*~* HAAHUT viikko 52 *~*
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.
[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.
[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.
[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..
[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.
[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.
[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.
Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.
[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.
[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Yritystä marras-joulukuusta 06.
[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kanssa 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.
[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.
[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]lumipyry70[/b] Olen 26 vuotias ja marraskuussa keskenmenon saanut 1,5 vuotiaan neitin äiti. Edellinenkin raskaus päättyi onnettomasti vuosi sitten uutena vuonna.
[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...
[b]miukkeli75[/b] Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.
[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.
[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.
[b]Sofia-77[/b] minä 29, mies 36, minulla t-96, t-99 ja tm-00. Miehellä p-97 ja t-99. Ensimmäinen yhteinen vauvamme siis keskeytys10/06 pahan sydänvian vuoksi rv 20+2.
[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.
[b]Ultsi75[/b] Ikä: minä 31, mies 32. Montako lasta: 2, -01 ja -03. Km: 01/03 vk 10+ ja 12/06 vk 6+. Yritys: lähtee käyntiin heti kun vuoto loppuu...
[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007
[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007
[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007
[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007
[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007
[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?
[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007
[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007
[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007
[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007
[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007
[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007
[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?
[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 31.7.2007
[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007
[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007
[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007
[b]kaisuli79[/b] plussa 5.12.2006, la 13.8.2007
[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 7.8.2007
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b]
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]
[b]Ongelmakohdat:[/b]
[b]Keinot:[/b]
[b]Tavoite:[/b]
[/quote]
Kommentit (175)
Ei tuo meidän akvaario ole kovin iso, joku 100 litranen muistaakseni. Mies aina haluaisi ostaa isomman, mutta olen jarrutellut, kun ei meillä tota tilaa ole liikaa täällä huushollissa.
Joo, kökkö sentään... Mut kaikkein eniten mua harmittaa se, että mä olen tämmöinen hermoilija. Miksen mä vaan osaa olla ja odottaa. Kyllä ne menkat alkaa kun on alkaakseen ja jos ei niin sit ei. Mut kun koko päivä (=viikko) on jo mennyt itseä kyttäillessä.
Nyt tulee ipanat sisälle, pitää mennä auttaa riisumisessa. Ihanaa, kun ne pärjää jo keskenään ulkona. Raitis ilma tekee niille niin hyvää. Tekisi tietty itsellekin, mutta kun en jaksa mennä sinne seisoskelee. Ne huutelee sulle ja koiralle terkkuja..
vm69
Kiitti terkuista, kerro takaisin. Ja meitin koirulilta hauhau. =) Joo, ei sitten ole mikään niin hirveän jätti kokoinen se akvaario. Vertailuna voin käyttää meidän vesisänkyä, jossa on muistaakseni 500 l vettä.... siihen sitä on vähän mennykin...
Heh, meinasin saada hepulin äsken kun mietin akvaariota ja tota meidän vesisänkyä. Että jos kalat vois elää vesisängyssä ja sitten kun itse siinä makoilis ja kalat uis alla evät vaan kutitellen selkää... =D
Kaikkea tässä tuleekin mieleen...
Vitsit kun väsyttäis ihan kaameasti. Mutta en kyllä nukkumaan mene. Olen saanu tarpeekseni painajaisista tälle päivälle.
mitä fantasioita... Olisihan se aika mukavaa jos kalat olisi läpinäkyvän patjan sisällä. Joskus jos ei uni tulisi, voisi vaikka katsella niiden touhuja. Sulla tosin ei taida uniongelmia olla..
vm69
No joo, ei ole uniongelmia tällä hetkellä. Tai toisaalta ainahan mun yöunet on lyhkäsiä sen mun selkävaivan takia, mutta normaalisti olen siis päivät virkeänä, mutta nyt väsyttäisi melkein kaiken aikaa.
Ehti tossa taas tulla huono olokin, mutta kävin just syömässä sitä maltanriisiä ja jopa helpotti. Taas tuntuis tuo raikas maistuvan enempi kuin mikään muu.
Raketit ne vaan paukkuu täällä... keskiviikosta asti on joka päivä niitä kuulunut. Ja sitten sanotaan vielä, että aiemmin ei saa kuin aattona ja muistaakseni klo 18 eteenpäin. Ei ainakaan päde missä me asutaan tai niissäkään missä ollaan aiemmin asuttu.
Vitsit kun tekis mieli tehdä toi testikin, mutta pakko sinnitellä. Vaikka on oireita, niin ei ole ihan yhtä paljoa kuin esim. viimeksi jolloin sain sen selkeän plussan. Vois kyllä yrittää odotella niitten oireiden voimistumista ja lisääntymistä ennen kuin testailen.
Täälläkin tulee taas pyörittyä ihan jatkuvasti... mutta eipä tässä ole muutakaan tekemistä. Mieskin tulee vasta vähän yli tunnin päästä. Sitten loppuilta onkin sen verran tekemistä, että tuskin ehdin enää kirjotella. Lukemassa varmaan käyn, mutta tuskin ehdin muuta. Paitsi tietysti nyt vielä tän tunnin aikana...
odottelen, että mies tulee kotiin. Lapset on nyt syömässä, joten mulla vielä hetki aikaa. Mies pääsi töistä jo kahelta tänään, mutta meni auttaa jotain kaveria muutossa. Kohta pitäisi tulla senkin.
Ja sekin on sama juttu, että tekisi mieli kuitenkin jo testata, vaikka oireita on enempi menkkapuolelle kuin sille toiselle. Mutta testata ihan sen takia, ettei tarttis koko ajan miettiä. Haamun kai näillä päivillä voisi saada, ei sen vahvempaa. Järkevintä on kuitenkin odotella aamuun. Jos ei enempi vuotoja nyt tänään ilmaannu, niin aamulla päräytän testaten. Silloinkin vasta kp27/27-28. Mutta miten mä kestän aamuun?? Vinkkejä?? Lokakuussa taisin testata myös kp:llä 27.
vm69
Varmaan sun pitäis kehittää jotain tekemistä koko illaks sen verran paljon ettei ehtis miettiä ja muistaa sitä. Sitten tuliskin jo väsy, kävisit nukkumaan ja aamulla sitten testiä kehiin... Jep, varmaan helpommin sanottu kuin tehty, mutta jos nyt jotain keksis, niin ehkä se auttais.
Jos mä olisin vastaavassa, niin mulla se ainakin menis nopsaan. Mies kun tulee kotiin, niin koiran kanssa lenkille, sitten kauppaan, kotiin, tavaroiden purku, kahvit, mun selän hieronta (taatusti taas kipeä jonkin verran) ja sen jälkeen toisen koneen ääreen pelailemaan loppuillaks. Ei kyllä paljoa käy aika pitkäks.
Päässisköhän tänne uusi vielä joukkoon mukaan?
Eli itse olen (2kk päästä)34 vuotias ja mies on 36.Kolmatta lasta kuumeillaan kovasti poika6/03 ja tyttö8/04,yritys ollaan aloitettu 1/05 ja takana keskenmeno epäily keväällä 05,spontaani keskenmeno rv9 10/05 ja keskeytynyt keskenmeno/tuulimuna rv 9 8/06.
Siinäpä jotain pientä kerrottuna itsestäni,nyt siis ollaan menossa taas kp2/25.
Katri: Tekemistä tuli. Mies soitti, että on just tulossa ja pyysi pukee itelleni huonot vaatteet ja menee ulos. Oli saanut paljon " jätelautaa" ja niitä mennään kimpassa sahaa polttopuun mittaan. Eli tästä se lähtee.. Sitten saunaan ja iltapalalle ja tyhmät ohjelmat tv:stä ja nukkumaan.
Jos en enää illalla palaile, niin aamuun sitten. En ole ihan varma teenkö testin heti aamusta, mutta jos aihetta niin huomenna kuitenkin.
Kaikille muillekin oikein leppoisaa vuoden viimeistä perjatai-iltaa!!
vm69
Vielä ennen ulosmenoa, tervetuloa!!
Ja pahoittelut kaiken kokemasi johdosta. Tänne mahtuu mukaan. Yhdessä tsemppaamme toinen toisiamme, ja tiedämme tasan tarkkaan miten pahalta keskenmeno tuntuu.
