Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen "Me Too" -kertomus! Jani, 41, kertoo kuinka tuntematon nainen ahdisteli seuruetta vaelluksella

Vierailija
23.09.2023 |

Aina ei ole uhri nainen ja ahdistelija mies. Myös toisin päin tapahtuvaa ahdistelua ilmenee!

https://yle.fi/a/74-20051218

"41-vuotias Jani kertoo tilanteesta, joka alkoi, kun kaksi tuntematonta naista saapui tulipaikalle.

- Toinen tenttasi meitä kuin Napakympissä ja tilanne oli erittäin painostava. Jossain kohtaa, kun häiriköinnistä ei tullut loppua, lähdimme tunturiin, jotta saisimme hetken rauhaa.

Häiriköinti ei kuitenkaan loppunut siihen.

- Reissun jälkeen nainen käytti meiltä tentattuja tietoja hyväkseen ja kävi yhden seurueen jäsenen työpaikalla sekä lähetti kohtuullisen romanttisia viestejä hänelle. Tästä kyllä toivuttiin, mutta ihmisiä kartan luonnossa kahta kauheammin tämän tapauksen jälkeen, Jani kertoo."

Kommentit (247)

Vierailija
101/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistelusta epäilty nainen ei ymmärtänyt että parittelu nuotion loisteessa ei ole lupaus vakavasta suhteesta, vaikka ennen toimitusta niin lupailtiin.

Vierailija
102/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan normaalia. Metsäpanot tulivat uudelleen muotiin korona-aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulotaso nousee miehellä riittävän korkealle niin enää ei pidetä naisten keskuudessa ällöttävänä ahdistelijana vaan hauskana flirttityyppinä. Vähän vatsaakin saa olla jos tulot kohdillaan ja omaisuutta löytyy. Kanojen ajatusmaailma on hyvin simppeli !!

Köyhä juntti ruma tai normaalinnäköinenkin mies on pahinta kuraa, naiset jättää tämän kurjan porukan täysin vaille huomiota.

Vierailija
104/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kaikessa ahdistelussa tärkeintä vakavuuden suhteen on se, että miten ahdistelu ilmenee. En silti osaa kuvitella, että stalkattu mies pelkäisi aina iltaisin kotoa lenkille lähtiessään, että hyökkääkö tämä nainen kimppuun jossain varjopaikassa.

Ahdistelu on silti henkisesti rasittavaa, ja miesten kokemana sitä ei oteta yhtä vakavasti ja voidaan naureskellakin, varsinkin jos nainen ei ole mikään kaunotar.

Vierailija
105/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne täälläkin akat vinkuu, kun kyrvänhimoissaan torttua jänskämiehille jakavat ja sitten näiden akkojen mielestä kaikki miehet on paskoja, jotka eivät halua koskaan mitään vakavaa.

Vierailija
106/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten on ihan ok lopettaa naisten kanssa keskustelu, vaikka sillä nuotipaikalla. Kaikkiin ei ole pakko luottaa. Ei ole epäkohteliasta sanoa että haluaa olla kaverin kanssa rauhassa nyt. Jos joku suuttuu, ei voi mitään. Ja ei ole pakko luovuttaa sometietoja, nimeä tai numeroa. Miesten kannattaa rohkeasti laittaa rajat jos ei nappaa tai etsii rauhaa. Ja jos miestä itseään kiinnostaa niin kyselee sitten naiselta, naisen rajoissa. -Ehkä naiset nyt havahtuvat tämän jutun lukiessa, varsinkin ne jotka menevät työpaikalle saakka ja viestivät liian innokkaasti tuntemattomalle. 

Joo, ei tässä uskalla edes katsoa miehiä, kun heti tulee syyte.

Mä kieltäydyn nykyään firman virkistyspäivissä ulkoilusta miesten kanssa. Kosksan ei tiedä koska joku niistä kilahtaa, jos katson väärin nuotiopaikalla. Kannattaa mieluuummin varoa kuin katua näiden lumihiutaleiden kanssa.

Vierailija
107/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te miehet joita joku ärsyttävä känninen nainen häiritsee, menkää sanomaan sille järkkärille jos se ei muuten auta. Voihan olla että järkkäri pelkää nolaavansa miehen tms jos sekaantuu? Ei tietysti pitäisi ja se olisi tyhmästi tehty järkkäriltä. Mutta tähän ajatteluun ei tule muutosta jos ette miehet ilmoita häiriköistä järkkärille niin kuin naisetkin tekee.

Vierailija
108/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän ne täälläkin akat vinkuu, kun kyrvänhimoissaan torttua jänskämiehille jakavat ja sitten näiden akkojen mielestä kaikki miehet on paskoja, jotka eivät halua koskaan mitään vakavaa.

Miten tuo liittyy Janin tragediaan, jossa nainen ajoi tämän tuttavallisuudellaan tunturiin?

Vierailija
109/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halua heti korostaa, että olen feministin kasvattama entinen feministi, nykyäänkin ally ja naisten kokema ahdistelu on iso yhteiskunnallinen ongelma, jota vastaan täytyy kaikkien aktiivisesti toimia. 

Silti mainitsen muuutaman  asian. 15 v. duunissa kahdestaan naispomo - lähes joka kerta puhui ulkonäöstäni, silitti hiuksiani. Kertoi haluavansa rakastella kanssani. Nosti paitani ja suuteli. Ymmärrän jähmettymisen raiskaustilainteissa. En osannut sanoa mitään, työnsin vain pois. Olin hyvin ahdistunut, Työpaikkaristeilyllä yritin kadota, koska tiesin hänen ttarkoituksensa. Mainitsin frendilleni - hän nauroi. Pane ja pyydä palkankorotus. En sitten puhunut enempää. Mainitsisin, että hän jätti miehen ja 2 lasta ja  muutti 19-vuotiaan kanssa kimppaan. 50-v.

Muutaman kerran jatkoilla nukkunut humalassa samassa sängyssä ja herännyt kopelointiin, tai suuseksiin. Tätähän kaikki miehet haluavat? Oin vihainen.

Olin Juhannusseurueessa tytön/naisen kanssa, jonka kanssa olin käyny kerran kahvilla. Poltin ja join aika paljon. Olin ihan liikkumattomassa kunnossa, kun hän tuli huoneeseen, hommasi minulle erektion ( ihme kyllä ) ja ilman suojausta ratsasti itselleen orgasmin. Sanoin monta kertaa EI ja yritin työntää häntä pois, mutta hän vain nauroi ja sanoi, että anna mä hoitelen sut.

Ajatuksia?  Eihän näistä voi miehet puhua. Tabu aihe.

Nostan vielä kerran, jos joku esim. nainen haluaisi kommentoida? 

Yksi ( 1 ) asiallinen vastaus. Vaimoni on raiskattu ja tunnen suurta empatiaa "uhreja" kohtaan.  Ymmärrän, että on kiva kettuilla ja olla sarkastinen, mutta onko teillä defenssit päällä?  Janin tarinahan nyt oli tosi kehno, mutta kyllä naisetkin oikeasti ahdistelevat. Marginaalisesti toki. Ja myönnän, että me olemme kauheita - se ei poista sitä, etteikö meitä miehiäkin ahdisteltaisi. Olisin vain halunnut kuulla jonkun järjellisen mielipiteen. 

Vierailija
110/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ihan normaalia. Metsäpanot tulivat uudelleen muotiin korona-aikana.

No meillä on dildometsiä/pysähdypaikkoja lähinnä miehille.

Vierailija
111/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset oli selvästi eri heimosta jossa jutellaan paljon ja miehet taas heimosta jossa jurotetaan hiljaa.

Luulisi että meillä jo osattaisi ymmärtää erojamme.

Vierailija
112/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset haluaa maata sen saman rennon jänskämiehen kanssa. Tällä yhdellä on pallit kipeänä 24/7. Muut äijät saa tyytyä omaan käteen 🤣🤣

Vierailija
113/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tulotaso nousee miehellä riittävän korkealle niin enää ei pidetä naisten keskuudessa ällöttävänä ahdistelijana vaan hauskana flirttityyppinä. Vähän vatsaakin saa olla jos tulot kohdillaan ja omaisuutta löytyy. Kanojen ajatusmaailma on hyvin simppeli !!

Köyhä juntti ruma tai normaalinnäköinenkin mies on pahinta kuraa, naiset jättää tämän kurjan porukan täysin vaille huomiota.

Älä viitsi aikuinen ihminen. Se on kyllä totta että rahalle löytyy aina ottajia, mutta siinä te miehet olette avainasemassa. Jos teillä on rahaa, älkää langetko niihin parhaan näköisiin gokddiggereihin vaan etsikää tavallista naista. Tähän auttaa se ettei leveile rahoillaan, mikä hälyttää golddiggerit kuvaan mukaan.

Vierailija
114/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halua heti korostaa, että olen feministin kasvattama entinen feministi, nykyäänkin ally ja naisten kokema ahdistelu on iso yhteiskunnallinen ongelma, jota vastaan täytyy kaikkien aktiivisesti toimia. 

Silti mainitsen muuutaman  asian. 15 v. duunissa kahdestaan naispomo - lähes joka kerta puhui ulkonäöstäni, silitti hiuksiani. Kertoi haluavansa rakastella kanssani. Nosti paitani ja suuteli. Ymmärrän jähmettymisen raiskaustilainteissa. En osannut sanoa mitään, työnsin vain pois. Olin hyvin ahdistunut, Työpaikkaristeilyllä yritin kadota, koska tiesin hänen ttarkoituksensa. Mainitsin frendilleni - hän nauroi. Pane ja pyydä palkankorotus. En sitten puhunut enempää. Mainitsisin, että hän jätti miehen ja 2 lasta ja  muutti 19-vuotiaan kanssa kimppaan. 50-v.

Muutaman kerran jatkoilla nukkunut humalassa samassa sängyssä ja herännyt kopelointiin, tai suuseksiin. Tätähän kaikki miehet haluavat? Oin vihainen.

Olin Juhannusseurueessa tytön/naisen kanssa, jonka kanssa olin käyny kerran kahvilla. Poltin ja join aika paljon. Olin ihan liikkumattomassa kunnossa, kun hän tuli huoneeseen, hommasi minulle erektion ( ihme kyllä ) ja ilman suojausta ratsasti itselleen orgasmin. Sanoin monta kertaa EI ja yritin työntää häntä pois, mutta hän vain nauroi ja sanoi, että anna mä hoitelen sut.

Yksi ( 1 ) asiallinen vastaus. Vaimoni on raiskattu ja tunnen suurta empatiaa "uhreja" kohtaan.  Ymmärrän, että on kiva kettuilla ja olla sarkastinen, mutta onko teillä defenssit päällä?  Janin tarinahan nyt oli tosi kehno, mutta kyllä naisetkin oikeasti ahdistelevat. Marginaalisesti toki. Ja myönnän, että me olemme kauheita - se ei poista sitä, etteikö meitä miehiäkin ahdisteltaisi. Olisin vain halunnut kuulla jonkun järjellisen mielipiteen. 

Ei ole defenssit päällä. Tyydyttikö vastaus?

Vierailija
115/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo liittyy Janin tragediaan, jossa nainen ajoi tämän tuttavallisuudellaan tunturiin?

Siten, että naiset ei keskity niihin, joilta voisivat aidosti saada vastakaikua. Pakkomielteenä ovat pelimiehet ja varatut.

Vierailija
116/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homojani koki kauhistuksen. Homojanilta meni yöunet.

Vierailija
117/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän pitäisi nyt kai sanoa, että kyllä se ahdistelu silloin kelpaa kun on tarpeeksi kaunis nainen ahdistelemassa. Näinhän olemme tällä palstalla oppineet.

Niin miehetkin saa ahdistella ihan vapaasti jos on tarpeeksi komea ja rikas ja vaan kostetaan vuosikymmenten jälkeen kun mielellä ei ole enää mitään mahdollisuutta puolustaa itseään kun ainoa todiste tapahtuneesta on naisen keksitty valheellinen väittämä.

Vierailija
118/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siten, että naiset ei keskity niihin, joilta voisivat aidosti saada vastakaikua. Pakkomielteenä ovat pelimiehet ja varatut.

Jaha. Minulla on pakkomielteenä pysyä kaukana miehistä, joiden kielenkäyttö on sellaista kuin sinulla.

Vierailija
119/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teksti on vähän sekavasti kirjoitettu mutta eihän siinä ole mitään epäselvää. Pomosi teko oli rikos.

Vierailija
120/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän pitäisi nyt kai sanoa, että kyllä se ahdistelu silloin kelpaa kun on tarpeeksi kaunis nainen ahdistelemassa. Näinhän olemme tällä palstalla oppineet.

Niin miehetkin saa ahdistella ihan vapaasti jos on tarpeeksi komea ja rikas ja vaan kostetaan vuosikymmenten jälkeen kun mielellä ei ole enää mitään mahdollisuutta puolustaa itseään kun ainoa todiste tapahtuneesta on naisen keksitty valheellinen väittämä.

Hyvä, Janin tapaus on nyt selitetty. Hyvää illanjatkoa kaikille!