Nainen yksin baarissa - mitä mieltä olette? Ei ole s-seuraa etsimässä vaan muuten seuraa
Juttukavereita, kavereita, sinällään ei väliä kummasta sukupuolesta. Eikä seurustelukumppanin löytyminenkään ole pois suljettu, mutta s-seuraa ei ole etsimässä.
Mitä mieltä (miehet) olette?
Kommentit (104)
Täysin OK, itsekin käyn välillä pyörähtämässä yhdessä baarissa, jossa yleensä löytyy ainakin joku juttuseuraksi. Yleensä olen myös täysin vailla taka-ajatuksia liikkeellä. Olen siis mies.
Vierailija kirjoitti:
Täysin OK, itsekin käyn välillä pyörähtämässä yhdessä baarissa, jossa yleensä löytyy ainakin joku juttuseuraksi. Yleensä olen myös täysin vailla taka-ajatuksia liikkeellä. Olen siis mies.
Tulihan se sieltä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ikinä menisi baariin yksin? Ellei sitten ole menossa katsomaan jotain keikkaa tai urheilua.
Minä mies, en ole juuri koskaan mennyt baariin yksin, enkä muutenkaan osaa siellä kunnolla lähestyä ja jutella. Kerran tein kuitenkin poikkeuksen. Työporukan illanvietto loppui kesken ja kaikki alkoivat lähteä koteihinsa. Itsekin olin kävelemässä taksia etsimään, kunnes päätinkin mennä yksin erääseen baariin. Kävelin poikkeuksellisesti suoraan erään naisen luo ja aloin juttelemaan. Olimme siinä tunnin tai pari ja lähdimme luokseni yöksi. Tuo oli parhaita baarireissuja, mitä itselläni on koskaan ollut.
Käytittekö kondomia?
Siis mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen naisena tehnyt tuota jonkin verran. Usein kyllä ne miespuoliset juttukaverit haluaisivat enemmänkin, mutta jotkut ovat iloisia ihan vaan juttuseurastakin. Jos olet baarikärpänen, niin yksi ratkaisu on löytää sopiva kantapaikka, jossa hankit sellaisen maineen, että olet hyvää seuraa, mutta et ole siellä hakemassa miestä. Toimii kyllä, mutta kylkiäisenä voi tulla alkoholiongelma, jos uppoudut liikaa tähän baariverkostoitumiseen. Kokemusta on. Ja lisäyksenä tähän, että naispuolista juttuseuraakin löytyy jonkin verran, mutta huomattavasti vähemmän.
Miten arvioisit ulkonäkösi asteikolla 1-10?
Ikäisekseni varmaan 7, ja olen jo 44. Ja kieltämättä tämä olisi varmaan onnistunut huonommin nuorempana, kun oli tuli muutenkin enemmän iskuyrityksiä. Eli nuorille ja kauniille on varmaan vaikeampaa löytää pelkästään juttuseuraa.
Hitsi, ajattelin kouluarvosanoja. Siis Olen varmaan 1-10 asteikolla varmaan 5, jos nyt yritän katsoa ulkopuolisen silmin. On kauniita ja vähemmän kauniita puolia, mutta nuorena olisi kyllä vientiä ollut, ja kyllä vieläkin jonkun verran.
44v naiset on vielä kauniita, jos ovat sitä nuorenakin olleet. Olet siis 8.
Ei todellakaan ole
Nainen on parhaimmillaan nelikymppisenä. On elämänkatsomusta, kokemusta, itsensä arvostusta ja kauneuskin vielä jäljellä. Ja seksissäkin huomaa sen oman tahdon ja itseluottamuksen!
Nelikymppinen on taideteos, sisältä ja ulkoa!
Voi luoja, timmi hymyilevä blondi odottamassa baaritiskillä, että tulen juttelemaan. Pyörryttää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ikinä menisi baariin yksin? Ellei sitten ole menossa katsomaan jotain keikkaa tai urheilua.
Minä mies, en ole juuri koskaan mennyt baariin yksin, enkä muutenkaan osaa siellä kunnolla lähestyä ja jutella. Kerran tein kuitenkin poikkeuksen. Työporukan illanvietto loppui kesken ja kaikki alkoivat lähteä koteihinsa. Itsekin olin kävelemässä taksia etsimään, kunnes päätinkin mennä yksin erääseen baariin. Kävelin poikkeuksellisesti suoraan erään naisen luo ja aloin juttelemaan. Olimme siinä tunnin tai pari ja lähdimme luokseni yöksi. Tuo oli parhaita baarireissuja, mitä itselläni on koskaan ollut.
Miehen unelma. Tunnin, parin juttelu ja sitten itse asiaan! Lucky you!
Onhan se varmasti niin, että baarissa olevat yksinäiset naiset ovat keskimäärin ottaen valmiimpia lähtemään miehen mukaan kuin muualla olevat yksinäiset naiset. Eikä siinä ole mitään pahaa vuonna 2023.
Lieköhän nuin. Toki ei mitään pahaa vaikka olisivatkin. Mutta on aivan OK naisen käydä baarissa itsekseen, käyväthän miehetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina käynyt baarissa silloin kun huvittanut olin sitten sinkkuna tai suhteessa. Nyt olen naimisissa ja edelleen käyn välillä baarissa yksinään. En mä mitään seuraa ole koskaan etsinyt, juttelen kyllä jos joku asiallinen tulee juttelemaan.
Mulle baarissa käyminen on ihan sama asia kun kahvilassa tai kaupassa käyminen, joskus käyn noissa kaikissa kauppareissulla.Baarissa käyminen tarkoittaa aika montaa eri asiaa. Joku käy juomassa yhden oluen, kun odottaa junan lähtöä. Joku käy perjantaina töiden jälkeen parilla työkavereiden kanssa ja sitten heti alkuillasta kotiin. Joku lähtee viikonloppuiltana varta vasten bilettämään baariin pitkän kaavan mukaan ja tulee vasta keskellä yötä humaltuneena pois.
Kaikissa noissa tapauksissa on aivan eri asia meneekö yksin vai seurassa ja minkälaista porukkaa saattaa tulla juttelemaan.
No mitä väliä vaikka tekisi noita kaikkia. Baareja ne vaan on ja niissä ihmiset käy kuka mitenkin. Ei siellä olonsa tarkoitusta tarvitse perustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älähän nyt. Saattoi saada papillooma- tai herpestartunnan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Minusta on kiva istuskella ja ihmisbongailla, katsella maailman menoa. Ja jos joku fiksu ihminen jututtaa niin myös jutella.
Aika vasta vaihtelin mielipiteitä toisen ulkosuomalaisen kanssa baarissa politiikasta, meillä oli todella mukavaa vaikka aika eri mieltä monesta asiasta oltiinkin!
Sitä oppii paljon uusia näkökulmia kun välillä juttelee muidenkin kanssa kuin oman kuplansa.
Miksi et halua seurustella?
Minä seurustelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen voi saada naiselta/mieheltä, joka lähtee noin vaan toisen mukaan... kertoo paljon ihmisestä
Voihan sitä vaan jutellakin vaikka naisen ja miehen välillä olisi vahva eroottinen jännite. Puoliorkku!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei? Minusta on kiva istuskella ja ihmisbongailla, katsella maailman menoa. Ja jos joku fiksu ihminen jututtaa niin myös jutella.
Aika vasta vaihtelin mielipiteitä toisen ulkosuomalaisen kanssa baarissa politiikasta, meillä oli todella mukavaa vaikka aika eri mieltä monesta asiasta oltiinkin!
Sitä oppii paljon uusia näkökulmia kun välillä juttelee muidenkin kanssa kuin oman kuplansa.
Miksi et halua seurustella?
Minä seurustelen.
Tai oikeammin, olen kihloissa.
Kukaan hae salaattia lihatiskiltä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinä voisitkin mutta miehet ei. Ne etsii vain s-seuraa, ei ne juttelulla mitään tee. Ellei satu olemaan paikalla muitakin samoin ajattelevia naisia niin saat juoda yksin.
Aika yksioikoinen kuva miehistä. Usein poikennut baariin yhdelle tai kahdelle ilman mitään kiinnostusta s-seuran suhteen. Juon juomani, mikäli baarissa telkkareita niin katson niistä näkyvää ohjelmaa tai käytän puhelintani. En lähesty muita ihmisiä, koska pidän small talkin tosi pienenä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole väliä, kumpaa sukupuolta juttukaverit ovat, niin miksi kysyt tätä nimenomaan miehiltä?
Juuri sen vuoksi kun mietin että luulevatko miehet että yksin oleva nainen on nimenomaan s-seuraa vailla eli voiko miehillekin jutella, siis avata keskustelun? Ihan kaveripohjalta.
Ap
Ei koske pelkästään yksin olevia naisia. Tuli taannoin käytyä vaimon kanssa baarissa ja hämmentävää oli, että tanssiessamme pariin otteeseen viereen tuli miehiä vain seisomaan ja kuolaamaan vaimoani. Ensin asia lähinnä huvitti, mutta lopulta alkoi rasittaa. Joka kerta, kun huomasin jonkun äijän alkavan tekemään siirtoaan, menin hänen eteensä ja totesin, että 'vaimoni ei ole vapaata riistaa'. Yksi luikki nolona kaverinsa kanssa nurkkapöytään, eikä yrittänyt enää apajille.
Sen sijaan pari ulkomaalaista olivat sinnikkäämpiä, mutta sain sanottua asiani sen verran selkeästi, että tajusivat ja alkoivat pyytelemään anteeksi ja jättivät sitten rauhaan.
Ei kyllä itsellä tullut mieleenkään sinkkuaikoina seistä tuoppi kädessä keskellä tanssilattiaa ja tuijottaa jotain naista herkeämättä kuin vähäjärkinen tai psykopaatti. En oikein jaksa uskoa, että on kovinkaan toimiva taktiikka seuraa haettaessa.
Minusta juttelu, seurustelu ja seksi eivöt mienkään sulje toisiaan pois.
En ymmärrä miksi ap niin kovin sitä seksiä välttelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen voi saada naiselta/mieheltä, joka lähtee noin vaan toisen mukaan... kertoo paljon ihmisestä
Ei kun tuollaisen voi saada sellaiselta henkilöltä joka ei käytä kondomia. Aivan sukupuoleen katsomatta.
Se, että joku pitää seksistä ei kerro siitä ihmisestä mitään muuta kuin sen että kyseinen henkilö pitää seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Koska iso osa ihmisistä on muita kuin teinipoikia joilla on seksi aina mielen päällä.
Miksi sinun mielestäsi ei ole OK jos ap seksiä ei baarista hae? Eikös siellä saa kaikki olla hakemassa juuri sitä mitä haluavat?
Ap:n ei tarvi seksiä hakea tai sitä vältellä, hänen ei tarvitse sitä edes ajatella. Baarissa saa kukin istua juuri sillä mielellä kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen seksin välttelyä? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen seksin välttelyä? 🤣
Ilmeisesti tämä tyyppi sekoittaa kaksi asiaa keskenään:
- Seksin välttely juuri hänen kanssaan
- Seksin välttely yleensä
Hän myös ilmeisesti kokee että naisten velvollisuus on haluta seksiä hänen kanssaan kunhan vaan naamansa baariin raahaa.
Käytittekö kondomia?