Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa... Siis tämä suhdekuvio

Vierailija
21.09.2023 |

Minulla oli reilu vuosi sitten säätöä erään ihmisen kanssa, sellaista on-off-juttua. Nyt kun taas pitkästä aikaa näimme niin hän onkin ihan jääkylmä, ei ole enää sitä katsetta mitä meillä aluksi oli jne. Haluaa silti olla ystäväni ja elämässäni mukana. En tiedä yhtään mitä hänen päässään liikkuu, juttelemme kuin ihan tavalliset ystävät.

Silti tunnen sydämessäni pistoksen kun suhteemme alussa sanoi rakastavansa minua. Oliko se sittenkin valetta? Mitä hän enää minusta haluaa? Olen jotenkin ihan rikki ja turta koska minulla taas on tunteita häntä kohtaan. En tiedä mitä tehdä.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua kertoa ikääni. Työstän itseäni tässä asiassa että miksi aina hakeudun sellaisiin suhteisiin missä minut mitätöidään ja vastaavasti taas rakastetaan. Se voi johtua epävarmuudestani... en päästä niin helpolla kaikkia lähelleni varsinkin niissä tilanteissa kun läheisyydenosoituksissa on ollut pitkä aika. Niin kauan kun sitä rakkautta riittää ja näkyy, niin kauan otan sitä vastaan. Ajan saatossa kun rakkautta ei osoiteta millään lailla, en minäkään. Olen riippuvainen toisten mielipiteistä pitävätkö he minusta. Tiedän, se on lapsellista ja kehittymätöntä. Haluan rakastaa ja tuntea rakkautta. Haen sitä vain vääriltä ihmisiltä. Kun sitoudun johonkin, sitoudun vahvasti ja olen intohimoinen. Ap

Ei kuitenkaan kannata sitoutua ja käyttää intohimoaan kakkakikkareeseen. Joku raja masokismilla ja riman alhaisuudella kannattaa pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla