Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kakkosnaisia paikalla? Miten joulu sujui?

Vierailija
26.12.2006 |

En tarkoita pahalla kysyä vaan ihan vilpittömästi tuntemuksia kun mies viettikin joulun perheensä kanssa, mitä teit itse ja miltä tuntui? Monesko joulu näin?

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisi, mutta en anna tehdä sitä... Sanonut, että os eroaa.. erotaan mekin...

Vierailija
22/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eroaisi, mutta en anna tehdä sitä... Sanonut, että os eroaa.. erotaan mekin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidettua siihen jamaan, että muutti virallisesti luokseni. Ykkönen olin henkisellä puolella ensitapaamisesta lähtien. Meillä kirjaimellisesti huomattiin heti kuuluvamme yhteen ja tilanne ei ole miksikään muuttunut vaikka yhteiseloa jo 8 vuotta takana ja yhteinen lapsikin täytti juuri 2 vuotta. Olemme pari, joka sopii täydellisesti yhteen ja kumpikin tietää sen. Joskus vaan käy näin.

Vierailija
24/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos kuitenkin kaikesta huolimatta näin kävisi, eihän elämästä koskaan voi varma olla, niin olen itsellinen nainen, joka tulee pärjäämään myös jatkossakin. Ei elämä koskaan voi yhteen mieheen kaatua, vaikka kuinka tällä hetkellä häntä rakastankin.

Vierailija
25/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla vanhan testamentin patriooteilla oli monta vaimoa, joista Jumala ei moittinut heitä. Vaan Mooseksen lakiin on kirjoitettu vaimojen oikeudet. Jeesus Itse sanoi, että ennen taivas ja maa katoavat, kuin raamatusta häviää yksikään kirjoitus, pieninkään piirto.

" Ja Gideonilla oli seitsemänkymmentä poikaa, jotka olivat lähteneet hänen kupeistansa; sillä hänellä oli monta vaimoa."

Muita, joilla oli monta vaimoa: Aabraham, Daavid (Hoosianna Daavidin Pojalle), Salomo (joka tosin erehtyi ottamaan vaimoja myös pakanakansoista).

Raamattu ei missään kohdassa kielläkään ottamasta monta vaimoa.

Vierailija
26/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset tekee mitä huvittaa, mutta kun näissä jutuissa kuitenkin lapset kärsii eniten.

Itse olen perheestä, jossa isä petti äitiä vuosikaudet, mutta kun eivät edes eronneet, kuin vasta kun me lapset olimme aikuisia.

Ainakin minuun ja sisaruksiin tuo on vaikuttanut paljon.

Vierailija
27/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä elämä on ihanaa.

Vierailija
28/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin on ollut suhde varattuun mieheen mutta jos niin sika olisi ollut että olisi ollut poissa lastensa luonta joulun, minun takiani niin en kyllä olisi enää katsellut.

Ymmärräm kyllä että te voitte mennä vaimon edelle mutta miten te voitte arvostaa ihmistä joka hylkää lapsensa?

Vierailija
29/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten vielä kehuskelette, kun olette varattujen miesten kanssa.

Vierailija
30/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän nekäään lapset ole saaneet viettää joulua isänsä kanssa.

Vierailija
31/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itsellänikin on ollut suhde varattuun mieheen mutta jos niin sika olisi ollut että olisi ollut poissa lastensa luonta joulun, minun takiani niin en kyllä olisi enää katsellut.

Ymmärräm kyllä että te voitte mennä vaimon edelle mutta miten te voitte arvostaa ihmistä joka hylkää lapsensa?

Vierailija
32/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun se mies kerran pettää, niin pettää toisenkin kerran. Eipä kannata luottaa semmoisen miehen sanaan, jos jo lastensa äitiäänkin pettää. Eipä se uus taida sitten uutuuden viehätyksen jälkeen olla sen kummempi.

Vierailija
33/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä ihme se on, ettei aikuinen ihminen voi sen vertaa suorana seisoa, että hoitaisi asiansa " miehekkäästi" ensin? Itsekkyys kai se on, ja " munattomuus" mikä vaivaa pettäjää ja myös sitä jonka kanssa petetään. Ei uskalleta tehdä niinkuin kuuluu, vaan itsekästäkin itsekkäämmin välitetään vain itsestä. Ymmärrän kyllä, että puoliso jätetään toisen takia, jos ei kerran tunteilleen mitään voi. Mutta se vaan ei mene mun tajuntaan, miksi pitää omaa puolisoa kohtaan niin suunnattoman suurta vääryyttää tehdä, että jatkaa molempia suhteita. On uskomattoman vaikeaa koota itsensä rippeet, kun on kuvitellut elävänsä ihan oikeaa elämää, eikä yhtä valtavaa valhetta! Vuosikausien sivusuhde ei ole terveellinen kenellekään osapuolista, vähiten viattomille lapsille (oli ne nyt sitten kenen tahansa tekemiä!!)

Sattuhan se lujaa jos jätetään, mutta kun kuulee, että pettäminen on jatkunut vuosia... siinä särkyy palasiksi, eikä itseäänkään osaa pitää ihmisenä pitkään aikaan. Saati sitten että pitäisi vielä joskus johonkuhun toiseen luottaa...

Vierailija
34/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattona olin omien vanhempieni luona ja joulupäivänä mies tuli sitten tänne " työmatkalle" ja on täällä uuteen vuoteen asti, kun pitää mennä lasten kanssa sitten raketteja ampumaan. Ihmettelen vain, miten se vaimo ei vain tajua, että mies pettää sitä. Täytyy olla todella sokea ja hyväuskoinen...

Eilen syötiin ihana jouluateria: alkuun shamppanjaa, alkuruoaksi ankanmaksapateeta calvadoskarpaloiden kera ja rosepippurigraavattua siikaa, pääruokana kalkkunan sisäfileesiivuja mustaherukkakastikkeen kera ja paahdettua punajuurta, jälkkäriksi glögihyytelö. Lisänä hyvät viinit. Illalla vielä naposteltiin juustoja ja pipareita makean viinin kera. Ja naitiin... ;)

Vierailija
35/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja vaimo oli tekaissut jouluaatoksi kinkun ja perinteiset laatikot sekä joulutortut. Sai kuulemma oikein tuskalla tunkea ne kurkusta alas. Meillä on vähän sofistikoituneempi maku kuin rouvalla. ;)

Vierailija
36/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vaimon tekemät lapset.. sen takia

Vierailija:

Vierailija
37/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nehn ne sormukset ottaa pois js salaa omat lapset.

Vierailija
38/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tietää tai aavistaa ja ehkä kärsii hiljaa itsekseen ja kuitenkin edes lasten takia yrittää jaksaa. Oma äitini teki niin, ei sekään ole hyvä ratkaisu.

Miksi se mies ei sitten eroa vaimostaan reilusti, jos ei sen vaimon kans halua olla, vaan täytyy vieraissa käydä?

Vierailija
39/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niin, ja vaimo oli tekaissut jouluaatoksi kinkun ja perinteiset laatikot sekä joulutortut. Sai kuulemma oikein tuskalla tunkea ne kurkusta alas. Meillä on vähän sofistikoituneempi maku kuin rouvalla. ;)

vähemmän sofistikoituneesta mausta naisilla, koska on kerran naimisissa sellaisen maun omaavan naisen kanssa!

Vierailija
40/86 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Varmaan tietää tai aavistaa ja ehkä kärsii hiljaa itsekseen ja kuitenkin edes lasten takia yrittää jaksaa. Oma äitini teki niin, ei sekään ole hyvä ratkaisu.

Miksi se mies ei sitten eroa vaimostaan reilusti, jos ei sen vaimon kans halua olla, vaan täytyy vieraissa käydä?