mikä johti tähän?Ehkä alussa synnytyksen jälkeen vaimo oli masentunut, olisi kaivannut mieheltään tukea. Mies ei sitä osannut antaa, pakeni muualle, painosti seksiin. Naista alkoi inhottaa koko seksi kun siihen painostettiin ja hormonit sanoi muuta. Ei tähän tarvita mitään muuta kun normaali hormonitoiminta synnytyksen jälkeen. Sitten mies ajautui sinun syliin ja loppu onkin miehen näkökulmasta kerrottua " vaimoa ei enää rakasta minua" - no ei varmaan jos tajuaa, että mies hylkäsi hänet herkällä hetkellä ja alkoi viettää öitä pois kotoa.
Voisiko asiat olla näin? Mitä olet mieltä?
Mutta miksei vaimo halunnut terapiaan? Tai miksei halunnut irrottautua arjesta edes hetkeksi? Ainahan tällaiseen tilanteeseen vaaditaan kaksi ihmistä.
t. 60
Vierailija:
Eli mies hakee sinulta vain gourmet ruokaa ja seksiä? Haluaisin nähdä millainen ukko hän on..
Menestynyt urallaan, erittäin hyvätuloinen, komea, pitää itsestään huolta...
t. 60
Vierailija:
Valitettavasti elämässä tapahtuu teidän kannaltanne pahoja asioita. Valitettavasti miehenne voi rakastua ja alkaa rakastaa toista. Vilpittömästi ja aidosti ja itsekin siitä syyllistyen. Valitettavasti nämä horatsut voivat olla jopa fiksumpia ja kauniimpia kuin te. Valitettavasti miehenne ei välttämättä petä heitä. Valitettavasti he voivat elää onnellisina elämänsä loppuun saakka.
vaatia " mieheltään" .
Jos tähän tyytyy, niin siitä vaan. Mutta turha alkaa sitten jälkeenpäin itkemään.
Tämä keskustelu on täysin turha. Avioliitossa on aina kaksi ihmistä ja jos yhdessä ollaan oltu pitkään ei rakkaus yms. tuosta vaan katoa.
Minun on vaikea uskoa, että nainen haluaisi olla " vain äiti" tuosta vaan.
Ei kannata uskoa ihan kaikkea mitä ne miehet suustaan suoltaa.
Miehet jauhaa paskaa minkä kerkeää että saa pillua joltain, olivat sitten naimisissa tai eivät. Varsinkin jos ovat naimimissa. Ovat olevinaan niin raukkoja, ovat yrittäneet kaikkensa jne. Totuus voi olla aivan toisenlainen. Älkää olko niin saatanan naiiveja!
Hyvä esimerkki. Minä käyn raskausajat ylikierroksilla, seksi mielessä koko ajan. Synnytyksen jälkeenkin odotan aina innolla, että pääsisi tositoimiin, mutta mies... Hän kyllä " antautuu" haluilleni mutta ei tee asian eteen pahemmin mitään. Nytkin synnytyksestä kulunut jo 9 kk ja viimeisin seksisessiomme meni näin:
mies kampesi sänkyyn viereen, sanoi: " nyt haluan seksiä, anna peppusi" . Sitten vaan veti housut pois ja yritti tunkea sisälle. Ei edes suudelmaa, ei kosketusta ei mitään.
Tästäkö minun pitäisi innostua???? Sitten vielä rehenteli teollaan myöhemmin kuin olisi ollut mikäkin huippusuoritus!
Sitten raukka myöhemmin miettii että miksi minua ei enää kiinnosta. Siinähän miettii.
Kakkosille sitten tiedoksi, että olen yrittänyt vaikka mitä viekotteluja ja uusia juttuja, mutta ne ei miestäni oikein kiinnosta. Ei minun kanssa, mutta jonkun toisen. Ilmeisesti minun kanssa ei voi harrastaa muuta kuin " hali, pusu (hyvässä tapauksessa) sisään ulos" -seksiä.
Ennen ei ollut noin. Myönnän kyllä, että kroppani ei ole kuin ennen, mutta ei sitä heti synnytyksen jälkeen pääse kuosiin. Kova on yritys, mutta saa nyt nähdä kiinnostaako tuommoisen takia itseään alkaa rääkätä, on tässä parempaakin tekemistä... joten minun puolesta ukko voi mennä kuksimaan jotain toista, sillä mieluummin olen ilman kuin tuommoista jyystöä kärsin.
Eli annetaan ukko käyttöön jos jotain kiinnostaa, tosin taitaa sillä olla vientiä muutenkin, on vaan tosi isot luulot itsestään. Onhan tuo komea ja raamikas, oikea mies, mutta siihen se jääkin!
Mies oli luonani aattoyöstä tähän aamuun " työmatkalla " . Syötiin hyvin ja nautittiin toisistamme...
Aamupäivällä mies lähti vaimonsa luo rankan työmatkan jälkeen!
Eilen syötiin ihana jouluateria: alkuun shamppanjaa, alkuruoaksi ankanmaksapateeta calvadoskarpaloiden kera ja rosepippurigraavattua siikaa, pääruokana kalkkunan sisäfileesiivuja mustaherukkakastikkeen kera ja paahdettua punajuurta, jälkkäriksi glögihyytelö. Lisänä hyvät viinit. Illalla vielä naposteltiin juustoja ja pipareita makean viinin kera. Ja naitiin... ;)
[/quote]
tää menu on kopsattu jostain
oikeesti rosepippuri pilaa siian, calva karpalot ja hyytelöä kamalampaa jälkkäriä ei olekaan
tai jos oot kerran gourmetkokki, niin älä toista menussasi marjoja joka ruokalajissa
t. kokki joka söi jouluna kinkkua ja laatikoita
Mies ei jätä vaimoaan ja minä olen liian umpirakastunut ja heikko lähteäkseni. Yritän nyt kerätä voimia ja lopettaa suhteen kevään aikana.
Vastaajan nro 60 syyt siihen, miksei rakastaja jätä vaimoaan ovat heppoisia. Jos on löytänyt oman vastinparinsa, elämänsä rakkauden, kesämökit, talot ja autot eivät pidättele vanhassa suhteessa. Ne ovat hyvä tekosyy. Sinua on vedätetty niin kuin minuakin. Jos rakastajasi on hyvätuloinen, ei em. materi ole syy jatkaa onnettomassa liitossa.
Sitten on kakkonen, joka vihaa tätä vaimoa, koska sen täytyy olla rupsahtanut ja kamala.
Vaikea sitä on itselleen rakastajaa iskeä jos kertoisi, että vaimo on kyllä ihana ja kaunis ja mahtava ja seksikin toimii. Pakkohan sitä on vaimo haukkua, että siltä toiselta saa.
Ja tämän tiedän siksi, että olen töissä miesvaltaisella alalla ja ne jutut, mitä niistä kakkosnaisistakin puhutaan, on aika karmeita.
Itse olen ajatellut, että jos oma mies löytää uuden niin sitten menkööt. Minä kyllä pärjään ilmankin. Ja mikäpä minä olisin uuttakaan haukkumaan. Siinäpä hoitaisi meidän lapsia joka toinen viikonloppu mieheni kanssa ihan vapaasti. Miehelle olen sanonut, että jos haluaa mennä ja löytää minua paremman niin ihan vapaasti. Tie on auki ja avoin.
Etenkin tuo hokema: " olen henkinen ykkönen" , on suorastaan surkuhupaisa.
Minä en koskaan voisi alentua olemaan seksikumppanina miehelle, joka samaan aikaan elää onnellisesti aviossa ja saa yleensä osakseen hyvän perheenisän kunnian jne.
Mikään hemmetin henkinen ykkösyys ei minua tyydyttäisi. Eivätkö nämä rakastajattaret oikeasti tajua, miten heitä käytetään hyväksi?
Kuinka usein olette kuulleet miehestä, joka säästää itseään sinkkuna naimisissa olevalle perheenäidille, joka kerkeää tapaamaan, kun muilta kiireiltään ehtii? Hyväksyy vielä, että tämän omakin mies kuksii vaimoaan?
Ei, en alentuisi tuohon, en ikimaailmassa.
Vierailija: