Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yleisiä miesten tai naisten parisuhdevaatimuksia koet ettet täytä/voi täyttää?

Vierailija
19.09.2023 |

Miten nää vaatimukset on tulleet vastaan?

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kysyi miten se on tullut vastaan. Oikeastaan kukaan ei kerro mistään oikeasta tilanteesta vaan tekee pelkkä omia oletuksia henkilöistä jotka keksivät päästään.

Vierailija
22/94 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman katon alle muuttaminen. Olen asunut eron jälkeen yli 10 vuotta yksin, en usko että haluaisin enää koskaan muuttaa kenenkään kanssa samaan osoitteeseen. Onneksi löysin naisystävän joka ajattelee täsmälleen samoin.

Yhteinen osoite on resepti kyllästymiselle, ärsyyntymiselle, riidoille ja erolle.

Niinpä, eri osoitteissa voi touhuta kaikenlaista kivaa mistä ei tartte toiselle aina kertoa, pysyy elämä virkeänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kukaan vielä tullut vaatimaan minulta mitään. Tuleeko teiltä muilta? Millaisissa tilanteissa? Mitä he sanovat? "Vaadin, että olet kauniimpi/komeampi/pitempi/hoikempi/... ennen kuin ryhdyn parisuhteeseen kanssasi"?

No eipä juuri kukaan toki kirjaimellisesti noin sano. Mutta esim. nettideittimaailmassa jos on, niin aika äkkiä huomaa miksi ei "kelpaa" seuraa hakeville. Jotkut sanovat sen aika suoraankin. Esim. mua on päin näköä haukuttu läskiksi ja syytetty että laitoin käsiteltyjä kuvia ja että en varmasti ole normaalipainoinen kuten väitin. No olen, BMI 23. Mutta siis liian läski monelle.

Vierailija
24/94 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty ottamaan mieheltä vastaan minkäänlaista alentuvaa opastusta, esimerkiksi nyt vaikka autoiluun liittyen. Tuollaista välillä kuulee. Olen aikuinen akateeminen ihminen, en mikään holhottava lapsi.

Vierailija
25/94 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn kotona, olen laiska tekemään kotitöitä ja tykkään pelata videopelejä ja katsoa leffoja. Olen ikuinen mieslapsi, tavallaan. Töiden ja salitreenien vastapainoksi. Teen paskahommis ja palkkani on surkea. Olen yli 40 vuotias. Silti olen jostain syystä naimisissa ja ollut jo pitkään. :D

Vierailija
26/94 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lapsia enkä miestä jolla on lapsia. 

Vierailija
27/94 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kukaan vielä tullut vaatimaan minulta mitään. Tuleeko teiltä muilta? Millaisissa tilanteissa? Mitä he sanovat? "Vaadin, että olet kauniimpi/komeampi/pitempi/hoikempi/... ennen kuin ryhdyn parisuhteeseen kanssasi"?

No eipä juuri kukaan toki kirjaimellisesti noin sano. Mutta esim. nettideittimaailmassa jos on, niin aika äkkiä huomaa miksi ei "kelpaa" seuraa hakeville. Jotkut sanovat sen aika suoraankin. Esim. mua on päin näköä haukuttu läskiksi ja syytetty että laitoin käsiteltyjä kuvia ja että en varmasti ole normaalipainoinen kuten väitin. No olen, BMI 23. Mutta siis liian läski monelle.

Kannattaa muistaa että deittisovelluksissa pyörii paljon persoonallisuushäiriöisiä.

Vierailija
28/94 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-pituus.

-ulkonäkö.

-palkka.

Olen itse 177cm,en ole se hoikka joka pukeutuu merkkivaatteisiin vaan olen se harteikas,karvainen joka ei seuraa muotia vaan pukeudun siisteihin/ehjiin vaatteisiin. En myöskään vietä peilin edessä aikaa pahemmin.

En ole se hyväpalkkainen uraohjus vaan saan melko kehnoe palkkaa eli noin 3200e/kk bruttona.

T:ikisinkkumies33

Vierailija
29/94 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP kysyi miten se on tullut vastaan. Oikeastaan kukaan ei kerro mistään oikeasta tilanteesta vaan tekee pelkkä omia oletuksia henkilöistä jotka keksivät päästään.

Nro 7 voi vastata. Nuo aiemmassa viestissä listaamani ovat huvittavia kommentteja, joita olen saanut puolitutuilta ja joskus täysin tuntemattomiltakin ihan kysymättä. Unohdin listalta myös suht legendaarisen kommentin, jonka sain aikoinaan baarissa yhdeltä pöytään tunkeneelta. Näytän kuulemma naiseksi liian röyhkeältä ja ylimieliseltä. Mutta hei, ei se mitään koska tää suuri sankari "ei pelkää sitä ja se on jopa hänestä jotenkin kiihottavaa".

Vau.

Vierailija
30/94 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

XL -koon vartalo. Enkä jaksa laihduttaa, on yritetty lähes koko elämä. (toki en ole mikään todella iso)

Tuntuu että miesten vaatimukset on pelkkää persettä: laihaa mutta oikean muotoista ja karvatonta. Mitä sillä loppuihmisellä on edes väliä, kunhan on ne aukot siellä hyvännäköisen lihan sisällä?

Pitäis löytää joku kunnon persjalkapervo joka tykkää just tämmöisestä, mut vastaan on tullut vaan oman tasonsa alentajia.

Vierailija
31/94 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

XL -koon vartalo. Enkä jaksa laihduttaa, on yritetty lähes koko elämä. (toki en ole mikään todella iso)

Tuntuu että miesten vaatimukset on pelkkää persettä: laihaa mutta oikean muotoista ja karvatonta. Mitä sillä loppuihmisellä on edes väliä, kunhan on ne aukot siellä hyvännäköisen lihan sisällä?

Pitäis löytää joku kunnon persjalkapervo joka tykkää just tämmöisestä, mut vastaan on tullut vaan oman tasonsa alentajia.

Jos olet XL niin olet extralarge eli et iso vaan yli iso.

Minkä näköinen naama sinulla on ja miten pukeudut?

M30

Vierailija
32/94 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko löytäväni täysiaikaista vakituista ja kohtuullisella palkalla korvattavaa työtä ennen kuin hedelmällinen ikä on ohi. Tuskinpa siis sen jälkeenkään. Nykyinenkin mies on toimistotöissä ja valittaa kuinka yhteinen kotiaika on vähissä koska minä käyn vuorotöissä.

Kommentoin sivusta. Alkioiden pakastaminen kannattaa. Saatte vuosien päästä katsoa uudelleen asiaa. Eikä niiden keräily ja säilytys maksa Itä-Euroopan maissa juuri mitään.

https://www.whatclinic.com/fertility/bulgaria/egg-freezing#page=0&sort=0

https://www.whatclinic.com/fertility/bulgaria/sperm-freezing#page=0&sor…

https://www.whatclinic.com/fertility/bulgaria/embryo-freezing#page=0&so…

Vierailija
33/94 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty ottamaan mieheltä vastaan minkäänlaista alentuvaa opastusta, esimerkiksi nyt vaikka autoiluun liittyen. Tuollaista välillä kuulee. Olen aikuinen akateeminen ihminen, en mikään holhottava lapsi.

Oletko se vaalea nainen jota koetin opastaa aikoinaan työhön, muttei neuvot kelvanneet koska stronk intepentent voman halusi selvittää itse tuntikaupalla miten työ tehdään.

Vierailija
34/94 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuntaa Tinderillä Serbiaan. Tuolla päin tykätään muhkuista naisista. Naapurimaista käy tosi usein miehiä yökerhoissa yms., eli jos Tinder ei nappaa niin voit aloittaa klubi kierroksen. Et vaan humallu liikaa ja tilaat taksin takas hotellille. 89 päivää saa viettää viisumivapaasti. Maa hakee EU:seen 2025.

