Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen "Me Too" -kertomus! Jani, 41, kertoo kuinka tuntematon nainen ahdisteli seuruetta vaelluksella

Vierailija
23.09.2023 |

Aina ei ole uhri nainen ja ahdistelija mies. Myös toisin päin tapahtuvaa ahdistelua ilmenee!

https://yle.fi/a/74-20051218

"41-vuotias Jani kertoo tilanteesta, joka alkoi, kun kaksi tuntematonta naista saapui tulipaikalle.

- Toinen tenttasi meitä kuin Napakympissä ja tilanne oli erittäin painostava. Jossain kohtaa, kun häiriköinnistä ei tullut loppua, lähdimme tunturiin, jotta saisimme hetken rauhaa.

Häiriköinti ei kuitenkaan loppunut siihen.

- Reissun jälkeen nainen käytti meiltä tentattuja tietoja hyväkseen ja kävi yhden seurueen jäsenen työpaikalla sekä lähetti kohtuullisen romanttisia viestejä hänelle. Tästä kyllä toivuttiin, mutta ihmisiä kartan luonnossa kahta kauheammin tämän tapauksen jälkeen, Jani kertoo."

Kommentit (247)

Vierailija
121/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurahdin. Jani osaa veistellä!

Vierailija
122/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän ne täälläkin akat vinkuu, kun kyrvänhimoissaan torttua jänskämiehille jakavat ja sitten näiden akkojen mielestä kaikki miehet on paskoja, jotka eivät halua koskaan mitään vakavaa.

Miten tuo liittyy Janin tragediaan, jossa nainen ajoi tämän tuttavallisuudellaan tunturiin?

Siten, että naiset ei keskity niihin, joilta voisivat aidosti saada vastakaikua. Pakkomielteenä ovat pelimiehet ja varatut.

Asia on juuri näin. Pelimiehille riittää kun kaikki naiset haluavat maata saman pelimiehen kanssa. Pelimies vaan sitoutuu kovin heikosti, sitten nyyhkitään perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä naiset puolustavat verisesti ahdistelua kun tekijänä on jos sukupuolet olisi toisin päin oleisi naiset perustamassa lynkkaus partiota

Vierailija
124/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurahdin. Jani osaa veistellä!

Hällä on vilkas mielikuvitus ja draaman tajua.

Vierailija
125/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halua heti korostaa, että olen feministin kasvattama entinen feministi, nykyäänkin ally ja naisten kokema ahdistelu on iso yhteiskunnallinen ongelma, jota vastaan täytyy kaikkien aktiivisesti toimia. 

Silti mainitsen muuutaman  asian. 15 v. duunissa kahdestaan naispomo - lähes joka kerta puhui ulkonäöstäni, silitti hiuksiani. Kertoi haluavansa rakastella kanssani. Nosti paitani ja suuteli. Ymmärrän jähmettymisen raiskaustilainteissa. En osannut sanoa mitään, työnsin vain pois. Olin hyvin ahdistunut, Työpaikkaristeilyllä yritin kadota, koska tiesin hänen ttarkoituksensa. Mainitsin frendilleni - hän nauroi. Pane ja pyydä palkankorotus. En sitten puhunut enempää. Mainitsisin, että hän jätti miehen ja 2 lasta ja  muutti 19-vuotiaan kanssa kimppaan. 50-v.

Muutaman kerran jatkoilla nukkunut humalassa samassa sängyssä ja herännyt kopelointiin, tai suuseksiin. Tätähän kaikki miehet haluavat? Oin vihainen.

Olin Juhannusseurueessa tytön/naisen kanssa, jonka kanssa olin käyny kerran kahvilla. Poltin ja join aika paljon. Olin ihan liikkumattomassa kunnossa, kun hän tuli huoneeseen, hommasi minulle erektion ( ihme kyllä ) ja ilman suojausta ratsasti itselleen orgasmin. Sanoin monta kertaa EI ja yritin työntää häntä pois, mutta hän vain nauroi ja sanoi, että anna mä hoitelen sut.

Ajatuksia?  Eihän näistä voi miehet puhua. Tabu aihe.

Nostan vielä kerran, jos joku esim. nainen haluaisi kommentoida? 

