Nainen yksin baarissa - mitä mieltä olette? Ei ole s-seuraa etsimässä vaan muuten seuraa
Juttukavereita, kavereita, sinällään ei väliä kummasta sukupuolesta. Eikä seurustelukumppanin löytyminenkään ole pois suljettu, mutta s-seuraa ei ole etsimässä.
Mitä mieltä (miehet) olette?
Kommentit (104)
MIKSI Halla-Aho ei oo pressa!!! Suatana!!!
Mikä teitä vaivaa!? Jussi kunniaan!
Mitä minä olen havainnoinut kantapaikassani, niin ei siellä naisen tarvi kovin kauaa istuskella yksinään, että saa seuraa. Se, että onko seura toivotunlaista, niin on toki ihan eri asia, kun seurankipeimmäthän ne aina ovat kaikista aktiivisimpia. Tämä koskee myös naisia. Itse miehenä kuljen yksin baareissa ja minua lähestyvät lähinnä vain ne jotka eivät kelpaa näille aktiivisille miehille, joten toki asiallisen naisen lähestyminen olisi miellyttävä yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Vähän erikoiselta kuulostaa. Ymmärtäisin jos olisi seksiä etsimässä. Mutta että juttuseuraa
Mitä erikoista tuossa on? Veljeni istuu myös mielellään ravintoilossa höpisemässä ihmisten kanssa ja laulamassa karaokea. Hän on äärettömän ekstrovertti. Ei siis ole hakemassa naisseuraa, perheellinen mies.
MIKSI Halla-Aho ei oo pressa!!! Suatana!!!
Mikä teitä vaivaa!?