Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen yksin baarissa - mitä mieltä olette? Ei ole s-seuraa etsimässä vaan muuten seuraa

Vierailija
24.09.2023 |

Juttukavereita, kavereita, sinällään ei väliä kummasta sukupuolesta. Eikä seurustelukumppanin löytyminenkään ole pois suljettu, mutta s-seuraa ei ole etsimässä.

Mitä mieltä (miehet) olette?

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon istuskellut juttelemassa useissa kapakoissa, hyvin onpi sujunut...

Vierailija
22/104 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo mulla kyllä ainakaan ole koskaan toiminut. Jos näytän lähestyttävältä, niin ne juttelemaan tulevat on lähinnä seksiseuraa hakevia miehiä. Ne kyllä välttää valitsemalla "rauhallisen" paikan jossa ihmiset käy vain muutamalla, omien tuttujensa kanssa juttelemassa, ja uppoutumalla vaikka kirjaan tai kännykkään - mutta ei silloin myös muuta seuraa kuin seksiseuraa saa vaan saa yksin nauttia tuoppinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
24/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä kannattaa jotenkin tehdä selväksi, ettei ole seksiä vailla. Siinä nimittäin voi käydä huonosti, jos mies olettaa saavansa ja kännissä tajuaa, ettei saakaan. Ajatushan on miehen omaa syytä, mutta näin se vaan menee. Toisaalta jos mies ei jostain kumman syystä olekaan kiinnostunut seksistä kanssasi, niin kenties juttu lähtee todella paljon paremmin liikkeelle kuin jos mies pelkkää, että olet seksiä vailla.

Sitten on nämä vanhat klassikot, jossa nainen juttelee koko illan miehen kanssa, mies tarjoaa juomat ja jossain vaiheessa nainen kysyy, että lähdetkö hänen luokseen jatkoille, maksetaan taksi puoliksi tai nainen asuu jossain vähän lähempänä kuin mies, mutta samalla suunnalla. Lupaa, että mennään yhtä matkaa ja hän maksaa osuutensa taksista. No sitten nainen pyytää pysäyttämään pankkiautomaatin kohdalla, että käy nostamassa käteistä. Todellisuudessa nainen asuu siinä rapussa, jonka vieressä ko pankkiautomaatti on. Mies ei huomaa, että nainen livahtaa rappuun ja kuljettaja kysyy mieheltä, että jatketaanko matkaa vai maksaako taksin siihen, kun näköjään daami meni jo sisälle. Siinä vaiheessa mies tajuaa, että joutuu maksamaan taksin yksin. Varsinkin silloin, kun ihmisillä oli vielä pelkkiä pikapankkikortteja, eikä kaikki taksit mielellään ottanut kortteja vastaan, tää oli aika yleistä, ainakin Vantaalta maakuntaan...

Mikä olikaan ongelma?

Vierailija
25/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, parisuhteessa. Matkustelen myös yksin ja silloin käyn yksin myös baareissa. Ei ole koskaan tullut mieleenkään hakea asialle hyväksyntää eikä varsinkaan ventovierailta palstatrolleilta.

Vierailija
26/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, parisuhteessa. Matkustelen myös yksin ja silloin käyn yksin myös baareissa. Ei ole koskaan tullut mieleenkään hakea asialle hyväksyntää eikä varsinkaan ventovierailta palstatrolleilta.

Ja vielä vähemmän avokilta!  Ymmärrän!

Vierailija
27/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole väliä, kumpaa sukupuolta juttukaverit ovat, niin miksi kysyt tätä nimenomaan miehiltä?

Juuri sen vuoksi kun mietin että luulevatko miehet että yksin oleva nainen on nimenomaan s-seuraa vailla eli voiko miehillekin jutella, siis avata keskustelun? Ihan kaveripohjalta. 

Ap

Tottakai, ja sitten ajoissa sänkyyn!

Vierailija
28/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Baareistahan sitä haetaan juttuseuraa! :D

Ja etenkin naiset! 😂

Miksi ei? Siellä on ihmisiä.

Vierailija
29/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko hjaaska siis hauska? Vaikutat vähän kireältä. Seksi rentouttaa.

Vierailija
30/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen eronnut kevällä ja käyn välillä yksin baarissa. En mä sieltä mitään seksiä etsi koska mulla on sitä varten seksisuhde erään miehen kanssa. Ei vain aina jaksa olla kotona lauantai-iltaa niin tulee lähdettyä baariin. Kyllä siellä aina joku tuttu on jonka kanssa jutella. Ehkä joskus tulee baarissa tai jossaki muualla vastaan mies jonka kanssa voisi kuvitella parisuhdetta.

Vierailija
31/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen naisena tehnyt tuota jonkin verran. Usein kyllä ne miespuoliset juttukaverit haluaisivat enemmänkin, mutta jotkut ovat iloisia ihan vaan juttuseurastakin. Jos olet baarikärpänen, niin yksi ratkaisu on löytää sopiva kantapaikka, jossa hankit sellaisen maineen, että olet hyvää seuraa, mutta et ole siellä hakemassa miestä. Toimii kyllä, mutta kylkiäisenä voi tulla alkoholiongelma, jos uppoudut liikaa tähän baariverkostoitumiseen. Kokemusta on. Ja lisäyksenä tähän, että naispuolista juttuseuraakin löytyy jonkin verran, mutta huomattavasti vähemmän.

Vierailija
32/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Baareistahan sitä haetaan juttuseuraa! :D

Ja etenkin naiset! 😂

Minä usein käyn baarissa istahtamassa yhdellä jos olen esim reissussa. Jos mukavaa juttuseuraa löytyy niin saatan istahtaa hetken pidempäänkin. En todellakaan ole seuraa hakemassa.

Vasta juttelin varmaan pari tuntia vanhemman herrasmiehen kanssa, meillä oli hyvin antoisa keskustelu eikä kumpikaan olettanut mitään yökyläilyjä.

Vierailija
33/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen eronnut kevällä ja käyn välillä yksin baarissa. En mä sieltä mitään seksiä etsi koska mulla on sitä varten seksisuhde erään miehen kanssa. Ei vain aina jaksa olla kotona lauantai-iltaa niin tulee lähdettyä baariin. Kyllä siellä aina joku tuttu on jonka kanssa jutella. Ehkä joskus tulee baarissa tai jossaki muualla vastaan mies jonka kanssa voisi kuvitella parisuhdetta.

Siis tapaat miehen ja ehdotat parisuhdetta. "Ai niin ja mulla on sitten seksisuhde toisen miehen kanssa, eihän haittaa". No ei tietenkään.

Vierailija
34/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon käyny yksin baarissa ihan vaan pitämässä hauskaa, enkä mitään seuraa etsimässä. Omituisen vaikeaa oli saada miehiä ymmärtämään, että en kiitos kaipaa mitään seuraa, haluan vain olla rauhassa ja pitää hauskaa.

Haluat olla rauhassa ja pitää hauskaa 🤔 Mistä ne muut hauskanpitäjät tietävät, mikä kenenkin mielestä on hauskaa? Helpointa olla kotona, jos haluaa rauhassa pitää hauskaa.

Vierailija
35/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-luku soitti ja kutsui itsensä käymään?

Mitä väliä, mitä mieltä miehet on? Eiköhän niitä oo kuunneltu tästä asiasta jo ihan tarpeeksi.

Vierailija
36/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen naisena tehnyt tuota jonkin verran. Usein kyllä ne miespuoliset juttukaverit haluaisivat enemmänkin, mutta jotkut ovat iloisia ihan vaan juttuseurastakin. Jos olet baarikärpänen, niin yksi ratkaisu on löytää sopiva kantapaikka, jossa hankit sellaisen maineen, että olet hyvää seuraa, mutta et ole siellä hakemassa miestä. Toimii kyllä, mutta kylkiäisenä voi tulla alkoholiongelma, jos uppoudut liikaa tähän baariverkostoitumiseen. Kokemusta on. Ja lisäyksenä tähän, että naispuolista juttuseuraakin löytyy jonkin verran, mutta huomattavasti vähemmän.

Miten arvioisit ulkonäkösi asteikolla 1-10? 

Vierailija
37/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä ole kovinkaan kauaa, kun naiset eivät edes saaneet mennä ravintolaan tai baariin yksin. Katsottiin prostituoiduksi. Asenteet muuttuu hitaasti.

Vierailija
38/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tapaat miehen ja ehdotat parisuhdetta. "Ai niin ja mulla on sitten seksisuhde toisen miehen kanssa, eihän haittaa". No ei tietenkään.

Älä viitsi oikeasti olla noin typerä. Ensinnäkin ei parisuhdetta heti ehdoteta tapaamalleen ihmiselle ja toisekseen jos tapaisin jonkun sopivan miehen, niin totta kai se seksisuhde siinä kohtaa jäisi. 

Vierailija
39/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50-luku soitti ja kutsui itsensä käymään?

Mitä väliä, mitä mieltä miehet on? Eiköhän niitä oo kuunneltu tästä asiasta jo ihan tarpeeksi.

Siis seksistä?

Vierailija
40/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina käynyt baarissa silloin kun huvittanut olin sitten sinkkuna tai suhteessa. Nyt olen naimisissa ja edelleen käyn välillä baarissa yksinään. En mä mitään seuraa ole koskaan etsinyt, juttelen kyllä jos joku asiallinen tulee juttelemaan.

Mulle baarissa käyminen on ihan sama asia kun kahvilassa tai kaupassa käyminen, joskus käyn noissa kaikissa kauppareissulla.