Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* HAAHUT viikko 52 *~*

25.12.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.

[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..

[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.

[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.

[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.

Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.

[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.

[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Yritystä marras-joulukuusta 06.

[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kanssa 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.

[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.

[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]lumipyry70[/b] Olen 26 vuotias ja marraskuussa keskenmenon saanut 1,5 vuotiaan neitin äiti. Edellinenkin raskaus päättyi onnettomasti vuosi sitten uutena vuonna.

[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...

[b]miukkeli75[/b] Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.

[b]Sofia-77[/b] minä 29, mies 36, minulla t-96, t-99 ja tm-00. Miehellä p-97 ja t-99. Ensimmäinen yhteinen vauvamme siis keskeytys10/06 pahan sydänvian vuoksi rv 20+2.

[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.

[b]Ultsi75[/b] Ikä: minä 31, mies 32. Montako lasta: 2, -01 ja -03. Km: 01/03 vk 10+ ja 12/06 vk 6+. Yritys: lähtee käyntiin heti kun vuoto loppuu...

[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007

[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007

[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007

[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007

[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007

[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?

[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 31.7.2007

[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007

[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007

[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007

[b]kaisuli79[/b] plussa 5.12.2006, la 13.8.2007

[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 7.8.2007

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b]

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]

[b]Ongelmakohdat:[/b]

[b]Keinot:[/b]

[b]Tavoite:[/b]

[/quote]

Kommentit (175)

Vierailija
61/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vm69: Kiitos kysymästä, mies voi jo paremmin. Tänään ei ollu enää kurkku kipeä ja kun kuumetta mittaili, niin ei sitäkään enää ollut... näytti 36.5, joka ihan normaali lämpö sille. Eli lieköhän ollu sellanen pikaflunssa... Muutenkin on kuulemma parempi olo.

Raskausoireista sitten sen verran, että vesi haisi tänäänkin pahalta ja mandariinin kuorien haju, joka tarttui eilen illalla miehen käsiin sen sitä kuoriessa, yökötti. Teki tosi pahaa ja valittelin siitä miehellekin että tosi kuvottava löyhkä... rinnat edelleen hieman kipeät, nännit kipeämmät kuin muualta. Väsymyskin on edelleen kova. Pakko varmaan jossain vaiheessa mennä taas takaisin nukkumaan...

Ai niin, eilen illalla tuntuikin ihan omituiselta tuolla mahassa.... siis kun oltiin jo käymässä nukkumaan ja oltiin sängyssä. Alkoi tuntua ensin painontunnetta ja sitten alkoi kiristää vatsanahkaa tuolta alaosasta ja tuntui pientä kihelmöintiä... hassu tunne...

Niin, ja vm, kiitti myös peukutuksista. Olishan se kieltämättä kiva taas plussata, mutta jotenkin on vain epäileväinen olo vielä tässä vaiheessa. Silloin viimeks tunsin oloni erittäin raskautuneeksi juuri ennen plussausta ja nyt ei ole sellasta oloa. Lorahdukset saa mulla aikaan tarkastusreissun tuonne veskiin, mutta toistaiseksi on ollu vain valkkaria...

Päivänjatkoja kaikille! =)

Vierailija
62/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri: hyvä kun miehesi voi jo paremmin. Selvisi todella vähällä, jos tuo flunssa jää nyt tuohon. Sulla ainakin oireita riittäisi plussaan. Koska meinaat testata? Malttamattomana odotan =)

Vm: Jos täti ei tule ennen kuin lähden pojan kanssa kauppaan, niin taidan poiketa apteekin puolelle. Mitäköhän ostamaan..? Ihan vain varmistukseksi, vaikka olenkin 97% varma, että nega tulee.

Ihme väsymys vaivaa. Nukuin viime yönä yli 10 tuntia, vaikka normaalisti nukun 6-7 tuntia. Varmaan joku kaamosväsymys tai jotain. Onneksi on vapaapäivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se selvää, että olo on epäileväinen. Mutta kaikki on vielä mahdollista. Ja eikös keskenmenon jälkeen tulekin " helposti" raskaaksi. Kun kohtu on siellä jo valmiustilassa...

