Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joka toinen 35-v mies lapseton! En voi uskoa!

Vierailija
18.09.2023 |

Elelevät vain ilman perhettä. Ihan käsittämätöntä.

Kommentit (846)

Vierailija
161/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse satsaan laadukkaaseen elämään, en kakaroiden paapomiseen. On mukavampaa elää "mehiläisen" elämää eli lentää kukasta kukkaan.

Riesaksi ei ehkä tule lapset mutta ärhäkkä sukupuolitauti kylläkin.

Kumit on keksitty yhdyntään, eli turva seksiä.

Sinänsä tuo tilasto lapsettomista miehistä ihmetyttää, kun oma kokemukseni 16:sta miehestä on se, että kumia ei olisi halunnut käyttää kuin kaksi. Siis piti ihan pakottaa. Käsittämättömän välinpitämätöntä. Yksi mies oli vieläpä oikein lapsivastainen mutta kun kysyin, miksei harkitse vasektomiaa, niin hyvä ettei hän nauranut. Korkeakoulutettu helsinkiläismies.

Ah miehet... Tuo älykkyyden huipentuma!

Miettikää että tämä sukupuoli kutsuu itseään johtajiksi eivätkä pysty sen vertaa varmistaa selustaansa ( mitä johtajat tekevät) ja lapsettomuuttaan että hommaisivat vasektomian tai käyttäisivät kortsua 🤣

Kivat miesvihat täällä taas tulilla.

No kerrotko miksi "johtaja" ja älykkyyden huipentuma ei varmista selustaansa?

Minä en nyt oikein luota tuohon otantaan, jolla yleistät koko mieskannan. Minä olen käynyt vasektomiassa, joten eikös sitten miehet hoida selustansa?

https://thl.fi/fi/tilastot-ja-data/tilastot-aiheittain/seksuaali-ja-lis…

Aika vähän noita sterilointeja tehdään ja miesten keski-ikäkin niissä on 40,5 vuotta. Eli moni on niitä, joilla on jo lapsia eivätkä enempää halua.

Johtusko siitä, että mies EI SAA vasektomiaa kuin jos hänellä on 3 lasta tai 30v ikää???

Samat kriteerit ne on naisillekin ja naisten keski-ikä oli tuossa n.36v.

Korkea keski-ikä tuo on. Koska siinähän on hajontaa sinne vanhempaankin suuntaan. Mikä järki on venyttää tuollaista operaatiota, kun se on miehelle helppo ja sitten niitä lapsia ei vahingossakaan tulisi.

Varmaan se, kun naisille on kehitelty noita muita ehkäisymentelmiä ja naisten lisääntymisikä on paljon lyhyempi kuin miesten.

Vierailija
162/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ole sosiaalista painetta ryhtyä isäksi. Ja puolet miehistä tietää, että elämä ilman lapsia on paljon kivempaa.

Mitenkä se on kivempaa? Minusta elämäni ennen lapsia oli verraten tyhjää ja tylsää.

Minusta elämäni ei ollut ennen lasta tyhjää tai tylsää. Helpompaa kyllä.

Lapsen kanssa kuitenkin kaikki tuntuu paljon paremmalta, parasta elämässä kun saa opettaa ja näyttää uusia asioita. Rankkaa kuitenkin ajoittain.

Suosittelen kaikille, keillä on mahdollisuus ja OIKEA halu tulla vanhemmiksi, tekevän edes sen yhden lapsen. Jos ei kuitenkaan ole oikeaa halua, niin en suosittele missään nimessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän miehet ovat puhuneet vuosikausia tälläkin palstalla.

Vastauksena ovat saaneet lähinnä ivaa ja pilkkaamista naisilta, sekä viestin että se on hyvä asia että vain huippuyksilöt pääsevät lisääntymään.

Naista saamattomia miehiä on nimitelty vaikka miksi.

Joten tämähän on se mitä on haluttu, ja on ollut hyvin tiedossa.

Miksi siis tällainen ketju aiheesta?

Vierailija
164/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaapa, kuinka paljon Suomessa on lapsia päihdeperheissä. Minulla ei ole antaa mitään tilastoa, mutta entisen työni kautta huomasin, kuinka päihdeongelmaisilla melkein järjestään oli lapsia. Siis sekä naisilla että miehillä.

Niin sitä vaan, että tuossa "lapsellisten" alle 35-vuotiaiden miesten joukossa on paljon noita päihdeisiä. Se vähentää siis entisestään niiden tavallisten miesten osuutta, joilla lapsi on.

Tähän on välillä kiinnittänyt huomiota lehtijutuissa. Että vastuuttomille ihmisille lapsia vain putkahtelee, ja harkitsevat joko jättävät välistä tai kärvistelevät kumppanin puutteessa.

Miehenä olen huomannut että naiset on valmiita raskauteen muttei kumppanuuteen. Jopa tahallaan valehdellaan että syö pillereitä ja hups tai valittelee poikki laittaessa ettei edes tullut raskaaksi.

Minun exä teki tämän. Lopetti pillereiden syömisen minulle kertomatta ja tuli raskaaksi.

Tuohan on yksi pahimmista asioista, mitä voi tehdä! Siitä pitäisi joutua vankilaan. Nainen

Todella yleistä kun nainen on 30+ kokemukseni mukaan.

Vierailija
165/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä muka on niin käsittämätöntä? Eläminen on liian kallista, vakityötä ei välttämättä saa, ei ole mahdollisuutta hankkia omaa kotia, lapsen kasvattaminen on kallista, koulut on täynnä ulkomaalaisia häirikköoppilaita jne..

Selitä miksi kehitysmaissa kuten intiassa naiset saa sen 10 lasta. Eikö sillä elämällä ole siellä hintaa ja mikään kallista. Vai voisiko olla että suomalaiset on hedelmättömiä itsensä vihaajia.

Koska lapset kantavat kortensa kekoon perheen elatuksessa eli laitetaan töihin.

Suomessa lapsilta ei voi odottaa edes käytöstapoja. Kiitos vapaan kasvatuksen ja ajattelun että minun lapsi saa tehdä mitä itse haluaa ja muiden on vain hyväksyttävä se

Vierailija
166/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse satsaan laadukkaaseen elämään, en kakaroiden paapomiseen. On mukavampaa elää "mehiläisen" elämää eli lentää kukasta kukkaan.

Sinänsä tuo tilasto lapsettomista miehistä ihmetyttää, kun oma kokemukseni 16:sta miehestä on se, että kumia ei olisi halunnut käyttää kuin kaksi. Siis piti ihan pakottaa. Käsittämättömän välinpitämätöntä. Yksi mies oli vieläpä oikein lapsivastainen mutta kun kysyin, miksei harkitse vasektomiaa, niin hyvä ettei hän nauranut. Korkeakoulutettu helsinkiläismies.

Miettikää että tämä sukupuoli kutsuu itseään johtajiksi eivätkä pysty sen vertaa varmistaa selustaansa ( mitä johtajat tekevät) ja lapsettomuuttaan että hommaisivat vasektomian tai käyttäisivät kortsua 🤣

Minä en nyt oikein luota tuohon otantaan, jolla yleistät koko mieskannan. Minä olen käynyt vasektomiassa, joten eikös sitten miehet hoida selustansa?

Aika vähän noita sterilointeja tehdään ja miesten keski-ikäkin niissä on 40,5 vuotta. Eli moni on niitä, joilla on jo lapsia eivätkä enempää halua.

Johtusko siitä, että mies EI SAA vasektomiaa kuin jos hänellä on 3 lasta tai 30v ikää???

Korkea keski-ikä tuo on. Koska siinähän on hajontaa sinne vanhempaankin suuntaan. Mikä järki on venyttää tuollaista operaatiota, kun se on miehelle helppo ja sitten niitä lapsia ei vahingossakaan tulisi.

Varmaan se, kun naisille on kehitelty noita muita ehkäisymentelmiä ja naisten lisääntymisikä on paljon lyhyempi kuin miesten.

Miksi kuvittelet että joku nainen haluaisi sotkea elimistönsä hormoneilla sinun takiasi?

Vierailija
167/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten olet niitä harvoja älykkäämmästä päästä olevia miehiä. Suurinosa katsos kun ei ole.

Millä tapaa eunukiksi rupeaminen on älykästä? Tässähän juuri ihmeteltiin, että miksi puolet 35v miehistä on vielä lapsettomia.

Sillä tavalla se on älykästä, että ottaa itse vastuun elämästään. Ei halua lapsia => huolehtii ehkäisystä.

-eri

Vierailija
168/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset rankkaavat 80% miehistä keskitason alapuolelle.

Miehet rankkaavat naiset 50%/50% keskitason ala -ja yläpuolelle gaussin käyrän mukaan.

Ei tarvitse olla ruudinkeksijä tajutakseen kenen vika romahtanut syntyvyys on.

Vierailija
169/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? 

T:velaikisinkkumies

Vierailija
170/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti ja kunnollinen kirjoitti:

Naiset ei kelpuuta meitä kunnollisia miehiä joten joka toinen mies on kunnollinen eli lapseton. Syntyvyyttä ei saada koskaan nousuun suomessa koska naisten kriteerit on top 10 miehissä ja pahis miehissä.

Jännästi päiväkotien ja koulujen vanhempainilloissa on ihan tavallisia, mukavia miehiä. Kasva.

Vierailija
171/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä muka on niin käsittämätöntä? Eläminen on liian kallista, vakityötä ei välttämättä saa, ei ole mahdollisuutta hankkia omaa kotia, lapsen kasvattaminen on kallista, koulut on täynnä ulkomaalaisia häirikköoppilaita jne..

Selitä miksi kehitysmaissa kuten intiassa naiset saa sen 10 lasta. Eikö sillä elämällä ole siellä hintaa ja mikään kallista. Vai voisiko olla että suomalaiset on hedelmättömiä itsensä vihaajia.

Tämä opetettiin jo ala-asteella, että kehitysmaissa lapsia hankitaan vanhuuden turvaksi. Ehkä pitäisi tehdä näin Suomessakin, kun vanhusten hoito on mitä on. Mutta eläke kyllä tulee toisin kuin kehitysmaissa.

Vois kuvitella, että sivistysmaissa ei kuormitettaisi näin jälkipolvia. Suomessakin oli hyvä vanhustehoito kunnes se osittain yksityistettiin ja siitä tuli bisnestä.

Vierailija
172/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä opetettiin jo ala-asteella, että kehitysmaissa lapsia hankitaan vanhuuden turvaksi. Ehkä pitäisi tehdä näin Suomessakin, kun vanhusten hoito on mitä on. Mutta eläke kyllä tulee toisin kuin kehitysmaissa.

Kukahan sen eläkkeen maksaa nyt 30 vuotiaille? Kerroppa se. Ei ole kuule maksajia siinä vaiheessa.

Vierailija
173/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies oli tuossa iässä lapseton, koska joutui odottelemaan että minä olisin valmis hankkimaan lapsia. Tuli isäksi nelikymppisenä.

No hän on poikkeus, jotain prosentin luokkaa on tuon todennäklisyys vai oliko sitäkään.

Vierailija
174/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset rankkaavat 80% miehistä keskitason alapuolelle.

Miehet rankkaavat naiset 50%/50% keskitason ala -ja yläpuolelle gaussin käyrän mukaan.

Ei tarvitse olla ruudinkeksijä tajutakseen kenen vika romahtanut syntyvyys on.

Naiset pääsi päättämään kaikesta. Suomi kuoli.

Vierailija
175/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaapa, kuinka paljon Suomessa on lapsia päihdeperheissä. Minulla ei ole antaa mitään tilastoa, mutta entisen työni kautta huomasin, kuinka päihdeongelmaisilla melkein järjestään oli lapsia. Siis sekä naisilla että miehillä.

Niin sitä vaan, että tuossa "lapsellisten" alle 35-vuotiaiden miesten joukossa on paljon noita päihdeisiä. Se vähentää siis entisestään niiden tavallisten miesten osuutta, joilla lapsi on.

Tähän on välillä kiinnittänyt huomiota lehtijutuissa. Että vastuuttomille ihmisille lapsia vain putkahtelee, ja harkitsevat joko jättävät välistä tai kärvistelevät kumppanin puutteessa.

Miehenä olen huomannut että naiset on valmiita raskauteen muttei kumppanuuteen. Jopa tahallaan valehdellaan että syö pillereitä ja hups tai valittelee poikki laittaessa ettei edes tullut raskaaksi.

Minun exä teki tämän. Lopetti pillereiden syömisen minulle kertomatta ja tuli raskaaksi.

Tuohan on yksi pahimmista asioista, mitä voi tehdä! Siitä pitäisi joutua vankilaan. Nainen

Todella yleistä kun nainen on 30+ kokemukseni mukaan.

Tuo on aivan helvetin yleistä jos mukaan lasketaan kaikki epäonnistuneetkin yritykset. Nykypäivänä ainoa asia mihin mies voi naisessa luottaa on se että nainen valehtelee vähän väliä että saisi tahtonsa läpi välittämättä muista

Vierailija
176/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ole sosiaalista painetta ryhtyä isäksi. Ja puolet miehistä tietää, että elämä ilman lapsia on paljon kivempaa.

Mitenkä se on kivempaa? Minusta elämäni ennen lapsia oli verraten tyhjää ja tylsää.

Minusta elämäni ei ollut ennen lasta tyhjää tai tylsää. Helpompaa kyllä.

Lapsen kanssa kuitenkin kaikki tuntuu paljon paremmalta, parasta elämässä kun saa opettaa ja näyttää uusia asioita. Rankkaa kuitenkin ajoittain.

Suosittelen kaikille, keillä on mahdollisuus ja OIKEA halu tulla vanhemmiksi, tekevän edes sen yhden lapsen. Jos ei kuitenkaan ole oikeaa halua, niin en suosittele missään nimessä.

Sitten kerrot miten yksinäinen mies voi tulla vanhemmaksi?

Vierailija
177/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mietitään, että alle 30-vuotiaat ovat vielä nuorisoa jonka ei ole tarkoituskaan vakiintua, ja lasketaan siitä 5 vuotta eteenpäin (joka on aika lyhyt aika), niin en yhtään ihmettele, että puolet sen ikäisistä on lapsettomia. Paljon on mutkia matkassa kun siirtyy siitä elämäntyylistä missä vielä opiskellaan ja biletetään siihen elämäntyyliin, missä ollaan vakituisessa työssä ja kyyditetään lapsia harrastuksiin. Ei ole helppo muutos henkisesti eikä taloudellisesti.

Näin, ja kun miettii että mies on monesti naista 2-3v vanhempi, niin 35-vuotiaalla naisella on jo lapsia, mutta hänen miehellään ei 35-vuotiaana vielä ollut, koska 35v naisen mies oli lapsen syntymähetkellä 37v.

Vierailija
178/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama huomioi:

Lapsia saadaan keskimäärin enemmän isoissa yuloluokissa JA sitten niiden parissa joiden elämänhallinta on 'hukassa'.

Määrällisesti kuitenkin ns. 'tavallisia' ihmisiä on eniten, mutta moni ei halua/uskalla lisääntyä koska elämä on liian epävarmaa.

Moni opiskelee pitkään (useilla opintolainaa) mutta siotä huolimatta ei saa kun pätkä-/silpputyötä, asuminen on kallista, ruoka ja muu nykyään myös kallista jne.

Em. on juuri se porukka, joka tietää mitä hyvään lapsuuteen kuuluu. Ja moni tietää, ettei pysty lapselle tarjoamaan elämää mitä haluaisi --> lykkää (tai jättää kokonaan) lapsen/lasten hankkimista --> ei välttämättä enää onnistu.

Jos on "narkkiperheitä" ymv. heitä ei ne lapset kiinnosta/eivät mieti asioita, lapsia vaan 'siunaantuu' heille, ja hoidetaan huonosti jos lainkaan, tai yhteiskunnan toimesta.

Varakkailla taas pinkka riittää lapsilauman ylläpitoon, eli lapsia voidaan hankkia kun talouus ym. hyvässä kunnossa.

JOS halutaan noiden ns. tavisten lisääntyvän, keinoja siihen kyllä olisi! Esim. voitaisiin määritellä lapsilisä uusiksi --> 1. lapsesta saisi isomman lapsilisän, ja päiväkoti olisi maksuton, samoin vaikka vielä 2. lapsi.

Mutta tuosta eteenpäin lapset menisi ns. 'omaan piikkiin', esim. asumislisä ym. ei enää kasvaisi lasten määrän mukaan --> laskisi kuluma joilla voitaisiin taata enemmän rahaa kaikille halukkaille niihin 1-2 lapseen.

Samoin lapsettomuushoitoja tulisi antaa 1. lapseen enemmän ja edullisemmin niille joilla elämänhallinta kunnossa, vaikka ilmaiseksi jos työssäkäyviä kunnollisia ihmisiä.

Vierailija
179/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästähän miehet ovat puhuneet vuosikausia tälläkin palstalla.

Vastauksena ovat saaneet lähinnä ivaa ja pilkkaamista naisilta, sekä viestin että se on hyvä asia että vain huippuyksilöt pääsevät lisääntymään.

Naista saamattomia miehiä on nimitelty vaikka miksi.

Joten tämähän on se mitä on haluttu, ja on ollut hyvin tiedossa.

Miksi siis tällainen ketju aiheesta?

Niin mutta kato miksei suomalaiset miehet kerro suomalaisille naisille tunteista Hahaha!

Vierailija
180/846 |
18.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet että joku nainen haluaisi sotkea elimistönsä hormoneilla sinun takiasi?

En ole vaatinut yhdeltäkään naiselta tummoista.