Vierailija
35/94 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa tullut jo monia turn offeja, jotka sopii minuunkin:

- en ole enää nuori, timmi enkä kaunis

- en juurikaan meikkaa, laita hiuksia tai sheivaa

- pidän vain tavallisesta seksistä, en todellakaan mistään anaalijutuista tai fetisseistä

- en tarvitse mieheltä mitään, olen remonttihommissakin parempi kuin valtaosa korkeakoulutetuista miehistä (duunareita en huoli)

- en siedä neuvomista, etenkään asioissa joista tiedän vähintään yhtä paljon kuin mies. Mansplaining saa minut raivon partaalle.

- en jaksa enää joustaa ja sopeutua erilaisiin tapoihin, vrk-rytmeihin, ruokailutottumuksiin, siisteyskäsityksiin, vapaa-ajan ja lomien viettotapoihin tai oikeastaan mihinkään omista tavoistani ja tottumuksistani poikkeavaan

- vähän sama kuin edellä: en jaksa enää kiinnostua tai esittää kiinnostunutta toisen mielenkiinnon kohteista, jos ne eivät aidosti kiinnosta myös itseäni

- em. seikoista johtuen: en halua asua enää kenenkään kanssa yhdessä

- en pidä lapsista (paitsi sukulaislapsista). Miehen pitäisi olla ehdottomasti lapseton.

Joo, haluan todellakin elää loppuelämäni ilman parisuhdetta.

Vierailija
36/94 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En täytä oikeastaan ainoatakaan - ainakaan niistä tärkeimmistä.

m43

Vierailija
37/94 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet etsii usein naista joka on sosiaalinen ja iloinen.

Suurimman osan ajasta en ole näistä kumpaakaan.

Tämä on myös mun vastaus. En ole iloinen, puhelias, sosiaalinen ja hymyilevä.

Tosi usein myös ainakin Tinderissä lukee miehillä "ei kaikki hei oo niin vakavaa!". En täytä myöskään tuota vaatimusta, kun mun mielestä asioihin pitää suhtautua edes jonkunlaisella vakavuudella. Varsinkin parisuhteeseen..

No eipä tarvii ihmetellä miksi sitä parisuhdetta ei löydy.

Ongelma lienee kuitenkin, ettette itse halua kaltaistanne miestä, vaan miehen pitää olla sosiaalinen, puhelias jne.

Vierailija
38/94 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö

Vierailija
39/94 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa tullut jo monia turn offeja, jotka sopii minuunkin:

- en ole enää nuori, timmi enkä kaunis

- en juurikaan meikkaa, laita hiuksia tai sheivaa

- pidän vain tavallisesta seksistä, en todellakaan mistään anaalijutuista tai fetisseistä

- en tarvitse mieheltä mitään, olen remonttihommissakin parempi kuin valtaosa korkeakoulutetuista miehistä (duunareita en huoli)

- en siedä neuvomista, etenkään asioissa joista tiedän vähintään yhtä paljon kuin mies. Mansplaining saa minut raivon partaalle.

- en jaksa enää joustaa ja sopeutua erilaisiin tapoihin, vrk-rytmeihin, ruokailutottumuksiin, siisteyskäsityksiin, vapaa-ajan ja lomien viettotapoihin tai oikeastaan mihinkään omista tavoistani ja tottumuksistani poikkeavaan

- vähän sama kuin edellä: en jaksa enää kiinnostua tai esittää kiinnostunutta toisen mielenkiinnon kohteista, jos ne eivät aidosti kiinnosta myös itseäni

- em. seikoista johtuen: en halua asua enää kenenkään kanssa yhdessä

- en pidä lapsista (paitsi sukulaislapsista). Miehen pitäisi olla ehdottomasti lapseton.

Joo, haluan todellakin elää loppuelämäni ilman parisuhdetta.

Tuo on lista on kyllä sellainen tosiaan että markkina-arvo on hyvin lähellä nollaa ellei jopa pakkasen puolella joidenkin mielestä. :D

Vierailija
40/94 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sopeutuva enkä miellyttämishaluinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi