Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa... Siis tämä suhdekuvio

Vierailija
21.09.2023 |

Minulla oli reilu vuosi sitten säätöä erään ihmisen kanssa, sellaista on-off-juttua. Nyt kun taas pitkästä aikaa näimme niin hän onkin ihan jääkylmä, ei ole enää sitä katsetta mitä meillä aluksi oli jne. Haluaa silti olla ystäväni ja elämässäni mukana. En tiedä yhtään mitä hänen päässään liikkuu, juttelemme kuin ihan tavalliset ystävät.

Silti tunnen sydämessäni pistoksen kun suhteemme alussa sanoi rakastavansa minua. Oliko se sittenkin valetta? Mitä hän enää minusta haluaa? Olen jotenkin ihan rikki ja turta koska minulla taas on tunteita häntä kohtaan. En tiedä mitä tehdä.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et saa rakkautta, koska tuolla tyypillä ei sitä ole. Saat kuvitelman rakkaudesta ja huumemaisen dopamiiniryöpyn, kun saat kylmän jälkeen kuumaa. Siitä irtautuminen on tietoinen päätös ja vastaa vierottautumista ja vaatii tahtoa.

Kumpi vanhempasi on ollut narsisti /alkoholisti tms? Et ole saanut riittävää turvaa lapsena? Unohda tuo mies ja mene terapiaan. Tutustu Youtubessa Narsisti vs minä. Mitä pidempään olet tuon kanssa sitä sekaisemmaksi menee.

Itseasiassa meidän välinen suhde muistuttaa isäsuhdettani. Isäni suuttui minulle jos en toiminut hänen tahtonsa mukaan ja aloin miellyttämään häntä kaikin tavoin että olisin näyttänyt hyvältä hänen silmissään. Isäni on aina ollut hallitseva ja kontrolloiva ihminen kuin myös rakastava ja lempeä kuin myös tämä ihastukseni. Minun on vaikea kieltäytyä mistään mitä hän haluaa. En ole ehkä, ajautunut tähän syyttä. Traumasuhdehan tämä on, mutta miten vaikea on pistää tälle loppu. Ap

Minä sairastuin tuollaisessa ihan tosissani. Suojele itseäsi!

Miten sairastuit?

Vierailija
42/61 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kertoa ikääni. Työstän itseäni tässä asiassa että miksi aina hakeudun sellaisiin suhteisiin missä minut mitätöidään ja vastaavasti taas rakastetaan. Se voi johtua epävarmuudestani... en päästä niin helpolla kaikkia lähelleni varsinkin niissä tilanteissa kun läheisyydenosoituksissa on ollut pitkä aika. Niin kauan kun sitä rakkautta riittää ja näkyy, niin kauan otan sitä vastaan. Ajan saatossa kun rakkautta ei osoiteta millään lailla, en minäkään. Olen riippuvainen toisten mielipiteistä pitävätkö he minusta. Tiedän, se on lapsellista ja kehittymätöntä. Haluan rakastaa ja tuntea rakkautta. Haen sitä vain vääriltä ihmisiltä. Kun sitoudun johonkin, sitoudun vahvasti ja olen intohimoinen. Ap

Vierailija
44/61 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole rakkautta, jota nyt saat vaan manipulaatiota, jota hän antaa samalla tai kunkin ihmisen tarvitsemalla tavalla muillekin. Lisäksi se on vain puhdasta lihallista himoa.

Oikea rakkaus syntyy pikkuhiljaa keskinäisestä yhteydestä, luottamuksesta, onnesta, toisen piirteiden ihailusta, sitoutumisesta.

Olen itse etsimässä tietä ulos tuosta samasta labyrintistä ja jo aika pitkällä. Jos sinulla löytyy motivaatiota hyviä kanavia sinulle olisi Narsisti vs Minä ja Tim Fletcher. Ehkä myös Crappy childhood fairy ja Dr Ramani. Jos haluat tietoa noista ihastuksenkohteidesi toimista ja motiiveista niin Mental healness ja Raw motivations.

Vierailija
45/61 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et saa rakkautta, koska tuolla tyypillä ei sitä ole. Saat kuvitelman rakkaudesta ja huumemaisen dopamiiniryöpyn, kun saat kylmän jälkeen kuumaa. Siitä irtautuminen on tietoinen päätös ja vastaa vierottautumista ja vaatii tahtoa.

Kumpi vanhempasi on ollut narsisti /alkoholisti tms? Et ole saanut riittävää turvaa lapsena? Unohda tuo mies ja mene terapiaan. Tutustu Youtubessa Narsisti vs minä. Mitä pidempään olet tuon kanssa sitä sekaisemmaksi menee.

Itseasiassa meidän välinen suhde muistuttaa isäsuhdettani. Isäni suuttui minulle jos en toiminut hänen tahtonsa mukaan ja aloin miellyttämään häntä kaikin tavoin että olisin näyttänyt hyvältä hänen silmissään. Isäni on aina ollut hallitseva ja kontrolloiva ihminen kuin myös rakastava ja lempeä kuin myös tämä ihastukseni. Minun on vaikea kieltäytyä mistään mitä hän haluaa. En ole ehkä, ajautunut tähän syyttä. Traumasuhdehan tämä on, mutta miten vaikea on pistää tälle loppu. Ap

Minä sairastuin tuollaisessa ihan tosissani. Suojele itseäsi!

Miten sairastuit?

Sairastuin monella tavalla henkisesti ja fyysisesti. Yleensä ihmiset aina sairastuvat. Tässä hyvä video aiheesta ja kaksi muuta tilanteeseesi liittyvää.

https://youtu.be/mULnc2-fRdE?si=-pTWsoR2eWsnJe12

Vierailija
46/61 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua kertoa ikääni. Työstän itseäni tässä asiassa että miksi aina hakeudun sellaisiin suhteisiin missä minut mitätöidään ja vastaavasti taas rakastetaan. Se voi johtua epävarmuudestani... en päästä niin helpolla kaikkia lähelleni varsinkin niissä tilanteissa kun läheisyydenosoituksissa on ollut pitkä aika. Niin kauan kun sitä rakkautta riittää ja näkyy, niin kauan otan sitä vastaan. Ajan saatossa kun rakkautta ei osoiteta millään lailla, en minäkään. Olen riippuvainen toisten mielipiteistä pitävätkö he minusta. Tiedän, se on lapsellista ja kehittymätöntä. Haluan rakastaa ja tuntea rakkautta. Haen sitä vain vääriltä ihmisiltä. Kun sitoudun johonkin, sitoudun vahvasti ja olen intohimoinen. Ap

Ei johdu epävarmuudestasi tai mistään miten toimit suhteessa vaan siitä, että kiinnityt vääriin ihmisiin. Sinun pitää oppia ymmärtämään, että nuo sanotaanko nyt sitten palstamiehiä mukaillen jännäpojat ovat kiihottavia ja heiltä saatu huomio valaa hunajaa vanhoihin isähaavoihin, mutta se on illuusio ja hetken hupi. Sitä seuraa valtava pettymys ja kipu ja on entistä enemmän rikki.

Kun saat itsesi korjattua, sinua alkaa etoa nuo tyypit ja niiden toiminta.

Vierailija
47/61 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet sekoillut jotain teini on off pelleilyä ja leikkinyt hänen aidoilla tunteillaan. Hän on nyt selvästi ottanut sinuun tunnetason etäisyyttä. Siis suojaa nyt itsensä sinulta. Rautalankaa: Sinä et ole tässä nyt se uhri.

Mutta miksi haluaa silti nähdä minua ja olla yhteyksissä? Ap

No jos sillä ei just nyt ole muutakaan säätöä meneillään

Vierailija
48/61 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vaan ota tuota ihmistä takaisin. Mikään ei muutu parempaan suuntaan. Ripottele vaan itsesi. Tiedän omasta kokemuksesta tuon. Olin samanlaisessa tilanteessa vuosi sitten. Tuon on hyväksikäyttösuhde. Ainakaan itse en sellaista halua. Olen mieluummin yksin kuin epämääräisessä ja'satuttavassa on/off suhteessa.

Vierailija
49/61 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olet sekoillut jotain teini on off pelleilyä ja leikkinyt hänen aidoilla tunteillaan. Hän on nyt selvästi ottanut sinuun tunnetason etäisyyttä. Siis suojaa nyt itsensä sinulta. Rautalankaa: Sinä et ole tässä nyt se uhri.

Narsisti palaa aina katsomaan, jos saisi vielä jotain: ihailijan, seksiä, rahaa, palveluksia... Sitä katsetta ei ole enää, koska hän ei enää peilaa sinua itseäsi. Oliko samantyyppiset ilmeet ja katseet kuin itselläsi? Se fantasiavaihe on ohi, nyt hän on se aidompi itsensä.

Itse kyllä katsoin häntä samalla tavalla kuin ennenkin. Kun laitan henkilökohtaista viestiä niin kirjoitti ettei tapaaminen eronnut muista hänen kaveritapaamisistaan. Aika kylmäksi veti. Ap

Hän ei katso sinua enää ikinä niin. Korkeintaan hetkellisesti, jos saa imettyä sinusta jotain.

Itsellä on kaksi narsistieksää. Ne silmät kuolevat. Ne loistavat sitten taas aikansa jollekin toiselle sen toisen tyylillä, kun kuvittelevat taas olevansa rakastuneita.

Unohda koko tyyppi. Ne vetävät puoleensa, mutta niistä saa vain harmia.

Se on niin vaikeaa. Hän on upein ihminen silti kenet olen koskaan tavannut. Huh... olen varmaan sinisilmäinen ja hölmö kun luulet että meillä voisi vielä olla jotain. Ap

Luettelepa tänne että mikä hänessä on niin upeata. Jos se selkiyttäisi ajatuksiasi.

Häm on älykäs, lempeä, huomaavainen, hyvä seksissä, meidän välinen kemia... Siis paljon hyviä puolia. Nyt sitä ei vain näe kun olemme ajatuneet ystävyys-suhteeseen. Kaipaan sitä mitä meillä oli. Ap

Narsistin teatteriesitys johon lankesi. Pakene.

Vierailija
50/61 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisti palaa aina katsomaan, jos saisi vielä jotain: ihailijan, seksiä, rahaa, palveluksia... Sitä katsetta ei ole enää, koska hän ei enää peilaa sinua itseäsi. Oliko samantyyppiset ilmeet ja katseet kuin itselläsi? Se fantasiavaihe on ohi, nyt hän on se aidompi itsensä.

Itse kyllä katsoin häntä samalla tavalla kuin ennenkin. Kun laitan henkilökohtaista viestiä niin kirjoitti ettei tapaaminen eronnut muista hänen kaveritapaamisistaan. Aika kylmäksi veti. Ap

Hän ei katso sinua enää ikinä niin. Korkeintaan hetkellisesti, jos saa imettyä sinusta jotain.

Itsellä on kaksi narsistieksää. Ne silmät kuolevat. Ne loistavat sitten taas aikansa jollekin toiselle sen toisen tyylillä, kun kuvittelevat taas olevansa rakastuneita.

Se on niin vaikeaa. Hän on upein ihminen silti kenet olen koskaan tavannut. Huh... olen varmaan sinisilmäinen ja hölmö kun luulet että meillä voisi vielä olla jotain. Ap

Luettelepa tänne että mikä hänessä on niin upeata. Jos se selkiyttäisi ajatuksiasi.

Häm on älykäs, lempeä, huomaavainen, hyvä seksissä, meidän välinen kemia... Siis paljon hyviä puolia. Nyt sitä ei vain näe kun olemme ajatuneet ystävyys-suhteeseen. Kaipaan sitä mitä meillä oli. Ap

Kuinka hullu sinä itse olet, että sait noin hienon ihmisen ajettua on Off - sekoiluun? Vai olisiko kuitenkin niin, että mies vain loi tuollaisen kuvan itsestään. Sen ne kyllä osaavat.

Lisään, että jos tuo kaikki luettelemasi olisi ollut aitoa, te viettäisitte loppuelämää yhdessä ilman mitään säätämistä ja sekoilua. Teot ratkaisee, ei puheet. Siinä seksissäkin esittävät maailmanluokan rakastajaa ja kehuvat naisen vartalon ja yhteisen seksin parhaaksi ikinä. Ja seuraava on taas ihanin ja paras ikinä. Ja seuraava.

Olen ollut yksi tällainen maailman ihanin nainen. Minä vaan tajusin, ettei meidän välillä oikeasti ole mitään niin erityistä, että sanoilla olisi katetta. Myöhemmin kuulin, että harrastaa tuota liukuhihnalta.

Sama. Pyörittävät montaa naista yhtäaikaa.

Vierailija
51/61 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuta lupaavalta, että hän osaa vetää lempeän luonteen esille, ja välillä muuttuu jäätävän kylmäksi. Rooli päällä. Hurmausrooli.

Se kieltämättä tuli mieleen.... toi luonteen muuttuminen... huijattu olo. En oikeastaan tiedä millainen hän oikeasti on. Miksi veti ennen roolia ja sanoi olleensa rakastunut? Itse olen sellainen etten helpolla rakastu mutta tämä ihminen veti jalat alta. Ap

Onko suomalainen? Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn.

Vierailija
52/61 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä, haloo!

Vierailija
53/61 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se rakkauspommitusvaihe on ohi niin totuus paljastuu. Kylmä kuuma vaihtelu alkaa. Mikään ei ole totta eikä aitoa.

Vierailija
54/61 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmyys johtuu siitä ajatuksesta että hän ei tee virheitä. On sitä mieltä, että sinä olet hylännyt hänet ja oikeuttaa sillä kylmyyden (=selittää itselleen. Haluaa että tunnet syyllisyyttä ja pyydät häneltä anteeksi.

Kykenemätön parisuhteeseen l. mihinkään läheiseen ihmissuhteeseen. Ei ole kiinnostunut kenestäkään ihmisenä - ainoastaan hyötymistarkoituksessa.

On-off -suhde on hyvin koukuttava ja nyt olet päätymässä sellaiseen takaisin. Se ei kuitenkaan johda seurustelusuhteeseen tai parisuhteeseen, koska tällainen ihminen ei niihin aidosti kykene.

Vierailija
55/61 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
56/61 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

,

Vierailija
57/61 |
23.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuta lupaavalta, että hän osaa vetää lempeän luonteen esille, ja välillä muuttuu jäätävän kylmäksi. Rooli päällä. Hurmausrooli.

Se kieltämättä tuli mieleen.... toi luonteen muuttuminen... huijattu olo. En oikeastaan tiedä millainen hän oikeasti on. Miksi veti ennen roolia ja sanoi olleensa rakastunut? Itse olen sellainen etten helpolla rakastu mutta tämä ihminen veti jalat alta. Ap

On suomalainen. Ap

Vierailija
58/61 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se mihinkään liittyy? Jokaisessa kansalaisuudessa on kaikenlaisia tyyppejä. Itsellä ollut kaksi todella luonnehäiriöistä suomalaista miestä ja yksi syntyperältään gigoloksi helposti oletettu, joka oli täysin tosissaan kanssani ja psyykeeltään tasapainossa ja kunnioitti minua.

Vierailija
59/61 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ap katsomaan HG Tudorin kanavalta niitä videoita, jotka kertovat narsistien toimintatavoista, skippaa ne julkkisanalyysit. Sieltä saat kylmää kyytiä, joka avaa silmäsi. When you know, you go. Ei ole muuta vaihtoehtoa.

Vierailija
60/61 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olisi naisystävä, joka on ensin esittänyt, että teillä on todella rakas ja läheinen ja erityinen suhde, ollut tukenasi ja viettänyt kivaa yhteistä aikaa kanssasi ja siten ruvennut vuorotellen mulkuksi ja kivaksi ja sitten lempannut sinut ja ilmestyisi takaisin haluten olla kaverisi niin ottaisitko? Toivottavasti et!

Tämä ei ole yhtään sen ihmeellisempää. Hyväksikäyttäjät hyväksikäyttävät. Se on niiden luonto. Jos sulla on kyy käsivarrella, on ihan tsägää, jos se ei sattuisi puremaan sinua lainkaan missään vaiheessa, koska se nyt vaan on sellainen eikä muuksikaan voi muuttua.