IS: hallitus rikkoo leikkauksilla ihmisoikeuksia.
Hallitus rikkoo leikkauksilla jo ihmisoikeuksia, asiantuntija sanoo https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009864887.html
Hallitus ei piittaa tavallisten suomalaisten ihmisoikeuksista.
Kommentit (1010)
Työttömyyskorvaukset voi poistaa niin kuin kaikki muutkin tuet.
Jokainen tulkoon toimeen omillaan.
Veroja toki käytetään teihin, poliiseihin ymv. Se on ok, mutta tuet ja kaikki muut pois, myös puolet poliitikoista pois, yksityistetään monet eri elimet ja tahot, ei verovaroin tarvitse pyörittää yhtään mitään virastoja.
Valtiolla on muitakin tuloja kuin verotulot, se kannattaa muistaa, mutta nekin ollaan tuhottu kun lähes kaikki valtion omistamat yhtiöt on myyty🙄
Jos olet loinen, et saa mitään, vain työtä tekemällä saat pääsyn yhteiskunnan etuihin, niin se pitää olla.
Miksi muiden pitää maksaa sellaisen elämä ja lapset jotka vain on kotona? Sitten on pakko tehdä jotain kun ei enää makseta siitä että olet kotona.
Työtönkin menee töihin kun ei enää makseta, kyllä sinne mäkkärin kassalle pääsee .
Myös rikolliset pois, jos murhaat, saat kuolemantuomion.
Vankilat saa yksityistää myös.
Kyllä liiton rahat liiankin suuret.Kannattaa makailla.Sosiaaliturvan toimeentulo indeksihän nousee.
Poistuuko työmarkkinatuestakin lapsikorotus?
Käsittämätöntä jos näin on, lisätään vaan lapsiperheköyhyyttä. Ja edelleen suurituloiset saa lapsilisänsä...
Ja tänäkin vuonna Suomi on saanut EU:lta noottia siitä että sosiaaliturva on liian pieni, ja edelleen tuo rikollinen hallitus aikoo leikata sitä!
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä riko.
Ehkä sinäkin heräät joskus.
Vierailija kirjoitti:
Veroja toki käytetään teihin, poliiseihin ymv. Se on ok, mutta tuet ja kaikki muut pois, myös puolet poliitikoista pois, yksityistetään monet eri elimet ja tahot, ei verovaroin tarvitse pyörittää yhtään mitään virastoja.
Valtiolla on muitakin tuloja kuin verotulot, se kannattaa muistaa, mutta nekin ollaan tuhottu kun lähes kaikki valtion omistamat yhtiöt on myyty🙄
Jos olet loinen, et saa mitään, vain työtä tekemällä saat pääsyn yhteiskunnan etuihin, niin se pitää olla.
Miksi muiden pitää maksaa sellaisen elämä ja lapset jotka vain on kotona? Sitten on pakko tehdä jotain kun ei enää makseta siitä että olet kotona.
Työtönkin menee töihin kun ei enää makseta, kyllä sinne mäkkärin kassalle pääsee .
Te ette edelleenkään halua nähdä tällaista maailmaa, jossa ei ole mitään turvaverkkoa ihmisille. Tietenkin myös rusinankokoisilla aivoillanne oletatte, että kaikki työttömät ovat vain työnvieroksujia.
Miksi työttömällä on koira, jonka kulut muiden tulee maksaa?
Ei me ihmisoikeuksia sillä rikota, että työttömät muuttaa Helsingistä halvemmille alueille tai kunta tarjoaa asuntolapaikan. Ihmisoikeuksiin ei kuulu raha, ruoka ja suoka riittää. Jos ei osaa mennä leipäjonoon, vaan haluaa ostaa kaupasta kalleinta mahdollista, niin minusta saa ollakin nälässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei me ihmisoikeuksia sillä rikota, että työttömät muuttaa Helsingistä halvemmille alueille tai kunta tarjoaa asuntolapaikan. Ihmisoikeuksiin ei kuulu raha, ruoka ja suoka riittää. Jos ei osaa mennä leipäjonoon, vaan haluaa ostaa kaupasta kalleinta mahdollista, niin minusta saa ollakin nälässä.