Yksi ( 1 ) asiallinen vastaus. Vaimoni on raiskattu ja tunnen suurta empatiaa "uhreja" kohtaan.  Ymmärrän, että on kiva kettuilla ja olla sarkastinen, mutta onko teillä defenssit päällä?  Janin tarinahan nyt oli tosi kehno, mutta kyllä naisetkin oikeasti ahdistelevat. Marginaalisesti toki. Ja myönnän, että me olemme kauheita - se ei poista sitä, etteikö meitä miehiäkin ahdisteltaisi. Olisin vain halunnut kuulla jonkun järjellisen mielipiteen. 

Teksti on vähän sekavasti kirjoitettu mutta eihän siinä ole mitään epäselvää. Pomosi teko oli rikos.

Ja nyt vasta huomasin että siinä oli muitakin tapauksia. Joka kerta kun harrastetaan seksiä ilman suostumusta, se on rikos. Tehkää miehet rikosilmoitus jos niin käy.

Vierailija
126/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halua heti korostaa, että olen feministin kasvattama entinen feministi, nykyäänkin ally ja naisten kokema ahdistelu on iso yhteiskunnallinen ongelma, jota vastaan täytyy kaikkien aktiivisesti toimia. 

Silti mainitsen muuutaman  asian. 15 v. duunissa kahdestaan naispomo - lähes joka kerta puhui ulkonäöstäni, silitti hiuksiani. Kertoi haluavansa rakastella kanssani. Nosti paitani ja suuteli. Ymmärrän jähmettymisen raiskaustilainteissa. En osannut sanoa mitään, työnsin vain pois. Olin hyvin ahdistunut, Työpaikkaristeilyllä yritin kadota, koska tiesin hänen ttarkoituksensa. Mainitsin frendilleni - hän nauroi. Pane ja pyydä palkankorotus. En sitten puhunut enempää. Mainitsisin, että hän jätti miehen ja 2 lasta ja  muutti 19-vuotiaan kanssa kimppaan. 50-v.

Muutaman kerran jatkoilla nukkunut humalassa samassa sängyssä ja herännyt kopelointiin, tai suuseksiin. Tätähän kaikki miehet haluavat? Oin vihainen.

Olin Juhannusseurueessa tytön/naisen kanssa, jonka kanssa olin käyny kerran kahvilla. Poltin ja join aika paljon. Olin ihan liikkumattomassa kunnossa, kun hän tuli huoneeseen, hommasi minulle erektion ( ihme kyllä ) ja ilman suojausta ratsasti itselleen orgasmin. Sanoin monta kertaa EI ja yritin työntää häntä pois, mutta hän vain nauroi ja sanoi, että anna mä hoitelen sut.

Yksi ( 1 ) asiallinen vastaus. Vaimoni on raiskattu ja tunnen suurta empatiaa "uhreja" kohtaan.  Ymmärrän, että on kiva kettuilla ja olla sarkastinen, mutta onko teillä defenssit päällä?  Janin tarinahan nyt oli tosi kehno, mutta kyllä naisetkin oikeasti ahdistelevat. Marginaalisesti toki. Ja myönnän, että me olemme kauheita - se ei poista sitä, etteikö meitä miehiäkin ahdisteltaisi. Olisin vain halunnut kuulla jonkun järjellisen mielipiteen. 

Teksti on vähän sekavasti kirjoitettu mutta eihän siinä ole mitään epäselvää. Pomosi teko oli rikos.

Ja nyt vasta huomasin että siinä oli muitakin tapauksia. Joka kerta kun harrastetaan seksiä ilman suostumusta, se on rikos. Tehkää miehet rikosilmoitus jos niin käy.

Ja heti eikä vuoden päästä.

Vierailija
127/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tulotaso nousee miehellä riittävän korkealle niin enää ei pidetä naisten keskuudessa ällöttävänä ahdistelijana vaan hauskana flirttityyppinä. Vähän vatsaakin saa olla jos tulot kohdillaan ja omaisuutta löytyy. Kanojen ajatusmaailma on hyvin simppeli !!

Köyhä juntti ruma tai normaalinnäköinenkin mies on pahinta kuraa, naiset jättää tämän kurjan porukan täysin vaille huomiota.

Älä viitsi aikuinen ihminen. Se on kyllä totta että rahalle löytyy aina ottajia, mutta siinä te miehet olette avainasemassa. Jos teillä on rahaa, älkää langetko niihin parhaan näköisiin gokddiggereihin vaan etsikää tavallista naista. Tähän auttaa se ettei leveile rahoillaan, mikä hälyttää golddiggerit kuvaan mukaan.

Suurin osa miehistä ottaa sen tulikuuman goulddiggerin mielummin kun sen pönäkän kouvolatukan tai harmaahiirulaisen.

Vierailija
128/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tulotaso nousee miehellä riittävän korkealle niin enää ei pidetä naisten keskuudessa ällöttävänä ahdistelijana vaan hauskana flirttityyppinä. Vähän vatsaakin saa olla jos tulot kohdillaan ja omaisuutta löytyy. Kanojen ajatusmaailma on hyvin simppeli !!

Köyhä juntti ruma tai normaalinnäköinenkin mies on pahinta kuraa, naiset jättää tämän kurjan porukan täysin vaille huomiota.

Älä viitsi aikuinen ihminen. Se on kyllä totta että rahalle löytyy aina ottajia, mutta siinä te miehet olette avainasemassa. Jos teillä on rahaa, älkää langetko niihin parhaan näköisiin gokddiggereihin vaan etsikää tavallista naista. Tähän auttaa se ettei leveile rahoillaan, mikä hälyttää golddiggerit kuvaan mukaan.

Suurin osa miehistä ottaa sen tulikuuman goulddiggerin mielummin kun sen pönäkän kouvolatukan tai harmaahiirulaisen.

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
129/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo no mitä ihmettä te sitten ulisette :D. Me tavalliset naiset joita rakkaus kiinnostaa enemmän kuin raha ei voida yhtään mitään sille että teitä kiinnostaa enemmän hyvä perse kuin rakkaus :D.

Vierailija
130/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on parasta mitä miehelle voi tapahtua, että innokas nainen haluaa ottaa suihin ja ratsastaa. Ihan höpöä puhua jostain rikosilmoituksesta kun pitäisi rinnastaa lottovoittoon.

Vierailija
131/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaikea on potkaista naista pill*un ja käskeä häipymään, varsinkin kun oli koko äijälauma paikalla. Ei se toimiminen niin vaikeaa ole, pojut.

Vierailija
132/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmaa ei olisi ollut jos lähentelijä olisi ollut nuori kaunis nainen.

Vierailija
133/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on olevinaan niin voimaantuneita ja sitten ei saada tuollaisessa tilanteessa suuta auki. Voi voi.

Vierailija
134/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluuden huippu :D. Rikkaat miehet ottaa rahanhimoisen golddiggerin ja sitten syyttää koko kuviosta tavisnaisia jotka ei edes ota miestä rahan perusteella. Miesten itku ja parku ei ikinä lopu eikä siinä ole ikinä mitään järkeä :D.

Vierailija
135/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on parasta mitä miehelle voi tapahtua, että innokas nainen haluaa ottaa suihin ja ratsastaa. Ihan höpöä puhua jostain rikosilmoituksesta kun pitäisi rinnastaa lottovoittoon.

Tämä tässä on miesten kokeman ahdistelun todellinen sudenkuoppa. Vähättelevät miehet.

Vierailija
136/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä on tarkoitus päästä naisena panemaan, jos ei saa miehiä lähestyä edes sanallisesti vaelluksella? Kysynpä vaan. Syyttäkää herkkänahkaisuuttanne alhaisista syntysvyysluvuista.

Vierailija
137/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen krapulatasoittelussa. Epäselvää tekstiä, mutta tässä oli siis 3 eri tapausta. Ja usein käynyt jatkoilla lääppimistä lupaa kysymättä. Olen ns. hyvännäköinen.

Vierailija
138/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan läppä juttu jolla epätoivoisesti yritetään saada todella rumia tilatoja ja prosenttilukuja miesten ahdistelusta edes vähän siedettävimmiksi tyyliin "Mutta mutta kyllä naisetkin yhyy...."

Vierailija
139/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko lumihiutale Jani saanut terapiaa?

Vierailija
140/247 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei minua vastaan tule vaelluksella tuollaisia naisia??? Olisivat nyt pistäneet teltan heilumaan kun liha on kerrankin kuumaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme