Miten joku voi elää koko elämänsä yksin
ilman minkäänlaista parisuhdetta? Siis vuosikausia ilman hellyyttä, seksiä ja toisen ihmisen läsnäoloa? Miten se on mahdollista? Tarkoitan nyt todellakin sellaista, ettei oikein koskaan ole ollut minkäänlaisessa parisuhteessa, muttei myöskään harrasta hetkellisiä suhteita, vaan tyytyy olemaan yksin
Kommentit (110)
En tiedä, ihan hyvin on mennyt ikisinkkunakin.
Miten voi elää? No ihan silleen tavallisesti elämällä, ei se mitenkään ihmeellisiä kykyjä vaadi. Nousee aamuisin sängystä, käy töissä, harrastaa, tapaa kavereita... Ihan siis normaalisti elämällä. Mä en nyt tajunnut oikein kysymystä.
koska naiset vihaavat meitä kilttejä miehiä
Jotkut ihmiset tottuvat olemaan yksin. Ja kun olotilaan tottuu, ei jossain kohtaa enää halua ketään, joka vaatii huomiota. Sinkut, joilla ei ole suhdesäätöjä säästyvät melkoiselta draamalta.
No siihen varmaan tottuu. En ole koskaan ollut suhteessa, ja nyt en ole seksiäkään harrastanut muistaakseni... kahdeksaan vuoteen? Olen nyt 42. Nainen.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ihmiset tottuvat olemaan yksin. Ja kun olotilaan tottuu, ei jossain kohtaa enää halua ketään, joka vaatii huomiota. Sinkut, joilla ei ole suhdesäätöjä säästyvät melkoiselta draamalta.
Näin kyllä sanotaan usein, mutta silti tuntuu että jää jostain mukavasta paitsi.
Ikisinkku, eikä ole kavereitakaan. Mitäs siihen sanotte?
Pakon edestä on pakko elää, ellei sitten vain kuole. Aika tyhmä aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Ikisinkku, eikä ole kavereitakaan. Mitäs siihen sanotte?
Täällä kohtalontoveri.
Ollaanko kavereita? :D
Helposti, kun on jo valmiiksi parhaassa mahdollisessa seurassa.
Kuule kun joillain meillä naisoletetuillakaan ei ole vaihtoehtoja tässä asiassa, niin on vaan voitava.
Kaikki eivät ole niitä mieheni alistaa hakkaa ja potkii tyyppejä parempaakin on ei tyytyminen
Ei kukaan vapaaehtoisesti niin haluakkaan elää, ihmisten kuuluu olla yhdessä ja olla läheisiä. Jokainen joka väittää että valitsee olla yksin, valehtelee. Ihminen ei ole todellisesti onnellinen yksin ja on todettu että yksinäisyys tappaa.
Miten se ei olisi mahdollista? Ei yksin olemiseen kuole.
Minun on pakko olla yksin. Kohta olen kuusikymppinen, eikä ole näkyvissä sellaista elämänmuutosta, jonka vuoksi tilanne muuttuisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan vapaaehtoisesti niin haluakkaan elää, ihmisten kuuluu olla yhdessä ja olla läheisiä. Jokainen joka väittää että valitsee olla yksin, valehtelee. Ihminen ei ole todellisesti onnellinen yksin ja on todettu että yksinäisyys tappaa.
Aina on ollut ihmisiä, jotka valitsevat olla menemättä parisuhteeseen. Yleistät nyt tosi rajusti.
Toki jotain ihmissuhteita on hyvä olla, täysi yksinäisyys on tosiaan myrkkyä lähes kaikille. Mulla on ainakin läheisiä ystäviä ja hyvät välit perheeseen.
Parisuhdetta en ole koskaan halunnut, siis ihan oikeasti en.
Yksinäisyys ja yksin oleminen on kaksi täysin eri asiaa.
Kun ei ole vaihtoehtoja.