Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* HAAHUT viikko 52 *~*

25.12.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.

[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..

[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.

[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.

[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.

Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.

[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.

[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Yritystä marras-joulukuusta 06.

[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kanssa 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.

[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.

[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]lumipyry70[/b] Olen 26 vuotias ja marraskuussa keskenmenon saanut 1,5 vuotiaan neitin äiti. Edellinenkin raskaus päättyi onnettomasti vuosi sitten uutena vuonna.

[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...

[b]miukkeli75[/b] Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.

[b]Sofia-77[/b] minä 29, mies 36, minulla t-96, t-99 ja tm-00. Miehellä p-97 ja t-99. Ensimmäinen yhteinen vauvamme siis keskeytys10/06 pahan sydänvian vuoksi rv 20+2.

[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.

[b]Ultsi75[/b] Ikä: minä 31, mies 32. Montako lasta: 2, -01 ja -03. Km: 01/03 vk 10+ ja 12/06 vk 6+. Yritys: lähtee käyntiin heti kun vuoto loppuu...

[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007

[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007

[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007

[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007

[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007

[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?

[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 31.7.2007

[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007

[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007

[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007

[b]kaisuli79[/b] plussa 5.12.2006, la 13.8.2007

[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 7.8.2007

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b]

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]

[b]Ongelmakohdat:[/b]

[b]Keinot:[/b]

[b]Tavoite:[/b]

[/quote]

Kommentit (175)

Vierailija
81/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kotosalla olen ja pipiä kuopusta hoitelen. Tosin mulla oli ihan suunnitellut vapaapäivät näille välipäiville.

Neidillä on kuumetta liki 39 ja armoton yskä, aamulla käytin tervarissa ja poski-ontelontulehduksen taas sai diagnoosiksi ( en tiedä kuinka luotettava diagnoosi 6-v.lle)aoteekista lääkekuuri ja kaupan kautta kotiin..

Vähän olen siivoillut jo joulukoristeita pois ja pyykkiä pesen kun siitä ei loppua tule..

Onpas meillä täällä jännät paikat... etteks te kaikki kolme VM, KATRI JA JOULULAHJA vois tänään testata niin saataisiin kolme plussaa kerralla ?? Plussapöllyä täältä laitan miljoona kiloa teille tulemaan...

Omaa (.) sen verran että clomit tälle kierrolle pyhinä tuli kinkun lisukkeena popsittua ja nyt on tylsää kun kp 9 elellään ja uudelta vuodelta pitää harjoitukset aloitella.. tuntuu kun aika matelisi eteenpäin..

Jaahas niin kipeitä pentuja meillä ei ole ettei riitaa sais aikaiseksi..pitää mennä erotuomariksi !!

Palailen taas illanpäälle kurkkimaan plussa-uutisia !!

Isotikru

Vierailija
82/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin monta kertaa työpaikan veskissä testaillut...alappas nyt kipittää kiltisti sinne apteekkiin me ei malteta sitä sun plussaa odottaa !!

Isotikru

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samaa mäkin toitotan ku Isotikrukin eli työpaikan vessassa voi ihan hyvin testailla :-) Ei kait se kenellekään kuulu, mitä siellä hommataan ;-)

Niitä plussauutisia odotellessa,

-Ultsi-

Vierailija
84/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja luimuiltu veskissä... ja SIELTÄ SE TULI!! SIELTÄ SE TULI!!! Iso plussa. Ei o todellista. En tiedä mitä ajatella. Tietty onnellinen. Mutta heti on pelko puserossa että jospa ei tästäkään mitään tule.

Apu-va!!! Hui!

Ja mites tästä pitää kertoa miehelle? Viimeksi kerroin tekstarilla työmatkalta kun luulin että hänelle se on ihan sama miten se tieto kulkee mutta eipä sitten ollutkaan siitä kovin iloinen... voi hyvänen aika!!

Ja kaverit, nyt heti mukaan tähän aaltoon, eikös joo :)

t Joululahja

Vierailija
85/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielettömästi onnea -jihaa- vauvaliimaa, jarrusukkia ja enkeleitä odotukseen!!!!

Siis todella upeeta ja mahtavaa! Ottakaas te muutkin piinailijat plussa, niin pääsette samaan matkaan :-) Mä tulen sitten reilun viikon päästä...

-Ultsi-

Vierailija
86/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vointi?

Olen näköjään tämän päivän palsta-häirikkö ;-) Sen siitä saa, kun on lomalla...töissä ei oo aikaa nettailla, mutta kotona on -varsinkin kun molemmat lapsoset on päikkäreillä...*mullako nettiaddikti, heh?*

Mä en ole edes ajatellut milloin testaan, katsotaan nyt pääsenkö edes sinne saakka...hieman on epävarma/toivoinen olo, mutta en nyt vielä anna sen häiritä ;-)

-Ultsi-

Vierailija
87/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahja: Ihanaa, mahtavaa, upeeta!! Oikein paljon onnea ja kilokaupalla vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan! =)

Täällähän on nyt oikea plussa-aalto. Toivottavasti olis pysyviä sellasia. ;)

Hei, nyt kaikki tartutaan Joululahjan lahkeeseen kiinni, jotta saatais mahdollisimman hyvät avut mukaan plussatestin saamiseksi.

Mä kyllä aion testata vasta loppiaisena. Ei paljoa aiemmin kannata, kun menkkojenkin pitäis alkaa vasta huomenna tai ylihuomenna (oviksen mukaan laskettuna). Tällä kertaa onkin testi valmiina, niin ei tarvi odottaa apteekkiin lähtöä...

Vierailija
88/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eli tosiaankin meillä oli pikkukakkonen tuloillaan, mutta se meni kesken rv 12. Tuntuu jotenkin niin oudolta, kun viikoilla 9+4 kaikki oli ok, kun käytiin ultrassa, että saatiin viikoista varmuus. Ja sitten seuraavalla käynnillä rv 12+3 sykettä ei enää löytynyt ja " pikkukirppumme" todettiin kuolleeksi. Vauva oli kuollut kohtuun suunnilleen rv 11+5, mitta oli siinä vaiheessa tasan 5 cm. Lääkkeellinen tyhjennys tehtiin kolmen päivän kuluttua ultrasta, onneksi siitäkin selvittiin, vaikka tosi rankka kokemus se oli, en tosiaankaan haluaisi käydä tätä enää toista kertaa läpi. Mutta " elämä on" , välillä se potkii oikein kunnolla;( Mutta onneksi meillä on jo yksi terve lapsi, ihana tyttömme 1v 8kk. Siinä oikein päivänsäde, joka piristää päivän kuin päivän. Nyt siis odotellaan innolla, että tämä vuoto loppuisi ja alkaisi ne menkat. Ja sitten alkaa uusi yritys, toivottavasti paremmalla onnella.

Tässä vielä tiedot listaa varten:

bambiino, 25 v. mies 27 v. Meillä on tyttö 04/05, ja keskenmeno 12/06 (rv 11+5)

Vierailija
89/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, totta tosiaan, toivottavasti tämä nyt sitten on ja pysyy. On kyllä jännittävät viikot (ja kuukaudet) edessä etten sanoisi.

Bambiino tervetuloa mukaan ja ehkä olen lohduttava esimerkki: meille kävi suurin piirtein juuri samalla tavalla kuin teille, viime toukokuussa, ja tänään on tosiaan toivon pilkahduksen hetki.

Sitä paitti täällä on kiva henki enkä minäkään tästä ihan heti häivy kulumallakaan, ehei :)

Nyt tuhat kiloa plussaonnea kaikille ja olen sen verta vahva että jaksan hinata useampaakin tyyppiä lahkeessa mukaan :P

t Joululahja

Vierailija
90/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bambiinolle pahoittelevat tervetulotoivotukset!

Jaoululahja: Mä jouduin melkein pariksi tunniksi toiseen huoneeseen tekee töitä yhen ukkelin kanssa ja kun mä palaan tänne, täällä on sivukaupalla uutta tekstiä ja IHANIA UUTISIA. Anna kun mä halaan ja rutistan sua... noin... ihan mielettömästi onnea!!! Ja kaikki mahdollinen suojelus ja varjelus pienelle asukille.

Katri: Tosi kivaa, kun on jotain kivaa tiedossa jo ensi vuodelle. Ja totta on, että ajoissa pitää olla liikkeellä jos jotain haluaa saada.

ON. Kyttäyskeikat vessassa jatkuu... ei vielä muuttunut kunnon vuodoksi. Itseasiassa ollut olematonta " vuoto" tänään. Iik.. munhan piti olla niin järkevä, ja ottaa ihan rauhallisesti. Varsinkin kun eilen jo myönsin tappioni.

vm69

Vierailija
91/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

bambiino: Tervetuloa mukaan. Pahoitteluni keskenmenosi johdosta. Kiitos myös listaan laitettavista tiedoista. Lisäsinkin ne jo ja näkyvät seuraavan päivityksen yhteydessä eli ensi maanantaina.

vm69: Niinpä, aikasessa pitää olla... Toisaalta hassua alkaa miettiä jotain ensi vuoden kesän reissuja, mutta minkäs teet kun näitä mökkeilijöitä riittää aina vain enemmän. Joskus aikoinaan riitti kun varasi mökin maalis-huhtikuussa samana vuonna, mutta nyt pitää olla mieluusti liikkeellä jo edellisvuoden lokakuussa. Tai parhaimmassa tapauksessa tiettyyn paikkaankin pitää varata jo kesällä seuraavan vuoden kesäksi, jotta kenties onnistuu.

No, nyt siis mökkireissu, mutta katotaan josko siitä vuoden päästä pääsis taas etelään. ;)

Sullakin ne tarkistusreissut sitten jatkuu... yritähän vain sinäkin tarrata Joululahjan lahkeeseen kiinni, jotta vetäis mukana odottajiin...

ON: Joopa, parhaillaan taas nippailee niin menkkamaisesti alavatsalla, joten nyt en taas usko raskauteen. Vinhaa miten nuo ajatuksetkin muuttuu. Silloin kun ei ole sitä ja on raskausoireita, niin ajattelee, että oliskohan tääkin taas raskausoire kun aiemmissakin kerroissa on ollu ja nyt kun on menkkamaista nippailua, niin sitten ne ajatukset katoaa saman tien.

Ei maar, täytyy tästä nousta laittamaan noita jouluvaloja päälle kun hämärtääkin jo.

Mites muuten, joko muualla kuuluu rakettien pauketta? Meillä on kuulunu niiden ja pikkupommien ääntä jo eilisestä lähtien, jolloin niitä alettiin myymään. Joka vuosi sama juttu, että heti joulun jälkeen alkaa sitten kestää jonnekin loppiaiseen asti. Tosin silloin jo vähemmän kuin mitä nyt, mutta kuitenkin... No, joskus kuulee muutaman kesälläkin, ehkä joku on jonkin löytäny jostain kätköistä silloin..

Mutta nyt niitä valoja laittamaan...

Vierailija
92/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia on tullu nippu kaupalla, ihanaa! Onnea ihan jokaiselle plussalle ja tarrasukkia! Koitan päästä perässä tulemaan...

Meille tuli hurja täti jouluksi kylään... Ei sitten ekasta kierrosta tärpänny vaikka kuinka olis toivonu. Ei auta muu kuin kova yritys päälle että seuraavasta kierrosta tärppäis;-) Kierto oliki kyllä lyhyt, vain 26-27 päivää. Viimeiset kierrot ennen enkelivauvaa olivat jopa 40 päivää pitkiä...

Meille tuli toinenkin vieras jouluksi, flunssa nimittäin. Niin neiti, mies kuin itsekin ollaan nuhassa ja kovassa yskässä. Aatto onneksi saatiin vietettyä melko terveinä.

Täytyy ruuanlaittoon lähteä...

Vierailija
93/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ihanaa Sofia ja Joululahja kun olette plussailleet!! Onnea onnea kovasti ja isot rutistukset! Toivotaan että muut tulevat perässä kovasti!

Me palailimme miehen kanssa tänään mökiltä, oltiin viettämässä kahdenkeskistä aikaa. Meinasi kyllä tapaninpäivän aamuna jäädä mökkireissu väliin, sen verran iso säikähdys meitä koetteli. Olen koko raskauden ajan vuodellut sitä hematoomaa mikä alkuraskauden ultrassa löytyi ja tiistaina aloin sitten vuotamaan kunnolla. Ja uskokaa tytöt, se oli todella KUNNOLLA. Sanoin miehelle että nyt tuli lähtö sairaalaan ja ultraa odotellessa sanoin, että varaudutaan vain pahimpaan. Pääsin sitten nopeasti ultrattavaksi ja uskomatonta mutta totta: siellä se sydän hurjasti sykki! Näimme jo kaikki muodot, pää alaspäin vauva siellä köllötteli. Lääkärikin hämmästeli veren määrää kohdussa ja sanoi, että nyt vain kaikki peukut ja varpaat pystyyn että pikkuinen siellä kyydissä pysyy. Iloinen yllätys oli se, että viikkoja olikin reilut yksi enemmän mitä kuvittelimme, eli tänään olisi sitten jo viikot 10+1. Kyllä taas sattuma meitä säikäytti! Kahden viikon päästä onkin sitten jo ensimmäinen virallinen ultra.

Ihanaa loppuvuotta teille kaikille, käyn aina plussauutisia innolla tutkailemassa! :)

DreamOne rv 10+1

PS. Katri jos jaksat, niin voit päivittää LA:si minulle 27.7, kiitos :)

Vierailija
94/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

DreamOne: Kiva kuulla sinustakin. Huh, kun teitä pelästytettiinkin oikein kunnolla, mutta onneksi kaikki oli hyvin masuasukilla. =) Ja päivitin la:si, eipä tuosta vaivaa ollut.

ON: Mies sai varmistuksen kesälomalle elokuulle pariksi viikoksi, joten suunniteltu mökkireissu onnistuu. Enää vain raskaus ja lähestyvä synnytys sen voisi estää, ei muu. =)

Vierailija
95/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluupas tänne hyvää, onnea tasapuolisesti kaikille plussanneilla!

Tulimme juuri pohjoisesta mummin luota ja arkirutiinit ovat alkaneet. Mutta onhan tuo Uusi vuosi vielä, mies jo osti pari kassillista raketteja:) Suojalasitkin oli saanut matkaan.

Joulu meni rauhallisesti ja lahjojakin sain ihan mukavasti.

Mites noita kiertoja lasketaan, km todettiin 7.12. Vuoto alkoi pari päivää alkaisemmin. Ainoa oire joka edelleen vaivaa on rintojen arkuus, miestä hätistelen kun nyplääminen " ärsyttää" .

Entä mites nuo testaamiset, odottaa kans malttamattomana.

En kauheasti kuitenkaan odottele tästä kierrosta, mutta kun lukee tiedän juttuja niin kärsimättömyys alkaa vaivaamaan:)

Vierailija
96/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa oli lukea DremOnen kuulumisia. Ihanaa, että kaikki pikkuisella hyvin.

Lumipyry: Flunssa on ikävä vieras, meillä kanssa oli ennen joulua flunssaa ja korvatulehdusta... Nyt kaikki aika terveitä. Paitsi minä, hiipivä hulluus iskee hetkenä minä hyvänsä täysillä päälle. Johtuu tästä piinailusta menkkojen alkamisen suhteen.

Katri: Ihan sama juttu mulla. Fiilikset vaihtuu tunnista toiseen. Nyt taas menkkafiilis, kun alaselässäkin tuttu tunne.

Hyvä juttu, että miehenkin loma varmistui. Jos joudutte " sen" syyn takia perumaan varauksenne, niin ei varmaan kamalasti haittaa...?

Illan jatkoja!!

vm69

Vierailija
97/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin Miukkeli: kärsimättömyys on meidän vaivamme. Ja kun lukee muiden onnistumistarinoita, tajuaa, että onhan se mahdollista itsellekin(paitsi ei mulle...)

vm69

Vierailija
98/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ei tosiaan haittaa, jos " sen" takia joutuisi matkasta luopumaan. Ja varmaan mökin omistaja (nainen) sen myös ymmärtäisi jos peruisin. Mutta aika pitkälle pitää raskauden mennä ennenkuin uskaltaa mitään perua, sen verran näitä km:oja on kuitenkin ollu.

Mieskin tuli jo kotiin. Kivakiva. =) Vähän se tossa niiskuttaa, mutta eipä niin hirveen sairaalta näytä.

Joo' o, kylläpä tuolla ulkona paukkuu kovin... siis nuo ilotulitteet. Vähän meinaa ärsyttää kun pitää aina noin aikaseen aloitella.

Vierailija
99/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

VM: sittenhän meitä epäilijöitä on kaksi. Mutta kyllä me vielä täältä noustaan:) Voimahaleja kauhiasti!

Vierailija
100/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

halaan takaisin!!