Siksi mä itsekin kai elättelin niin paljon toiveita, kun ajattelin, että jospa se toimisi munkin kohdalla.

Piinailuja sulle. Ja hyvä, että miehesi on kunnossa.

vm69

Vierailija
64/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin samaan aikaan asialla.

Eikä sulla mikään kaamosväsymys ole... olet raskaana.

Tuu heti kertoo testitulos!!

vm69

Vierailija
65/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ida: Peesaan kyllä vm:ää, tuo väsymys kuulostaa ihan raskautumisen merkiltä. Itekin olen taas tosi väsynyt ja varmasti menen tänään taas päikkäreille. Testauksesta sitten, että mietin tässä loppiaista mikäli menkat ei ala sitä ennen. Kun mietin tuota ovistakin minkä olin bongailevani, niin sen mukaan menkkojen pitäis alkaa nyt huomenna tai ylihuomenna vaikka muuten kierto huiteleekin jo 34:nnessä päivässä.

vm69: Juu, olishan se kiva plussata ja sitä olen kanssa kuullu, että kun on vasta ollu km, niin olisi jotenkin helpompi raskautua uudelleen. No, katsoo miten käy ja alkaako tulla lisää oireita ja voimakkaita sellasia...

Vierailija
66/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmin paikka VM!! Nyt häntä pystyyn kumminkin, tsemppiä.

KATRI ja IDA teillähän on ihan selviä oireita!! Toisin kuin minulla, vaikka tätiä ei yhä näy ja tänään pitäisi ihan viimeistään tulla jos on tullakseen.

Olisin varmaan jo aamulla testannut mutta ennen joulua netistä tilaamani testi ei ollutkaan vielä tullut eilisessä postissa. Vähän hankala raahautua apteekkiin täältä töistä missään välissä, eikä kotimatkallakaan oikein ehtisi... jospa se olisi tullut tänään luukusta, niin sitten illalla... urgh urgh! Kylläpä jännittää.

Eipä tässä muuten ihmeempiä. Mitään oireita ei oikein ole. Tai no väsymystä on ollut mutta sitä on aika vaikea erottaa muusta väsymyksestä mitä on ollut koko syksyn joka tapauksessa.

Mitäs aiotte tehdä uutena vuotena, itse kukin? Meillä ei ole toistaiseksi mitään suunnitelmia varsinaiselle uuden vuoden aatolle. Varmaan ollaan vain kotona keskenämme. Lauantaina sen sijaan järjestetään pojalle 2-v brunssi. Brunssi siksi, että vieraat ehtivät kotiin päikkäreille iltapäiväksi :) ja saadaan hyvä tekosyy tarjota aikuisvieraille skumppaa.

t Joululahja

Vierailija
67/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahja: toivottavasti saat myöhästyneen joululahjan illalla. Eli pääset testailemaan plussaa... Paljon plussasädettä+++++.

Kertokaahan, miten sitä saisi itsensä aktivoitua uuden työpaikan hakuun? Täällä nykyisessä työt on ihan ok, mutta kun tää ilmapiiri täällä on niin peestä, että lannistuu heti aamusta. Siksi mä nytkin täällä netissä roikun kun tuli äsken taas niin ikävä olo yhden mulkeron lausahduksista...

Ilman teidän seuraa mä en varmaan jaksaisikaan näitä päiviä.

vm69

Vierailija
68/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on ihan innoissaan pihalla kun sataa muutama lumihiutale...on se lumi niin vähissä tänä vuonna ollut...

Hitsit, että täällä elellään jänniä aikoja :-)

KATRI ja IDA: ei muuta kuin testailemaan! Aika selkeiltä raskausoireilta kuulostaa ;-) Plussasäteitä +++++++++++

VM: voi kökkö, minkä täti teki :-/ Vaan vieläkö on toivoa? Kerroit, että pelkkää vaaleanpunaista? Häntä pystyyn, jos ei nyt tärpännyt, yhdyn Sofian sanoihin: MEILLÄ KAIKILLA ON JOULUNA 2007 VAUVA!!!!

Omassa navassa ei taaskaan mitään ihmeempiä. Voisin olla satavarma, että petipuuhat ajoittuivat oikein, mutta eihän se vielä mitään takaa...Vaan kukas se kirjoitti, että km:n jälkeen on helppo tulla raskaaksi? Eli toivoa en ole vielä menettänyt, mutta en kyllä tästä plussaakaan odota *nimimerkillä piinaa kuitenkin*

Oireita ei kyllä ole -vielä, paitsi sellainen että hampaita pestessä yökityttää...toisaalta, ei kait sitä tässä vaiheessa pitäisi vielä hirveästi oireita ollakaan...

-Ultsi kp 22/28-29 (ennen km:ää)-

Vierailija
69/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultsi: Niin, kun nyt kerran kysyit niin pakko kait kirjoittaa. Äsken jo ajattelin kirjoittaa ihan muuten vaan, mutta sit meinasin, että antaa olla... Eli, eilen tuli vp-valkkaria, eli varmaan pari veritippaa sekoittunut valkovuotoon. (antanette anteeksi nää kuvilut..) No, illalla sama juttu kotona, ja myös yöllä vessassa käydessä. Eli ei ollenkaan sellaista " vanhaa ruskeaa vuotoa" kun mun menkkoja edeltävät tuhrut yleensä on. Ja mahaan on sattunut menkkamaisesti jo vuorokauden. Yleensä tää kipu on silloin kun on jo ihan kunnon vuoto...

ota tästä nyt sitten selvää. Olin jo luopunut toivosta, mutta uskokaa tai älkää, jossain tuolla aivojen sopukoissa elää vielä pienen pieni toivonkipinä. Enkä mä muuten, mutta kun se vuoto ei lisäännyt ollenkaan...

Ja muakin siis yököttää hampaita pestessä.

Mutta muistettakoon nyt se, että mennään vasta kp25/27-28. Eli kunnon vuoto saattaa alkaa just ihan ajallaan. Tää on vaan kivaa leikkiä näillä ajatuksilla.

vm69

Vierailija
70/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Do diin, ei muuta kuin plussasäteitä!!!!

Viestistäni unohtui äsken JOULULAHJA -joko olet testannut? Plussasäteitä sinullekin +++++++

Testatkaa nyt joku plussa -teillä on kaikilla niin selvät oireet...

Minä niin toivoisin itsekin sitä plussaa, mutta voi olla ettei heti tärppää km:n jälkeen. Saas nähdä miten pettynyt olen...

Yksi kysymys: joitteko alkoholia /söittekö jouluruokia (esim. graavikalaa), vaikka ei ole tietoa, onko raskaana? Mä jostain olin lukevinani, että jos ei tiedä olevansa raskaana, voi ottaa esim. viiniä ja syödä ihan niin kuin ennenkin. Mun kp:llä ei varmaan joulun aikaan ollut vielä mitään vaikutusta...

-Ultsi-

Vierailija
71/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultsi: Mä kyllä söin ihan kaikkea ja graavikalaakin söin, tosin oli itse graavattua ja isäni pyytämää kalaa, ei mitään kaupan tuotetta. Samoin on viiniä tullut juotua. Mulla siis tänään kp 34.

ON: Vähän aikaa sitten heräsin. Tänään näköjään nukuin pari tuntia. Yksi oire lisää: painajaiset. Näin taas kamalaa painajaista ja olo on vieläkin aika kaamea sen jäljiltä... =(

Vierailija
72/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vm:lle pidän kuitenkin peukut pystyssä, jos ei kerran kunnon vuotoa ole vielä näkynyt. bdbd

Ultsille vielä sen verran, että eipä ole mullakaan menkkoja takana. Viime kuussa oli km ja aloitettiin vaan yritykset eikä mitään yksiä menkkoja odotettu. Tsemppiä ja peukutuksia sullekin! bdbd

Nyt meen syömään kinkkuvoileipiä.... sen verran on nälkä ja huono olokin vaivaa, joka lienee tän nälän syytä.

Vierailija
73/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultsi: Minä olen juonut ja syönyt ihan normaalisti. Tosin, mies terästi jouluna glögiä kirkkaalla ja minä sanoin, että ei mulle kiitos. Mutta söin mitä teki mieli ja punkkua vedin viimeksi eilen. Ja sitten vielä se kaikista pahin, sauhuttelenkin silloin tällöin. Toki jos plussan saisin, kaikki paheet jäisivät.

Katri: Vai painajaisia olet nähnyt... Nyt kun sen otit puheeksi, niin mäkin näin viime viikolla kahtena yönä. Oli niin kamalia (pervoja) etten kehtaa edes teille täällä kertoa.

Taas juilii alavatsasta niin kovasti, että pakko mennä tarkistusreissulle huussiin.

vm69

Vierailija
74/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Ultsi! Ja alkaa tässä olla sellainen olo, että pitääkö se testi nyt varulta hakea myös apteekista eikä jättää postissa olevan varaan- ei kai sekään haittaa jos niitä on 2. Sitä paitti viimeksikin tärvelin ensin toisen ja tarvin sen varatestin käyttöön joka tapauksessa.

Ai miten niin jännitys tiivistyy?? Ja jokaista nipistystä tai vatsan ääntä kyttään, tietty.

t Joululahja

Vierailija
75/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kinkkuvoileivät syöty ja onhan tässä taas parempi olokin.

vm: Mulla oli kanssa aikamoista juilimista siinä vaiheessa kun menin nukkumaan. En kuitenkaan lähteny tarkastamaan, kun ei mitään lorahdustakaan tuntunu. Mutta se juilinta oli aika lyhyt, nyt on pientä nipistelyä alavatsalla ja vähän päänsärkyä, mutta ei muuta.

Tai komento takasin... alkaa ärsytyskynnys lähestyä... Yläkerrassa joku taas pelaa tai jotain, mutta koko ajan kuuluu sellanen pärinä-ääni ja aina välillä paljon kovempi " vrum vrum" . Siis että osaa ärsyttää. Tota kuului silloin viime raskaudenkin aikana ja meinasin silloinkin totaalisesti hermostua. Samaa ääntä kun sai kuunnella muutaman tunnin putkeen ilman mitään taukoa... aargghh. =(

Mut joo, munkin painajaiset oli niin outoja etten viitsi niitä kanssa kertoa.... sen verran kuitenkin, että enempi oli jännitysmäisiä...

No, viime yönä näin sentään kivemman unen. Olin siinä raskaana ja just neuvolakäynnillä. =)

vm:lle vielä: Tässä eilen varasin taas reissun ens kesäksi. Oli pakko mainita kun tuli taas mieleen sun ja Helgan mietinnät mitä tehdä.. Tosin nyt ei lähdetä etelään, vaan vuokrasin mökin Konnevedeltä. Elokuun puolivälissä sitten lähdettäis sinne. Pitää olla aikasessa, jotta saa vähänkään parempaa mökkiä. Nytkin osa oli jo menny... Paitsi tietysti jos nyt olen raskaana ja se meniskin hyvin, niin sitten pitäis perua se mökki myöhemmin....

Vierailija
76/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin ihan normaalisti eli kaikki graavit, mädit sun muut. Join punaviiniä. Elän siinä käsityksessä, että ihan alussa ei mitään kulje alkiolle kumminkaan. Minulla on myös vakituinen lääkitys mitä ei saa syödä raskaus- eikä imetysaikana mutta lääkäreiden mielestä on ollut ihan ok syödä nappeja siihen asti kun on ylipäänsä mahdollista testata kunnolla, ts kun kuukautiset pitäisi alkaa (joo kyseessä ei ole mielialalääkitys vaikka näistä viesteistäni voisi varmaan pikku hiljaa tulla sellainenkin mieleen :D).

t Joululahja

Vierailija
77/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vaan hakemassa se testi apteekista, niin päästät meidätkin piinasta. =)

Vierailija
78/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... missä päin Suomea tämä Konnevesi sijaitsee?

Vierailija
79/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konnevesi on Keski-Suomea, Jyväskylästä muutama kymmen kilometri koilliseen.

Vierailija
80/175 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kyselin kun syntymäpaikkakunnallani on samanniminen järvi. Vai onkohan se sittenkin Konnivesi.

Äh. Tekis mieli juosta apteekkiin kesken kaiken. Mutta enhän mä nyt työpaikan vessassa voi alkaa testaamaan, enhän??

Tunnen itseni ihan idiootiksi just nyt :D

t Joululahja