Kenellä työttömällä? Joku, jonka sinä tunnet henkilökohtaisesti?
töitä ei kannata tehdä mitä ihmeellisimmillä syillä.mut työttömänä kyl kannattaa olla vuosia.
Vierailija kirjoitti:
En ole tämän hallituksen kannattaja, mutta ihmettelin juuri tällä viikolla samaa katsellessani kun henkilö kävelee ruokajonosta saadun ruokakassin kanssa iso koira hihnassa mukanaan.
Itselle ei tulisi pienituloisena mieleenkään hankkia lemmikkejä.
Toteutuuko amerikassa sitten ihmisoikeudet? Tai miten nyt vaikka puolassa tai thaimaassa?
Käsittääkseni kyseisissä maissa ei juurikaan tukia maksella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtönkin menee töihin kun ei enää makseta, kyllä sinne mäkkärin kassalle pääsee .Te ette edelleenkään halua nähdä tällaista maailmaa, jossa ei ole mitään turvaverkkoa ihmisille. Tietenkin myös rusinankokoisilla aivoillanne oletatte, että kaikki työttömät ovat vain työnvieroksujia.
Turvaverkon rakentaminen tarkoittaa sitä, että pitää itse nähdä vaivaa. Jos ei ole turvaverkkoa, niin ihminen ei todennäköisesti ole sellaista halunnut.
Kokoomus onsuurieleisesti halunnut EU:iin ja olla mukana kun kv sopimuksia solmitaan. Kv lakia ja EU normeja eivät nyt sitten kuitenkaan aio noudattaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei missään oikeuksissa lue että muiden ihmisten pitää elättää sellaisia, jotka eivät tee mitään saman yhteiskunnan eteen.
Mä olen sitä mieltä että verojen maksu pitää olla korvamerkittyä, saat jos maksat veroja, niitä palveluja ja niin paljon etuuksia kuin sinulle kuuluu, jos taas et tee mitään ja olet vain saaja osapuolena, ei sinulle silloin kuulu mitään, edes sitä sairaanhoitoa.
Tai lopetetaan kokonaan verojen maksu, jokainen tulkoon toimeen omillaan.
Mitä sinä tiedät mitä kukakin on tehnyt yhteiskunnan eteen?
Luuletko, että kaikki työttömät ovat aina olleet työttöminä?
Vierailija kirjoitti:
Ei missään oikeuksissa lue että muiden ihmisten pitää elättää sellaisia, jotka eivät tee mitään saman yhteiskunnan eteen.
Mä olen sitä mieltä että verojen maksu pitää olla korvamerkittyä, saat jos maksat veroja, niitä palveluja ja niin paljon etuuksia kuin sinulle kuuluu, jos taas et tee mitään ja olet vain saaja osapuolena, ei sinulle silloin kuulu mitään, edes sitä sairaanhoitoa.
Helpommin tämä kävisi, jos vain suoraan muuttaisit kehitysmaahan kerran turvattomia takapajuloita niin ihannoit. Suomesta ei tarvitse sellaista tehdä.
Ja sille joka ihmetteli miksi työttömällä on koira: ehkä hän on hankkinut sen silloin kun vielä oli töissä?
Vierailija kirjoitti:
Millä maksuajalla maksat takaisin saamasi koulutuksen ja verokassasta sinulla maksetut terveydehoidot, tarkastukset hammashuollon lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Nautin kun hymysi hyytyy.
Vierailija kirjoitti:
No onneksi sinä et voi päättää yhteiskuntajärjestelmästämme.
Jäljet johtaa sylttytehtaaseen eli SAK:hon.
https://www.sak.fi/ajankohtaista/uutiset/kambodzan-ay-liike-taistelee-o…