Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yleisiä miesten tai naisten parisuhdevaatimuksia koet ettet täytä/voi täyttää?

Vierailija
19.09.2023 |

Miten nää vaatimukset on tulleet vastaan?

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanha, ruma ja liian älykäs. Ainoa plussa ehkä hyvä varallisuus.

Vierailija
82/94 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut siihen tulokseen, että en täytä mitään niistä vaatimuksista.

Sinänsä tilanne on huvittava, koska kukaan ei suostu kertomaan, mikä on vialla, tai mitä pitäisi korjata.

Mutta mitäpä tuosta. Oma on häpeänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset yleensä etsii miestä, joka alistuu naisen käskyille ja määräyksille. Itse en voi antaa naisen kontrolloida minua. En siis ala yhdenkään naisen kotiorjaksi tai luovu harrastuksistani. Ja tämän takia olen Suomessa ONNELLISESTI vapaaehtoisesti sinkku vela. M28

Vierailija
84/94 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen.

- minulla on akne

- en ole sosiaalinen tai iloinen

- en ajele (kaikkia) kehon karvoja

- en halua lapsia

- en meikkaa tai laita hiuksia

- en pukeudu ns. naisellisesti

Nuo nyt ainakin on monille miehille turn offeja.

Ollaan nähtävästi samiksia, allekirjoitan kaikki kohdat. Onneksi ei tarvitse välittää, mitä kaikki miehet ovat mieltä, riittää että löytää yhden jolle listan asiat ovat ihan ok.

Vierailija
85/94 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

XL -koon vartalo. Enkä jaksa laihduttaa, on yritetty lähes koko elämä. (toki en ole mikään todella iso)

Tuntuu että miesten vaatimukset on pelkkää persettä: laihaa mutta oikean muotoista ja karvatonta. Mitä sillä loppuihmisellä on edes väliä, kunhan on ne aukot siellä hyvännäköisen lihan sisällä?

Pitäis löytää joku kunnon persjalkapervo joka tykkää just tämmöisestä, mut vastaan on tullut vaan oman tasonsa alentajia.

Jos olet XL niin olet extralarge eli et iso vaan yli iso.

Minkä näköinen naama sinulla on ja miten pukeudut?

M30

Omasta mielestäni perusnätti naama, meikkaan hillitysti. Mutta mitä väliä sillä on,koska yläasteelta lähtien rumat mutta laihat on saaneet enemmän huomiota.

Suht siististi pukeudun, ei legginsejä, vaan istuvat housut tai kesällä joskus mekko tai hame. Ei liian tiukkoja vaatteita, ei ryysymäisiä.

Vierailija
86/94 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä perse riittää kyllä

Vierailija
87/94 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäis tuollasta pakollista yhdessäoloa mitä ketjussa joku kertoo. Järkyttävää. Omat elämät pitää olla vaikka suhteessa olisikin. En välittäisi enää muuttaa edes yhteen kenenkään kanssa.

Vierailija
88/94 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän melko monia yleisiä vaatimuksia, mutta näitä en:

- en kokkaa, ainakaan muille kuin itselleni (paitsi jos syöt saman keto-annoksen kuin minäkin)

- hymyilen vain silloin kun aidosti hymyilyttää

- seksissä odotan emotionaalista yhteyttä, sitä että miestä aidosti kiinnostaa minun nautintoni, ja että seksiin käytetään kunnolla aikaa

- en tarvitse miestä mihinkään

- minulla on kiireinen työ

- en halua lapsia (en omia enkä miehen).

N40+

Vierailija
89/94 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- en kokkaa, ainakaan muille kuin itselleni (paitsi jos syöt saman keto-annoksen kuin minäkin)

- seksissä odotan emotionaalista yhteyttä, sitä että miestä aidosti kiinnostaa minun nautintoni, ja että seksiin käytetään kunnolla aikaa

N40+

Jäi askarruttamaan:

- onko sinulla siis hankaluuksia saada kumppania?

- haluatko yleensäkään edes saada kumppania itsellesi?

Vierailija
90/94 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aavistustakaan, mitä parisuhdevaatimuksia joillain randoilla on. Keskityn tavoittelemaan seksiä itseäni kiinnostavien kumppaneiden kanssa, ja siitä joko seuraa jotakin pidempää, tai sitten ei. Miksi murehtia muiden aivoituksista?

Juuri näin. Huono itsetunto on todellinen turn-off.

Vierailija
91/94 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuva yhdessäolo. Tarvitsen paljon omaa aikaa ja tilaa voidakseni hyvin. Haluan myös nukkua riitävästi.

Ja minulla täysin päinvastoin. Olen sitä mieltä että jos ollaan suhteessa, ollaan myös yhdessä :D En jaksaisi jos toisella olisi kovasti omia menoja ja harrastuksia. Yleensä töissä ollaan eri paikoissa joten mielellään sitten edes vapaa-aika vietettäisiin yhdessä. Ja en myöskään ole omien reissujen kannalla yhtään, kyllä reissut tehdään yhdessä. Ja tottakai myös asutaan yhdessä jos yhdessä ollaan.

Joskus sinkkuaikana kysyin "kandidaateilta" että jos meillä on olohuoneessa kaksi sohvaa niin miten katsotaan leffaa. Jatkoon pääsi vain jos halusivat katsoa leffaa samalla sohvalla lähekkäin :D

Kaikki mahdollinen yhdessäolo ja hellyys on mulle tärkeää, muuten voi olla yhtä hyvin sinkkuna.

Onneksi onkin löytynyt samoin ajatteleva mies jonka kanssa on oltu myös työpareina, eli 24/7 yhdessä :D

Samaa mieltä. Tosin työkaverina ei tarvii olla.

Vierailija
92/94 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun elämäni tarkoitus ole täyttää kenenkään vaatimuksia. Ei parisuhteessa eikä muutenkaan.

Vierailija
93/94 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40+

Jäi askarruttamaan:

- onko sinulla siis hankaluuksia saada kumppania?

- haluatko yleensäkään edes saada kumppania itsellesi?

Elän kyllä paljon mieluummin hyvässä parisuhteessa kuin yksin. Toisaalta huono suhde on paljon sinkkuelämää huonompi vaihtoehto. 

Onko hankaluuksia saada kumppania? Tuohon on vaikeampaa vastata. Yleensä aina kun tapaan sellaisen miehen, jonka kanssa mielelläni haluaisin parisuhteen, myös se mies haluaa parisuhteen minun kanssani. Mutta tapaan tällaisia miehiä äärimmäisen harvoin. Keskimäärin ehkä kerran kymmenessä vuodessa. 

Vierailija
94/94 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisenä ja kumppanina olen luotettava, lojaali ja rakastava. Kaikki mitä voi pyytää niin sanotusti. Olen myös kaunis, hoikka, älykäs ja hauska. Sudenkuoppani on se, että olen köyhä ja sairas.

Sen olen oppinut, että jos joku kehuu itseään jonkinlaiseksi niin ei todellakaan ole sellainen. Kaksinaamaiset narsistit kun moista harrastaa yleensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän