Mitä yleisiä miesten tai naisten parisuhdevaatimuksia koet ettet täytä/voi täyttää?
Kommentit (94)
En ole myöskään sosiaalinen, hymyilevä ja iloinen. En ole pieni (painoa on ja pituuttakin 170 cm, tosin ei kaikki miehet halua pikkuruista naista), rintani on monen mielestä liian isot, jos ihanne on c-kuppi max, luustoltani olen roteva (olin harteikas, isokätinen ja isojalkainen myös hoikkana), tätä listaa voi jatkaa. Kasvoiltani olen ollut kaunis nuorempana, nyt tietysti on jo ryppyjä ja kasvot eivät ole enää kiinteät, joten on mulla jonkin verran miehiä ollut ja olin 12 vuotta naimisissa ja olen saanut kaksi lasta.
Vierailija kirjoitti:
Täytän useimpien miesten ulkonäkövaatimukset, mitään muita vaatimuksia en täytäkään.
En ole kiltti, iloinen tai sosiaalinen. Olen itsetietoinen, tosikko joka hymyilee harvoin ja on vaikeasti lähestyttävä.
No joku yltiösosiaalinen ekstrovertti papupata olisi kauhistus. Mutta ei tuollaista murjottajaakaan jaksaisi kauaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet etsii usein naista joka on sosiaalinen ja iloinen.
Suurimman osan ajasta en ole näistä kumpaakaan.
Tämä on myös mun vastaus. En ole iloinen, puhelias, sosiaalinen ja hymyilevä.
Tosi usein myös ainakin Tinderissä lukee miehillä "ei kaikki hei oo niin vakavaa!". En täytä myöskään tuota vaatimusta, kun mun mielestä asioihin pitää suhtautua edes jonkunlaisella vakavuudella. Varsinkin parisuhteeseen..
No eipä tarvii ihmetellä miksi sitä parisuhdetta ei löydy.
Ongelma lienee kuitenkin, ettette itse halua kaltaistanne miestä, vaan miehen pitää olla sosiaalinen, puhelias jne.
Ei tarvitse olla puhelias. Mutta ei kiinnosta tunnekylmä mies, jota ei tippaakaan kiinnosta muut ihmiset ja heidän tunteensa.
Olen lyhyt (178cm)
Pienituloinen (4400€/kk brutto)
Mulla ei ole yhtään sometiliä enkä omista yhtäkään pelikonsolia.
Kokemattomuus naismarkkinoilla, parisuhdehistoriassa vain kaksi suhdetta, 11 ja 9v kestäneet suhteet.
En ole uraohjus, sama työpaikka ollut viimeiset 10v.
Valtaosalle naisista red flag.
M40
Olen 32v nainen. Ilmeisesti olen liian vanha. En ole myöskään varma olenko riittävän kaunis.
En tosin ole ollut miesten suosiossa parikymppisenäkään. Joten en tiedä onko tässä mitään varsinaista muutosta.
Mitä ne yleiset vaatimukset ovat? Vaikka 10 yleisintä.
Vierailija kirjoitti:
Olen lyhyt (178cm)
Kokemattomuus naismarkkinoilla, parisuhdehistoriassa vain kaksi suhdetta, 11 ja 9v kestäneet suhteet.
En ole uraohjus, sama työpaikka ollut viimeiset 10v.Valtaosalle naisista red flag.
M40
Tuossahan ei ole yhtään red flagiä, minkä jo tiesitkin, paitsi asenteesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa tullut jo monia turn offeja, jotka sopii minuunkin:
- en ole enää nuori, timmi enkä kaunis
- en juurikaan meikkaa, laita hiuksia tai sheivaa
- pidän vain tavallisesta seksistä, en todellakaan mistään anaalijutuista tai fetisseistä
- en tarvitse mieheltä mitään, olen remonttihommissakin parempi kuin valtaosa korkeakoulutetuista miehistä (duunareita en huoli)
- en siedä neuvomista, etenkään asioissa joista tiedän vähintään yhtä paljon kuin mies. Mansplaining saa minut raivon partaalle.
- en jaksa enää joustaa ja sopeutua erilaisiin tapoihin, vrk-rytmeihin, ruokailutottumuksiin, siisteyskäsityksiin, vapaa-ajan ja lomien viettotapoihin tai oikeastaan mihinkään omista tavoistani ja tottumuksistani poikkeavaan
- vähän sama kuin edellä: en jaksa enää kiinnostua tai esittää kiinnostunutta toisen mielenkiinnon kohteista, jos ne eivät aidosti kiinnosta myös itseäni
- em. seikoista johtuen: en halua asua enää kenenkään kanssa yhdessä
- en pidä lapsista (paitsi sukulaislapsista). Miehen pitäisi olla ehdottomasti lapseton.Joo, haluan todellakin elää loppuelämäni ilman parisuhdetta.
Tuo on lista on kyllä sellainen tosiaan että markkina-arvo on hyvin lähellä nollaa ellei jopa pakkasen puolella joidenkin mielestä. :D
En tiedä markkina-arvosta. Kysyntää olisi niiden keskuudessa, jotka eivät etsi nuorta. Itse joudun torjumaan kertoen, etten ole parisuhdetyyppiä. Jotkut eivät meinaa uskoa, koska olen pinnallisessa kanssakäymisessä ja kaverina ihan mukava.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne yleiset vaatimukset ovat? Vaikka 10 yleisintä.
Naisten asettamat vaatimukset miehille
Yli 185cm
Eli ylipainoa
Ei mt ongelmia
Ei työttömyyttä
Korkea koulutustaso
Hyvä palkka
Maksat ulkomaanmatkat min 2x vuodessa
Ei ex vaimoja, ei lapsia
Ei omia kavereita, sosiaalinen ja esittelykelpoinen pitää silti olla
Ei omia harrastuksia, treenattu pitää silti olla, ei kuitenkaan liian lihaksikas
Ei hiusrajahaasteellisia
Ei mikään irtosuhteiden harrastaja, mutta taitava rakastaja silti pitää olla
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytän useimpien miesten ulkonäkövaatimukset, mitään muita vaatimuksia en täytäkään.
En ole kiltti, iloinen tai sosiaalinen. Olen itsetietoinen, tosikko joka hymyilee harvoin ja on vaikeasti lähestyttävä.No joku yltiösosiaalinen ekstrovertti papupata olisi kauhistus. Mutta ei tuollaista murjottajaakaan jaksaisi kauaa.
No siksipä mä en miestä kaipaakaan kun en jaksa kuunnella jatkuvasti kuinka pitäisi muuttaa luonnetta miehiä miellyttävämmäksi.
En harrasta seksiä, enkä halua lapsia (omia enkä toisten). Pidän myös siitä, että minulla on omaa aikaa ja tilaa ajatuksilleni.
Vierailija kirjoitti:
- pidän vain tavallisesta seksistä, en todellakaan mistään anaalijutuista tai fetisseistä
- en tarvitse mieheltä mitään, olen remonttihommissakin parempi kuin valtaosa korkeakoulutetuista miehistä (duunareita en huoli)
- en siedä neuvomista, etenkään asioissa joista tiedän vähintään yhtä paljon kuin mies. Mansplaining saa minut raivon partaalle.
- en jaksa enää joustaa ja sopeutua erilaisiin tapoihin, vrk-rytmeihin, ruokailutottumuksiin, siisteyskäsityksiin, vapaa-ajan ja lomien viettotapoihin tai oikeastaan mihinkään omista tavoistani ja tottumuksistani poikkeavaan
- vähän sama kuin edellä: en jaksa enää kiinnostua tai esittää kiinnostunutta toisen mielenkiinnon kohteista, jos ne eivät aidosti kiinnosta myös itseäni
- en pidä lapsista (paitsi sukulaislapsista). Miehen pitäisi olla ehdottomasti lapseton.Joo, haluan todellakin elää loppuelämäni ilman parisuhdetta.
Halu on varmasti miesten näkökulmasta molemminpuolinen. Ja remonttitaidot voisi uskoa kun näkee, yleensä vain pelkkää kuvitelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lyhyt (178cm)
En ole uraohjus, sama työpaikka ollut viimeiset 10v.Valtaosalle naisista red flag.
M40
Tuossahan ei ole yhtään red flagiä, minkä jo tiesitkin, paitsi asenteesi.
Naisten suusta elävässä elämässä kuultua: em. syistä voi nähdä että olen:
Tylsä (kun en hypi työpaikasta toiseen)
Ukkomies (kun ei ole somea, jossa esittelisin kaveripiirini)
Salaan jotain (kun ei ole somea)
Ruma (lyhyt)
Tyhmä (palkka kuulema nousee joka kerta kun vuoden välein vaihtaa työpaikkaa)
Masentunut (kun en vaihda työpaikkaa tai puolisoa usein)
Runkuttaja (kun en ole enää parisuhteessa vaikka olen ollut niissä aiemmin hyvin pitkään)
Yli 50v (kaikki ikäiseni miehet wowittaa ja lanittaa kuulema, vain eläkeläiset ei pelaa)
Valehtelija (ei kukaan oo tommonen mitä väitän)
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halu on varmasti miesten näkökulmasta molemminpuolinen. Ja remonttitaidot voisi uskoa kun näkee, yleensä vain pelkkää kuvitelmaa.
Tuliko sulle nyt jotenkin parempi mieli? 😄
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva yhdessäolo. Tarvitsen paljon omaa aikaa ja tilaa voidakseni hyvin. Haluan myös nukkua riitävästi.
Ja minulla täysin päinvastoin. Olen sitä mieltä että jos ollaan suhteessa, ollaan myös yhdessä :D En jaksaisi jos toisella olisi kovasti omia menoja ja harrastuksia. Yleensä töissä ollaan eri paikoissa joten mielellään sitten edes vapaa-aika vietettäisiin yhdessä. Ja en myöskään ole omien reissujen kannalla yhtään, kyllä reissut tehdään yhdessä. Ja tottakai myös asutaan yhdessä jos yhdessä ollaan.
Joskus sinkkuaikana kysyin "kandidaateilta" että jos meillä on olohuoneessa kaksi sohvaa niin miten katsotaan leffaa. Jatkoon pääsi vain jos halusivat katsoa leffaa samalla sohvalla lähekkäin :D
Kaikki mahdollinen yhdessäolo ja hellyys on mulle tärkeää, muuten voi olla yhtä hyvin sinkkuna.
Onneksi onkin löytynyt samoin ajatteleva mies jonka kanssa on oltu myös työpareina, eli 24/7 yhdessä :D
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva yhdessäolo. Tarvitsen paljon omaa aikaa ja tilaa voidakseni hyvin. Haluan myös nukkua riitävästi.
Siksi olenkin omasta tahdosta ilman parisuhdetta. En usko löytäväni toista moista, joten parempi näin.
Kyllä löytyy! Itsekin olen samanlainen kuin sinä ja puolisoni myös. Kyllä introvertti toista introverrtia ymmärtää ja antaa tilaa.
Suosittelen myös mahdollisesti omissa asunnoissa asumista parisuhteen aikanakin.
Ei parisuhteen etsiminen ja löytäminen toki mikään pakko ole, mutta jos sellaisen haluat, niin olet juuri paras puoliso toiselle samanlaiselle ja olisi sääli, jos otat itsesi pois markkinoilta.
Se että olisin ahkera siivoamaan ym (myös miesten jälkiä), näin tekee moni tuttu, itsestä ei valitettavasti ole siihen..
Lisäksi sellainen vanhanaikainen "mies on ylempänä" asenne, ei oo mun juttu oon niin tasa-arvoinen itse.
En ole kiltti, iloinen tai sosiaalinen. Olen itsetietoinen, tosikko joka hymyilee harvoin ja on vaikeasti lähestyttävä.