Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* HAAHUT viikko 52 *~*

25.12.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.

[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..

[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.

[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.

[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.

Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.

[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.

[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Yritystä marras-joulukuusta 06.

[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kanssa 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.

[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.

[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]lumipyry70[/b] Olen 26 vuotias ja marraskuussa keskenmenon saanut 1,5 vuotiaan neitin äiti. Edellinenkin raskaus päättyi onnettomasti vuosi sitten uutena vuonna.

[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...

[b]miukkeli75[/b] Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.

[b]Sofia-77[/b] minä 29, mies 36, minulla t-96, t-99 ja tm-00. Miehellä p-97 ja t-99. Ensimmäinen yhteinen vauvamme siis keskeytys10/06 pahan sydänvian vuoksi rv 20+2.

[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.

[b]Ultsi75[/b] Ikä: minä 31, mies 32. Montako lasta: 2, -01 ja -03. Km: 01/03 vk 10+ ja 12/06 vk 6+. Yritys: lähtee käyntiin heti kun vuoto loppuu...

[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007

[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007

[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007

[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007

[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007

[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?

[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 31.7.2007

[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007

[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007

[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007

[b]kaisuli79[/b] plussa 5.12.2006, la 13.8.2007

[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 7.8.2007

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b]

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]

[b]Ongelmakohdat:[/b]

[b]Keinot:[/b]

[b]Tavoite:[/b]

[/quote]

Kommentit (175)

Vierailija
161/175 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain pikkuisen likan nukkumaan, ja kun se heräilee, mennään saunaan ennen kylään lähtöä. Nyt on just sellainen fiilis, ettei voisi vähempää kiinnostaa. En siis ole mitenkään masentunut, mutta olisi vaan ihanaa kotona verkkareissa ja villasukissa nauttia koti-illasta oman porukan kanssa. Ja saisi ne kännit vedettyä omissa nurkissa...

Kahvia on nyt pakko saada...

vm69

Vierailija
162/175 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vm69: Ihan totta puhuit, kun sanoit, että ei tiedä pelkääkö enemmän uutta raskautta ja mahdollista uutta keskenmenoa vai sitä, että ei enää raskaudu ollenkaan. Kaikista kamalinta on varmaan se, että pelkään koko ajan kuulevani muilta vauva-uutisia :( Olen katkera, myönnettäköön. Tuntuu, että minulla ei mikään onnistu kunnialla, vaan aina vaikeimman mahdollisen kautta, jos ylipäätään onnistuu. Vähemmästäkin katkeroituu... En kuitenkaan osaa edes kuvitella sitä tuskaa, jonka olet joutunut käymään läpi raskauden mentyä kesken noinkin myöhäisessä vaiheessa :( Miten ihmeessä olet selvinnyt?

Ihan totta muuten sekin, että pelkääminen ja stressaaminen vasta saakin kaikkea mahdollista aikaan, eikä minullakaan uusi raskaus taatusti ala, kun kroppa on jatkuvasta stressistä aivan puhki.

ON: Saapi nähdä rupeaako tämä hormonitoiminta tästä tasoittumaan. Mulle tuli keskenmenon jälkeen ihan hirvittävästi finnejä naamaan, selkään ja rintaan. Ilman mitään lääkkeitä on rinnasta kaikki finnit kadonneet ja selkäkin näyttää jo tosi hyvältä muutamaa yksittäistä finniä lukuunottamatta. Kasvoissa on vielä yksittäisiä näppyjä, mutta ne voivat johtua myös joulunajan suklaansyönnistä :D Toivoisin niin, että tämä hormonitoiminta tästä palautuisi ja saisin KESTOPLUSSAN pian. Laskeskelin tuossa, että kaksi yrityskiertoa enää ja sitten päästään jo alustaviin tutkimuksiin. Tämä tieto auttaa edes vähän paremmin jaksamaan...

Jatkan turinoitani myöhemmin :) Vielä viikko lomaa ja sitten paluu yliopistoon, kivaa saada taas muutakin ajateltavaa kuin raskaus ja vauvat. Täällä kotona ajatukset tuntuvat pyörivän samaa rataa...

Mukavaa vuodenvaihdetta :) Halein: Villiina kp 10/35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/175 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...meinasi unohtua: Katrille kovasti peukkuja pidetään, kyllä se plussa sieltä pärähtää, usko pois :)

Vierailija
164/175 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein itsekään tiedä miten selvisin niin hyvin myöhäisestä keskenmenosta. Luulin, ettei sellaisia edes enää niillä viikoilla tapahdu, mutta täällä haahuissakin on monta vastaavaa...

Minua auttoi arjessa jo kolme olemassa olevaa lasta. Heidän vuokseen oli PAKKO jaksaa. Koko perhe suri menetystä ja itkut itkimme yhdessä. Lapset kuitenkin jatkoivat nopeammin normaalia elämää, ja heidän mukanaan menin itsekin eteenpäin. En tiedä miten syvälle masennukseen olisin joutunut, jos raskaus olisi ollut ensimmäinen ja vielä tässä iässä...

Olisi ollut " helpottavaa" , jos keskenmenolle olisi löytynyt jokin selitys, mutta sellaista ei kaikista kokeista ja tutkimuksista huolimatta löytynyt. Meni huonon tuurin piikkiin.

Halauksia sinulle ja vielä kerran oikein paljon tervetuloa tähän porukkaamme.

Kahvit juotu, nyt odotellaan vaan pikkuisen heräämistä ja saunaan pääsyä. Sit pitäisi saada itsensä jotenkin ihmisen näköiseksi ja valmistautua kylään menoon. Viideksi on kutsuttu.

Vierailija
165/175 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vm69: Tsemppiä sulle tulevaan. Toivotaan, että kummatkin plussaa tammikuussa. Tai tietysti kaikki muutkin. Ei me vielä juhlimaan lähdetty, vasta tossa puoli kahdeksan aikaan illalla pitäis alkaa lähteä.

villiina: Juu, kyllä mä vielä tällä hetkellä uskon siihen plussaan... on noi oireet sen verran vahvat ja kun ei ole edes mitään tuhruakaan tullut. No, ei sen puoleen, mulla on menkat aina alkanu heti kunnon vuodolla.

ON: Rauhallista päivää vietetty miehen kanssa. Kun saatiin aamiainen syötyä, niin ei enää kovin kauaa oltu ylhäällä vaan mentiin takaisin sänkyyn ja nukkumaan. Pitää kerätä vähän voimia iltaa varten. ;) Jaksaa sitten paremmin kylässä höpistä.

Aikamoinen heikotus on nyt päällä, mutta voi johtua nälästä. Siis tossa joulun aikana ei ollu vielä tällästä tunnetta eli että vois olla melkein jatkuvasti nälkä. Nytkin vatsa pitää ihan hirveetä kurinaa. Oksetusolokin on tosi voimakas... koko ajan tässä nieleksin. Toivotaan, että se syöminen helpottaa sitten siihenkin.

Oireista sen verran, että näköjään alkais nyt noi rinnatkin kasvaa. Hyvänä merkkinä on ollu joka kerta kun tässä läppärillä kirjottelen. Taas meinaan on rinnat tiellä ja on jo vähän hankalampi kirjotella. Paidan hankauskin tuntuu tuskalta.

Mutta tämmöstä. Kohta sitten viimeset kinkut ja laatikot nassuun...

Vierailija
166/175 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli heti alusta niinkauan kuin muistipuoli pelaa:

IHANAA TULEVAA UUTTA VUOTTA 2007 ja kaikille se toivottu pieni nyytti syliin!!!

Naureskellen lueskelen naita ' pakkotestailuja' ; ja arvatkaa vaan tekisko jo mieli testailla, vaikka aivan hirmu liian aikaista oliskin... eika sitten mitaan oireita. Tai paleltaa mua niin etta nytkin on 5 vaatekertaa paallekkain! Mutta se on myos tatioire. Mahaan sattuu sen sorttisesti, ettei meillakaan pain paljon oo toiveita kivasta uutisesta tammikuun puolella, mutta haaveillaan nyt viela hetki! Tanaan en kylla nautiskele yhta lasillista kuohuvaa enempaa! Ens torstaina olis kylla se eka mahdollinen alkamispv - mutta kun paatin odotella 15.1 asti ...

Mies joka paiva kylla loytaa mun kayttaytymisesta jotain ' oireen' poikasta, mutta saahan sekin sitten haaveilla! Hassua on kylla, mutta han on sanonut mun olevan raskaana jo ennen plussatestia joka kerta; joten kylla senkin luulis jotain tietavan 7 raskauden osalta!

Mutta kivaa iltaa kaikille tanaan ja vm: juothan munkin puolesta lasillisen (heh, sulla onkin aika kaatokanni tiedossa, jos meidan puolesta vedat lasillisen, heh!)

toivoopi - levinia kp 22 / 26-32 -

Vierailija
167/175 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedän sunkin puolesta.

Saatte kyllä kantaa mut kotiin, kun teidän kaikkien puolesta otan...

Katri: Hauskaa ilta teillekin!!

vm69

Vierailija
168/175 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

levinia: Ja piinailu sulla jatkuu. Pidän kovasti peukkuja puolestasi, että plussaamaan pääset. bdbdbdbd

vm69: Kiitos, sitä samaa teillekin! Voisit tosiaan ottaa lasillisen munkin puolesta... Jos kylässä jotain tarjotaan, niin en aio ottaa, mutta jos sä sitten ottaisit sen...

ON: Nyt on syöty ja mies tuolla tiskaa. =) Sillä on jo huomattavasti parempi olo kuin mitä eilen, joten hyvin etenee tuo paraneminen sillä. Kivakiva. =) Toivottavasti vain ei tuu mulle...

Vierailija
169/175 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

VM: juu juo sä munkin kännit sitten, taidat ollakin aikamoisessa kännyrässä maanantaina:) Mainitsit keskenmenon jälkeisestä masennuksesta. Itsellä masennus vaivannu aika lailla. Illat ja yöt ovat pahimpia. Toivottu ensimmäinen raskaus ja sit km. Koville on ottanut. Välillä pakostakin mieleen juolahtaa, saadaanko me lapsia ollenkaan. Lohdutusta miehen lisäksi antaa kaksi kissaa ja koiraa.

Levinia: " pakkotestailut" ...juuh, kyllä mäkin taas kohta testailen:)

Mutta nyt meikkaamaan ja valmistautumaan muutenkin. Mies kun tulee töistä, lähdetään kavereille paukuttelemaan ja juhlimaan.

Vierailija
170/175 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden viimeiset löpinät tulee tässä.

Meilläkin alkaa lähdön hetki koittaa. Tossa puolelta pitäis alkaa lähteä. Miehen kanssa mennään kanssa kyläilemään meidän kaveriperheen luo. Raketit katsotaan ja sitten lähdetään kotia... toisin sanoen siis ens vuoden puolella. =) Meidän koira jää " kotimieheksi" . Sitä kun ei voi sinne kylään viedä.

Niinpä toivotan kaikille oikein HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!! Ja kiitos kaikille siitä korvaamattomasta tuesta mitä olen saanut. Jatketaan juttua ens vuonna ja toivottavasti tulee mahdollisimman paljon niitä pysyviä plussia. ;)

Toivottavasti muistan laittaa huomenna uuden listan... älkää ihmetelkö, jos en kuitenkaan ihan aamusta laita...

Jeps, mut nyt se on moro mun puolesta.

Vierailija
171/175 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Ja paljon plussia meille kaikille vuonna 2007. Hauskaa iltaa, itse poden tätä tautia kotona ja mies on töissä. Eli rauallisesti menee tämä ilta.

Vierailija
172/175 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. just päräytettiin taksilla kotiin. Oli kivaa kylässä ja otin kyllä teidän kaikkien puolesta. Siitä voitte olla varmoja!! Koko ajan korjaan kirjotusvirheitä... Happy New Year. Vau mikä ssaavutus. englantia tässä änkyrässä.

vm69

Vierailija
173/175 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehtii toivottaa kaikille plussarikasta ja onnellista uutta vuotta!!!

Ensi vuonna plussaillaan pysyvästi ja urakalla ;)

Vierailija
174/175 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille kaikille!!!!

vm69

Vierailija
175/175 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kotiuduttiin kylästä. Tosi hyvät tarjoomiset ja niin poispäin. Raketteja mentiin katsomaan ulos vähän ennen keskiyötä. Suurin pauke hiljentyi siinä varttia yli ja sitten lähdettiin kotia.

Nyt en vielä viitsi laittaa uutta listaa. Laitan sen sitten kun herään ja ehdin avata koneen.

Kylässä olis ollu tarjolla niin olutta kuin punkkuakin, mutta en sitten viitsiny ottaa vaan pysyin limulinjalla. Muutenkin saa käydä vessassa, niin entäs sitten jos olisin vielä sitä oluttakin ottanu...

Kahvi tuossa tippuu parhaillaan... alko kotimatkalla pahasti " kolottamaan kahvihammasta" . =)

Vieläkös se vm on koneella vai joko oot menny nukkumaan?