Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Ihminen valitsee todennäköisesti suunnilleen samalla henkisellä tasolla olevan kumppanin, jolla on samankaltainen maailmankatsomus

Vierailija
21.09.2023 |

Että se siitä ulkonäöstä. https://www.hs.fi/tiede/art-2000009871730.html

Kommentit (500)

Vierailija
21/500 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten sitten ihan heikkolahjaiset, tylsämieliset tyhjäpää naiset, jotka vain voivottelee ja ei tee asioilleen mitään eivät kuitenkaan ole jonottamassa minun luokseni?

Vierailija
22/500 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tästä syystä täälläkin ulisee tasoteorioitaan henkisesti a5 vuotiaiksi jääneet miehet. he jäävät yksin koska jopa 12 vuotiaat tytöt ovat heitä fiksumpia ja henkisesti kypsempiä.

Tuossahan oli tutkittu vain pariutuneita ihmisiä. Jos rumuus estäisi pariutumisen, se olisi ihan sopusoinnussa tutkimustuloksen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/500 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se siitä ulkonäöstä" Miten niin? Ulkonäkö ensin ja sitten vasta maailmankatsomus.

Vierailija
24/500 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tästä syystä täälläkin ulisee tasoteorioitaan henkisesti a5 vuotiaiksi jääneet miehet. he jäävät yksin koska jopa 12 vuotiaat tytöt ovat heitä fiksumpia ja henkisesti kypsempiä.

Ja ylipainoiset ei löydä vertaistaan ihraa kumppanista. 😔

Niin, suomalaiset miehet ovat Finnriskin tutkimuksen mukaan naisia yleisimmin ylipainoisia. 😔 Yli 70% nimittäin...

Vierailija
25/500 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten sitten ihan heikkolahjaiset, tylsämieliset tyhjäpää naiset, jotka vain voivottelee ja ei tee asioilleen mitään eivät kuitenkaan ole jonottamassa minun luokseni?

He vain voivottelevat.

Vierailija
26/500 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mielenkiinolla odotellut palstamiesten reaktiota, mutta hiljaista on.

En miellä itseäni palstamieheksi, mutta entinen vaimoni oli ja on aidosti heikkolahjainen työtä aktiivisesti kartteleva loinen ja minä olen paljon työtä tekevä älykkö. Minä olen myös vahvasti tunne-ihminen, kun hän on kylmä kuin jää.

Eli ex-vaimoni ei ainakaan valinnut kaltaistaan. Ennen kuin joku alkaa ämpyilemään, niin totean vain faktan: nainen valitsee.

Missä se sinun älysi käytännössä näkyy?

Ei ainakaan kirjoitustaidossa.

Vierailija
27/500 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, suomalaiset miehet ovat Finnriskin tutkimuksen mukaan naisia yleisimmin ylipainoisia. 😔 Yli 70% nimittäin...

Feikki tilasto.

Vierailija
28/500 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Suomiakat ovat afrikkalaisten ja M U S L I M I E N kanssa samalla henkisellä tasolla.

Kaikkiko? Vaiko ne muutama prosentti, jotka näitä tapailevat?

Vierailija
29/500 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, siksikö olen ikisinkku eikä nuoret tsirbulat innostu?

Siksi

Vierailija
30/500 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei persulimies kellekään kelpaakaan, eikä muukaan äärioikealla vouhottava. Näkemyserot on isoja nykysuomessa naisten ja miesten välillä.

Oma mieheni on enimmäkseen oikealla, kuten minäkin. Meillä on kuitenkin muutamassa asiassa vasemmalle kallistuvat arvot, mm. vähäosaisista huolehtiminen.

Monelle tuntuu olevan mahdottomuus asettua muiden asemaan, sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
31/500 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feikki tilasto.

Totuus sattuu?

Vierailija
32/500 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En miellä itseäni palstamieheksi, mutta entinen vaimoni oli ja on aidosti heikkolahjainen työtä aktiivisesti kartteleva loinen ja minä olen paljon työtä tekevä älykkö. Minä olen myös vahvasti tunne-ihminen, kun hän on kylmä kuin jää.

Eli ex-vaimoni ei ainakaan valinnut kaltaistaan. Ennen kuin joku alkaa ämpyilemään, niin totean vain faktan: nainen valitsee.

Ok, valitsen organisaatiomme kirjanpitäjän. Hän on kyllä naimisissa ja ilmeisesti on lapsikin, mutta jos kerran nainen valitsee niin silloinhan minun pitää saada hänet.

Vierailija
33/500 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He vain voivottelevat.

Tämä selitti tyhjentävästi ilmiön. Kokeile olla aloitteellisempi? Voitte voivotella yhdessä ja seksiinkin asti voitte päästä ehkä jo kymmenessä vuodessa!

Vierailija
34/500 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feikki tilasto.

Juu, kuten katukuvasta näkyy. 😏

Pelkkiä bodattuja adoniksia, joiden ylipaino johtuu isosta lihasmassasta. Kyllä vain.

Vierailija
35/500 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole sopivaa kaikille, ihmisten pitäisi olla varovaisia unelmissaan parisuhteesta. Jotkut etsivät sydäntä ja älyä. Ei kylmää älyä. Jotkut etsivät samoista asioista kiinnostunutta, jonka kanssa keskustelu sujuu tai pieni hiljaisuus välillä. Ei riitoja tai jotenkin saadaan asiat toimimaan. Tai osataan ottaa kummatkin huomioon. On parempi tuntea toinen jotenkin, ettei mene randomin kanssa yhteen.

Vierailija
36/500 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin varmaan on. Mutta ainakin niin kauan kuin en itse kykene näkemään kenenkään pään sisälle (kenties onneksi) niin en halua valehdella istelleni, ettei mahd. kumppanini ulkonäöllä ole tai olisi mitään merkitystä. Kyllä ulkonäkö tai jokin yksittäinen piirre tai seikka siinä on ollut monesti se johon ole toisessa ensimmäisenä kiinnittänyt huomioni ja mahd. ihastunut.

Toisaalta (lähes)yhtä nopeasti kuin voin ihastua kumppanin ulkonäköön tai johonkin sen yksityiskohtaan voin menettää kiinnostukseni, jollei ulkonäkö vastaa lainkaan sitä, mitä ennätin toivoa ja uskao olevan pinnan alla. 

Yksinkertaistaen sanoisinkin, että pintaan ihastun jos ihastun, sisältöön sitten raskastun ja lopulta kiinnyn kokonaisuuteen.

Sinkkumies 

Tietysti ulkonäöllä on merkitystä, eihän tuo artikkeli edes pyri kumoamaan sitä. Ulkonäkö, tai pikemminkin ulkoinen olemus, on usein ainoa, mitä ihmisestä näemme, ja jos se ei herätä kiinnostustamme niin emme koskaan pääse edes tutustumaan hänen luonteeseensa, arvoihinsa jne.

Ei kai se VOI tulla kenellekään yllätyksenä??

Vierailija
37/500 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, valitsen organisaatiomme kirjanpitäjän. Hän on kyllä naimisissa ja ilmeisesti on lapsikin, mutta jos kerran nainen valitsee niin silloinhan minun pitää saada hänet.

Totta! Minäpä taidan käydä iltakävelyllä katsomassa löytyykö mieleistä miestä. Ja jos löytyy, niin siis vain tukeva ote käsipuolesta ja talutetaan kotiin? Ja siinä hän sitten on ja pysyy ellei kukaan muu nainen halua häntä?

Vierailija
38/500 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vahvasti tunne ihminen" hah hah, mitä paskaa🤣🤣 Vaikutat pikemminkin narsistilta.

Vierailija
39/500 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin varmaan on. Mutta ainakin niin kauan kuin en itse kykene näkemään kenenkään pään sisälle (kenties onneksi) niin en halua valehdella istelleni, ettei mahd. kumppanini ulkonäöllä ole tai olisi mitään merkitystä. Kyllä ulkonäkö tai jokin yksittäinen piirre tai seikka siinä on ollut monesti se johon ole toisessa ensimmäisenä kiinnittänyt huomioni ja mahd. ihastunut.

Toisaalta (lähes)yhtä nopeasti kuin voin ihastua kumppanin ulkonäköön tai johonkin sen yksityiskohtaan voin menettää kiinnostukseni, jollei ulkonäkö vastaa lainkaan sitä, mitä ennätin toivoa ja uskao olevan pinnan alla. 

Yksinkertaistaen sanoisinkin, että pintaan ihastun jos ihastun, sisältöön sitten raskastun ja lopulta kiinnyn kokonaisuuteen.

Sinkkumies 

Tietysti ulkonäöllä on merkitystä, eihän tuo artikkeli edes pyri kumoamaan sitä. Ulkonäkö, tai pikemminkin ulkoinen olemus, on usein ainoa, mitä ihmisestä näemme, ja jos se ei herätä kiinnostustamme niin emme koskaan pääse edes tutustumaan hänen luonteeseensa, arvoihinsa jne.

Ei kai se VOI tulla kenellekään yllätyksenä??

Kenties voi, koska Hesari on tällaisen artikkelin  halunnut julkaista.

Eri

Vierailija
40/500 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niistä miehistä pitää olla iso osa sinkkuina koska kauppakeskuksessa ainakin tekee sellaisen huomion, että ihan tolkuttoman lihavienkin naisten vieressä on paljon pienempi normaalivartaloinen mies ja hoikan naisen kanssa ei koskaan lihavaa miestä. Pullukka pullukka parejakin on melko harvassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi