Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen yksin baarissa - mitä mieltä olette? Ei ole s-seuraa etsimässä vaan muuten seuraa

Vierailija
24.09.2023 |

Juttukavereita, kavereita, sinällään ei väliä kummasta sukupuolesta. Eikä seurustelukumppanin löytyminenkään ole pois suljettu, mutta s-seuraa ei ole etsimässä.

Mitä mieltä (miehet) olette?

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parasta just tuo!

Kiva piipahtaa kaljalle tai parille jutella uuden ihmisen kanssa....

Vierailija
82/104 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä kysyt edes... Sinä saat käydä baarissa milloin haluat ja millä mielellä haluat. Kenelläkään ei pitäisi siihen olla mitään nokan koputtamista.

Jos joku häiriköi niin baarihenkilökunnalle sana ja hoitavat häirikön pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joskus mennyt baariin sillä mielellä että haluaisin pelata muutaman erän GO:ta. Ja myös sillä mielellä että halusin rakentaa pienen legorakennelman jonkun kanssa ennemmin kuin yksin...

Nämä eivät eroa mitenkään siitä että sinä haluat käydä baarissa joskus juttelemassa ihmisten kanssa.

Kaikki näistä ovat aivan yhtä Ok. Baariin saa mennä juuri sillä ajatuksella mikä juuri siihen hetkeen sopii.

Vierailija
84/104 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole väliä, kumpaa sukupuolta juttukaverit ovat, niin miksi kysyt tätä nimenomaan miehiltä?

Juuri sen vuoksi kun mietin että luulevatko miehet että yksin oleva nainen on nimenomaan s-seuraa vailla eli voiko miehillekin jutella, siis avata keskustelun? Ihan kaveripohjalta. 

Ap

Ei koske pelkästään yksin olevia naisia. Tuli taannoin käytyä vaimon kanssa baarissa ja hämmentävää oli, että tanssiessamme pariin otteeseen viereen tuli miehiä vain seisomaan ja kuolaamaan vaimoani. Ensin asia lähinnä huvitti, mutta lopulta alkoi rasittaa. Joka kerta, kun huomasin jonkun äijän alkavan tekemään siirtoaan, menin hänen eteensä ja totesin, että 'vaimoni ei ole vapaata riistaa'. Yksi luikki nolona kaverinsa kanssa nurkkapöytään, eikä yrittänyt enää apajille.

Sen sijaan pari ulkomaalaista olivat sinnikkäämpiä, mutta sain sanottua asiani sen verran selkeästi, että tajusivat ja alkoivat pyytelemään anteeksi ja jättivät sitten rauhaan.

Ei kyllä itsellä tullut mieleenkään sinkkuaikoina seistä tuoppi kädessä keskellä tanssilattiaa ja tuijottaa jotain naista herkeämättä kuin vähäjärkinen tai psykopaatti. En oikein jaksa uskoa, että on kovinkaan toimiva taktiikka seuraa haettaessa.

Naisista on huomattavan paljon helpompaa päästä eroon kuin miehistä! Joskut miehet vaan eivät ymmärrä mitä EI tarkoittaa.

Toki naisistakin näitä löytyy mutta aika harvassa ovat.

Vierailija
85/104 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat mennä baariin istumaan juuri sillä mielellä kuin haluaty

Vierailija
86/104 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen eronnut kevällä ja käyn välillä yksin baarissa. En mä sieltä mitään seksiä etsi koska mulla on sitä varten seksisuhde erään miehen kanssa. Ei vain aina jaksa olla kotona lauantai-iltaa niin tulee lähdettyä baariin. Kyllä siellä aina joku tuttu on jonka kanssa jutella. Ehkä joskus tulee baarissa tai jossaki muualla vastaan mies jonka kanssa voisi kuvitella parisuhdetta.

Siis tapaat miehen ja ehdotat parisuhdetta. "Ai niin ja mulla on sitten seksisuhde toisen miehen kanssa, eihän haittaa". No ei tietenkään.

Älä viitsi oikeasti olla noin typerä. Ensinnäkin ei parisuhdetta heti ehdoteta tapaamalleen ihmiselle ja toisekseen jos tapaisin jonkun sopivan miehen, niin totta kai se seksisuhde siinä kohtaa jäisi. 

Jos siis mies ekalla kerralla kysyisi seurusteletko, vastaisit en ja menisit heti treffien jälkeen harrastamaan seksiä miehen kanssa. Niinkö?

Mikä sun ongelma on? Miksi sua ärsyttää noin paljon se, että mulla on seksisuhde jonkun miehen kanssa ja jos vastaan tulisi joku muu sopiva mies jonka kanssa voisin aloittaa parisuhteen? Jos aloittaa parisuhteen, niin ei silloin mitään seksisuhteita enää ole muiden kanssa.

Enhän mä seurustele ja silloin vastaisin en. Mitä väliä vaikka olisikin seksiä sen panokaverin kanssa jos on käynyt treffeillä jonkun kanssa? Treffit ei ole sama asia kuin seurustelu. Ei ensimmäisillä treffeillä aleta heti seurustelemaan.

Vierailija
87/104 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet etsivät sieltä s-seuraa. Ihan turha sinne on mennä ellei halua kuolaajia ja ehdottelijoita peräänsä. Ennemmin tai myöhemmin niiden todellinen viinaluonne paljastuu. Vaikka nuorelle naiselle osa voi olla asiallisia puhujia jos osuu sopiva.

Yleensä miehet menee baariin tullakseen känniin. Ja tavatakseen kännissä ihmisiä.

Vierailija
88/104 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle pitää vain kärsivällisesti selittää, että Suomessa baarissa saa käydä kaikki täysikäiset sukupuoleen katsomatta, eikä häirintää saa suorittaa sen perusteella, että nainen on yksin. Suomessa naisetkin käyvät palkkatyössä ja pahan päivän päälle saattavat käydä baarissa juomassa stoben tai kaksi. Se, mitä mieltä kukin tästä on, on herttasen yhdentekevää, eikä Suomessa tällainen pohdinta ole sosiaalisesti hyväksyttävää.

Vierailija
89/104 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopisi oikein hyvin. Suomalaisten sosiaaliset taidot ovat keskimäärin vain niin ala-arvoiset, että spontaanit naisten ja miesten väliset keskustelut eivät oikein tahdo onnistua. Me too wokeilijat tehneet miehistä myös hyvin varovaisia naisten suhteen.

Jos et erota ahdistelua normaalista kommunikoinnista niin sinua varten ne metoot ja wokeilut on luotu. Me normaalit ihmiset jutellaan yhä toistemme kanssa

Normaalien kanssa juttelu kyllä onnistuu. Aika paljon vaan nykyisin on noita meetoo ja woke orientuneita, jotka tuntuvat oikein hakemalla hakevan konfliktia.

Eri

Vierailija
90/104 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä mukavaa olla joku kantabaari jossa käydä parilla. Jos löytyy vaikka "se oikea" niin kiva, mutta voishan sitä joskus käydä juttelemassa ihmisille. Joskus oon odotellu tiskillä kavereita niin kyllä mulle on jutellu naiset ja pariskunnatkin ihan niitä näitä.  

Yhden illan jutuista en nauti, joten ehkä joutuisin tuottamaan jollekin pettymyksen.

Vierailija
91/104 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ikinä menisi baariin yksin? Ellei sitten ole menossa katsomaan jotain keikkaa tai urheilua.

Minä mies, en ole juuri koskaan mennyt baariin yksin, enkä muutenkaan osaa siellä kunnolla lähestyä ja jutella. Kerran tein kuitenkin poikkeuksen. Työporukan illanvietto loppui kesken ja kaikki alkoivat lähteä koteihinsa. Itsekin olin kävelemässä taksia etsimään, kunnes päätinkin mennä yksin erääseen baariin. Kävelin poikkeuksellisesti suoraan erään naisen luo ja aloin juttelemaan. Olimme siinä tunnin tai pari ja lähdimme luokseni yöksi. Tuo oli parhaita baarireissuja, mitä itselläni on koskaan ollut.

Miehen unelma. Tunnin, parin juttelu ja sitten itse asiaan! Lucky you!

Älähän nyt. Saattoi saada papillooma- tai herpestartunnan 

Sellaisen voi saada naiselta/mieheltä, joka lähtee noin vaan toisen mukaan... kertoo paljon ihmisestä

Ei kun tuollaisen voi saada sellaiselta henkilöltä joka ei käytä kondomia. Aivan sukupuoleen katsomatta.

Se, että joku pitää seksistä ei kerro siitä ihmisestä mitään muuta kuin sen että kyseinen henkilö pitää seksistä.

Etkö tiennyt, että kondomi ei kunnolla suojaa papilloomaviruksilta (hpv)? Tästä löytyy ihan faktatietoa kun haet googlesta. 

Vierailija
92/104 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ikinä menisi baariin yksin? Ellei sitten ole menossa katsomaan jotain keikkaa tai urheilua.

Lähden kohta yksin kaupunkilomalle Keski-Eurooppaan. Todellakin aion käydä juomassa myös oluen tai lasin viiniä/skumppaa/Aperol Spritziä silloin tällöin nähtävyyksien katselemisen lomassa. En koskaan enempää kuin yhden kerrallaan. Päivällisellä voin sitten tilata viiniä 24-36 cl. Mutta sen jälkeen en enää mene baariin, koska en halua humaltua enkä etenkään vieraassa suurkaupungissa.

Vierailija
93/104 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja jos haluan jutella naisten kanssa, menen sinne missä voi jutella. Kahvilat, kaupat, museot, näyttelyt jne. Aika moni nainen ilahtuu, kun alan jutella. No, olen 65v, se helpottaa

Tietenkin jos juttelu tarkoittaisi toisen korvaan huutamista: "käytkö usein täällä... baarikin kävisi.

Kävin kesällä aika monessa baarissa Etelä-Euroopassa. Iltapäivällä tai alkuillasta. Yhdessäkään paikassa ei tarvinnut korottaa ääntään keskustellakseen jonkun kanssa.

Oletko koskaan edes käynyt baarissa?

Vierailija
94/104 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet etsivät sieltä s-seuraa. Ihan turha sinne on mennä ellei halua kuolaajia ja ehdottelijoita peräänsä. Ennemmin tai myöhemmin niiden todellinen viinaluonne paljastuu. Vaikka nuorelle naiselle osa voi olla asiallisia puhujia jos osuu sopiva.

Yleensä miehet menee baariin tullakseen känniin. Ja tavatakseen kännissä ihmisiä.

Puhu vain itsestäsi. Puolisoni on mies eikä juo itseään känniin sen paremmin baarissa kuin missään muuallakaan. Täällä, missä asumme, ei ole baareja mutta matkoilla käymme baareissa eikä hän koskaan ota yhtä olutta tai viinilasillista enempää kerrallaan. Sen jälkeen jatketaan taas kävelemistä ja nähtävyyksien katselemista ja jos ylipäänsä saman päivän aikana mennään uudestaan baariin, niin siinä kohtaa se edellinen on aikoja sitten haihtunut.

Vierailija
95/104 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu vain itsestäsi. Puolisoni on mies eikä juo itseään känniin sen paremmin baarissa kuin missään muuallakaan. Täällä, missä asumme, ei ole baareja mutta matkoilla käymme baareissa eikä hän koskaan ota yhtä olutta tai viinilasillista enempää kerrallaan. Sen jälkeen jatketaan taas kävelemistä ja nähtävyyksien katselemista ja jos ylipäänsä saman päivän aikana mennään uudestaan baariin, niin siinä kohtaa se edellinen on aikoja sitten haihtunut.

Käyn paljon baareissa. Oma kantapaikkakin on. Olen vain yllämainitun havainnon tehnyt. Iltapäiväpeliä kun ollut katsomassa niin jo paikalta poistetaan aika monta tyyppiä kun ei voi enää tarjoilla.

Vierailija
96/104 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn paljon baareissa. Oma kantapaikkakin on. Olen vain yllämainitun havainnon tehnyt. Iltapäiväpeliä kun ollut katsomassa niin jo paikalta poistetaan aika monta tyyppiä kun ei voi enää tarjoilla.

No tuohan kertoo vain sinusta ja sinun kantapaikoistasi.

Vierailija
97/104 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuun ainakaan ole kukaan kiinnittänyt negatiivisessa mielessä huomiota, kun olen yksin käynyt. 

Vierailija
98/104 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt baarissa, ne ovat syntisiä paikkoja joissa kuunnellaan syntimusiikkia ja tehdään syntiä.

Vierailija
99/104 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole väliä, kumpaa sukupuolta juttukaverit ovat, niin miksi kysyt tätä nimenomaan miehiltä?

Juuri sen vuoksi kun mietin että luulevatko miehet että yksin oleva nainen on nimenomaan s-seuraa vailla eli voiko miehillekin jutella, siis avata keskustelun? Ihan kaveripohjalta. 

Ap

Minulle voi jutella, jos toinen haluaa. Itse en varmaan baarissa aloita ikinä juttelua kenenkään kanssa. Ehkä baarimikon kanssa, jos hiljainen ilta ja hän on lähelläni. Mikäli istun yksin pöydässä, niin luultavimmin selaan puhelinta tai katson mahdolliselta ruudulta ohjelmaa sen aikaa, että saan juotua oluen tai kaksi. 

Vierailija
100/104 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Suomessa käynyt baareissa, mutta Japanissa asuessani ja siellä lomailessa teen itse tuota paljon, vaikka olenkin mies. Tokion ulkopuolelle kun menee, niin osa ei ole ikinä nähnyt ulkomaalaista ja naiset fanittaa Suomea ja suomalaisia, joten juttuseuraa saa. Ja miesten kanssakin olen pariin kertaan jutellut. #nohomo

Joten jos nainen tekee tuota, niin ei se minusta ole "outoa" tai mitään muutakaan, jos naisista ei ole "outoa" tai mitään muuta, jos mies tekee samaa ulkomailla, tai myös Suomessa. M28

Typerä kysymys, mutta tietääkö japanilaiset Muumeista? Vai onko se stereotyyppi?

Tietää, muumituotteet on siellä todella suosittuja. Tiedetään myös että muumit on Suomesta. Rabbe Smedlund (Muumipeikon suomiääni) kertoili myös tästä kerran lehdessä.

"Smedlund sai jonkinlaisen käsityksen siitä, kuinka merkittävä animaatiosarja ja muumit ylipäätään ovat Japanissa, kun hän oli puolisonsa kanssa kiotolaisessa ravintolassa illallisella.

Minulle sanottiin, että pieniä muumifiguureja rakastetaan Japanissa, joten päätin antaa sellaisen kokille muistoksi. Puolisoni kertoi, että olen Suomen muumiääni. Koko ravintola tuli ja sain kirjoittaa nimmareita. Se oli uskomatonta, Smedlund muistelee."