Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* HAAHUT viikko 52 *~*

25.12.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.

[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..

[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.

[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.

[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.

Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.

[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.

[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Yritystä marras-joulukuusta 06.

[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kanssa 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.

[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.

[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]lumipyry70[/b] Olen 26 vuotias ja marraskuussa keskenmenon saanut 1,5 vuotiaan neitin äiti. Edellinenkin raskaus päättyi onnettomasti vuosi sitten uutena vuonna.

[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...

[b]miukkeli75[/b] Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.

[b]Sofia-77[/b] minä 29, mies 36, minulla t-96, t-99 ja tm-00. Miehellä p-97 ja t-99. Ensimmäinen yhteinen vauvamme siis keskeytys10/06 pahan sydänvian vuoksi rv 20+2.

[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.

[b]Ultsi75[/b] Ikä: minä 31, mies 32. Montako lasta: 2, -01 ja -03. Km: 01/03 vk 10+ ja 12/06 vk 6+. Yritys: lähtee käyntiin heti kun vuoto loppuu...

[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007

[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007

[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007

[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007

[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007

[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?

[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 31.7.2007

[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007

[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007

[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007

[b]kaisuli79[/b] plussa 5.12.2006, la 13.8.2007

[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 7.8.2007

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b]

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]

[b]Ongelmakohdat:[/b]

[b]Keinot:[/b]

[b]Tavoite:[/b]

[/quote]

Kommentit (175)

Vierailija
101/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussasta! Tosi hieno yllätys ja myöhäinen joululahja. Suojelusta masuasukille.

Itse tein testin juuri ja selvempää negaa ei voi tulla. No tulos oli odotettu. Olen pähkäillyt mielessäni työpaikan vaihtoa ja taidan nyt tammikuussa vaihtaa, joten joudumme varmaan lykkäämään hieman vauvasuunnitelmia. Tuskaa. Kuumeilen kuitenkin täällä palstalla, ettei koko pää sekoa ennen kuin päästään tositoimiin.

Vierailija
102/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kamalasti, tuhat litraa vaaviliimaa,ja enkeleitä vierellenne kulkemaan...

Eiks kannattanutkin duunipaikan veskissä testailla ; -)

Pahottelut negan testanneille sori en muista nickiä tais olla Ida ??

Nyt menen antamaan iltapalaa muksuille ja lääkitsen potilasta myös,,kuumetta ei onneks enään ole ja kummasti jaksaa riehua ja tapellakkin jo sydämenpuolikkaansa kanssa..

Isotikru

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Joululahja ihan älyttömän paljon!! Nyt vaan kaikki usko ja toivo (ja rakkauskin) peliin, että pikkuinen kestää kyydissä mukana! *halaus*

Idalle pahoittelut negasta :( Mikä sun kierron vaihe onkaan nyt? Minäkinhän malttamattomana testailin tässä kierrossa pari negaa...=) No, seuraavasta kierrosta sitten viimeistään plussaat!

bambinolle pahoittelut menetyksestä ja tervetuloa maailman ihanimpaan joukkoon=)

Dreamone:kiva kuulla sinusta! Onneksi selvisitte vuodoista säikähdyksellä, huh huh! Ja viikko mentiin pikakelauksella eteenpäin! Sulla on enää 30 viikkoa jäljellä ;) Mulla about 35... :)

vm:peli ei ole vielä ollenkaan menetetty! Mutta kuten on aiemminkin todettu, pää pelaa niin, että pahimpaan aina valmistautuu..

katri: Odottelen jo loppiaista ja sitä plussaa sulta...

(.)KAMALA turvotus ja vielä kamalampi väsymys!! Vaatteet ei mahdu päälle, tuövaatteistakin täytyi ottaa isompi numero käyttöön :( Sohvalla olen torkkunut reporankana koko illan... Uuvuttavan väsyttävä olo. Kurkku on niin pirun kipeä ja aivastuttaa, mutta kun niin pöljä olen, en " uskalla" töistä olla pois, kun ei kuumetta ole. Tai no, lämpöä oli 37.2, joka mulle kyllä lämpöä jo merkkaa. Peruslämpö 36-36.2, eli ei kai raskauskaan asteella nosta lämpöjä?

Nyt ei taas auta kuin käpertyä vilttiin sohvalle, ja siitä sujuvasti Housen jälkeen nukkumaan.

Vierailija
104/175 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ida: Pahoittelut negasta.

Sofia: Vai odottelet sä mun plussausta... toivotaan, toivotaan.... ;)

vm69: Mites sulla, joko on kunnon vuoto alkanu vai vieläkö pysyy poissa?

Höh, jotain piti vielä, mutta näköjään dementia on iskenyt... joten sitten vain omaan napaan.

ON: Oireet jatkuvat ja tänään tai huomenna pitäis menkkojen alkaa... jos alkaa ja oviksen mukaan siis laskettu. Viime yönä näin taas painajaisia ja jokin aika sitten tuli oikein vellova pahan olon aalto. Luulin jo, että nyt tulee oksu, mutta ei sitten tullukaan.

Janon tunnettakin tuntuu olevan taas usein ja sitten kun juo useammin, niin pitää vastaavasti jatkuvasti rampata vessassakin. Nytkin äsken ei ollu kuin puoli tuntia kahden käynnin välillä.

Eipä se mies sitten parantunutkaan vielä... taas eilen illalla mittari näytti tasan 37 ja tänä aamuna samoin. Lisäks alkaa nyt olla selkeämmin sitä nuhaakin... =( Vähän alkaa vain epäilyttää, että tätä myöten menee meidän uusi vuosikin osittain pilalle, kun voi olla ettei se meidän ystäväperhe halua meitä sinne flunssaa tartuttamaan....

Itelläkin on pientä flunssamaista oloa, liekö kanssa tulossa vai onko muuta. Ja nyt sitten tuli sellanen kipeähkö vihlaisu alavatsalla... eli täällä piinaillaan oikein urakalla. =D

Pakko oli katella mitkä olis viikot nyt, jos olisin raskaana.... 4+4 näytti eli ihan alussa vasta olisi...

Mutta päivänjatkoja kaikille, niin se viikonloppu on taas vain tulossa. Ja Oikein Hyvää Uutta Vuotta 2007, jos on sellasia etteivät sitten viikonlopun aikana täällä käy. =)

Vierailija
105/175 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just vasta heräsin, ihme, ja kuopus myös nukkui näin pitkään. Yleensä meillä viikonloppuisinkin lapset herättää kuuden seitsemän välillä...

Ida: Vai negako sieltä tuli... harmi. No, plussakin vielä ehtii tikkuun pärähtää, kunhan " on sen aika" . Haleja!

isotikrulle heilutuksia ja vilkutuksia !!

Sofia: Ei se kuume ole sairauden merkki tai mittari. Kyllä sun pitää olla pois töistä silloin jo olo on huono. Muista, että sinä olet tärkein!! Parempaa oloa sulle toivottelen.

Katri: Pahus, miehes olotila taas kipeämpi. Paranemisia hänelle. Ja plussatuulia sinulle!!! Mä nukahdin eilen taas kesken Aliaksen. Mun ei pitäis mennä kattoo makkariin mitään, kun aina nukahdan. Enkä ollu yhtään väsynyt sänkyyn mennessä, niin en sitten laittanu nauhalle..

Ei ole vuoto alkanut. Menen tänään apteekkiin ja ostan valmiiksi testin. Huomenna voisi testata jos mitään vuotoa ei ala kuulumaan. On tää olo vaan niin outo. Selkä ihan tajuttoman kipeä. Ihankuin olisi jättivuoto alkamassa.

ON: Tuossahan tuo tuli jo Katrin vastauksessa... Ihan pelottaa jo etukäteen se negatiivinen tulos. Menkat varmaan vaan myöhässä. Km sekoittanut kiertoa tai jotain...

Lasten kanssa kotona tän päivän, joten palstailuun ei ole sellaista " rauhaa" kuin töissä oli. Mutta kyllä mä pidät teidät ajantasalla. Eli heti kun/jos vuoto alkaa, tuun kertoo..

vm69

Vierailija
106/175 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, kyllähän se negan näkeminen on aina ikävää... itsekin aina jännityksellä olen testaillu, että onko nega kuitenkin oireista huolimatta. Kiitos plussatuulista, puhaltelen niitä myös sinne päin. ~~~~

Meillä on Alias dvd:llä. Tervetuloa katsomaan.

Vierailija
107/175 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti laittaa vielä, että Katri, saanko ottaa tytöt mukaan? Siinä kyllä piilee riski, että vauvakuume karisee, kun näkee mitä niistä kasvaa.. :)))

Niin, ja kun laitoin edelliseen viestiin, että menkat myöhässä, niin eihän ne vielä edes ole myöhässä. Mulla vaan se tuhru yleensä jo näillä kp:llä alkanut. Mutta katsellaan tilanneet. Nyt pakko saada kahvia, on aika tukkoinen ja nukkuva olo.

Katri, sulla kun myös flunssainen olo, niin sehän on yksi raskausoire..

vm69

Vierailija
108/175 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ota vain tytöt mukaan. =)

Täällä olis tarjottavaakin kun peruuntui yhden kaverin tänne tulo. Eli pipareita, torttuja sekä maltanriisiä, joka on sellanen hedelmäjälkkäri.

Joo, muistan myös tuon, että flunssainen olo on kanssa raskausoire... saa nähdä mitä se mulla merkkaa..

Vierailija
109/175 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään eka apteekissa...

Heh, no nyt mun irtauduttava tästä koneelta mentävä siivoo keittiöö ja imuroimaan. Tää perjantai vapaa menee aina kotitöissä, mutta sittenhän on viikonloppu " vapaata" . Niin varmaan, meillä saa imuroida kyllä ihan joka päivä. Poltataan takkaa paljon, ja puista tulee hirveesti roskaa.

Iltapäivään!!

vm69

Vierailija
110/175 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mä täällä sitten odottelen... samoin meidän koiruus. ;)

Heh, no joo. Mulla taas ei ole mitään tekemistä. Alkaa kyllä taas väsyttämään siihen malliin, että pitäiskö mennä kohta puoliin nukkumaan... Toivottavasti ei vain näe taas painajaisia... Ja saa nähdä tuleeko nukuttua pari vai kolme tuntia.

Joopa, äsken tuli taas menkkamainen vihlasu, joten siinä sitä taas ollaan....

Vierailija
111/175 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettapa aktiivisia kirjoittajia,ite kehtaa monestikkaan kirjoittaa...

Itellä siis km vuoto loppu joulun aikoihin ja mitään ei käytetä eli uusi vauvan alku sais siis lähteä kasvamaan heti ja sitä toivotaan,mulla vuoto kesti n.viikon joka on hyvä,se oli menkka aika ja oli niin oireeton raskaus että ihan niin kuin en oiskaan ollut raskaana 8 vko.a.

Oliko esim Katri joka olet alkanut yrittämään myös saman tien km loputtua? Oliko muita?

Vauvan kaipuu on suuri,latistaa vaan ajatus että sitä ei saa....

jotenkin tavallaan luopunut toivosta ja silti toivo elää täysillä,ei voi olla niin huono tuuri että ei enää vauvaa kohtu pystyis kasvattamaan,mutta joka km jälkeen aattelin ja aattelen että ei voi enää tulla km ja aina se tulee......

On itku herkässä mutta kait ne hormoonit on sekasi...

ONNEA kamalasti plussaneille ja toivottavasti niitä tulee lisää ja palkaksi odotuksen piinasta on elävä vauva :)

Vierailija
112/175 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, heti alettiin yrittämään tällä kertaa. Mullakin meni alussa kesken, rv 6+5. Nyt sitten on taas oireita, joten jännääminen on alkanut...

Vierailija
113/175 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...teidän oireita Katri ja VM. Ei voi muuta sanoa, kuin että miten te pystytte olemaan noin coolisti? Eikö yhtään piinailuta? Tai tee mieli testata ;-)

VISAKOIVU: mulla myös km 12/06 (rv 6+0) ja lääkäri antoi meille luvan heti alkaa yrittämään, sanoi vielä erikseen ettei tartte odottaa seuraavia menkkoja...Mä tunsin tässä kierrossa oviksen ja oireet oli tosi selkeät (niin kuin mulla on ollut aina), joten periaatteessa piinailen vaikka en vielä tästä kierrosta plussaa odotakaan *joo, tiedän, olen varmaan maani myynyt, jos menkat alkaa*

PLUSSATUULIA ~~~~~~~~~~~~~~~~~~(noi kyllä näyttää enempi simpolta, heh)

Testituloksia odotellen ja teidän kanssa jännitelleen,

-Ultsi kp 23/28-29

Vierailija
114/175 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut myös tosi väsynyt, nukuin viime yönä 11h, mikä on epänormaalia mulle...tosin en kyllä osaa sanoa, onko osansa orastavalla flunssalla...vai onko flunssainen olo merkki jostain muusta ;-)

Hitto, mun ei pitänyt piinailla vielä tässä kierrossa! Ja nyt olen kehittelemässä itselleni jo kaikenlaisia oireita, vaikka menkkojen pitäisi alkaa normikierron mukaan vasta viikon päästä...tiedän että tipun korkealta ja kovaa, jos/kun menkat alkaa, plääh...

-Ultsi-

Vierailija
115/175 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa käyty. Ja apteekissa samoin... ja Katrilla.. Kiitti vaan Aliaksen katselusta.. En kyllä muista mitään, kun oli niin hulinaa noiden tyttöjen takia! Katri, tuo sun unen tarve on kyllä ihan selvä juttu. Kasvatat sisälläsi uutta elämää, ja tarttet enemmän voimia. Jos näet painajaisia, niin merkit vielä selvempiä. Kovasti yritän täällä sua tsempata, kun omia oireitani en osaa mitenkään hyväksyä merkikisi muusta kuin alkavista menkoista.

Ja vessassa kävin just, eikä vieläkään mitään.

Ultsi: nyt kyllä jo vaatii aika paljon malttia, kun testi on jo kotona. Mutta aion kyllä odottaa huomiseen. En saata uskoa, että ekasta kierrosta olisi yritys tuottanut tulosta. Kyllä tää hermoja koittelee. Mutta täällä kotona on tota touhua niin, että ajatukset ei ole pelkästään siinä... eikö... sitähän mä koko ajan rehellisesti ajattelen, nimittäin testiä.

Visakoivu: Kiva kuulla sinustakin. Sitä samaa toivon sinulle, että vauvan saat. Ja kun kerran kaipuu on kova, mahdollisimman pian. Haleja ja jaksamista kaikkeen sinne.

Olikos täällä vielä muita käynyt... en nyt muista, niin kiireellä luin viestit, kun taas kotihommat painaa päälle. Kassien purkua jne..

Ja petivaatteet oli ulkona tuulettumassa, nekin pitää halea sisään.

vm69

Vierailija
116/175 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Idalle. Tai jospa oli tosiaan vielä aikaista varmalle testille?

Vm ja Katri, kyllä tekin nyt plussaatte +++++++++++++!!!

Ja kiitos vielä kerran onnentoivotuksista koko porukalle :)

Oma napa ratkuu: en usko vieläkään eilistä ihan todeksi ja kaikenlaisia epäilyksiä on mielessä, että ei tämä kumminkaan kestä. Kun ei edes ole muuta oiretta kuin väsymystä ja se taas voi tässä tapauksessa johtua suoraan unen puutteestakin.

Kaiken lisäksi kehitin ison riidan miehen kanssa kotona enkä lopulta edes kertonut plussasta. Toki reiluna tyyppinä kerroin että tein testin. Mutta en tulosta. Kääks! Iskikö hormonihirviö vai mikä tuli. Taisi se mies kyllä arvata testin tuloksen mutta tunnelmahan oli sitten jo pilalla.

