Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen yksin baarissa - mitä mieltä olette? Ei ole s-seuraa etsimässä vaan muuten seuraa

Vierailija
24.09.2023 |

Juttukavereita, kavereita, sinällään ei väliä kummasta sukupuolesta. Eikä seurustelukumppanin löytyminenkään ole pois suljettu, mutta s-seuraa ei ole etsimässä.

Mitä mieltä (miehet) olette?

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän erikoiselta kuulostaa. Ymmärtäisin jos olisi seksiä etsimässä. Mutta että juttuseuraa

Miksi? Olen mies, ja se että saisi baarista juttuseuraa naisesta olisi oikein mukavaa. Ja ilman MITÄÄN taka-ajatuksia.

Et ole mies

Vierailija
42/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen naisena tehnyt tuota jonkin verran. Usein kyllä ne miespuoliset juttukaverit haluaisivat enemmänkin, mutta jotkut ovat iloisia ihan vaan juttuseurastakin. Jos olet baarikärpänen, niin yksi ratkaisu on löytää sopiva kantapaikka, jossa hankit sellaisen maineen, että olet hyvää seuraa, mutta et ole siellä hakemassa miestä. Toimii kyllä, mutta kylkiäisenä voi tulla alkoholiongelma, jos uppoudut liikaa tähän baariverkostoitumiseen. Kokemusta on. Ja lisäyksenä tähän, että naispuolista juttuseuraakin löytyy jonkin verran, mutta huomattavasti vähemmän.

Miten arvioisit ulkonäkösi asteikolla 1-10? 

Ikäisekseni varmaan 7, ja olen jo 44. Ja kieltämättä tämä olisi varmaan onnistunut huonommin nuorempana, kun oli tuli muutenkin enemmän iskuyrityksiä. Eli nuorille ja kauniille on varmaan vaikeampaa löytää pelkästään juttuseuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen eronnut kevällä ja käyn välillä yksin baarissa. En mä sieltä mitään seksiä etsi koska mulla on sitä varten seksisuhde erään miehen kanssa. Ei vain aina jaksa olla kotona lauantai-iltaa niin tulee lähdettyä baariin. Kyllä siellä aina joku tuttu on jonka kanssa jutella. Ehkä joskus tulee baarissa tai jossaki muualla vastaan mies jonka kanssa voisi kuvitella parisuhdetta.

Siis tapaat miehen ja ehdotat parisuhdetta. "Ai niin ja mulla on sitten seksisuhde toisen miehen kanssa, eihän haittaa". No ei tietenkään.

Älä viitsi oikeasti olla noin typerä. Ensinnäkin ei parisuhdetta heti ehdoteta tapaamalleen ihmiselle ja toisekseen jos tapaisin jonkun sopivan miehen, niin totta kai se seksisuhde siinä kohtaa jäisi. 

Jos siis mies ekalla kerralla kysyisi seurusteletko, vastaisit en ja menisit heti treffien jälkeen harrastamaan seksiä miehen kanssa. Niinkö?

Vierailija
44/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen naisena tehnyt tuota jonkin verran. Usein kyllä ne miespuoliset juttukaverit haluaisivat enemmänkin, mutta jotkut ovat iloisia ihan vaan juttuseurastakin. Jos olet baarikärpänen, niin yksi ratkaisu on löytää sopiva kantapaikka, jossa hankit sellaisen maineen, että olet hyvää seuraa, mutta et ole siellä hakemassa miestä. Toimii kyllä, mutta kylkiäisenä voi tulla alkoholiongelma, jos uppoudut liikaa tähän baariverkostoitumiseen. Kokemusta on. Ja lisäyksenä tähän, että naispuolista juttuseuraakin löytyy jonkin verran, mutta huomattavasti vähemmän.

Ikäisekseni varmaan 7, ja olen jo 44. Ja kieltämättä tämä olisi varmaan onnistunut huonommin nuorempana, kun oli tuli muutenkin enemmän iskuyrityksiä. Eli nuorille ja kauniille on varmaan vaikeampaa löytää pelkästään juttuseuraa.

Hitsi, ajattelin kouluarvosanoja. Siis Olen varmaan 1-10 asteikolla varmaan 5, jos nyt yritän katsoa ulkopuolisen silmin. On kauniita ja vähemmän kauniita puolia, mutta nuorena olisi kyllä vientiä ollut, ja kyllä vieläkin jonkun verran.

Vierailija
45/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina käynyt baarissa silloin kun huvittanut olin sitten sinkkuna tai suhteessa. Nyt olen naimisissa ja edelleen käyn välillä baarissa yksinään. En mä mitään seuraa ole koskaan etsinyt, juttelen kyllä jos joku asiallinen tulee juttelemaan.

Mulle baarissa käyminen on ihan sama asia kun kahvilassa tai kaupassa käyminen, joskus käyn noissa kaikissa kauppareissulla.

Baarissa käyminen tarkoittaa aika montaa eri asiaa. Joku käy juomassa yhden oluen, kun odottaa junan lähtöä. Joku käy perjantaina töiden jälkeen parilla työkavereiden kanssa ja sitten heti alkuillasta kotiin. Joku lähtee viikonloppuiltana varta vasten bilettämään baariin pitkän kaavan mukaan ja tulee vasta keskellä yötä humaltuneena pois.

Kaikissa noissa tapauksissa on aivan eri asia meneekö yksin vai seurassa ja minkälaista porukkaa saattaa tulla juttelemaan.

Vierailija
46/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, parisuhteessa. Matkustelen myös yksin ja silloin käyn yksin myös baareissa. Ei ole koskaan tullut mieleenkään hakea asialle hyväksyntää eikä varsinkaan ventovierailta palstatrolleilta.

Ja vielä vähemmän avokilta!  Ymmärrän!

Miksi ihmeessä pitäisi avopuolisolta kysyä lupaa että saako reissussa käydä oluella tai jutella ihmisille?

Kuulostaa karmealta tuollainen parisuhde!

Vierailija
47/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tähän liittyen kokemus. Olin vaihtanut baaria illan aikana ja katsoin että siellä on sama tyyppi kuin edellisessä paikassa. Menin sitten möläyttämään, että hei, näin sut siellä! (Kuulosti varmaan, että olin hyvinkin kiinnostunut, mutta oikeasti en ollut.) Lähinnä siis jutustelin. Mulle ihan normaalia, mutta näköjään naiset ei saa käydä baareissa muuten vaan.

Vierailija
48/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitsi, ajattelin kouluarvosanoja. Siis Olen varmaan 1-10 asteikolla varmaan 5, jos nyt yritän katsoa ulkopuolisen silmin. On kauniita ja vähemmän kauniita puolia, mutta nuorena olisi kyllä vientiä ollut, ja kyllä vieläkin jonkun verran.

44v naiset on vielä kauniita, jos ovat sitä nuorenakin olleet. Olet siis 8.

Vierailija
49/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina käynyt baarissa silloin kun huvittanut olin sitten sinkkuna tai suhteessa. Nyt olen naimisissa ja edelleen käyn välillä baarissa yksinään. En mä mitään seuraa ole koskaan etsinyt, juttelen kyllä jos joku asiallinen tulee juttelemaan.

Mulle baarissa käyminen on ihan sama asia kun kahvilassa tai kaupassa käyminen, joskus käyn noissa kaikissa kauppareissulla.

Baarissa käyminen tarkoittaa aika montaa eri asiaa. Joku käy juomassa yhden oluen, kun odottaa junan lähtöä. Joku käy perjantaina töiden jälkeen parilla työkavereiden kanssa ja sitten heti alkuillasta kotiin. Joku lähtee viikonloppuiltana varta vasten bilettämään baariin pitkän kaavan mukaan ja tulee vasta keskellä yötä humaltuneena pois.

Kaikissa noissa tapauksissa on aivan eri asia meneekö yksin vai seurassa ja minkälaista porukkaa saattaa tulla juttelemaan.

Näin, "menen baariin" voi toisiaan tarkoittaa mitä tahansa lähipubista eksklusiiviseen yökerhoon.

Vierailija
50/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ikinä menisi baariin yksin? Ellei sitten ole menossa katsomaan jotain keikkaa tai urheilua.

Vierailija
51/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

44v naiset on vielä kauniita, jos ovat sitä nuorenakin olleet. Olet siis 8.

Ei todellakaan ole

Vierailija
52/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ikinä menisi baariin yksin? Ellei sitten ole menossa katsomaan jotain keikkaa tai urheilua.

Minä mies, en ole juuri koskaan mennyt baariin yksin, enkä muutenkaan osaa siellä kunnolla lähestyä ja jutella. Kerran tein kuitenkin poikkeuksen. Työporukan illanvietto loppui kesken ja kaikki alkoivat lähteä koteihinsa. Itsekin olin kävelemässä taksia etsimään, kunnes päätinkin mennä yksin erääseen baariin. Kävelin poikkeuksellisesti suoraan erään naisen luo ja aloin juttelemaan. Olimme siinä tunnin tai pari ja lähdimme luokseni yöksi. Tuo oli parhaita baarireissuja, mitä itselläni on koskaan ollut.

Vierailija
53/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja jos haluan jutella naisten kanssa, menen sinne missä voi jutella. Kahvilat, kaupat, museot, näyttelyt jne. Aika moni nainen ilahtuu, kun alan jutella. No, olen 65v, se helpottaa

Tietenkin jos juttelu tarkoittaisi toisen korvaan huutamista: "käytkö usein täällä... baarikin kävisi.

Vierailija
54/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pisteet sille jolla on rohkeutta lähtä tollein yksin baariin ettimään muutakuin s-seuraa. Ihan sama onko naikkonen vai miäs. Naisena tekisin kumminkin selväksi miehille aika nopeasti että tänään ei irtoa. Ehkä pahimmat playerit lähtee jo tossa vaiheessa poes. m31

Muute hyvä, mutta jos playeri on komea, niin ei helv. lähde. Naisille tavalliset miehet ovat creep ja hurmurit aka pillumetsästäjät tosimiehiä. 

Aikalailla juuri toisin päin. Niille hurmureille ei viitsi jutella kun tietää mitä ovat vailla. Tavallisille, mukaville kyllä. Ja siis oikeasti mukaville, ei sinunlaisillesi joista heti huokuu naisviha.

Jos olet raatorehellinen, eikö se uitenkin hyväile itsetuntoa, jos miehet ehdottelee. Sitä vartenhan valtaosa naisista on Tinderissäkin.

Riippuu varmaan ihmisestä. Itseäni lähinnä ärsyttää, saan kohteliaisuuksia aivan riittävästi läheisiltä ihmisiltäni. Ei ole tarvetta mennä niitä hakemaan ulkopuolisilta joiden mielipide ei muutenkaan kiinnosta.

Vierailija
55/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska baarissa tapaa ihmisiä, siksi

Vierailija
56/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä mies, en ole juuri koskaan mennyt baariin yksin, enkä muutenkaan osaa siellä kunnolla lähestyä ja jutella. Kerran tein kuitenkin poikkeuksen. Työporukan illanvietto loppui kesken ja kaikki alkoivat lähteä koteihinsa. Itsekin olin kävelemässä taksia etsimään, kunnes päätinkin mennä yksin erääseen baariin. Kävelin poikkeuksellisesti suoraan erään naisen luo ja aloin juttelemaan. Olimme siinä tunnin tai pari ja lähdimme luokseni yöksi. Tuo oli parhaita baarireissuja, mitä itselläni on koskaan ollut.

Miehen unelma. Tunnin, parin juttelu ja sitten itse asiaan! Lucky you!

Vierailija
57/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei? Minusta on kiva istuskella ja ihmisbongailla, katsella maailman menoa. Ja jos joku fiksu ihminen jututtaa niin myös jutella.

Aika vasta vaihtelin mielipiteitä toisen ulkosuomalaisen kanssa baarissa politiikasta, meillä oli todella mukavaa vaikka aika eri mieltä monesta asiasta oltiinkin!

Sitä oppii paljon uusia näkökulmia kun välillä juttelee muidenkin kanssa kuin oman kuplansa.

Vierailija
58/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen eronnut kevällä ja käyn välillä yksin baarissa. En mä sieltä mitään seksiä etsi koska mulla on sitä varten seksisuhde erään miehen kanssa. Ei vain aina jaksa olla kotona lauantai-iltaa niin tulee lähdettyä baariin. Kyllä siellä aina joku tuttu on jonka kanssa jutella. Ehkä joskus tulee baarissa tai jossaki muualla vastaan mies jonka kanssa voisi kuvitella parisuhdetta.

Siis tapaat miehen ja ehdotat parisuhdetta. "Ai niin ja mulla on sitten seksisuhde toisen miehen kanssa, eihän haittaa". No ei tietenkään.

Älä viitsi oikeasti olla noin typerä. Ensinnäkin ei parisuhdetta heti ehdoteta tapaamalleen ihmiselle ja toisekseen jos tapaisin jonkun sopivan miehen, niin totta kai se seksisuhde siinä kohtaa jäisi. 

Jos siis mies ekalla kerralla kysyisi seurusteletko, vastaisit en ja menisit heti treffien jälkeen harrastamaan seksiä miehen kanssa. Niinkö?

Varmaan niin, ei oltaisi vielä sitouduttu. Kyllä miesten pitää erottaa seurustelu ja seksi.

Vierailija
59/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei? Minusta on kiva istuskella ja ihmisbongailla, katsella maailman menoa. Ja jos joku fiksu ihminen jututtaa niin myös jutella.

Aika vasta vaihtelin mielipiteitä toisen ulkosuomalaisen kanssa baarissa politiikasta, meillä oli todella mukavaa vaikka aika eri mieltä monesta asiasta oltiinkin!

Sitä oppii paljon uusia näkökulmia kun välillä juttelee muidenkin kanssa kuin oman kuplansa.

Miksi et halua seurustella?

Vierailija
60/104 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja jos haluan jutella naisten kanssa, menen sinne missä voi jutella. Kahvilat, kaupat, museot, näyttelyt jne. Aika moni nainen ilahtuu, kun alan jutella. No, olen 65v, se helpottaa

Tietenkin jos juttelu tarkoittaisi toisen korvaan huutamista: "käytkö usein täällä... baarikin kävisi.

Kaikissa baareissa ei ole kova meteli, ajattelet varmaan jotain yökerhoja tai lähiöjuottoloita? Fiksut ihmiset yleensä eivät huuda... Yökerhoissa tietysti on melua ja sieltä sitä seksiäkin löytää jos sitä on vailla ja rahkeet riittävät.

Minä käyn silloin tällöin eräässä mukavassa pubissa itsekseni istumassa jossa on hyviä visoja. Siellä ei koskaan soi musiikki ja ihmiset ovat rauhallisesti.