Juttelemisiin. Mut nyt mun pitäämennä sahaa niitä puita!!
vm69
vm: Pidä hauskaa puiden sahauksen kanssa. =) Ainakin saat tosiaan ajan nyt kulumaan.
Tari: Pahoittelevat tervetulotoivotukset lähetän. Kovin on sinuakin koeteltu. Toivotaan sinullekin pikaisesti uutta plussaa. Nikkisi tuntuu jotenkin tutulta, mutta nyt en kyllä muista mistä...
KATRI ja VEEMMÄ!!!!! Nyt en kestä enää hetkeäkään!!! Voisitteko YSTÄVÄLLISESTI pian testailla??? En kestä tätä jännitystä! Aivan mahdottomia olette ;) Mulla ainakin niin kova jännitys teidän puolesta, olis niin ihanaa saada teidät plussareisulle mukaan :) katrillakin oireita vaikka muille jakaa =O) Joo joo - onhan se hyvä ja varsin järkevä päätös odotella tovi... Mutta tällainen himotestaaja ei tuollaista menoa ymmärrä laisinkaan... vm: lupaa, että testaat HETI aamusta, jos akka loitolla pysyy :))) Jookos? Ja katri samoin - pliiis!
Tari:Pahoittelut kokemuksistasi, ja tervetuloa ihanaan, lämpimään, empaattiseen ja kannustavaan joukkoon! Kun on paha olla, joku lohduttaa, kun on iloja, ne jaetaan =) Minustakin nickisi kuulostaa tutulta...?
Ultsi:Et kuules ole tippaakaan hullu. Kaikkihan me ollaan just tuommoisia; kärsimättömiä höpönassuja :) Mäkin aloin piinailemaan jo suunnilleen kp 18/30-36... Pitkät on piinat -vaan ei pinnat!
(.)Väsyttää, turvottaa. Siinä oireet. Välillä mietin, olenko raskaana ollenkaan... Hyvä kuulkaas etten eilen mennyt ja ostanut TAAS testiä... Minä OLEN hullu. Mulla on Enkelin synnytyksen jälkeen jäänyt 2,5 lisäkiloa, ja olen nyt 10 (!!!) kg painavampi, kuin ekaa ja tokaa tyttöä aloin odottaan... Sain pukilta jumppakepin, joka kaapista huutelee... Mutta tämä väsy.. ;)
Nonniin. Huomenna aamulla tulen heti katri ja vm uutiset lukemaan. Ja voi olla, että herään aikaisin!
Jotenkin tuntee olonsa noissa muissa pinoissa orvoksi.Ku monikaan ei tiedä niitä tunteita kun taas jännittää tuleeko se plussa ja kuiteskin pelottaa et pysyykö nyt kyydissä jos se tulee...Saatikka se maailman lopun tunne kun se puna-armeija taas hyökkää ja ne olotilat et taas mä vuodan kun pitäisi olla kuiteskin jo jätti masu ja vaavin siellä jo iloisesti potkia. Menee liian synkäksi..
Olen pyörinyt välillä aktiivisesti ja välillä vähemmän aktiivisesti näillä sivuilla jo vuodesta -02 lähtien eli monikin on voinut jossain vaiheessa törmätä mun kirjoituksiin. Olen pyörinyt sekä odottajissa että vauvakuumeisissa sekä lapsettomuuspuolella.Mehän yritettiin esikkoa 6 pitkää vuotta ennen tärppiä ja hoidotkin siinä käytiin läpi.
Mitä mä kaipaan niistä ajoista kun vauvalle tulin pyöriin niin on chatti,eikös oliskin mukavaa jos pääsis chattaileen.
Mut nykyään on tietty sit toi mese mut ei se ole sama asia.
Nyt tähän yritykseen lähden rinta rottingilla ja otan kaikki kepuli konstit mukaan,kreippimehut,vitamiinit,punkun ja tietty noi terot siihen päälle vielä.Niin ja ovistestit,katsotaan mitäs kroppa noista tykkää.
Sorry jos tuli sekavaa tekstiä kun toisella silmällä täytyy seurata tuota meidän vauhti kaksikkoa.
Katri: .." pidä hauskaa" ... joo olipa tosi hauskaa ja ennenkaikkea likaista hommaa. Ihan purussa joka paikka. Nyt sauna lämpiää ja pääsee pesee pölyt pois..
Sofia: Ystävällisesti, en testaa vielä tänään, jos sitten huomennakaan. Mulla tulee jokatoisella vessakerralla kirkkaanpunaista vuotoa, mutta se on kuin vain tippa seikoittuneena valkkariin... Eli ei normaalia tuhrua joka mulla edeltää menkkoja. Mutta kuitenkin vuotoa on, jonkinlaista... Olen niin pihi, etten raaski tuhlata tota testiä ja tietty mukana on pelko siitä negan näkemisestaä. Ymmärrän kyllä, että sä hermoot meidän puolesta, itse kun taisit jos jonkin testin tehdä... Ja usko nyt rakas Sofia, sä olet raskaana!!! Ja se on huippuhienoa!
Tari: Niin, on niin totta mitä kirjoitit. Kun on menetyksiä kokenut, pelkää jatkuvasti. Täällä taatusti ymmärretään. Ja tottakai sut otetaan joukkoon mukaan. On vaan niin harmi saada uusia tuttuja tänne haahuihin, koska se tietää, että on joutunut kokemaan km:n.
vm69
nyt saunaan..
vm69: Saunomisesta tuli mieleen, että olikin tosi kiva käydä saunassa vanhempieni luona tossa joulupäivänä. Me kun päästään niin harvoin saunaan kun ei ole sitä omaa, niin oikein harmittaa. Tuliko puusouvi hoidetuksi kokonaan?
Tari: Juu, tuttua on noi pelkotilat. Joka ikinen kerta kun mäkin olen raskautunut, niin koko ajan on pelko ollut läsnä, että meneeköhän tääkin taas kesken ja milloin menee. Mulla siis takana nyt 4 km:a eikä yhtään lasta.
Sofia: En kyllä mäkään aio vielä testailla. Viikon päästä sitten viikonloppuna. Silloin olis menkat sitten myöhässä viikon verran jo oviksestakin laskettuna. Nauti sinä vain omasta raskaudestasi täysin rinnoin. Kyllä me kovin yritetään sun perässä tulla.
ON: Kauppareissu takana... rankka sellainen. Ensinnäkin matkan varrella on HK:n tehdas ja sieltä tuli makkaroiden ja lihapiirakoiden hajut... yöks. Sitten kaupassa hais pesuaineet, lihatiski niin irto- kuin valmispakatut yms. Kaikki teki niin pahaa ettei tosikaan. Onneks en sentään oksentanu kaupan lattialle. Mies vaan meinas hermostua kun ryntäilin sinne tänne kun oli niin kiire hajuista pois. Nyt on jo parempi kun kotia pääsi.
Samoin on nyt aikamoisia nipistelyjä alavatsalla... ja usein. Kerran vihlas myös jostain häpyluun läheltä?
Että tämmöstä tänne näin iltasella...
Huomenna varmistuu sitten miten käy meidän aaton suunnitelmien...
Tarille tervetulotoivotukset tähän ihanien haahujen ryhmään.
Kiitos kaikille negapahoitteluista, mutta toivoa edelleen on, sillä tädistä ei ole mitään merkkiä. Viime yönä oli(ja on edelleen) rinnat niin kipeät, ettei kyljellään nukkumisesta tullut mitään. Hmm..Palelen koko ajan, mutta tuo olo selittyy sillä, että mulla on taas se hemputin poskiontelontulehdus. Lääkäriltä pyysin varmuuden vuoksi raskaana olevalle sopivat lääkkeet. En tiedä, koska testailen uudestaan, koska kierrosta ei ole paljoa tietoa. Marraskuun puolivälin km:n jälkeen kun ei ole tullut kuukautisia. Ala vatsalla tuntuu just pingotusta. Mulla on testikin jo kaapissa odottelemassa, mutta yritän malttaa ensi viikon puolelle. Luultavimmin kuitenkin seuraan Sofiaa ja testailen harvasen päivä =) Maltti on valttia, juu..
Pahoittelut keskittymisestä omaan napaan, en pahemmin ehtinyt lukea noita kirjoituksia vielä.
Minä näin eilen jotain aivan ihanaa! Nimittäin ultralla pienen sykkivän sydämen. Minulle on niin pahasti jäänyt kummittelemaan päähän se näky edelliseltä ultrauskerralta 4 kk sitten jossa näkyi eloton sikiö, että nyt olin niin helpottunut että hyvä etten pöydältä pudonnut. Onnessani leijuin varmaan sieltä lääkärin vastaanotolta ulos. Tosin nyt ei vielä olla edes niin pitkällä mihin edellinen raskaus pääsi, mutta silti nyt tuntuu edes oikeasti siltä että on toivoa. Niin, laskettu aika siis minulla taas muuttui (ai miten niin sekava kierto) 2,5 viikkoa eteenpäin, ja on näin ollen 24.8.2007.
Tätä jatkuvaa " krapulaoloani" toivon sinne teille kaikille muillekin. Eli suomennettuna: Onnea matkaan, odotus-puolella tavataan!
Ihanaa, ihanaa! Onnea odotukseen ja suojelusta pikku-toukalle. Toivottavasti pääsemme kaikki pian perässä odotuspuolelle =)
77mm: Ihanaa, hienoa että kaikki on kunnossa.
ida: Pidä sinä toivoa vielä yllä, minä luovutan!!
ON: Ei siis aihetta testiin. Aamulla kun innoissani ryntäsin vessaan, oli vuotoa sen verran, että jää testi seuraavaan kertaan. Menen sitten tänään ostamaan farkut alesta. Katselin niitä eilen, mutten viitsinyt ostaa, kun ajattelin, että jos.... niin ne jää kohta pieneksi.
Tsemppiä muille! Katrille ja Idalle ja oliko nyt muitakin piinailijoita..
vm69
vm69: No voi harmitus sen vuodon kanssa. Olisi se nyt vaan saanut jäädä tulematta. =( Peukutuksia tulevaan kiertoon! bdbd
ON: Täällä menkat pysyy edelleen poissa. Tuossa jokin aika sitten taas luulin alkavan, kun tuntui selkeästi siltä kuin jotain olisi valunut.. (sori kuvaukset), mutta olikin sitten valkkaria. Huono olo vaivaa, kun ei ole vielä mitään syönyt tänä aamuna. Mutta ei tässä kauaa kestä kun aamiaista syödään.
Herätessä oli jotenkin sekava olo. Tuntui siltä, kuin olisi ollu arkipäivän aamu ja ajattelin jo, että mitäköhän se kello on ja jokohan on taas kauhea paniikki ja kiire. Melkein heti sitten muistinkin, että ai niin, tänäänhän onkin lauantai.
Miehellä nyt kurkkukipu poissa. Tiedä olisko vaikutusta yöllisellä salmiakkivodka ryypyllä vai sattuko muuten vaan menemään ohi. Parhaillaan mittailee kuumetta, saa nähdä vieläkö sitä on...
Oikein mukavaa päivänjatkoa kaikille!
vm: Onko teillä isokin akvaario? Meidän yksillä tutuilla on akvaario ja on aika iso. Komean näköinen sellanen. Heh, ja niille ei ainakaan ole allerginenkaan.
Voihan kökkö, kun sulla taas on huonoja merkkejä... Munkin piti äsken käydä taas tarkistuskierroksella, kun oli ihan sellanen tunne että nyt ne alko... no, eipäs vaan ollukaan alkanu... mutta ehtii vielä...
ON: Äsken kun avasin jääkaapin oven, niin että sieltä tuleva haju pisti mun nenään tosi pahasti. Tuli oikein kunnon kuvotusreaktio. Vielä päivällä kun otin sieltä kinkkua niitä voileipiä varten, niin ei mitään reaktiota ja nyt sitten noin...
Vielä olis pari tuntia odottelua ja sitten pitäis miehen tulla kotiin. Saa nähdä missä kunnossa on nyt.