Äh tulipas synkeää vaikka syytä olisi päinvastaiseen! Oikein hyvää uutta vuotta 2007 ja uuden vuoden toivomuksena vauvoja kaikille asianosaisille :)

t Joululahja

PS tämä tuntuu tosiaankin joululahjalta tämä plussa! uskomatonta sikäli, kun esikoinen on syntynyt käytännössä jouluna (siitä tämä nimimerkki, vuodelta 2004) + toukokuussa kesken menneessä raskaudessakin la olisi ollut joulun lähellä... minun mielessäni joulu tulee ainaa liittymään näihin lapsiasioihin, hyvin henkilökohtaisella tasolla

Vierailija
117/175 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös tuo joulu pyörii aina...Kuopus on syntynyt joulun aikaan myös, samoin molemmat km:t tulleet joulun molemmin puolin. Voin siis käytännössä sanoa, että kaikki raskaudet ovat loppuneet joulu-tammikuussa (esikko syntynyt 01/01, kuopus 12/03, km:t 01/03 ja 12/06).

IDALLE piti vielä tulla sanomaan negapahoittelut, mutta vielähän on toivoa kun ei ole tätiä? Ja jos ei tässä kierrossa tärpännyt, niin seuraavassa sitten! Itsekin luotan tuohon...

Ihme oireita ole kehitellyt tässä päivän mittaan, mutta kehittelyjä varmaan...vai missäs vaiheessa teillä muilla on raskausoireet alkaneet? Mä olen varmaan hullu...

-Ultsi-

Vierailija
118/175 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultsi: Mulla on joka raskaudessa alkanu tulla ensimmäisiä oireita noin viikko tai vähän päälle oviksen jälkeen.

vm69: Juu, ei kestä kiittää... kiva kun kävitte. Vaikka hulinaahan se oli kuten sanoit. Puhuivatko tyttös jälkeenpäin mitään meidän koirulista? ;) Mut joo.... vieläkin tosiaan nukuttais, huomaan miten meinaan torkahdella tässä istuallaankin. Mutta vitsit kun hirvittää taas nykyisin toi nukkuminen näitten painajaisten takia...

Ai niin... hajuista ja haistamisesta piti vielä sanoa... Tossa jokin aika sitten haistoin nenälläni ihan selvän banaanin hajun, vaikka meillä ei mitään banaania ole. Mistä asti lie se haju tullu... eli joo, hajuaisti tullu taas tarkemmaksi.

Illalla kauppaan. Saapas nähdä tekeekö siellä jotkut hajut pahaa...

Vierailija
119/175 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahja: Niin, sä tosiaan sait ihanan joululahjan. Sen jo taisin kerran sanoakin. Mutta kun ajattelee, mitenjouluun liittyy sulla niin paljon, niin ihanasti myös tämä plussasi.

Ultsi: Et sä ole hullu. Tai jos sä olet, niin meitä on täällä sitten paljon muitakin... Mulla oireita on tullut aina heti, siis ennen plussaustakin. Tosin olen ne aikaisemmin aina tajunnut vasta sitten kun plussan olen saanut. Nyt kun oikein kuumeilee, suorastaan vaanii niitä oireita ja siksi niitä tunnistaakin niin paljon. Tai no, mun oireet nyt on sellaisia yleispäteviä, mutta sopisivat myös raskauteen.

Katri: Juu, kuule kun tultiin kotiin, niin heti alkoi rallatus ..." mekin halutaan koira" ... mutta kyllä se jo laantui, kun muistutin mun allergiasta. Siis en mä oikeesti ole kovinkaan allerginen koirille, mutta on vielä mennyt läpi lapsille.... Pikkaisenko olen ilkeä äiti... No on meillä sentään kaloja. Ja tottapuhuen, kyllä mä joskus kutisen kun oleilen pitkään talossa jossa on eläimiä. Ja silmiä kirvelee.

Ja nyt lisäämään puita takkaan. Meillä on kylymä. Ja siis ihan muidenkin mielestä kuin minun. Ettei palelua voi ainakaan listätä oirelistaan.

vm69

Vierailija
120/175 |
29.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joita ei tekisi mieli kirjoittaa, mutta taitaa tuhrut tehdä tuloaan. Oli havaittavissa pientä värisävyä paperissa. Jäänee sitten testi seuraavaan kuuhun. En voi sanoa olevani pettynyt, kun petyin jo pari päivää sitten, mutta kyllähän se taas hetkeksi masensi, kun ehti jo uusi toivo nousta...

Toivottavasti Katrille ei sitä ikävää täti-vierasta ilmaannu!! Eikä muillekaan tietenkään!!!

vm69