Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löydättekö te muut hoikat ja sporttiset keski-ikäiset naiset omanikäisiä miehiä?

Vierailija
20.09.2023 |

Minusta on alkanut tuntua, että on enemmän kirous kuin hyvä asia olla keski-ikää lähestyvänä (vajaa nelikymppisenä) naisena hoikka ja hyvässä fyysisessä kunnossa, koska kaikki omanikäiset hyvässä fyysisessä kunnossa olevat miehet tuntuvat etsivän joko nuorempia naisia tai pelkkää kevyttä hauskanpitoa. Sen sijaan löytyisi kyllä suuri joukko parisuhdetta etsiviä keski-ikäisiä miehiä, jotka ovat ylipainoisia, eivät harrasta liikuntaa ja elävät muutenkin epäterveellisesti.

Onko teillä muilla samoja kokemuksia vai onkohan minussa jokin muu vika, etten kelpaa vakavampaan suhteeseen omanikäisille hoikille ja sporttisille miehille? Olen omasta mielestäni fiksu, lapseton, en ole korkeasti kouluttautunut mutta ok-palkkaisessa työssä enkä vaadi korkeaa koulutusta mieheltäkään (fiksuutta kylläkin), en vaadi myöskään mitään mallin kasvoja vaan riittäisi ihan tavallisen näköinen mies. Silti tuntuu ihan mahdottomalta löytää sellaista, kun aina saa kuulla ettei etsi nyt mitään vakavaa vaan jotain pelkkää fb/fwb-juttua, ja itseäni taas ei sellainen kiinnosta.

Kommentit (211)

Vierailija
201/211 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öhman kirjoitti:

Eli omanikäisiä hoikkia sporttisia miehiä on siis vapaana? Selvitetäämpä nyt alkuun heti tämä asia.

Ainakin Pääkaupunkiseudulla komeita, urheilullisia 35-45v sinkkumiehiä on vaikka kuinka paljon. Tinderissä niitä tulee joka selauskerralla vastaan kymmeniä.

Vierailija
202/211 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuuden ja sporttisuuden painottaminen parin valinnassa kertoo pinnallisuudesta, joka ei useinkaan iske esim. älykkäisiin ihmisiin, joita löytyy ihan kaikenlaisilla kehoilla.

Itse ainakin ihastuttiin mieheni kanssa toistemme älyyn, huumoriin ja persoonaan. Lisäksi meillä on samoja mielenkiinnon kohteita ja meillä on osin yhteiset kaveripiirit. Oltiin siis toistemme mielestä kokonaisuutena kiinnostavia ja ihastuttavia.

Nyt ollaan jo keski-ikäisiä, tavatessamme toki hieman nuorempia. Minä lihava, mutta kuitenkin paljon liikkuva nainen ja mies paljon liikkuva ja hoikahko.

Itsestäni taas tuntuu, että ne ihmiset jotka eivät ole itse hoikkia ja sporttisia eivät ymmärrä, että sen taustalle liittyy paljon syvempiä elämänarvoja kuin pelkkä ulkonäkö. Itse olen ollut aina terveydestäni kiinnostunut ja se nyt vain on kiistaton fakta, että sekä hoikkuus että liikunnallisuus linkittyvät vahvasti terveyteen ja ylipaino ja liikkumattomuus altistavat lukuisille eri sairauksille. Eli jos elämäsi yksi tärkeimmistä arvoista on terveys niin et yksinkertaisesti voi olla pyrkimättä hoikkuuteen ja liikunnalliseen elämäntapaan.

Olen myös sitä mieltä, että rakkaus toista kohtaan välittyy siten, että pitää itsestään mahdollisimman hyvää huolta, jotta voi olla toiselle mahdollisimman hyvä kumppani mahdollisimman pitkään. Toinen ukkini oli ylipainoinen eikä käsittääkseni harrastanut juurikaan liikuntaa ja hän kuoli syöpään kun olin pieni ja mummoni eli 30 vuotta yksin hänen kuolemansa jälkeen. Toinen ukkini taas oli hoikka ja liikunnallinen ja hän eli 20 vuotta tätä ylipainoista ukkiani pidempään. Toki nämä nyt olivat yksittäistapauksia, mutta itse kiinnyn syvästi kumppaniini ja haluan maksimoida sen ajan jonka saan viettää hänen kanssaan - ja hoikan, liikunnalisen ja terveellisesti eläneen miehen kanssa on todennäköisempää, että hän tulee elämään pidempään ja terveempänä kanssani eläkepäivillä.

AP

Ja kuitenkin sinulla on ehdottomia kriteerejä pituuden ja luuston mallin suhteen, joista kumpikaan ei tee miehestä tervettä tai epätervettä elintavoiltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/211 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öhman kirjoitti:

Eli omanikäisiä hoikkia sporttisia miehiä on siis vapaana? Selvitetäämpä nyt alkuun heti tämä asia.

Ainakin Pääkaupunkiseudulla komeita, urheilullisia 35-45v sinkkumiehiä on vaikka kuinka paljon. Tinderissä niitä tulee joka selauskerralla vastaan kymmeniä.

Jos lisäät tuohon

- älykkyyden

- koulutuksen

- hyvän ammatin

...ja sen että vain monogaaminen parisuhde käy, sellaisen miehen sitouttaminen ei sitten onnistukaan sormia napsauttamalla. Match, viestittely, treffit tai seksi ei tarkoita että kelpaisit miehelle "siksi ainoaksi".

Vierailija
204/211 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oikeasti nätti ja urheilullinen 40v saa valita kermat kakun päältä. Jopa pulskemmatkin saavat näin tinder-aikana urheilullisen komean miehen, miksi sinä et muka saisi?

Onko käynyt se perinteinen eli vähän ns. lapinlisää omassa tarinassa?

Vierailija
205/211 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ihmettelen sitä hauskanpidon täyttä tyrmäämistä. Eikö tuosta tule ihan hirveät paineet suhteen alkuun? "Jos en heti tiedä että toisesta on aviopuolisoksi, en treffaile ollenkaan".

Tosi moni suhde on syntynyt alunperin ihan vaan pariksi yöksi tarkoitetuista jutuista syvenemällä, itsekseen ja pakottamatta.

Parikymppisenä hengailu kuuluu asiaan, mutta kolmekymppisestä lähtien pitäisi tietää, millaisen ihmisen kanssa haluaa jakaa elämän ja mitä haluaa elämältään. Jos nelikymppinen mies ei vielä tiedä haluaako lapsia, sekin kertoo peter pan syndroomasta. Sellainen mies ei ole kypsä ottamaan vastuuta perheestä. Kesäkolliksi voi valikoitua.

Vierailija
206/211 |
22.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öhman kirjoitti:

Jos lisäät tuohon

- älykkyyden

- koulutuksen

- hyvän ammatin

...ja sen että vain monogaaminen parisuhde käy, sellaisen miehen sitouttaminen ei sitten onnistukaan sormia napsauttamalla. Match, viestittely, treffit tai seksi ei tarkoita että kelpaisit miehelle "siksi ainoaksi".

"sellaisen miehen sitouttaminen ei sitten onnistukaan sormia napsauttamalla"

Ei onnistukaan, se on totta. Pointtini oli vaan huomauttaa, että kyllä sellaisia miehiä on, PK-seudulla paljonkin.

Jos nainen haluaisi tuollaisen miehen itselleen, mutta ei pysty sitouttamaan tuollaista miestä, niin se on vain ja ainoastaan sen naisen oma häpeä. Silloin naisen kannattaa mennä itseensä ja miettiä että mitä minä teen väärin, kun miehet eivät halua sitoutua minuun.

Vierailija
207/211 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt. Tosin en ollut vasta kuin 34 kun tavattiin. Mies 12 vuotta nuorempi. Edelleen yhdessä.

Vierailija
208/211 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan että omanikäisiä myös olisi ollut, mutta meillä kemiat kohtasi.

Vierailija
209/211 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten keski-ikäiset jaksavat olla kiinnostuneita parisuhteen saamisesta. 

Vierailija
210/211 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten keski-ikäiset jaksavat olla kiinnostuneita parisuhteen saamisesta. 

🤭👉👌

Vierailija
211/211 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt olen nähnyt ihmisten pariutumista, niin myös ei-hoikat ja ei-sporttiset 40+ naiset pariutuvat pääsääntöisesti suunnilleen samanikäisten miesten kanssa.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi